ik moet daar nog aan beginnenquote:
Ja, want vanaf morgen heb ik ook nog vakantiequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ontzettend balen zeg. Ik hoop dat jullie wel snel opknappen hoor
ik ben niet ziek!quote:
Dat is wel heel sip he?quote:
moet ik zo even wat brengen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ST ook alIk gok dat we gezamnlijk ergens iets opgelopen hebben
En juist vandaag ben ik vergeten een cup a soupje mee te nemen terwijl ik daar wel vet behoefte aan heb
![]()
Nee joh gekkie, dan steek ik je bed aanquote:Je mag ook bij mij op bed komen liggenHeb je even rust en kun je uitzieken
Stop ze maar in mijn broek.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want vanaf morgen heb ik ook nog vakantieMijn timing is geweldig
![]()
En mijn handen zijn zo koud!
Nou, rustig aan hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet daar nog aan beginnen
Herkenbaar. Eerst doe ik er 4 dagen van mijn vakantie over om in NL te komen en dan ben ik ook nog eens 3 dagen ziekquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat is zeker naarquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is wel heel sip he?![]()
En goedemorgen schat![]()
Stomme timingquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Dat kan toch nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben niet ziek!
[..]
Dat is wel heel sip he?![]()
En goedemorgen schat![]()
[..]
moet ik zo even wat brengen?
[..]
Nee joh gekkie, dan steek ik je bed aan
quote:
Ja, jij hebt echt driedubbel pech gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker naar
Morning darling
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Stomme timing![]()
* MPG pakt jouw handen in zijn warme handen en wrijft ze warm.
Stop ze dan maar in mijn zak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry, ik pas
[..]
Ja, jij hebt echt driedubbel pech gehad![]()
[..]![]()
Hoe is het lan-en?
En ik vind eerst zweten en het dan koud krijgen ook stom, wordt je eerst zeiknat en daarna koud..brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:13 schreef Stuart het volgende:
Ja, dat is zeker naar
Morning darling
Tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry, ik pas
[..]
Ja, jij hebt echt driedubbel pech gehad![]()
[..]![]()
Hoe is het lan-en?
En dat vindt dingske zomaar goedquote:
Nou, ik zou het net kunnen halen, als ik de weg zou wetenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat kan toch nietMaar het mag wel
Maar hoeft niet
En mijn bed kan daar tegen![]()
Nog maar 20 posts tot de 50k in KSC meneer MPGquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Stomme timing![]()
* MPG pakt jouw handen in zijn warme handen en wrijft ze warm.
als je geen koffie meer lust ben je echt wel ziekquote:
Nee joh, vet onhandigquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik zou het net kunnen halen, als ik de weg zou weten
OMG wat een spamaap ben ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog maar 20 posts tot de 50k in KSC meneer MPG
Ja, dat is wel erg rot. Daar had ik geen last vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik vind eerst zweten en het dan koud krijgen ook stom, wordt je eerst zeiknat en daarna koud..brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Fijne dag gehad gister?
Gezellig tochquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG wat een spamaap ben ik ook.
Ik ben ook al de top 100 binnengedrongen laatst...
dat valt toch wel meequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG wat een spamaap ben ik ook.
Ik ben ook al de top 100 binnengedrongen laatst...
nee, ik ben gewoon niet zo lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je geen koffie meer lust ben je echt wel ziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |