quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je niet te hard schopt en ineens in de kruipruimte ligt?.
Lekker naar je bedje danquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem voel ik me echt heel erg kut
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:01 schreef DaMart het volgende:
Meld je dan ziek en kruip lekker in je warme bed.
Dat kan niet, want ik ben erg hard nodig hierquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zullen we samen naar huis en op bed gaan liggen?
En het is wel toevallig dat we allebei nu ziek worden, zou het iets met Koen te maken hebben?![]()
* MPG belt personeelszaken voor de ziekmelding, brengt je naar huis en stopt je onder de wol...quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem voel ik me echt heel erg kut
quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat kan niet, want ik ben erg hard nodig hier![]()
Oh, en Thijs hoest zich ook kapot, en Jeroen nu ook
Jouw gezondheid is belangrijker dan je baas, als jij je niet goed voelt, kun je beter naar huis gaan dan blijven. Als je nu doorgaat, ben je misschien nog langer uit de roulatie straksquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep de tomtom
Ik weet dat het stom is om zulke dingen in de auto te laten liggen maarja tis niet anders
Ding was 4 jaar oud en niet up to dateGodverdomme wat een tuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ].
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Onzin. Als je ziek bent, moet je naar huis. Ik laat iemand anders wel de spellingsjuf uithangen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Neuh hoor!quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik me nu aangesproken voelen, Bokito?
Ach, muck ken er vast wel tegen schuppen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik me nu aangesproken voelen, Bokito?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |