Betyar's?quote:Op maandag 27 december 2010 19:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dat ook vannacht?
Word aan gewerkt.quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef sigme het volgende:
En dan zet je 'm niet in de OP?
http://polsc.20.forumer.com/index.php
Ik heb m'n oude kont daar nog, zie ik.
wieso ?quote:Op maandag 27 december 2010 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is het toch met extreem-rechtse kloontjes de laatste tijd.
Heb jij het de opening van Pol meegemaakt dan ?quote:Op maandag 27 december 2010 20:23 schreef Monidique het volgende:
Is dat niet de verkeerde volgorde?quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef Monolith het volgende:
Zo te horen is mijn buurman erachter dat accordeon spelen geen succes was. Hij probeert nu geluid uit een blokfluit te persen. Ik ben er nog niet over uit wat erger is.
Dat is lang geleden.quote:Op maandag 27 december 2010 20:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb jij het de opening van Pol meegemaakt dan ?
Montov ook ?
Droevige filmquote:
Je hebt het niet persoonlijk even gefixed?quote:
Neuh, ik hou werk en vrije tijd strikt gescheidenquote:Op maandag 27 december 2010 20:35 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je hebt het niet persoonlijk even gefixed?
Star Trekquote:Op maandag 27 december 2010 20:37 schreef Monidique het volgende:
Meh, oorlog, voetbal, ellende, voetbal, schaatsen, oorlog, ellende, Balkenende, voetbal. Het jaaroverzicht kan me gestolen worden, geef mij maar een topografische atlas en bij gebrek daaraan ga ik nu maar ST:VOY kijken.
Er is niet echt een alternatief natuurlijk..quote:Op maandag 27 december 2010 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kijk er net 10 minuten naar en vind het nu al kut.
Dat is natuurlijk allemaal van één vent en die vent is volgens mij niet helemaal honderd. Nog geen tien, vermoed ik.quote:Op maandag 27 december 2010 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is het toch met extreem-rechtse kloontjes de laatste tijd.
Juni 2005.quote:Op maandag 27 december 2010 20:23 schreef Monidique het volgende:
Ow die weerquote:Op maandag 27 december 2010 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/329697
Klopt.quote:Op maandag 27 december 2010 21:12 schreef KoosVogels het volgende:
Jack Nicholson is altijd genieten.
Hopen dat ik straks niet in tranen uitbarstquote:
Jack rocksquote:Op maandag 27 december 2010 21:12 schreef KoosVogels het volgende:
Jack Nicholson is altijd genieten.
quote:Op maandag 27 december 2010 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hopen dat ik straks niet in tranen uitbarst
Met Ruben?quote:Op maandag 27 december 2010 21:23 schreef remlof het volgende:
Ik moest net bijna janken bij het zien van het stukje over de vliegramp in Libië in het Journaaljaaroverzicht.
Ik ben ook net een wijf soms
Ja en die kinderen die nog kaarten van hun ouders kregen uit het Krügerpark terwijl ze al wisten dat ze dood warenquote:
Ja, dat is hartverscheurend.quote:Op maandag 27 december 2010 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en die kinderen die nog kaarten van hun ouders kregen uit het Krügerpark terwijl ze al wisten dat ze dood waren
En dat Nederlandse kinderboekje dat tussen het puin lag.quote:Op maandag 27 december 2010 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en die kinderen die nog kaarten van hun ouders kregen uit het Krügerpark terwijl ze al wisten dat ze dood waren
Ik huil nooit bij het snijden van uien. De truc is namelijk om geen emotionele band op te bouwen.quote:
Ik heb het alleen bij blanke uien, gekleurde uien kan ik makkelijk afstand van nemen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik huil nooit bij het snijden van uien. De truc is namelijk om geen emotionele band op te bouwen.
Morgan Freeman is een held.quote:
Say what?quote:Op maandag 27 december 2010 22:19 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Morgan Freeman is een held.
Dit is trouwens gedegradeerd tot een reserve forum.
Excuses, fok blijft nr. 1.quote:Op maandag 27 december 2010 22:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad, slap in the face, zijn wij de 'reservebank' ofzo?
That's a good boy.quote:
Was mooiquote:Op maandag 27 december 2010 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, journaal jaaroverzicht op Ned1 nu.
Die zijn beter geïntegreerd dan ik. Heineken is niet te drinken en van blowen word ik ook al niet echt blij.quote:Op maandag 27 december 2010 22:36 schreef remlof het volgende:
Whehe bij die Somaliërs thuis die ze op verdenking van terrorisme hadden gearresteerd stonden er lege flessen Heineken op tafel en er lag hasj
Echte fundamentele moslims inderdaad
Ze hadden zeker geen pasje voor die hasj, is 't wel?!quote:Op maandag 27 december 2010 22:36 schreef remlof het volgende:
Whehe bij die Somaliërs thuis die ze op verdenking van terrorisme hadden gearresteerd stonden er lege flessen Heineken op tafel en er lag hasj
Echte fundamentele moslims inderdaad
Zo goed geïntegreerd is verdacht natuurlijk. Daar moeten inspecteur Opstelten en adjudant Teeven meer van weten. Speurhond AIVD, go get 'em!quote:Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Die zijn beter geïntegreerd dan ik. Heineken is niet te drinken en van blowen word ik ook al niet echt blij.
Ik denk dat ze net naar de KFC wilden gaanquote:Op maandag 27 december 2010 23:14 schreef Arglist het volgende:
Misschien wilden ze ook net de kalkoen aansnijden
Ik had laatst duif, dat was nog best te doen. Hoop alleen niet dat het zo'n vliegende rat uit de stad wasquote:Op maandag 27 december 2010 23:23 schreef Arglist het volgende:
Ghehe, goede verklaring. Gevogelte in ieder geval.....
Ik heb voor het eerst gans gegeten met kerst, niet voor herhaling vatbaar
Niet? Ik zou zo'n beest uit principe met smaak verorberen.quote:Op maandag 27 december 2010 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had laatst duif, dat was nog best te doen. Hoop alleen niet dat het zo'n vliegende rat uit de stad was
Geen martelhoax in Irak deze keer dus, om wat stemmen te winnen.....quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
![]()
Morgen in de GPD-kranten: het kabinet van de loze beloften.
Dat was toch de VK?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geen martelhoax in Irak deze keer dus, om wat stemmen te winnen.....
Klopt, GPD zijn de regionalen.quote:
Ben het met je eens dat kritiek ietwat voorbarig is. Ach, ben in ieder geval benieuwd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Klopt, GPD zijn de regionalen.
Maar goed, een beetje voorbarig niet? Hoe lang zit het kabinet er eigenlijk?
De toon is wel al zo'n beetje gezet. Nouja, met beetje mazzel is het kabinet na maart opgehoepeld en krijgen we net zo'n lange crisis als Belgie. Tijdje geen regering kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou ja er waren best al wat dingen uit het regeerakkoord die ze al niet meer uit kunnen voeren of die al lang en breed in voorbereiding waren maar toch als nieuw er in gezet werden...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad, liever geen regering dan een sloopkabinet als dit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou ja er waren best al wat dingen uit het regeerakkoord die ze al niet meer uit kunnen voeren of die al lang en breed in voorbereiding waren maar toch als nieuw er in gezet werden...
We gaan in ieder geval een tijdperk van polarisatie in die, sinds WOII, ongekend is in de Nederlandse politiek. Ik denk overigens wel dat de senaat een rechtse meerderheid krijgt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De toon is wel al zo'n beetje gezet. Nouja, met beetje mazzel is het kabinet na maart opgehoepeld en krijgen we net zo'n lange crisis als Belgie. Tijdje geen regering kan geen kwaad.
Dit is dus de strekking van het GPD-verhaalquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou ja er waren best al wat dingen uit het regeerakkoord die ze al niet meer uit kunnen voeren of die al lang en breed in voorbereiding waren maar toch als nieuw er in gezet werden...
Kan de afbraak van Nederland eindelijk beginnen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval een tijdperk van polarisatie in die, sinds WOII, ongekend is in de Nederlandse politiek. Ik denk overigens wel dat de senaat een rechtse meerderheid krijgt.
Sloopten ze de verzorgingsstaat maar wat intenser....quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, liever geen regering dan een sloopkabinet als dit.
Zal nog een uitdaging worden hoor. Dan moet het CDA zich heel stevig herstellen van de afgelopen nederlaag, de PVV moet goed scoren en de VVD minstens zoveel als bij afgelopen TK.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval een tijdperk van polarisatie in die, sinds WOII, ongekend is in de Nederlandse politiek. Ik denk overigens wel dat de senaat een rechtse meerderheid krijgt.
Kan niet wachten tot jij failliet gaat omdat je je been breekt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sloopten ze de verzorgingsstaat maar wat intenser....
En dat is mijn grote probleem met dit kabinet. Als het om de grote zaken gaat die echt aangepakt moeten worden geven ze niet thuis en verwijzen ze maar door naar een volgend kabinet..quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sloopten ze de verzorgingsstaat maar wat intenser....
Ja, ga jij dan emigreren?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Kan de afbraak van Nederland eindelijk beginnen.
Wees er maar blij mee. Pfff, ik heb mij nog nooit zo slecht op mn gemak gevoelt in mijn vaderland, als nu.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Same here. Blij dat ik de komende drie dagen in Duitsland ben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee. Pfff, ik heb mij nog nooit zo slecht op mn gemak gevoelt in mijn vaderland, als nu.
Desnoods spalk ik het been zelf.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot jij failliet gaat omdat je je been breekt.
Dan ga ik de politiek in.quote:
Duitsland is echt een land waar ik graag kom. Ben ook al een rondkijken voor een tijdelijke baan in het buitenland. Dat is helaas niet eenvoudig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Same here. Blij dat ik de komende drie dagen in Duitsland ben.
Belgie of Duitsland worden inderdaad wel steeds aantrekkelijker.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee. Pfff, ik heb mij nog nooit zo slecht op mn gemak gevoelt in mijn vaderland, als nu.
Ben laatst nog in Berlijn geweest, daar heerst nu echt de sfeer van vrijheid, blijheid die je vroeger in Amsterdam had.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:24 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Belgie of Duitsland worden inderdaad wel steeds aantrekkelijker.
Aha en jij bent de aangewezen persoon om daarover te oordelen? Wat deed je zelf ook alweer?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:43 schreef eriksd het volgende:
Al die flutopleidingen die de revue passeren in SES
QFTquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:43 schreef eriksd het volgende:
Al die flutopleidingen die de revue passeren in SES
Berlijn is een geweldige stad inderdaad. De huren liggen er overigens ontzettend laag, maar veel werk kun je daar niet vinden denk ik.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:43 schreef remlof het volgende:
Berlijn lijkt me fantastisch om te wonen en werken
Maar Nordrheinwestfalen ligt toch wat meer voor de hand.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik wil in de toekomst een tijdje in Wenen gaan wonenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben laatst nog in Berlijn geweest, daar heerst nu echt de sfeer van vrijheid, blijheid die je vroeger in Amsterdam had.
Woont Arnon Grünberg daar ook niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil in de toekomst een tijdje in Wenen gaan wonenAls freelancer. Gewoon zoveel mogelijk verhalen schrijven en op zoek gaan naar Nederlandse afnemers.
Tja rechten is dan ook de meest overgewaardeerde studie die er bestaat. Vaak amper de betiteling als academisch waardig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:51 schreef ethiraseth het volgende:
Volgens mij kijkt Eriksd zo als hij leest/hoort dat weer iemand culturele antropologie is gaan studeren in plaatd van rechten:
[ afbeelding ]
Geen idee. Weet wel dat hij kleine column schrijft in de VK, maar dat kan uiteraard ook vanuit Wenenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Woont Arnon Grünberg daar ook niet?
Kapitaal is echt het kwaad van alles volgens jou hè?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:53 schreef ethiraseth het volgende:
Alle opleidingen zijn flutopleidingen omdat er toch geen werk te vinden is waar je een beetje normaal van kan rondkomen. Tenzij je een rijke papa met connecties hebt natuurlijk.
En dan niet als linkseboomknuffelaar met de staart tussen de benen weer terug komen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil in de toekomst een tijdje in Wenen gaan wonenAls freelancer. Gewoon zoveel mogelijk verhalen schrijven en op zoek gaan naar Nederlandse afnemers.
Natuurlijk. Alsof iedereen die aan de studie begint het ook afmaakt en alsof iedereen dezelfde kansen er mee op de arbeidsmarkt maakt.....quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja rechten is dan ook de meest overgewaardeerde studie die er bestaat. Vaak amper de betiteling als academisch waardig.
het is de oorzaak van een groot deel van alle problemen ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kapitaal is echt het kwaad van alles volgens jou hè?
Ja, dan worden alle studies flutquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:01 schreef Picchia het volgende:
Als je het onderwijs privatiseert kom je er snel genoeg achter wat flut studies zijn en wat niet.
we kunnen ook mensenlevens privatiseren en aan bedrijven verkopen, zien we snel genoeg welke flut zijn en welke niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:01 schreef Picchia het volgende:
Als je het onderwijs privatiseert kom je er snel genoeg achter wat flut studies zijn en wat niet.
Misschien bedoelde du_ke 'wetenschap onwaardig?'quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef Arglist het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alsof iedereen die aan de studie begint het ook afmaakt en alsof iedereen dezelfde kansen er mee op de arbeidsmarkt maakt.....
Beetje kortzichtig. Met een slechtere instelling, langere studietijd, slechtere cijfers maak je gewoon een slechtere kans op de arbeidsmarkt, net als bij alle andere studies. Behalve waar er echte tekorten zijn.....
Omdat er zoveel slechte doktoren zijn, maar iemand het maar moet doen, noemen we het toch ook geen academische titel onwaardig?
Nee. Het is de oorzaak van verschillen, maar verschillen zullen vast verkeerd zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
het is de oorzaak van een groot deel van alle problemen ja.
Waarom dat? Als ik een gelfbelust mannetje was geweest, dan zou ik hier lekker veilig bnlijven zitten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef Berlitz het volgende:
[..]
En dan niet als linkseboomknuffelaar met de staart tussen de benen weer terug komen.
Breng me nou niet op ideeën.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
we kunnen ook mensenlevens privatiseren en aan bedrijven verkopen, zien we snel genoeg welke flut zijn en welke niet.
Want mensenlevens zijn nu overheidsproducten die zij mogen privatiseren?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
we kunnen ook mensenlevens privatiseren en aan bedrijven verkopen, zien we snel genoeg welke flut zijn en welke niet.
Tja, so what?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:02 schreef GSbrder het volgende:
Puntje is wel dat elke vwo'er met elk profiel Rechten kan studeren en behalve begrijpend lezen weinig voorkennis vereist wordt.
Whehe, neen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, so what?
Alsof de VWO-profielen 'natuur & techniek' en 'natuur en gezondheid' veel voorstellen.
Hoeveel zouden ze voor een Nederlandse burger rekenen? Hopelijk wel iets meer dan dat.....quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Het bost niet bij hoor: Een onschuldige burger is ongeveer 2.500 dollar waard
Daar komen we straks bij de invasie van Den Haag wel achterquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoeveel zouden ze voor een Nederlandse burger rekenen? Hopelijk wel iets meer dan dat.....
Onder Oboema zal het zo'n vaart niet lopen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar komen we straks bij de invasie van Den Haag wel achter
Zo dacht ik ook toen ik pak hem beet 8 was.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Het is de oorzaak van verschillen, maar verschillen zullen vast verkeerd zijn.
Ik acht Havo NT hoger dan VWO CMquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, so what?
Alsof de VWO-profielen 'natuur & techniek' en 'natuur en gezondheid' veel voorstellen.
Als ik de rechtsmensch mag geloven is de mens eigendom van de overheid ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want mensenlevens zijn nu overheidsproducten die zij mogen privatiseren?
Nee, die is niet dom. Maar die Sarah Palin heeft echt maar de helft van het IQ van Reagan en Bush jr. En dat was al laag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Onder Oboema zal het zo'n vaart niet lopen.
Waar ging het mis?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook toen ik pak hem beet 8 was.
Dat klinkt meer als stalinistisch. Bedoel je niet 'eigendom van het bedrijfsleven'? Dat klinkt rechtser.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:09 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als ik de rechtsmensch mag geloven is de mens eigendom van de overheid ja.
Uhm, VWO NT is zeker van een hoog niveau, althans op mijn gymnasium. Daarnaast kon je bij die andere profielen gewoon eens een boek lezen, dan wist je net zo veel. Natuurkunde, scheikunde en wiskunde kan je niet uit boeken leren, dat is pure oefening.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, so what?
Havo EMquote:
Waar haal je vandaan dat Reagan dom was? Ik ben het grotendeels oneens met alles wat Reagan gedaan heeft maar volgens mij was dat wel een van de intelligentste rechtse politici van pakweg de afgelopen 50 jaar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die is niet dom. Maar die Sarah Palin heeft echt maar de helft van het IQ van Reagan en Bush jr. En dat was al laag.
Palin wordt nooit de kandidaat van de Republikeinen. Ik denk dat het Romney gaat worden, en die is wel zeer intelligent.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die is niet dom. Maar die Sarah Palin heeft echt maar de helft van het IQ van Reagan en Bush jr. En dat was al laag.
Je moet vooral erg goed zijn in het aankruisen van a,b,c of d.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:02 schreef GSbrder het volgende:
Puntje is wel dat elke vwo'er met elk profiel Rechten kan studeren en behalve begrijpend lezen weinig voorkennis vereist wordt.
Gekkiequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:09 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als ik de rechtsmensch mag geloven is de mens eigendom van de overheid ja.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Misschien bedoelde du_ke 'wetenschap onwaardig?'
Ook dat is om de eerder aangehaalde redenen, onzinnig.quote:
Zeg nooit nooit, ik denk dat je de populariteit van Palin zwaar onderschat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Palin wordt nooit de kandidaat van de Republikeinen. Ik denk dat het Romney gaat worden, en die is wel zeer intelligent.
Vanwege zijn domme uitspraken. Het beleid van zijn regering was niet dom, maar dat lag vooral aan Bush sr en James Baker.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat Reagan dom was? Ik ben het grotendeels oneens met alles wat Reagan gedaan heeft maar volgens mij was dat wel een van de intelligentste rechtse politici van pakweg de afgelopen 50 jaar.
Gelul, de toetsing is altijd casuïstisch en nooit meerkeuze. Althans aan de beste rechtenfaculteit van Nederland dan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet vooral erg goed zijn in het aankruisen van a,b,c of d.
Daarover kunnen de meningen nogal verschillen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:13 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ook dat is om de eerder aangehaalde redenen, onzinnig.
Ach, rechtse rakkers zien mensen als slaven om te exploiteren en zwakkeren als minderwaardige mensen om zo hard mogelijk uit te buiten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gekkie![]()
Linkse rakkers zoals jijzelf zien mensen als levende portemonnees en zwakkeren als arme drommels die beschermt moeten worden.
Zonder enige voorbereidingen alle M vakken kunnen volgen, bij N profielen haakte men al af bij integralen en zuur-base reacties.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet. Zou kunnen hoor.
Ach het blijft een veredelde HBO-studie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gelul, de toetsing is altijd casuïstisch en nooit meerkeuze. Althans aan de beste rechtenfaculteit van Nederland dan.
Misschien kun je zeggen dat domme uitspraken een slimme manier zijn om stemmen te winnen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanwege zijn domme uitspraken. Het beleid van zijn regering was niet dom, maar dat lag vooral aan Bush sr en James Baker.
Laten we het hopen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Palin wordt nooit de kandidaat van de Republikeinen. Ik denk dat het Romney gaat worden, en die is wel zeer intelligent.
Ik weet niet waar jij die ervaring dan hebt opgedaan, maar ik heb in 5 jaar maar 1 mc tentamen gehad, en dat in het eerste jaar.....quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarover kunnen de meningen nogal verschillen.
ik werd ouder en wijzer en zag in dat rechts geen enkel antwoord had.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar ging het mis?
Teveel geblowed tijdens je puberteit?
Huh? Wil jij graag een Republikeinse president dan?quote:
Nee, maar wel alles behalve die populistische bosheks uit Alaskaquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Huh? Wil jij graag een Republikeinse president dan?
Ook een flutopleiding. Zodoende kan ik de rest perfect op waarde schatten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha en jij bent de aangewezen persoon om daarover te oordelen? Wat deed je zelf ook alweer?
Ah, bijna menselijk dus en met oog voor de eigen verantwoordelijkheid in plaats van het slaven van onderdanen. Ik zie een linkse regering eerder in staat beslissingen voor haar burgers te maken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ach, rechtse rakkers zien mensen als slaven om te exploiteren en zwakkeren als minderwaardige mensen om zo hard mogelijk uit te buiten.
Heb je het nu trouwens over elektrotechniek?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet vooral erg goed zijn in het aankruisen van a,b,c of d.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:51 schreef ethiraseth het volgende:
Volgens mij kijkt Eriksd zo als hij leest/hoort dat weer iemand culturele antropologie is gaan studeren in plaatd van rechten:
[ afbeelding ]
Nee, maar de partij-elite heeft helemaal niets met haar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:13 schreef Ugjerke het volgende:
Zeg nooit nooit, ik denk dat je de populariteit van Palin zwaar onderschat.
McCain is één van de meest populaire politici in dat land.quote:(Ze zou alleen nooit de presidentsverkiezing winnen, maar daar hielden de Republikeinen met McCain ook al geen rekening mee)
Antropologen moeten er ook zijn, Erikquote:
Dat klopt. Want dat kleine tiental standaard integralen was nogal lastig voor sommigen om uit 't hoofd te leren...quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zonder enige voorbereidingen alle M vakken kunnen volgen, bij N profielen haakte men al af bij integralen en zuur-base reacties.
Oh?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Antropologen moeten er ook zijn, Erik
Lukt mij toch redelijk zo te zienquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:54 schreef Picchia het volgende:
Wat is het toch vervelend als je een bepaalde reactie wilt uitlokken en erin faalt.
De partij-elite van het CDA heeft ook niks met Wilders...quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, maar de partij-elite heeft helemaal niets met haar.
Antwoord voor welke vragenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
ik werd ouder en wijzer en zag in dat rechts geen enkel antwoord had.
Het nut van Ethiraseth.quote:
Als de VS bijvoorbeeld water beter naar antropologen hadden geluisterd, dan was Irak niet zo'n puinhoop geworden.quote:
quote:
Vertel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als de VS bijvoorbeeld water beter naar antropologen hadden geluisterd, dan was Irak niet zo'n puinhoop geworden.
Beter naar juristen idem dito.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als de VS bijvoorbeeld water beter naar antropologen hadden geluisterd, dan was Irak niet zo'n puinhoop geworden.
Scherp, alleen tegenwoordig worden er weinig academici afgeleverd en vooral scholieren. Ook bij de "moeilijker" opleidingen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:22 schreef Arglist het volgende:
Zijn mensen met een academische opleiding die de relevantie van andere academische opleiding niet inzien, misschien niet eens geschikt voor academisch onderwijs?
Ja, maar volgens mij is du_ke al afgestudeerd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:22 schreef Arglist het volgende:
Zijn mensen met een academische opleiding die de relevantie van andere academische opleiding niet inzien, misschien niet eens geschikt voor academisch onderwijs?
Beetje boude stelling niet? Media en Cultuur bijvoorbeeld, wat moet je daar in godsnaam mee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:22 schreef Arglist het volgende:
Die had de politieke leiders uit kunnen leggen dat je niet zomaar een democratie door de strot van het Irakese volk kan duwen. Goed, dat had ik de Amerikaanse regering ook wel uit kunnen leggen. Maar een antropoloog had het verwerkt in een scriptie.quote:
Hm, als de partij-elite tegen haar is heeft ze inderdaad weinig kans.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, maar de partij-elite heeft helemaal niets met haar.
[..]
McCain is één van de meest populaire politici in dat land.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beetje boude stelling niet? Media en Cultuur bijvoorbeeld, wat moet je daar in godsnaam mee.
Antropologie is dan ook nauw verweven met rechtswetenschappen en sociologie en politicologie etc.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die had de politieke leiders uit kunnen leggen dat je niet zomaar een democratie door de strot van het Irakese volk kan duwen. Goed, dat had ik de Amerikaanse regering ook wel uit kunnen leggen. Maar een antropoloog had het verwerkt in een scriptie.
Niets tegen juristen, maar vind het nogal een zielloze opleiding. Het enige wat je doet is wetboeken stampen. Natuurlijk worden studenten onderzoeksvaardigheden bijgebracht, maar slechts binnen de kaders van het recht.quote:
Tja Koos, je snapt toch ook wel dat die oorlog niet primair draaide om invoeren van democratie? Dan kan je wel honderden antropologen hebben, je hebt bijvoorbeeld ook olie nodig. Daar heb je dan weer economen voor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die had de politieke leiders uit kunnen leggen dat je niet zomaar een democratie door de strot van het Irakese volk kan duwen. Goed, dat had ik de Amerikaanse regering ook wel uit kunnen leggen. Maar een antropoloog had het verwerkt in een scriptie.
TV-programma's maken?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beetje boude stelling niet? Media en Cultuur bijvoorbeeld, wat moet je daar in godsnaam mee.
Dat is media en entertainment managementquote:
Daar zou ik zelfs als socialist nog op stemmen, maar dat zegt meer over de alternatieven.quote:
Sorry, ik heb projecteer mijn eigen gevoelens waarschijnlijk teveel op anderen. Dat ik een goedzak ben, betekent natuurlijk niet dat de rest van de mensheid dat ook is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja Koos, je snapt toch ook wel dat die oorlog niet primair draaide om invoeren van democratie? Dan kan je wel honderden antropologen hebben, je hebt bijvoorbeeld ook olie nodig. Daar heb je dan weer economen voor.
Resume: je hebt een veel te idealistisch beeld van oorlog.
Als je niet buiten de gebaande paden komt heb je gelijk. Ik vind de vragen wat is recht, hoe opereert het binnen een maatschappij, wat is efficient veel interessanter dan flutarresten uit mijn hoofd leren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niets tegen juristen, maar vind het nogal een zielloze opleiding. Het enige wat je doet is wetboeken stampen. Natuurlijk worden studenten onderzoeksvaardigheden bijgebracht, maar slechts binnen de kaders van het recht.
Geen idee wat je er mee moet. Ik heb er persoonlijk ook niet van gehoord. Maar goed, dat zal dan ook wel een nieuwere studie zijn die niet bij de traditionele studies behoort. Maar als je antropologie of filosofie, sociologie en rechten als waardeloze opleidingen aanmerkt, of erger nog, als je als rechten student (afhankelijk van je vakkenpakket, fiscalisten/management hebben er inderdaad minder mee) niet de link kan leggen tussen dat soort studies, heb je er wat mij betreft niet veel van begrepen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Okay, ik herzie mij mening; niet elke academicus is gelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is media en entertainment management
Media en Cultuur is WO.
Phil Collins?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:30 schreef Arglist het volgende:
Luistert nu top 2000
I wish it woul rain down.....
als de gitaar speelt, lijkt het inderdaad net alsof het regent.
Nee, hij is juist niet populair onder hardcore-Republikeinen. Maar wel onder 'partijlozen' de zwevende kiezers die het grootste deel van het electoraat uitmaken. Maar hij is ook populair onder Democraten, hij maakt immers veel wetten mogelijk door samenwerking met hen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:26 schreef Ugjerke het volgende:
McCain is misschien populair onder een grote groep Republikeinen, maar dat is niet genoeg om een verkiezing te winnen.
Dat was zijn probleem. Niet één Republikein had de verkiezingen kunnen winnen.quote:Zeker niet na 8 jaar Bush.
Te extreem, dat wordt helemaal niets.quote:De enige kandidaat van de Republikeinen die Democraten over kan halen om op hem te stemmen is Ron Paul, maar die ligt ook niet goed met de partij-elite.
Uiteraard, met Eric Clapton op de gitaar.quote:
Er bestaan natuurlijk twee type juristen. De een neemt de plek van recht binnen de maatschappij continu onder de loep. Stelt vragen over de werkwijze en kijkt waar en hoe er zaken kunnen worden veranderd cq verbeterd. Anderszijds heb je de juristjes die wetboeken stampen en alle artikelen op kunnen dreunen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je niet buiten de gebaande paden komt heb je gelijk. Ik vind de vragen wat is recht, hoe opereert het binnen een maatschappij, wat is efficient veel interessanter dan flutarresten uit mijn hoofd leren.
Meer op mijn vakgebied: hoe bereik je efficiente heffing met lage handhavingskosten. Hoe bereik en hanteer je een belastingmoraal? Enzovoorts. Dan vind ik sluiproutes voor Box 2 veel minder interessant.
Als zelfbenoemd socialist stemmen op iemand die een diepe aanhanger van de Oostenrijkse school is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar zou ik zelfs als socialist nog op stemmen, maar dat zegt meer over de alternatieven.
Het probleem met die studies is m.i., en dat geldt ook voor rechten, dat het opvangstudies zijn geworden. Er zitten teveel mensen tussen zonder daadwerkelijk academisch niveau.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:29 schreef Arglist het volgende:
[..]
Geen idee wat je er mee moet. Ik heb er persoonlijk ook niet van gehoord. Maar goed, dat zal dan ook wel een nieuwere studie zijn die niet bij de traditionele studies behoort. Maar als je antropologie of filosofie, sociologie en rechten als waardeloze opleidingen aanmerkt, of erger nog, als je als rechten student niet de link kan leggen tussen dat soort studies, heb je er wat mij betreft niet veel van begrepen.
Kijk je ook top2000 a go go?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Uiteraard, met Eric Clapton op de gitaar.
Nee, die mensen bestaan niet Koos.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
Anderzijds heb je de juristjes die wetboeken stampen en alle artikelen op kunnen dreunen.
Heb het met kerst niet gekeken. De eerste aflevering die ik gezien heb is die van gisteren, en ben het wel van plan om nu te kijken. Anders de herhaling in de middag.quote:
Nee, dat zijn vakbondsmensen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anderszijds heb je de juristjes die wetboeken stampen en alle artikelen op kunnen dreunen.
Ach, ik heb dan ook geen recht gestudeerd en ben ook niet van plan om dat alsnog te gaan doen. Dus what do I know?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, die mensen bestaan niet Koos.
beetje zoals een economiestudie geen enkele garantie geeft dat je ook daadwerkelijk iets van economie snapt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het probleem met die studies is m.i., en dat geldt ook voor rechten, dat het opvangstudies zijn geworden. Er zitten teveel mensen tussen zonder daadwerkelijk academisch niveau.
Voorbeeld: filosofie. Filosofen zijn van wezenlijk belang voor de mens. Wordt je met de academische studie filosofie een goede filosoof? M.i. niet. Het is teveel een commercieel product geworden. Zelfde geldt voor sociologie. Dat zijn studies die het best tot hun recht komen in een mode-ongevoelige wereld, en momenteel zijn ze te hot, met alle nadelen van dien.
Kun je daar wat voorbeelden van noemen? Van die wetten dan. Dat is bij mij (nog) niet echt bekend.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, hij is juist niet populair onder hardcore-Republikeinen. Maar wel onder 'partijlozen' de zwevende kiezers die het grootste deel van het electoraat uitmaken. Maar hij is ook populair onder Democraten, hij maakt immers veel wetten mogelijk door samenwerking met hen.
Dat ben ik niet met je eens. Het is een handicap. Maar als Bush na 4 jaar Bush nog herkozen kan worden, kan een niet-Bush dat na 8 jaar Bush ook. Ondanks het zeer slechte optreden van McCain en Palin in de media liepen ze helemaal niet zo gek ver achter qua stemmen. Het grote verschil zat in de kiesmannen. Met een iets mediageniekere kandidaat hadden de Republikeinen prima kunnen winnen.quote:[..]
Dat was zijn probleem. Niet één Republikein had de verkiezingen kunnen winnen.
Dat is niet wat de peilingen aangeven. Als er nu verkiezingen zouden zijn en hij zou mee mogen doen kan hij al snel op 40% van de stemmen rekenen. (en Obama op 41%, heel dicht bij elkaar dus)quote:[..]
Te extreem, dat wordt helemaal niets.
Je mag het wetboek bij je houden op tentamens. Dus als je een beetje doorhebt hoe de wet opgebouwd is, dan is uit je hoofd leren een verdomd ineffectieve manier van opereren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik heb dan ook geen recht gestudeerd en ben ook niet van plan om dat alsnog te gaan doen. Dus what do I know?
Ooh, jullie bedoelen het letterlijk? Nee, zo bedoelde ik het natuurlijk niet. Ik heb ook twee jaartjes het vak recht gevolgd en daar mocht je inderdaad de wetboeken bij je houdenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je mag het wetboek bij je houden op tentamens. Dus als je een beetje doorhebt hoe de wet opgebouwd is, dan is uit je hoofd leren een verdomd ineffectieve manier van opereren.
"Lesser of two evils". Liever een aanhanger van de Oostenrijkse school die oprecht is dan iemand die zichzelf sociaal noemt maar achter het bedrijfsleven aan hobbelt. Daarnaast zijn er best punten die tot de Oostenrijkse School horen die logisch klinken ongeacht of je socialist of liberaal bent. Voornamelijk op het gebied van inflatie vind ik hun ideeën heel interessant.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als zelfbenoemd socialist stemmen op iemand die een diepe aanhanger van de Oostenrijkse school is.
Mensen die van plan zijn om een beetje een eigen tempo aan te houden of minder motivatie hebben zullen eerder voor zulke studies gaan dan een technische studie aan de TU/e. Maar goed, het uitval cijfer is dan ook bijzonder hoog, bijna 50% in het eerste jaar. Iedereen gaat door op zijn eigen tempo. Mensen die met een verkeerd beeld aan een studie beginnen beginnen haken ook af. Het filtersysteem kan wel wat beter, daar ben ik het wel mee eens, maar het BSA is recent verhoogd en omdat 'veel' mensen afvallen maakt het zeker niet tot een mindere waardige dan wel onzinnige studie. 'Elke' academische studie is er eentje om te koesteren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het probleem met die studies is m.i., en dat geldt ook voor rechten, dat het opvangstudies zijn geworden. Er zitten teveel mensen tussen zonder daadwerkelijk academisch niveau.
Voorbeeld: filosofie. Filosofen zijn van wezenlijk belang voor de mens. Wordt je met de academische studie filosofie een goede filosoof? M.i. niet. Het is teveel een commercieel product geworden. Zelfde geldt voor sociologie. Dat zijn studies die het best tot hun recht komen in een mode-ongevoelige wereld, en momenteel zijn ze te hot, met alle nadelen van dien.
Ja, precies datquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:42 schreef Ugjerke het volgende:
AAAA I VD
We maken foutjes bij de
AAAA I VD.
Had je zoiets in gedachten remlof?
Super, maar ik woon in het noord-oosten dus je moet me even helpen herinneren als het carnaval is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, precies dat
Het wordt een carnavalshit, ik zeg het je
Ik woon net boven de grote rivieren, dus ik krijg er ook niet veel van meequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Super, maar ik woon in het noord-oosten dus je moet me even helpen herinneren als het carnaval is.
http://en.wikipedia.org/w(...)United_States_Senatequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:38 schreef Ugjerke het volgende:
Kun je daar wat voorbeelden van noemen? Van die wetten dan. Dat is bij mij (nog) niet echt bekend.
Onmogelijk, had niet gekund. Bovendien komen kandidaten niet populairder dan McCain.quote:Ondanks het zeer slechte optreden van McCain en Palin in de media liepen ze helemaal niet zo gek ver achter qua stemmen. Het grote verschil zat in de kiesmannen. Met een iets mediageniekere kandidaat hadden de Republikeinen prima kunnen winnen.
Het gebeurt gewoon niet. Dat hij een impopulaire Obama momenteel niet weet te verslaan in een peiling zegt natuurlijk al genoeg.quote:Dat is niet wat de peilingen aangeven. Als er nu verkiezingen zouden zijn en hij zou mee mogen doen kan hij al snel op 40% van de stemmen rekenen. (en Obama op 41%, heel dicht bij elkaar dus)
Dat is even spitten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)United_States_Senate
Verder had je nog de 'gang of 14'.
Oh kom op, de interviews met McCain waren zo bedroevend slecht dat je haast medelijden kreeg. Vaak wist hij niet eens wat het was waar de vraag van de interviewer over ging. Iemand die meer kennis paraat had en wel goed met de media om kon gaan had een goede kans gehad. Of een running mate die hem hierin meer had kunnen ondersteunen. Dit zegt niks over zijn werk in de Senaat overigens, waar je je rustiger kan laten voorlichten over de onderwerpen.quote:[..]
Onmogelijk, had niet gekund. Bovendien komen kandidaten niet populairder dan McCain.
Dan betekend het dus dat op dit moment geen enkele Republikein van Obama kan winnen? Romney stond nog veel lager, hoewel dat er in een peiling zonder Ron Paul er wel anders uit kan zien natuurlijk.quote:[..]
Het gebeurt gewoon niet. Dat hij een impopulaire Obama momenteel niet weet te verslaan in een peiling zegt natuurlijk al genoeg.
Ja, heb zelfs mijn studieschuld al weer bijna afbetaaldquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is du_ke al afgestudeerd.
Dat was wel zo, eigenlijk was McCain te oud. Hij had het in 2000 gewoon moeten winnen. Toen haalde het Bush-kamp overigens een paar ontzettend smerige streken uit om hem te stoppen in de primaries.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:56 schreef Ugjerke het volgende:
Oh kom op, de interviews met McCain waren zo bedroevend slecht dat je haast medelijden kreeg. Vaak wist hij niet eens wat het was waar de vraag van de interviewer over ging. Iemand die meer kennis paraat had en wel goed met de media om kon gaan had een goede kans gehad. Of een running mate die hem hierin meer had kunnen ondersteunen. Dit zegt niks over zijn werk in de Senaat overigens, waar je je rustiger kan laten voorlichten over de onderwerpen.
Veel mensen hebben om allerlei redenen respect voor McCain, maar dat betekend niet dat ze hem nog geschikt als president vinden.
Romney heeft denk ik de beste kans.quote:Dan betekend het dus dat op dit moment geen enkele Republikein van Obama kan winnen?
Dat is ook een groot argument tegen Ron Paul denk ik. Die zou als hij al verkozen zou worden denk ik niet meer voor een tweede termijn meedraaien. Dat is gewoon niet verantwoordelijk. Ik wil niet zeggen dat hij elk moment kan overlijden, maar je loopt wel een veel hoger risico.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat was wel zo, eigenlijk was McCain te oud. Hij had het in 2000 gewoon moeten winnen. Toen haalde het Bush-kamp overigens een paar ontzettend smerige streken uit om hem te stoppen in de primaries.
[..]
Romney heeft denk ik de beste kans.
Ruttiaanse repliekquote:
Zoals?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:12 schreef du_ke het volgende:
Ron Paul is om veel meer redenen niet verantwoord dan enkel zijn leeftijd
...quote:
Ik doelde op het campagneteam, Rove enzo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:09 schreef Ugjerke het volgende:
Weet jij trouwens of het Bush-kamp uit 2000 dezelfde is als uit 2004? Aangezien er qua buitenlandbeleid enorm gedraaid is. (Het buitenlandbeleid van Bush uit 2000 is ong. waar Paul nu voor staat)
Ah, meer de pro-Bush mensen in de media bedoel je?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik doelde op het campagneteam, Rove enzo.
Sinds 2001 is natuurlijk veel veranderd in het buitenland beleid van de VS.
Uit de VN en de Wereldbank stappen. Dom hard beleid tegen buitenlanders bepleiten, dat soort onzin.quote:
Videootje van z'n buitenlandersbeleid? Dat vind ik niet echt passen bij het beeld dat ik van hem heb. Maar misschien vat ik wat hij erover zegt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uit de VN en de Wereldbank stappen. Dom hard beleid tegen buitenlanders bepleiten, dat soort onzin.
Waar haal je dat nou weer vandaan? Dit is mensen woorden in de mond leggen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:33 schreef ethiraseth het volgende:
Misschien heeft Paul ook wel een punt ja. Zodra er mainstream economische ideeen op je land gaan worden toegepast is dat wel een teken dat je een derdewereldland bent of hard op weg bent er een te worden.
Zeg ik ergens dan dat het jouw woorden zijn (of die van iemand anders)?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan? Dit is mensen woorden in de mond leggen.
Waarom zeg je het dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:37 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dan dat het jouw woorden zijn (of die van iemand anders)?
Dat noemen ze een eigen mening? Of mag ik alleen jou napraten?quote:
Dat doet het toch al sinds Balkenende aantrad?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
Jongens, de koopkracht daalt in 2011
Volgens mij zijn wij na Luxemburg nog het rijkste EU-lid....quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:47 schreef ethiraseth het volgende:
Dat doet het toch al sinds Balkenende aantrad?
Dat is ook weer zo. Het geldt in 2011 vooral voor gezinnen. Gelukkig heb ik er betrekkelijk weinig last van aangezien ik volgend jaar ongeveer 1,5 keer zoveel ga verdienen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:47 schreef ethiraseth het volgende:
Waarom posten jullie altijd over geld?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:49 schreef Morendo het volgende:
Waarom klaag jij trouwens altijd over geld?
Ben ik soms de enige die werkt gedurende deze barre dagen? (Ben overigens niet vooruit te branden, maar dat terzijde)quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:47 schreef Morendo het volgende:
Hmm, net een afspraak gemaakt voor de kapper nu even naar de winkel en dan lekker beginnen met studeren.
Shoot Koos.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Waarom posten jullie altijd over geld?
Dat is niet zo. Maar altijd krijgt het kapitaal de schuld bij jouquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Waarom posten jullie altijd over geld?
Ik werk ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ik soms de enige die werkt gedurende deze barre dagen? (Ben overigens niet vooruit te branden, maar dat terzijde)
waar denk je dat ik nu zit te posten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ik soms de enige die werkt gedurende deze barre dagen? (Ben overigens niet vooruit te branden, maar dat terzijde)
Stukjes tikken voor een krant zou ík niet als werken willen bestempelen, maar soit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar beestjes en plantjes.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Maar altijd krijgt het kapitaal de schuld bij jou.
Je bent echt veel te links voor GroenLinks
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was jij het niet die koolhydraten meed en een grote homp vlees verorberdequote:
Biologisch vlees van lokale boerderijen. Kost een godsvermogen, maar dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was jij het niet die koolhydraten meed en een grote homp vlees verorberde?
Wie kunnen we daarvoor verantwoordelijk houden?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
Jongens, de koopkracht daalt in 2011
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wie kunnen we daarvoor verantwoordelijk houden?
Orgineel.quote:
Ja, met zulk vlees daalt je koopkracht wel in 2011quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Biologisch vlees van lokale boerderijen. Kost een godsvermogen, maar dan heb je ook wat.
Bijbaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:55 schreef KoosVogels het volgende:
Wat voor werk doen jullie eigenlijk?
Slavendrijver van 26 Indiers. Vandaar mijn marxistische inslag, dat is zelfkastijding omdat ik zelf mede debet ben aan het exploiteren van arme mensen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:55 schreef KoosVogels het volgende:
Wat voor werk doen jullie eigenlijk?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:59 schreef ethiraseth het volgende:
Of wacht, de Indiaase maatschappij is zo fucked up dat alleen de rijken een baan kunnen krijgen, want die zijn geboren in de juiste kaste. Dus ik exploiteer rijken.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:59 schreef ethiraseth het volgende:
Of wacht, de Indiaase maatschappij is zo fucked up dat alleen de rijken een baan kunnen krijgen, want die zijn geboren in de juiste kaste. Dus ik exploiteer rijken.
De supervisor daar was jij toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:03 schreef ethiraseth het volgende:
De supervisor daar is een gigantische kneus, maar ja, in de juiste familie geboren dus mag hij de baas spelen.
En het is ook niet alsof ze het werk beter doen. Na 2 jaar het werk doen kunnen ze nog steeds geen eigen beslissing in het werk nemen en stellen ze nog steeds de meest domme vragen die elke Nederlander na een week niet meer gesteld had.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:04 schreef GSbrder het volgende:
Ach ja, India.
Ik ben blij dat ze daar met een MBA nog administratief werk doen voor ons
De Nederlandse supervisor ja, er zit er ook eentje in India om de boel daar te managen, maar die moet verantwoording afleggen aan mij.quote:
Oh, ik dacht dat die quote een omschrijving was van jezelf.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:09 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De Nederlandse supervisor ja, er zit er ook eentje in India om de boel daar te managen, maar die moet verantwoording afleggen aan mij.
Ik kom uit een pauperfamilie, dus geen voordeeltjes voor mij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die quote een omschrijving was van jezelf.
"Zodra er mainstream economische ideeen op je land gaan worden toegepast is dat wel een teken dat je een derdewereldland bent of hard op weg bent er een te worden. " is jou mening? Dat is wat jij vind?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat noemen ze een eigen mening? Of mag ik alleen jou napraten?
[..]
Die gasten zijn verschrikkelijk hypocriet. In je gezicht is het allemaal "yes, yes, excellent idea" en "what do you think? Yes, i think so too!", maar zodra je je omdraait schelden ze je nog net niet achter je rug om uit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:10 schreef GSbrder het volgende:
Vind-ie zeker kut, verantwoording afleggen aan een vrouw.
Ach, dat gebeurt toch overal?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:17 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Die gasten zijn verschrikkelijk hypocriet. In je gezicht is het allemaal "yes, yes, excellent idea" en "what do you think? Yes, i think so too!", maar zodra je je omdraait schelden ze je nog net niet achter je rug om uit.
Typisch PvdA.quote:Onbekend op wie u gaat stemmen voor de komende Provinciale Staten verkiezingen? Overweeg eens Marleen Barth, kandidaat voor de Partij van de Arbeid. Waarom? Barth is het toonbeeld van menslievendheid en eerlijk delen. Altijd sociaal, altijd solidair met minder bedeelden. Geheel volgens de Vogelaardoctrine ziet Barth in religieus onderwijs dan ook de kortste route naar een gezellige multiculti knuffelheilstaat. Over het veilige Nederland zegt Marleen: Nederland verdient beter dan hameren op wat er allemaal niet deugt. Ik vind dit juist een prachtig land. (..) Juist om dat vast te houden, wil ik de Eerste Kamer in. Dat is wat me onderscheidt van de andere kandidaten: mijn optimisme. Voor mij is het glas altijd driekwart vol. Om zulks aan te tonen huurt Barth samen met haar echtgenoot en tevens burgemeester van Wassenaar Klaas Hoekema (D66) een in 2008 voor 630.000 euro gemeenschapsgeld verbouwde ambtsvilla voor het verschillige prijsje van 860 euro per maand terwijl de reële huur wordt geschat tussen de 6000 en 8000 euro. (lokatie + LOLvideo met boeroepend VARA-publiek) Ook huurt ze zich als voorzitter van GGZ Nederland via haar eigen bedrijf honderd dagen per jaar in à 840 euro (ex BTW) per dag. Deze informatie doet overigens niet ter zake, aangezien de financiën van Barth uiteraard privé zijn. Net als die ontelbare nevenfuncties, commissariaatjes en via oldboysnetwork verworven plucheposities. Stem Marleen Barth!
Bron: geenstijl.
Ja oke, maar dit is wel op een niveau waar een Limburger uit een gehucht van 200 mensen nog van zou opkijken.quote:
Dat durf ik te betwijfelen. Een Limburger kijkt niet heel snel ergens van op.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:21 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja oke, maar dit is wel op een niveau waar een Limburger uit een gehucht van 200 mensen nog van zou opkijken.
Want bij andere partijen zitten zulke figuren niet? Wou Brinkman niet voor het CDA de EK in? En het is ook wat lullig om haar aan te kijken op de ambtswoning van haar manquote:
Ja, een ook nog eens een heul mooie.quote:
En heel arm, boos en uit een laag milieu.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, een ook nog eens een heul mooie.
Ik vermoed dat ongeveer 1 op de duizend forumbezoekers vrouwelijk is. Of is die schatting te optimistisch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:31 schreef ethiraseth het volgende:
Er zijn helemaal geen vrouwen op het internet.
Die ken ik niet. Ik lul maar wat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En heel arm, boos en uit een laag milieu.
Hoe ken jij haar looks Koos?
Misschien moet je eens een analyse van mijn posts maken, kijken of er een maancyclus inzit qua boosheid.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iedereen die het september-nummer van de Penthouse heeft kent haar looks.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Insgelijks.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:35 schreef Morendo het volgende:
Maar nee, ik denk dat het een man, beter gezegd: jongetje, is.
Ik vraag mij nog steeds af ofquote:
jou mening is.quote:Zodra er mainstream economische ideeen op je land gaan worden toegepast is dat wel een teken dat je een derdewereldland bent of hard op weg bent er een te worden.
Want dat bewijst je vrouwelijkheid.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:35 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een analyse van mijn posts maken, kijken of er een maancyclus inzit qua boosheid.
Ik was half serieus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af of
[..]
jou mening is.
Volgens mij heeft hij de afgelopen dagen zijn neus een paar keer gestoten, door de meest onzinnige posts te plaatsen en van daaruit een reactie uit te lokken om vervolgens geen reacties te krijgen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:37 schreef Tem het volgende:
Over jongetjes waar is mlg? afgevoerd naar Duitsland?
Dat is inderdaad de beste tactiek, gewoon niet reageren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij de afgelopen dagen zijn neus een paar keer gestoten, door de meest onzinnige posts te plaatsen en van daaruit een reactie uit te lokken om vervolgens geen reacties te krijgen.
Dat is goed mogelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij de afgelopen dagen zijn neus een paar keer gestoten, door de meest onzinnige posts te plaatsen en van daaruit een reactie uit te lokken om vervolgens geen reacties te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |