Nee ben gewoon moe, straks maar op tijd naar bedquote:Op zondag 26 december 2010 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al een depressie?
quote:Op zondag 26 december 2010 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van het eten van loempia's...
Ieder zijn/haar eigen meningquote:
En nu genieten van de avond?quote:Op zondag 26 december 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Zo weer helemaal volgevreten en nu 2 wassen ophangen (want dat gaat ook gewoon door)
(verkapte teeveepee)
Ik begrijp de hint, ik blijf wel in het RenP topic zeurenover de depressie, hier doe ik net alsof ik helemaal gezond ben.quote:Op zondag 26 december 2010 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al een depressie?
Ik heb behalve een toetje net zo;n zelfmaak tompoezen pakket op. (ja de helft dan, waar uit je drie tompoezen kan maken)quote:Op zondag 26 december 2010 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet echt niet aan een toetje denken, ik plof zowat
Er is altijd ruimte voor een toetjequote:Op zondag 26 december 2010 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 december 2010 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb behalve een toetje net zo;n zelfmaak tompoezen pakket op. (ja de helft dan, waar uit je drie tompoezen kan maken)
Ligt eraan wat voor toetje het is natuurlijkquote:Op zondag 26 december 2010 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor een toetje
wat heb je gegeten?quote:Op zondag 26 december 2010 19:57 schreef Symphonic het volgende:
bij mij niet, ik ben net Pim Fortuyn: vol = volquote:Op zondag 26 december 2010 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor een toetje
echt voor een heel weeshuis aan hapjes. Erg lekker maar veel te veelquote:Op zondag 26 december 2010 20:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heb je gegeten?
wij gewoon pasta...
Dan wacht je toch een uurtjequote:Op zondag 26 december 2010 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij niet, ik ben net Pim Fortuyn: vol = vol
Je gaat de fles kapot slaan?quote:Op zondag 26 december 2010 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb genoeg gegeten
Ik ga straks een fles Port vermoorden
nou nee, laten we dat maar niet doen.quote:
AI, dat is zonde jaquote:Op zondag 26 december 2010 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou nee, laten we dat maar niet doen.
Dan heb ik vorig jaar gedaan met een fles oude Port, en dat was echt zonde, die knalde zo uit mijn auto
Ja, dat versta ik onder vermoorden. Alhoewel de fles uiteindelijk toch wel kapot zal gaan in de glasbak.quote:
Was het toen al in een maag geweest of nog niet?quote:Op zondag 26 december 2010 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou nee, laten we dat maar niet doen.
Dan heb ik vorig jaar gedaan met een fles oude Port, en dat was echt zonde, die knalde zo uit mijn auto
Die bedoelde ik jaquote:Op zondag 26 december 2010 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat versta ik onder vermoorden. Alhoewel de fles uiteindelijk toch wel kapot zal gaan in de glasbak.
Maar ik bedoel niet Flash, als jij dat wel bedoelt. Die Fles is aardig enzo.
Oke, gelukkigquote:Op zondag 26 december 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee er wordt gewoon normaal gedaan
precies, ik drink hem netje leegquote:Op zondag 26 december 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee er wordt gewoon normaal gedaan
quote:Op zondag 26 december 2010 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat was het echt, een liter op de grond bij het benzinestation
Nee, hij was net gekochtquote:Op zondag 26 december 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was het toen al in een maag geweest of nog niet?
Ik wist niet eens dat je zo hard konquote:Op zondag 26 december 2010 20:13 schreef Trevland het volgende:
Man rijdt '1003' kilometer te hard
Doe mij ook maar een auto die zo snel kan
Ik ook nietquote:Op zondag 26 december 2010 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je zo hard kon![]()
Toekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |