Waarom sta ik er niet van te kijkenquote:Op zondag 26 december 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Werkt elke keer weer uitmuntend
Ja het is er alleen niet helemaal van gekomen nogquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja het is er alleen niet helemaal van gekomen nog
Ik zal je zo ff mijn adres Pm en
Ah. Seksquote:Op zondag 26 december 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm. Koffie, thee, seks, wat we allemaal meemaken in onze levens en seks
quote:Op zondag 26 december 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, ik kijk even mee.. eens kijken of deze sc mij kan bekoren in deze barre tijden buiten
Heel erg gezellig, en met lekker eten en drinkenquote:
Was er ook vlees bij?quote:Op zondag 26 december 2010 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel erg gezellig, en met lekker eten en drinken.
quote:
Nee, maar het vleesloze eten viel me echt reuze meequote:
Mooi tochquote:Op zondag 26 december 2010 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, maar het vleesloze eten viel me echt reuze mee. Vanalles met paddestoelen, aardappels, groente, etc.
.
quote:
Jaquote:
Krikkie en krakkie?quote:
Buiten...brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 26 december 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, ik kijk even mee.. eens kijken of deze sc mij kan bekoren in deze barre tijden buiten
Morgen werken, nu al geen zinquote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Buiten...brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ohee, Trev, paddestoelenquote:Op zondag 26 december 2010 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, maar het vleesloze eten viel me echt reuze mee. Vanalles met paddestoelen, aardappels, groente, etc.
.
Het dooit nog ruim 3 graden hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Buiten...brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
vanmiddag was het hier 6 graden, met het zonnetje erbij leek het wel lentequote:
Ik heb morgen derde kerstdagquote:
Aan zee jaquote:
*jaloers is, ik hoop dat het zo rustig is dat oudjaarsdag vrijquote:Op zondag 26 december 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb morgen derde kerstdag
[..]
Aan zee ja
bij jou in de buurt is het toch altijd lentequote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
vanmiddag was het hier 6 graden, met het zonnetje erbij leek het wel lente
Hier dooide het ook flink. Er is heel wat sneeuw verdwenen, maar er is ook wat ijs bijgekomenquote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vanmiddag was het hier 6 graden, met het zonnetje erbij leek het wel lente
oh, dan moet ik gewoon werken..wel maar tot 15:00quote:Op zondag 26 december 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
*jaloers is, ik hoop dat het zo rustig is dat oudjaarsdag vrij
Ik tot max 12quote:Op zondag 26 december 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dan moet ik gewoon werken..wel maar tot 15:00
schaatsenquote:Op zondag 26 december 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier dooide het ook flink. Er is heel wat sneeuw verdwenen, maar er is ook wat ijs bijgekomen.
Het parkeervak bij mijn ouders was een ware ijsbaan.
Uitglijden als je pecht hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 december 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitglijden als je pecht hebt.
Nee, je had meer dan pech zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Hoezo?quote:Op zondag 26 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, je had meer dan pech zo te zien
Gewoon glijden over die stoep, is veel leukerquote:Op zondag 26 december 2010 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik zette een voet erop, voelde dat het glad was en nam een andere route de stoep af.
quote:Op zondag 26 december 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bij jou in de buurt is het toch altijd lente
Omdat je 'pecht' zeiquote:Op zondag 26 december 2010 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik zette een voet erop, voelde dat het glad was en nam een andere route de stoep af.
Heee lieverdquote:Op zondag 26 december 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
ThuisHet is hier echt spekglad, ben bijna een paar keer onderuit gegleden met de fiets
Hey Marijkequote:Op zondag 26 december 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
ThuisHet is hier echt spekglad, ben bijna een paar keer onderuit gegleden met de fiets
Hai mopquote:Op zondag 26 december 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heee lieverd
Ben je nog wel heel?
wel gezellig, gegeten bij de ouders van mn lief..quote:Op zondag 26 december 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai mop
Ja, nog net, gleed bijna voor een auto die veels te dicht achter me reedDus voel m'n spieren nu wel (van het verkrampen tegen het vallen)
Maar alles okee en ben nog heel
Hoe was jouw dag dan?
Hoiquote:Op zondag 26 december 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |