Nee, hoe kom je daar nou bijquote:Op zondag 26 december 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
Waar deze aflevering over gaat bedoel je?
Ben bezig, komt zo goedquote:Op zondag 26 december 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar nou bij
de TV is gelukkig buiten mijn bereikquote:Op zondag 26 december 2010 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jammer, mijn moeder wil Boer Zoekt Vrouw niet afzetten
Gelukkig de website van South Park nietquote:Op zondag 26 december 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de TV is gelukkig buiten mijn bereik
Die ken ik!quote:Op zondag 26 december 2010 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig de website van South Park niet
http://www.southpark.nl/episodes/508/
Deze aflevering dus
Je mag ook meeposten zelfsquote:
Hey PQquote:
Maar ik weet wel meer goede films met Hanks in de hoofdrolquote:Op zondag 26 december 2010 21:17 schreef DaMart het volgende:
The Terminal blijft een erg goede film.
Ligt er aan wat jij onder onzin verstaatquote:Op zondag 26 december 2010 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal te gek! Wat zijn hier doorgaans de gespreksonderwerpen?Geen onzin?
Wat er nu zoal gepost wordtquote:Op zondag 26 december 2010 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal te gek! Wat zijn hier doorgaans de gespreksonderwerpen?Geen onzin?
Hmm. Koffie, thee, seks, wat we allemaal meemaken in onze levens en seksquote:Op zondag 26 december 2010 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, I'm inquote:Op zondag 26 december 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm. Koffie, thee, seks, wat we allemaal meemaken in onze levens en seks
Road to Perdition, mijn favoriete film, en The Green Mile, mijn nummer 2!quote:Op zondag 26 december 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey PQ
[..]
Maar ik weet wel meer goede films met Hanks in de hoofdrol
quote:
Werkt elke keer weer uitmuntendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |