Hey Barretjequote:Op zondag 26 december 2010 20:49 schreef Barretje80 het volgende:
Dit moet echt een fantastische film zijn ...
chileens is ook wel aardigquote:Op zondag 26 december 2010 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekker
Hoewel ik liever een Zuid_amerikaanse heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik vind em belachelijk hilarisch...quote:Op zondag 26 december 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Barretje![]()
Ik weet zo niet wat ik er van moet denken
quote:Op zondag 26 december 2010 20:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
chileens is ook wel aardig![]()
ik ben een echte wijn kenner
chileens of argentijns, en wat er in de spoiler staat is gewoon helemaal waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
dat is de enigste criteriaquote:Op zondag 26 december 2010 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
chileens of argentijns, en wat er in de spoiler staat is gewoon helemaal waar
Bis Laterquote:Op zondag 26 december 2010 20:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is de enigste criteria![]()
maar ik ga even vol en zat op de bank hangen
zat?quote:Op zondag 26 december 2010 20:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is de enigste criteria![]()
maar ik ga even vol en zat op de bank hangen
quote:Op zondag 26 december 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
Nu een van de meest vette aflevering van South Park of CC
Neequote:
Deze is echt goedquote:Op zondag 26 december 2010 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeeMaar South Park is gewoon vet
![]()
Ja dat is het zekerquote:Op zondag 26 december 2010 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeeMaar South Park is gewoon vet
![]()
Waar deze aflevering over gaat bedoel je?quote:Op zondag 26 december 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ga je het nog vertellen of moeten we het echt letterlijk aan je vragen, Trev?
Jammer, mijn moeder wil Boer Zoekt Vrouw niet afzettenquote:
Nee, hoe kom je daar nou bijquote:Op zondag 26 december 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
Waar deze aflevering over gaat bedoel je?
Ben bezig, komt zo goedquote:Op zondag 26 december 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar nou bij
de TV is gelukkig buiten mijn bereikquote:Op zondag 26 december 2010 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jammer, mijn moeder wil Boer Zoekt Vrouw niet afzetten
Gelukkig de website van South Park nietquote:Op zondag 26 december 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de TV is gelukkig buiten mijn bereik
Die ken ik!quote:Op zondag 26 december 2010 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig de website van South Park niet
http://www.southpark.nl/episodes/508/
Deze aflevering dus
Je mag ook meeposten zelfsquote:
Hey PQquote:
Maar ik weet wel meer goede films met Hanks in de hoofdrolquote:Op zondag 26 december 2010 21:17 schreef DaMart het volgende:
The Terminal blijft een erg goede film.
Ligt er aan wat jij onder onzin verstaatquote:Op zondag 26 december 2010 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal te gek! Wat zijn hier doorgaans de gespreksonderwerpen?Geen onzin?
Wat er nu zoal gepost wordtquote:Op zondag 26 december 2010 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal te gek! Wat zijn hier doorgaans de gespreksonderwerpen?Geen onzin?
Hmm. Koffie, thee, seks, wat we allemaal meemaken in onze levens en seksquote:Op zondag 26 december 2010 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, I'm inquote:Op zondag 26 december 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm. Koffie, thee, seks, wat we allemaal meemaken in onze levens en seks
Road to Perdition, mijn favoriete film, en The Green Mile, mijn nummer 2!quote:Op zondag 26 december 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey PQ
[..]
Maar ik weet wel meer goede films met Hanks in de hoofdrol
quote:
Werkt elke keer weer uitmuntendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |