Het 4-schansen schanspringen is nog niet begonnen? Want op nieuwjaarsdag is toch altijd wedstrijd 2 of 3? Meestal kijk ik het wel op 1 januari.quote:Op zondag 26 december 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou dat er wat meer sport op TV was
Oberstdorf is woensdag pas. Dan ben ik onderweg tussen München en Budapestquote:Op zondag 26 december 2010 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het 4-schansen schanspringen is nog niet begonnen? Want op nieuwjaarsdag is toch altijd wedstrijd 2 of 3? Meestal kijk ik het wel op 1 januari.
quote:Veel trams en trolleybussen vielen uit en tussen het centrum en [de luchthaven] Domodedovo, waardoor de prijzen voor taxiritten van en naar Domodedovo zijn opgelopen tot meer dan 300 euro.
Moskou riep zijn meer dan tien miljoen inwoners op thuis te blijven. Een aantal auto's reed met matrassen op het dak gebonden rond, als bescherming tegen veelal enorme ijspegels die door het warmtefront los komen van gebouwen en naar beneden storten.
Cool, fijne reis alvast.quote:Op zondag 26 december 2010 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oberstdorf is woensdag pas. Dan ben ik onderweg tussen München en Budapest
ik kijk nooit sportquote:Op zondag 26 december 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou dat er wat meer sport op TV was
ik niet vind er niks aan kijk liever een goeie film of seriequote:
Ik kijk eigenlijk alleen maar voetbal op TV (of in het stadion). VOor de rest kijk ik eigenlijk te weinig sport. Niet dat het me niet interesseert, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten. En misschien ook omdat het op TV is en dat is toch anders dan in een stadion ofzo.quote:
Je kan je er niet toe zetten om de TV aan te zetten?quote:Op zondag 26 december 2010 19:03 schreef Bos81 het volgende:
VOor de rest kijk ik eigenlijk te weinig sport. Niet dat het me niet interesseert, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten.
Kan...er....net.....niet...bij....quote:Op zondag 26 december 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kan je er niet toe zetten om de TV aan te zetten?Meine Güte...
Nou ik kan wel het knopje van de tv aanzetten, maar ik kan me er niet toe zetten om het vol te houden en te blijven kijken.quote:Op zondag 26 december 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan je er niet toe zetten om de TV aan te zetten?Meine Güte...
Was het maar luiheid.quote:Op zondag 26 december 2010 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan...er....net.....niet...bij....
Je gaat met een afhaalchinees naar bed?quote:Op zondag 26 december 2010 19:13 schreef Barretje80 het volgende:
bezorg chinees is gearriveerd.. lekker in bed wokken
met een belachelijke film op ( deathrace 2) ..
een relaxte tweede kerstdag dus ( al heeft het niet veel met kerst te maken)
Lekker loempiaatje in die schacht schuiven, zooooquote:Op zondag 26 december 2010 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je gaat met een afhaalchinees naar bed?
Ik ben toch meer van het eten van loempia's...quote:Op zondag 26 december 2010 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker loempiaatje in die schacht schuiven, zoooo
Fris en fruitig en vol energiequote:
Was dat van de energie maar zoquote:Op zondag 26 december 2010 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fris en fruitig en vol energie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |