Betyar's?quote:Op maandag 27 december 2010 19:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dat ook vannacht?
Word aan gewerkt.quote:Op maandag 27 december 2010 19:58 schreef sigme het volgende:
En dan zet je 'm niet in de OP?
http://polsc.20.forumer.com/index.php
Ik heb m'n oude kont daar nog, zie ik.
wieso ?quote:Op maandag 27 december 2010 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is het toch met extreem-rechtse kloontjes de laatste tijd.
Heb jij het de opening van Pol meegemaakt dan ?quote:Op maandag 27 december 2010 20:23 schreef Monidique het volgende:
Is dat niet de verkeerde volgorde?quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef Monolith het volgende:
Zo te horen is mijn buurman erachter dat accordeon spelen geen succes was. Hij probeert nu geluid uit een blokfluit te persen. Ik ben er nog niet over uit wat erger is.
Dat is lang geleden.quote:Op maandag 27 december 2010 20:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb jij het de opening van Pol meegemaakt dan ?
Montov ook ?
Droevige filmquote:
Je hebt het niet persoonlijk even gefixed?quote:
Neuh, ik hou werk en vrije tijd strikt gescheidenquote:Op maandag 27 december 2010 20:35 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je hebt het niet persoonlijk even gefixed?
Star Trekquote:Op maandag 27 december 2010 20:37 schreef Monidique het volgende:
Meh, oorlog, voetbal, ellende, voetbal, schaatsen, oorlog, ellende, Balkenende, voetbal. Het jaaroverzicht kan me gestolen worden, geef mij maar een topografische atlas en bij gebrek daaraan ga ik nu maar ST:VOY kijken.
Er is niet echt een alternatief natuurlijk..quote:Op maandag 27 december 2010 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kijk er net 10 minuten naar en vind het nu al kut.
Dat is natuurlijk allemaal van één vent en die vent is volgens mij niet helemaal honderd. Nog geen tien, vermoed ik.quote:Op maandag 27 december 2010 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is het toch met extreem-rechtse kloontjes de laatste tijd.
Juni 2005.quote:Op maandag 27 december 2010 20:23 schreef Monidique het volgende:
Ow die weerquote:Op maandag 27 december 2010 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/329697
Klopt.quote:Op maandag 27 december 2010 21:12 schreef KoosVogels het volgende:
Jack Nicholson is altijd genieten.
Hopen dat ik straks niet in tranen uitbarstquote:
Jack rocksquote:Op maandag 27 december 2010 21:12 schreef KoosVogels het volgende:
Jack Nicholson is altijd genieten.
quote:Op maandag 27 december 2010 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hopen dat ik straks niet in tranen uitbarst
Met Ruben?quote:Op maandag 27 december 2010 21:23 schreef remlof het volgende:
Ik moest net bijna janken bij het zien van het stukje over de vliegramp in Libië in het Journaaljaaroverzicht.
Ik ben ook net een wijf soms
Ja en die kinderen die nog kaarten van hun ouders kregen uit het Krügerpark terwijl ze al wisten dat ze dood warenquote:
Ja, dat is hartverscheurend.quote:Op maandag 27 december 2010 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en die kinderen die nog kaarten van hun ouders kregen uit het Krügerpark terwijl ze al wisten dat ze dood waren
En dat Nederlandse kinderboekje dat tussen het puin lag.quote:Op maandag 27 december 2010 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en die kinderen die nog kaarten van hun ouders kregen uit het Krügerpark terwijl ze al wisten dat ze dood waren
Ik huil nooit bij het snijden van uien. De truc is namelijk om geen emotionele band op te bouwen.quote:
Ik heb het alleen bij blanke uien, gekleurde uien kan ik makkelijk afstand van nemen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik huil nooit bij het snijden van uien. De truc is namelijk om geen emotionele band op te bouwen.
Morgan Freeman is een held.quote:
Say what?quote:Op maandag 27 december 2010 22:19 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Morgan Freeman is een held.
Dit is trouwens gedegradeerd tot een reserve forum.
Excuses, fok blijft nr. 1.quote:Op maandag 27 december 2010 22:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad, slap in the face, zijn wij de 'reservebank' ofzo?
That's a good boy.quote:
Was mooiquote:Op maandag 27 december 2010 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, journaal jaaroverzicht op Ned1 nu.
Die zijn beter geïntegreerd dan ik. Heineken is niet te drinken en van blowen word ik ook al niet echt blij.quote:Op maandag 27 december 2010 22:36 schreef remlof het volgende:
Whehe bij die Somaliërs thuis die ze op verdenking van terrorisme hadden gearresteerd stonden er lege flessen Heineken op tafel en er lag hasj
Echte fundamentele moslims inderdaad
Ze hadden zeker geen pasje voor die hasj, is 't wel?!quote:Op maandag 27 december 2010 22:36 schreef remlof het volgende:
Whehe bij die Somaliërs thuis die ze op verdenking van terrorisme hadden gearresteerd stonden er lege flessen Heineken op tafel en er lag hasj
Echte fundamentele moslims inderdaad
Zo goed geïntegreerd is verdacht natuurlijk. Daar moeten inspecteur Opstelten en adjudant Teeven meer van weten. Speurhond AIVD, go get 'em!quote:Op maandag 27 december 2010 22:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Die zijn beter geïntegreerd dan ik. Heineken is niet te drinken en van blowen word ik ook al niet echt blij.
Ik denk dat ze net naar de KFC wilden gaanquote:Op maandag 27 december 2010 23:14 schreef Arglist het volgende:
Misschien wilden ze ook net de kalkoen aansnijden
Ik had laatst duif, dat was nog best te doen. Hoop alleen niet dat het zo'n vliegende rat uit de stad wasquote:Op maandag 27 december 2010 23:23 schreef Arglist het volgende:
Ghehe, goede verklaring. Gevogelte in ieder geval.....
Ik heb voor het eerst gans gegeten met kerst, niet voor herhaling vatbaar
Niet? Ik zou zo'n beest uit principe met smaak verorberen.quote:Op maandag 27 december 2010 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had laatst duif, dat was nog best te doen. Hoop alleen niet dat het zo'n vliegende rat uit de stad was
Geen martelhoax in Irak deze keer dus, om wat stemmen te winnen.....quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
![]()
Morgen in de GPD-kranten: het kabinet van de loze beloften.
Dat was toch de VK?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geen martelhoax in Irak deze keer dus, om wat stemmen te winnen.....
Klopt, GPD zijn de regionalen.quote:
Ben het met je eens dat kritiek ietwat voorbarig is. Ach, ben in ieder geval benieuwd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Klopt, GPD zijn de regionalen.
Maar goed, een beetje voorbarig niet? Hoe lang zit het kabinet er eigenlijk?
De toon is wel al zo'n beetje gezet. Nouja, met beetje mazzel is het kabinet na maart opgehoepeld en krijgen we net zo'n lange crisis als Belgie. Tijdje geen regering kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou ja er waren best al wat dingen uit het regeerakkoord die ze al niet meer uit kunnen voeren of die al lang en breed in voorbereiding waren maar toch als nieuw er in gezet werden...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad, liever geen regering dan een sloopkabinet als dit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou ja er waren best al wat dingen uit het regeerakkoord die ze al niet meer uit kunnen voeren of die al lang en breed in voorbereiding waren maar toch als nieuw er in gezet werden...
We gaan in ieder geval een tijdperk van polarisatie in die, sinds WOII, ongekend is in de Nederlandse politiek. Ik denk overigens wel dat de senaat een rechtse meerderheid krijgt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De toon is wel al zo'n beetje gezet. Nouja, met beetje mazzel is het kabinet na maart opgehoepeld en krijgen we net zo'n lange crisis als Belgie. Tijdje geen regering kan geen kwaad.
Dit is dus de strekking van het GPD-verhaalquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou ja er waren best al wat dingen uit het regeerakkoord die ze al niet meer uit kunnen voeren of die al lang en breed in voorbereiding waren maar toch als nieuw er in gezet werden...
Kan de afbraak van Nederland eindelijk beginnen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval een tijdperk van polarisatie in die, sinds WOII, ongekend is in de Nederlandse politiek. Ik denk overigens wel dat de senaat een rechtse meerderheid krijgt.
Sloopten ze de verzorgingsstaat maar wat intenser....quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, liever geen regering dan een sloopkabinet als dit.
Zal nog een uitdaging worden hoor. Dan moet het CDA zich heel stevig herstellen van de afgelopen nederlaag, de PVV moet goed scoren en de VVD minstens zoveel als bij afgelopen TK.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval een tijdperk van polarisatie in die, sinds WOII, ongekend is in de Nederlandse politiek. Ik denk overigens wel dat de senaat een rechtse meerderheid krijgt.
Kan niet wachten tot jij failliet gaat omdat je je been breekt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sloopten ze de verzorgingsstaat maar wat intenser....
En dat is mijn grote probleem met dit kabinet. Als het om de grote zaken gaat die echt aangepakt moeten worden geven ze niet thuis en verwijzen ze maar door naar een volgend kabinet..quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sloopten ze de verzorgingsstaat maar wat intenser....
Ja, ga jij dan emigreren?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Kan de afbraak van Nederland eindelijk beginnen.
Wees er maar blij mee. Pfff, ik heb mij nog nooit zo slecht op mn gemak gevoelt in mijn vaderland, als nu.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Same here. Blij dat ik de komende drie dagen in Duitsland ben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee. Pfff, ik heb mij nog nooit zo slecht op mn gemak gevoelt in mijn vaderland, als nu.
Desnoods spalk ik het been zelf.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot jij failliet gaat omdat je je been breekt.
Dan ga ik de politiek in.quote:
Duitsland is echt een land waar ik graag kom. Ben ook al een rondkijken voor een tijdelijke baan in het buitenland. Dat is helaas niet eenvoudig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Same here. Blij dat ik de komende drie dagen in Duitsland ben.
Belgie of Duitsland worden inderdaad wel steeds aantrekkelijker.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee. Pfff, ik heb mij nog nooit zo slecht op mn gemak gevoelt in mijn vaderland, als nu.
Ben laatst nog in Berlijn geweest, daar heerst nu echt de sfeer van vrijheid, blijheid die je vroeger in Amsterdam had.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:24 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Belgie of Duitsland worden inderdaad wel steeds aantrekkelijker.
Aha en jij bent de aangewezen persoon om daarover te oordelen? Wat deed je zelf ook alweer?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:43 schreef eriksd het volgende:
Al die flutopleidingen die de revue passeren in SES
QFTquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:43 schreef eriksd het volgende:
Al die flutopleidingen die de revue passeren in SES
Berlijn is een geweldige stad inderdaad. De huren liggen er overigens ontzettend laag, maar veel werk kun je daar niet vinden denk ik.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:43 schreef remlof het volgende:
Berlijn lijkt me fantastisch om te wonen en werken
Maar Nordrheinwestfalen ligt toch wat meer voor de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |