Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
D. wordt nu al bang denk ik. En anders ik wel.quote:Op zondag 26 december 2010 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
18 december: 07. 306 Dagoduck
19 december: 01. 905 Dagoduck
20 december: 02. 890 Dagoduck
21 december: 01. 1157 Dagoduck
22 december: 02. 798 Dagoduck
23 december: 01. 869 Dagoduck
24 december: 01. 1038 Dagoduck
25 december: 02. 412 Dagoduck
Doeiquote:Op zondag 26 december 2010 17:54 schreef D. het volgende:
Ik geloof dat het etenstijd is
Tot later allen
Oh, mijn PM doet het na het eten ook nog wel hoorquote:
Een smoesquote:
Ja. Dat is echt zo jammer als dat gebeurt...quote:Op zondag 26 december 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Een smoesOmdat je postaantal anders HELAAS te hoog oploopt
Ben je nou een beetje laat mee he, zoals gebruikelijkquote:
Dat kan ik, maar dat is niet nodigquote:
Posten dan!quote:
Smakelijk.quote:
Ik wou dat er wat meer sport op TV wasquote:Op zondag 26 december 2010 18:21 schreef Giertje het volgende:
mja ik ga zo maar eens douchen pyama aan doen en kijken of dat ene meisje aanwezig is op msn heb zin om met haar te praten
Het 4-schansen schanspringen is nog niet begonnen? Want op nieuwjaarsdag is toch altijd wedstrijd 2 of 3? Meestal kijk ik het wel op 1 januari.quote:Op zondag 26 december 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou dat er wat meer sport op TV was
Oberstdorf is woensdag pas. Dan ben ik onderweg tussen München en Budapestquote:Op zondag 26 december 2010 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het 4-schansen schanspringen is nog niet begonnen? Want op nieuwjaarsdag is toch altijd wedstrijd 2 of 3? Meestal kijk ik het wel op 1 januari.
quote:Veel trams en trolleybussen vielen uit en tussen het centrum en [de luchthaven] Domodedovo, waardoor de prijzen voor taxiritten van en naar Domodedovo zijn opgelopen tot meer dan 300 euro.
Moskou riep zijn meer dan tien miljoen inwoners op thuis te blijven. Een aantal auto's reed met matrassen op het dak gebonden rond, als bescherming tegen veelal enorme ijspegels die door het warmtefront los komen van gebouwen en naar beneden storten.
Cool, fijne reis alvast.quote:Op zondag 26 december 2010 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oberstdorf is woensdag pas. Dan ben ik onderweg tussen München en Budapest
ik kijk nooit sportquote:Op zondag 26 december 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou dat er wat meer sport op TV was
ik niet vind er niks aan kijk liever een goeie film of seriequote:
Ik kijk eigenlijk alleen maar voetbal op TV (of in het stadion). VOor de rest kijk ik eigenlijk te weinig sport. Niet dat het me niet interesseert, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten. En misschien ook omdat het op TV is en dat is toch anders dan in een stadion ofzo.quote:
Je kan je er niet toe zetten om de TV aan te zetten?quote:Op zondag 26 december 2010 19:03 schreef Bos81 het volgende:
VOor de rest kijk ik eigenlijk te weinig sport. Niet dat het me niet interesseert, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten.
Kan...er....net.....niet...bij....quote:Op zondag 26 december 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kan je er niet toe zetten om de TV aan te zetten?Meine Güte...
Nou ik kan wel het knopje van de tv aanzetten, maar ik kan me er niet toe zetten om het vol te houden en te blijven kijken.quote:Op zondag 26 december 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan je er niet toe zetten om de TV aan te zetten?Meine Güte...
Was het maar luiheid.quote:Op zondag 26 december 2010 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan...er....net.....niet...bij....
Je gaat met een afhaalchinees naar bed?quote:Op zondag 26 december 2010 19:13 schreef Barretje80 het volgende:
bezorg chinees is gearriveerd.. lekker in bed wokken
met een belachelijke film op ( deathrace 2) ..
een relaxte tweede kerstdag dus ( al heeft het niet veel met kerst te maken)
Lekker loempiaatje in die schacht schuiven, zooooquote:Op zondag 26 december 2010 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je gaat met een afhaalchinees naar bed?
Ik ben toch meer van het eten van loempia's...quote:Op zondag 26 december 2010 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker loempiaatje in die schacht schuiven, zoooo
Fris en fruitig en vol energiequote:
Was dat van de energie maar zoquote:Op zondag 26 december 2010 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fris en fruitig en vol energie
Nee ben gewoon moe, straks maar op tijd naar bedquote:Op zondag 26 december 2010 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al een depressie?
quote:Op zondag 26 december 2010 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van het eten van loempia's...
Ieder zijn/haar eigen meningquote:
En nu genieten van de avond?quote:Op zondag 26 december 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Zo weer helemaal volgevreten en nu 2 wassen ophangen (want dat gaat ook gewoon door)
(verkapte teeveepee)
Ik begrijp de hint, ik blijf wel in het RenP topic zeurenover de depressie, hier doe ik net alsof ik helemaal gezond ben.quote:Op zondag 26 december 2010 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al een depressie?
Ik heb behalve een toetje net zo;n zelfmaak tompoezen pakket op. (ja de helft dan, waar uit je drie tompoezen kan maken)quote:Op zondag 26 december 2010 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet echt niet aan een toetje denken, ik plof zowat
Er is altijd ruimte voor een toetjequote:Op zondag 26 december 2010 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 december 2010 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb behalve een toetje net zo;n zelfmaak tompoezen pakket op. (ja de helft dan, waar uit je drie tompoezen kan maken)
Ligt eraan wat voor toetje het is natuurlijkquote:Op zondag 26 december 2010 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor een toetje
wat heb je gegeten?quote:Op zondag 26 december 2010 19:57 schreef Symphonic het volgende:
bij mij niet, ik ben net Pim Fortuyn: vol = volquote:Op zondag 26 december 2010 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor een toetje
echt voor een heel weeshuis aan hapjes. Erg lekker maar veel te veelquote:Op zondag 26 december 2010 20:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heb je gegeten?
wij gewoon pasta...
Dan wacht je toch een uurtjequote:Op zondag 26 december 2010 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij niet, ik ben net Pim Fortuyn: vol = vol
Je gaat de fles kapot slaan?quote:Op zondag 26 december 2010 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb genoeg gegeten
Ik ga straks een fles Port vermoorden
nou nee, laten we dat maar niet doen.quote:
AI, dat is zonde jaquote:Op zondag 26 december 2010 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou nee, laten we dat maar niet doen.
Dan heb ik vorig jaar gedaan met een fles oude Port, en dat was echt zonde, die knalde zo uit mijn auto
Ja, dat versta ik onder vermoorden. Alhoewel de fles uiteindelijk toch wel kapot zal gaan in de glasbak.quote:
Was het toen al in een maag geweest of nog niet?quote:Op zondag 26 december 2010 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou nee, laten we dat maar niet doen.
Dan heb ik vorig jaar gedaan met een fles oude Port, en dat was echt zonde, die knalde zo uit mijn auto
Die bedoelde ik jaquote:Op zondag 26 december 2010 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat versta ik onder vermoorden. Alhoewel de fles uiteindelijk toch wel kapot zal gaan in de glasbak.
Maar ik bedoel niet Flash, als jij dat wel bedoelt. Die Fles is aardig enzo.
Oke, gelukkigquote:Op zondag 26 december 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee er wordt gewoon normaal gedaan
precies, ik drink hem netje leegquote:Op zondag 26 december 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee er wordt gewoon normaal gedaan
quote:Op zondag 26 december 2010 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat was het echt, een liter op de grond bij het benzinestation
Nee, hij was net gekochtquote:Op zondag 26 december 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was het toen al in een maag geweest of nog niet?
Ik wist niet eens dat je zo hard konquote:Op zondag 26 december 2010 20:13 schreef Trevland het volgende:
Man rijdt '1003' kilometer te hard
Doe mij ook maar een auto die zo snel kan
Ik ook nietquote:Op zondag 26 december 2010 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je zo hard kon![]()
Toekquote:
Die hoeft ook geen massagekussenquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die hoeft ook geen massagekussen
Dat lijkt me wel een logische gevolgquote:Op zondag 26 december 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 december 2010 20:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik denk ik vraag het voor de zekerheid even. Dan hoef ik ook geen poging te doen om terug te lezen.quote:
Wokquote:Op zondag 26 december 2010 20:40 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
burpvol.
maar de schalen vlees en de fles wijn leeg
heb je nu voor de verandering eens een dikke buik?quote:Op zondag 26 december 2010 20:40 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
burpvol.
ik heb de riem een gaatje losser jaquote:Op zondag 26 december 2010 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je nu voor de verandering eens een dikke buik?
Nee.quote:Op zondag 26 december 2010 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat een vertaalde doodsverwensing?
da's mij niet geluktquote:Op zondag 26 december 2010 20:40 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
burpvol.
quote:Op zondag 26 december 2010 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat een vertaalde doodsverwensing?
de fles moest ik alleen doenquote:Op zondag 26 december 2010 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
da's mij niet gelukt
(de flessen wel, de schalen niet)
*hips*quote:
Wijn, dat zei hij netquote:Op zondag 26 december 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*hips*
wat was de inhoud dan?
Ja. Ik bedoelde wat voor wijn, maar dat snap jij natuurlijk ook welquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*hips*
wat was de inhoud dan?
suid afrikaanse droë rooiequote:
Laatst had Die die Roos nog even hoorquote:
Ja, nu welquote:Op zondag 26 december 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Ik bedoelde wat voor wijn, maar dat snap jij natuurlijk ook wel
En toen probeerde hij eens een nieuwe shampoo?quote:Op zondag 26 december 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Laatst had Die die Roos nog even hoor
Ja, die enequote:Op zondag 26 december 2010 20:48 schreef DaMart het volgende:
En toen probeerde hij eens een nieuwe shampoo?
Hey Barretjequote:Op zondag 26 december 2010 20:49 schreef Barretje80 het volgende:
Dit moet echt een fantastische film zijn ...
chileens is ook wel aardigquote:Op zondag 26 december 2010 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekker
Hoewel ik liever een Zuid_amerikaanse heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik vind em belachelijk hilarisch...quote:Op zondag 26 december 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Barretje![]()
Ik weet zo niet wat ik er van moet denken
quote:Op zondag 26 december 2010 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
chileens is ook wel aardig![]()
ik ben een echte wijn kenner
chileens of argentijns, en wat er in de spoiler staat is gewoon helemaal waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
dat is de enigste criteriaquote:Op zondag 26 december 2010 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
chileens of argentijns, en wat er in de spoiler staat is gewoon helemaal waar
Bis Laterquote:Op zondag 26 december 2010 20:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is de enigste criteria![]()
maar ik ga even vol en zat op de bank hangen
zat?quote:Op zondag 26 december 2010 20:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is de enigste criteria![]()
maar ik ga even vol en zat op de bank hangen
quote:Op zondag 26 december 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
Nu een van de meest vette aflevering van South Park of CC
Neequote:
Deze is echt goedquote:Op zondag 26 december 2010 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeeMaar South Park is gewoon vet
![]()
Ja dat is het zekerquote:Op zondag 26 december 2010 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeeMaar South Park is gewoon vet
![]()
Waar deze aflevering over gaat bedoel je?quote:Op zondag 26 december 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ga je het nog vertellen of moeten we het echt letterlijk aan je vragen, Trev?
Jammer, mijn moeder wil Boer Zoekt Vrouw niet afzettenquote:
Nee, hoe kom je daar nou bijquote:Op zondag 26 december 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
Waar deze aflevering over gaat bedoel je?
Ben bezig, komt zo goedquote:Op zondag 26 december 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar nou bij
de TV is gelukkig buiten mijn bereikquote:Op zondag 26 december 2010 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jammer, mijn moeder wil Boer Zoekt Vrouw niet afzetten
Gelukkig de website van South Park nietquote:Op zondag 26 december 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de TV is gelukkig buiten mijn bereik
Die ken ik!quote:Op zondag 26 december 2010 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig de website van South Park niet
http://www.southpark.nl/episodes/508/
Deze aflevering dus
Je mag ook meeposten zelfsquote:
Hey PQquote:
Maar ik weet wel meer goede films met Hanks in de hoofdrolquote:Op zondag 26 december 2010 21:17 schreef DaMart het volgende:
The Terminal blijft een erg goede film.
Ligt er aan wat jij onder onzin verstaatquote:Op zondag 26 december 2010 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal te gek! Wat zijn hier doorgaans de gespreksonderwerpen?Geen onzin?
Wat er nu zoal gepost wordtquote:Op zondag 26 december 2010 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal te gek! Wat zijn hier doorgaans de gespreksonderwerpen?Geen onzin?
Hmm. Koffie, thee, seks, wat we allemaal meemaken in onze levens en seksquote:Op zondag 26 december 2010 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, I'm inquote:Op zondag 26 december 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm. Koffie, thee, seks, wat we allemaal meemaken in onze levens en seks
Road to Perdition, mijn favoriete film, en The Green Mile, mijn nummer 2!quote:Op zondag 26 december 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey PQ
[..]
Maar ik weet wel meer goede films met Hanks in de hoofdrol
quote:
Werkt elke keer weer uitmuntendquote:
Waarom sta ik er niet van te kijkenquote:Op zondag 26 december 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Werkt elke keer weer uitmuntend
Ja het is er alleen niet helemaal van gekomen nogquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja het is er alleen niet helemaal van gekomen nog
Ik zal je zo ff mijn adres Pm en
Ah. Seksquote:Op zondag 26 december 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm. Koffie, thee, seks, wat we allemaal meemaken in onze levens en seks
quote:Op zondag 26 december 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, ik kijk even mee.. eens kijken of deze sc mij kan bekoren in deze barre tijden buiten
Heel erg gezellig, en met lekker eten en drinkenquote:
Was er ook vlees bij?quote:Op zondag 26 december 2010 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel erg gezellig, en met lekker eten en drinken.
quote:
Nee, maar het vleesloze eten viel me echt reuze meequote:
Mooi tochquote:Op zondag 26 december 2010 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, maar het vleesloze eten viel me echt reuze mee. Vanalles met paddestoelen, aardappels, groente, etc.
.
quote:
Jaquote:
Krikkie en krakkie?quote:
Buiten...brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 26 december 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, ik kijk even mee.. eens kijken of deze sc mij kan bekoren in deze barre tijden buiten
Morgen werken, nu al geen zinquote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Buiten...brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ohee, Trev, paddestoelenquote:Op zondag 26 december 2010 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, maar het vleesloze eten viel me echt reuze mee. Vanalles met paddestoelen, aardappels, groente, etc.
.
Het dooit nog ruim 3 graden hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Buiten...brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
vanmiddag was het hier 6 graden, met het zonnetje erbij leek het wel lentequote:
Ik heb morgen derde kerstdagquote:
Aan zee jaquote:
*jaloers is, ik hoop dat het zo rustig is dat oudjaarsdag vrijquote:Op zondag 26 december 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb morgen derde kerstdag
[..]
Aan zee ja
bij jou in de buurt is het toch altijd lentequote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
vanmiddag was het hier 6 graden, met het zonnetje erbij leek het wel lente
Hier dooide het ook flink. Er is heel wat sneeuw verdwenen, maar er is ook wat ijs bijgekomenquote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vanmiddag was het hier 6 graden, met het zonnetje erbij leek het wel lente
oh, dan moet ik gewoon werken..wel maar tot 15:00quote:Op zondag 26 december 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
*jaloers is, ik hoop dat het zo rustig is dat oudjaarsdag vrij
Ik tot max 12quote:Op zondag 26 december 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dan moet ik gewoon werken..wel maar tot 15:00
schaatsenquote:Op zondag 26 december 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier dooide het ook flink. Er is heel wat sneeuw verdwenen, maar er is ook wat ijs bijgekomen.
Het parkeervak bij mijn ouders was een ware ijsbaan.
Uitglijden als je pecht hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 december 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitglijden als je pecht hebt.
Nee, je had meer dan pech zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Hoezo?quote:Op zondag 26 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, je had meer dan pech zo te zien
Gewoon glijden over die stoep, is veel leukerquote:Op zondag 26 december 2010 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik zette een voet erop, voelde dat het glad was en nam een andere route de stoep af.
quote:Op zondag 26 december 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bij jou in de buurt is het toch altijd lente
Omdat je 'pecht' zeiquote:Op zondag 26 december 2010 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik zette een voet erop, voelde dat het glad was en nam een andere route de stoep af.
Heee lieverdquote:Op zondag 26 december 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
ThuisHet is hier echt spekglad, ben bijna een paar keer onderuit gegleden met de fiets
Hey Marijkequote:Op zondag 26 december 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
ThuisHet is hier echt spekglad, ben bijna een paar keer onderuit gegleden met de fiets
Hai mopquote:Op zondag 26 december 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heee lieverd
Ben je nog wel heel?
wel gezellig, gegeten bij de ouders van mn lief..quote:Op zondag 26 december 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai mop
Ja, nog net, gleed bijna voor een auto die veels te dicht achter me reedDus voel m'n spieren nu wel (van het verkrampen tegen het vallen)
Maar alles okee en ben nog heel
Hoe was jouw dag dan?
Hoiquote:Op zondag 26 december 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Klinkt goedquote:Op zondag 26 december 2010 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel gezellig, gegeten bij de ouders van mn lief..
Veel te vele, maar wel lekker, en voor de rest lekker rustig aan gedaan vandaag
Haiquote:
ik had gewoon wat pasta, dus ik kon wel weer wat hebbenquote:Op zondag 26 december 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
een mini chocolaatje
![]()
ik zit nog vol van het avond eten
Lekkerquote:Op zondag 26 december 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik had gewoon wat pasta, dus ik kon wel weer wat hebben
Hoi beroemde mevrouw!quote:
Verlamd steenkonijnquote:
Mariekequote:
Die worden hier net neergezet jaquote:
Goed!quote:
quote:
quote:
* Muck springt op schootquote:Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed!
Maar je moet nu even niet dichter bij me in de buurt komen dan je al wasknoflookpaté
Oh, en hoe was het bij A&B?
Liebchenquote:Op zondag 26 december 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jongeuhhh!quote:
quote:
Oiquote:
Ja! Jij eentje met knoflookpaté?quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Jongeuhhh!
Die billen zijn juist lekker zacht
[..]
Toastje kip kerrie?
Ohw, dan is het goedquote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Jongeuhhh!
Die billen zijn juist lekker zacht
jonguh, pas op, straks adem ik in je gezichtquote:
ik word dagelijks besprongen hoorquote:
Nog best wel goed te etenquote:
He!quote:
Lekkerquote:Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja! Jij eentje met knoflookpaté?
Muck is van een ietsjepietsje ander kaliber als Thijs hoorquote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik word dagelijks besprongen hoor![]()
Dat lijkt me heerlijk!quote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog best wel goed te eten![]()
. Met champignonners en andere paddestoelers, en groenters, en aardappeldingies. Paprikapuree
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ietsje maarquote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck is van een ietsjepietsje ander kaliber als Thijs hoor!
trevquote:
Ja, Muck weet wel hoe ze moet landenquote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck is van een ietsjepietsje ander kaliber als Thijs hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |