ik moet daar nog aan beginnenquote:
Ja, want vanaf morgen heb ik ook nog vakantiequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ontzettend balen zeg. Ik hoop dat jullie wel snel opknappen hoor
ik ben niet ziek!quote:
Dat is wel heel sip he?quote:
moet ik zo even wat brengen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ST ook alIk gok dat we gezamnlijk ergens iets opgelopen hebben
En juist vandaag ben ik vergeten een cup a soupje mee te nemen terwijl ik daar wel vet behoefte aan heb
![]()
Nee joh gekkie, dan steek ik je bed aanquote:Je mag ook bij mij op bed komen liggenHeb je even rust en kun je uitzieken
Stop ze maar in mijn broek.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want vanaf morgen heb ik ook nog vakantieMijn timing is geweldig
![]()
En mijn handen zijn zo koud!
Nou, rustig aan hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet daar nog aan beginnen
Herkenbaar. Eerst doe ik er 4 dagen van mijn vakantie over om in NL te komen en dan ben ik ook nog eens 3 dagen ziekquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat is zeker naarquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is wel heel sip he?![]()
En goedemorgen schat![]()
Stomme timingquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Dat kan toch nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben niet ziek!
[..]
Dat is wel heel sip he?![]()
En goedemorgen schat![]()
[..]
moet ik zo even wat brengen?
[..]
Nee joh gekkie, dan steek ik je bed aan
quote:
Ja, jij hebt echt driedubbel pech gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker naar
Morning darling
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Stomme timing![]()
* MPG pakt jouw handen in zijn warme handen en wrijft ze warm.
Stop ze dan maar in mijn zak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry, ik pas
[..]
Ja, jij hebt echt driedubbel pech gehad![]()
[..]![]()
Hoe is het lan-en?
En ik vind eerst zweten en het dan koud krijgen ook stom, wordt je eerst zeiknat en daarna koud..brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:13 schreef Stuart het volgende:
Ja, dat is zeker naar
Morning darling
Tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry, ik pas
[..]
Ja, jij hebt echt driedubbel pech gehad![]()
[..]![]()
Hoe is het lan-en?
En dat vindt dingske zomaar goedquote:
Nou, ik zou het net kunnen halen, als ik de weg zou wetenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat kan toch nietMaar het mag wel
Maar hoeft niet
En mijn bed kan daar tegen![]()
Nog maar 20 posts tot de 50k in KSC meneer MPGquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Stomme timing![]()
* MPG pakt jouw handen in zijn warme handen en wrijft ze warm.
als je geen koffie meer lust ben je echt wel ziekquote:
Nee joh, vet onhandigquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik zou het net kunnen halen, als ik de weg zou weten
OMG wat een spamaap ben ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog maar 20 posts tot de 50k in KSC meneer MPG
Ja, dat is wel erg rot. Daar had ik geen last vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik vind eerst zweten en het dan koud krijgen ook stom, wordt je eerst zeiknat en daarna koud..brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Fijne dag gehad gister?
Gezellig tochquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG wat een spamaap ben ik ook.
Ik ben ook al de top 100 binnengedrongen laatst...
dat valt toch wel meequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG wat een spamaap ben ik ook.
Ik ben ook al de top 100 binnengedrongen laatst...
nee, ik ben gewoon niet zo lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je geen koffie meer lust ben je echt wel ziek
Jij bent heus wel lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik ben gewoon niet zo lekker
Mijn dag was leuk maar erg vermoeiendquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:19 schreef Stuart het volgende:
Ja, dat is wel erg rot. Daar had ik geen last van
Ja, gisteren was gezellig. Hoe was jouw dag gisteren eigenlijk
Jij bent heul wel lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Laat het je smaken kerel en hoi enzoquote:
niet zo lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er zijn de hier genoegquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:21 schreef Stuart het volgende:
Goed, fruitmanden sturen naar de zieke meisjes dan maar
smakelijk trevquote:
Gelukkig was het leuk though, dat maakt de vermoeiendheid (bestaat dit woord) minder egquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn dag was leuk maar erg vermoeiend
Joahquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:21 schreef Stuart het volgende:
Beter kom je me gewoon verzorgenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:21 schreef Stuart het volgende:
Ja, verkleed als Flipje kom ik ze bezorgenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joah![]()
Kom je ze zelf bezorgen?![]()
Ohnee. Ik ben niet ziek
Hey Stuquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat het je smaken kerel en hoi enzo
Nurse Stuquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beter kom je me gewoon verzorgen
picsquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, verkleed als Flipje kom ik ze bezorgen
Pas maar op, straks begin ik nog aan jou te knabbelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, verkleed als Flipje kom ik ze bezorgen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pas maar op, straks begin ik nog aan jou te knabbelen
Weet je dat wel zekerquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
Eens kijken of de oliebollen die ik zo krijg me wel smaken
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nurse Stu
Waar je extra persoonlijke aandacht van krijgt
Oliebollenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
Eens kijken of de oliebollen die ik zo krijg me wel smaken
Zal ik je wat komen brengen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik stem voor
[..]
OliebollenNu heb ik zin in oliebollen
![]()
Yes pleasequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |