Alle singles die niet bij mij komen etenquote:
Oh, ik heb geen kutavond, sorryquote:Op zondag 26 december 2010 15:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle singles die niet bij mij komen eten
Verkapte "boehoehoe niemand wil bij mij langskomen"quote:Op zondag 26 december 2010 15:32 schreef Yuki het volgende:
Leuk, zo'n TT. Helemaal niet verwijtend ook ofzo
Niet verwijtend, confronterendquote:Op zondag 26 december 2010 15:32 schreef Yuki het volgende:
Leuk, zo'n TT. Helemaal niet verwijtend ook ofzo
Wel, of ik ga naar Delft toe bij maten hangen, of in Haarlem bij een meeting van allemaal vreemden, wat me ook wel leuk lijkt.quote:Op zondag 26 december 2010 15:30 schreef DustPuppy het volgende:
Waar zitten jullie ergens met oud en nieuw dan?
Ook datquote:Op zondag 26 december 2010 15:34 schreef Lips het volgende:
[..]
Verkapte "boehoehoe niemand wil bij mij langskomen"
Was het maar kutquote:
Sterktequote:
Van jou wist ik hetquote:Op zondag 26 december 2010 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen kutavond, sorryIk heb vanavond een etentje met de familie
quote:
Fucking Glanerbrug ook echt!quote:Op zondag 26 december 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
Ik ga 's ochtends en 's middags met de ene club carbid schieten in Glanerbrug en 's avonds met de andere groep carbid schieten en deftig zuipen in Beesd
Haha, dat is voor mij echt zo'n andere wereld!! Dat heb ik nog nooit meegemaakt of gezien hier, carbid schietenquote:Op zondag 26 december 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
Ik ga 's ochtends en 's middags met de ene club carbid schieten in Glanerbrug en 's avonds met de andere groep carbid schieten en deftig zuipen in Beesd
Losserquote:Op zondag 26 december 2010 15:37 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Fucking Glanerbrug ook echt!
Groeten uit Losser btw
Het is wel geinig, al moet ik zeggen dat ik het na 2 jaar wel een beetje had gezienquote:Op zondag 26 december 2010 15:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, dat is voor mij echt zo'n andere wereld!! Dat heb ik nog nooit meegemaakt of gezien hier, carbid schieten
Zondequote:Op zondag 26 december 2010 15:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, dat is voor mij echt zo'n andere wereld!! Dat heb ik nog nooit meegemaakt of gezien hier, carbid schieten
Het dorp waar ik woon is gewoon niet dorps genoegquote:
Moet je dan dorps zijn om carbid te knallen?quote:Op zondag 26 december 2010 15:39 schreef Lips het volgende:
[..]
Het dorp waar ik woon is gewoon niet dorps genoeg
Maar geloof dat ik me er inmiddels ook te oud voor zou voelen
In de stad zie ik het niet echt gebeuren.quote:Op zondag 26 december 2010 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je dan dorps zijn om carbid te knallen?
Dunno, doen ze dat in de steden ook? Of is het meer iets van het oosten?quote:Op zondag 26 december 2010 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je dan dorps zijn om carbid te knallen?
Dat is gaafquote:
Hier wordt er midden in de woonwijk nog geknaldquote:Op zondag 26 december 2010 15:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In de stad zie ik het niet echt gebeuren.
Nu al?quote:Op zondag 26 december 2010 15:44 schreef DustPuppy het volgende:
Anywayz, tijd voor gourmetten dan maar
Laterz
En Achterhoeksquote:Op zondag 26 december 2010 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is echt een typisch Twents gebruik
Nee. Oorspronkelijk komt dat uit Twentequote:Op zondag 26 december 2010 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En Achterhoeksbij t kasteel bij mn ouders om de hoek doen ze het ook altijd, kan je goed horen bij mn ouders
oh.quote:Op zondag 26 december 2010 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Oorspronkelijk komt dat uit Twente
Nee, ik ben aan het midwinterhoorn blazenquote:
Nee, als je toch bezig bent, mag je ook mn bed verschonenquote:
Als jij voor mij stofzuigt!!!quote:Op zondag 26 december 2010 15:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, als je toch bezig bent, mag je ook mn bed verschonen
Deal!quote:
mooi, want daar heb ik zo'n enorme hekel aan!quote:
PeuRac zuigt als de beste!quote:Op zondag 26 december 2010 15:50 schreef Lips het volgende:
[..]
mooi, want daar heb ik zo'n enorme hekel aan!
Ooh geen probleemquote:Op zondag 26 december 2010 15:50 schreef Lips het volgende:
[..]
mooi, want daar heb ik zo'n enorme hekel aan!
We hebben 't over stof hequote:
Aan vrouwelijke knopjes zekerquote:
Recenties zijn op te vragen, schriftelijk in 3 voudquote:
hoho, ik weet nog helemaal niet waar ik moet zijnquote:Op zondag 26 december 2010 15:55 schreef Lips het volgende:
Nou terwijl Peu stofzuigt ga ik maar ff de was ophangen en douchen!!!!
Stuur maarquote:Op zondag 26 december 2010 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Recenties zijn op te vragen, schriftelijk in 3 voud
Ben bezig, ben bezigquote:
Als het maar netjes wordtquote:Op zondag 26 december 2010 16:00 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ben bezig, ben bezig.
Is wel aardig wat werk
Als het je niet bevalt dan rot je maar opquote:
Ik ben benieuwd of je dat morgen ook zegtquote:Op zondag 26 december 2010 16:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt dan rot je maar op![]()
Ik ook!quote:Op zondag 26 december 2010 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je dat morgen ook zegt
Waarom zou je zulke laarzen en zo'n bodywarmer aan doen?quote:Op zondag 26 december 2010 16:03 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwste trend in mannenland. Ik kan wel janken
Wat is dat?quote:Op zondag 26 december 2010 16:03 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwste trend in mannenland. Ik kan wel janken
Oud wijf Old Wiefquote:Op zondag 26 december 2010 16:21 schreef Samzz het volgende:
Ik heb juist even wat rust gepakt, het is een komen en gaan van vrienden en familie hier
Dat is wel erg druk ja....quote:Op zondag 26 december 2010 16:21 schreef Samzz het volgende:
Ik heb juist even wat rust gepakt, het is een komen en gaan van vrienden en familie hier
Ja, dat is het ook wel. Maar het is ook wel lekker op drukke dagen even tijd voor jezelf alleen te hebbenquote:Op zondag 26 december 2010 16:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is wel erg druk ja....
Mijn moeder was hier, die is nu weg, dus ik dacht gezellig ff samen met vriendje, maar die doet blijkbaar liever iets voor zichzelf. Beetje ongezellig vind ik dat....
Wat doet 'ie dan?quote:Op zondag 26 december 2010 16:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is wel erg druk ja....
Mijn moeder was hier, die is nu weg, dus ik dacht gezellig ff samen met vriendje, maar die doet blijkbaar liever iets voor zichzelf. Beetje ongezellig vind ik dat....
Ja, ik ook.quote:Op zondag 26 december 2010 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook wel. Maar het is ook wel lekker op drukke dagen even tijd voor jezelf alleen te hebbenVind ik dan.
quote:Op zondag 26 december 2010 16:30 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond met pa de laatste kilo ossenhaas klaarmaken en braden
Dan ken je met elkaar gaan MSN'en.quote:Op zondag 26 december 2010 16:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Internetten. Ben ik dus nu pok maar gaan doen
heb ik wel vaker gedaan hoor, naast elkaar zitten en dan chattenquote:Op zondag 26 december 2010 16:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ken je met elkaar gaan MSN'en.
Die ene huisgenoot kwam onverwacht thuis en zou toch alleen eten en die vriendin mag wel mee toch?quote:
Neequote:Op zondag 26 december 2010 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die ene huisgenoot kwam onverwacht thuis en zou toch alleen eten en die vriendin mag wel mee toch?
Daar heb je zo'n pasje voor, haal je door en gleuf, je toets ff 4 nummers (soms 5 als je een buitenlandse pas hebt)quote:
Dan koppel ik hen wel aan elkaar, want jijquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan koppel ik hen wel aan elkaar, want jij
met haar had ik ook al gedate, werd toch niksquote:
Whaha, slechtquote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met haar had ik ook al gedate, werd toch niksDus heb niks te verliezen
Hij heeft geen msnquote:Op zondag 26 december 2010 16:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ken je met elkaar gaan MSN'en.
Ik snap het principe van pinnenquote:Op zondag 26 december 2010 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb je zo'n pasje voor, haal je door en gleuf, je toets ff 4 nummers (soms 5 als je een buitenlandse pas hebt)
hand in zijn broek stoppen, heb je z'n aandacht welquote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hij heeft geen msn
Ik ga drank en olijven pakken
En vriendje enorm zoenen
quote:
oooh, gelukkig maar. Tsja dan heb je een probleemquote:Op zondag 26 december 2010 16:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap het principe van pinnenMaar heb geen zin om straks nog naar buiten te gaan.
Probleem is een groot woord voor dit kleine minpuntjequote:Op zondag 26 december 2010 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oooh, gelukkig maar. Tsja dan heb je een probleem
Nou, als je bij Overvecht uitstapt en richting de gele flat loopt, dan ga je naar t enige huis waar mensen zijnquote:
Dat kan ook nogquote:Op zondag 26 december 2010 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hand in zijn broek stoppen, heb je z'n aandacht wel
Je rijdt mijn huis voorbijquote:
Kloptquote:Op zondag 26 december 2010 17:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat doet de intercity sowieso. :p
had gekund, maar moet sowieso nu eerst mn katten van nieuw etrn voorzienquote:Op zondag 26 december 2010 17:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt
maar je had kunnen overstappen op de stoptrein
ohja, dat is ook wel zo handigquote:Op zondag 26 december 2010 17:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
had gekund, maar moet sowieso nu eerst mn katten van nieuw etrn voorzien
Oh fuck nee he?quote:Op zondag 26 december 2010 17:08 schreef xFriendx het volgende:
Hier regent het nu....zal leuk worden als dat opvriest
Geen idee of dat ook zo zal zijn, maar meestal is regen vocht en vocht kan bevriezen als de temp onder 0 duikt, wat vanavond vast wel zo zal zijn.quote:Op zondag 26 december 2010 17:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh fuck nee he?
Ik moet nog naar Utrecht vanavond
Lief, ik zwaaide terugquote:Op zondag 26 december 2010 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja vinden zij ook wel denk ik. Heb net naar je gezwaaid
Zijn ze lekker?quote:Op zondag 26 december 2010 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lief, ik zwaaide terug![]()
en naar de restmn bezoek is er
Ik was oa bezig met eten maken, maar zag opeens je naam staanquote:Op zondag 26 december 2010 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoiik heb een topickill van 5 minuten gemaakt
Is het zo rustig hier
Achievement unlocked!quote:Op zondag 26 december 2010 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoiik heb een topickill van 5 minuten gemaakt
Is het zo rustig hier
Wat ga je eten vanavond? Zit je niet volquote:Op zondag 26 december 2010 17:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik was oa bezig met eten maken, maar zag opeens je naam staan
Oh yeah manquote:
Wederom de Griekse Kofta, die beviel nog en had ik nu 2 weken niet gehad (tis van Knorr trouwens) dus nu maar even. Na gisteravond zat ik wel vol maar had vanochtend 9 uur alweer rammelende maagquote:Op zondag 26 december 2010 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat ga je eten vanavond? Zit je niet vol
[..]
Oh yeah man
Weet ikquote:Op zondag 26 december 2010 17:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wederom de Griekse Kofta, die beviel nog en had ik nu 2 weken niet gehad (tis van Knorr trouwens) dus nu maar even. Na gisteravond zat ik wel vol maar had vanochtend 9 uur alweer rammelende maag
Moet je dus maar hier eens mee-etenquote:Op zondag 26 december 2010 17:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ikben vakkenvuller
Geen product dat me niet bekend voorkomt behalve als het niet in de super verkocht wordt
Ik heb er nu ook eenBlijkbaar werkt het weinig eten wel, tegen de gourmet van gisteren
Kom wel meteen chocomelk drinken ookquote:Op zondag 26 december 2010 17:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet je dus maar hier eens mee-eten
quote:Op zondag 26 december 2010 17:32 schreef DustPuppy het volgende:
Hmm weinig nieuwe films uit en om nou naar boer zoekt vrouw te moeten gaan kijken :S
Daarom heb ik voor vanavond Lost in de planning staanquote:Op zondag 26 december 2010 17:32 schreef DustPuppy het volgende:
Hmm weinig nieuwe films uit en om nou naar boer zoekt vrouw te moeten gaan kijken :S
Ja, dat vond ik nou ook. Ik heb nog 2 Walking Dead eps die ik kan gaan kijken.quote:
Ribsquote:Op zondag 26 december 2010 17:32 schreef Cue_ het volgende:
Mijn spareribs zitten in de oven.. hoop dat het lekker wordt. En daarna neem ik wel wat salade, geen zin om dat allemaal tegelijk klaar te maken aangezien ik toch vieze vingers krijg straks en dat lastig salade eten is
Die is cool!quote:Op zondag 26 december 2010 17:33 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik nou ook. Ik heb nog 2 Walking Dead eps die ik kan gaan kijken.
quote:
Niceeee. Nu hopen dat je ze nog allemaal kan uitlezenquote:Op zondag 26 december 2010 17:34 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb gewoon bijna 10.000 ebooks
Dan moet je die maar eens aan mij serveren danquote:
Nou, er zit een hoop dingen tussen die ik niks vind natuurlijk, maar ik kan even vooruit.quote:Op zondag 26 december 2010 17:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niceeee. Nu hopen dat je ze nog allemaal kan uitlezen
quote:Op zondag 26 december 2010 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je die maar eens aan mij serveren dan
Leukquote:Op zondag 26 december 2010 17:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, er zit een hoop dingen tussen die ik niks vind natuurlijk, maar ik kan even vooruit.
Eh, ik bén op msn hoor..?quote:Op zondag 26 december 2010 17:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey!
Goed idee, dat op msnJammer dat je al weg was
Nah, kluiven is niet mijn ding. Ik hou meer van ijsjesquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 17:38 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nah, kluiven is niet mijn ding. Ik hou meer van ijsjes
quote:
Hoe moet je anders ribben eten........ooooh!quote:Op zondag 26 december 2010 17:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die zijn ook niet om te kluiven!
quote:Op zondag 26 december 2010 17:40 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Hoe moet je anders ribben eten........ooooh!![]()
IJsjesquote:Op zondag 26 december 2010 17:38 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nah, kluiven is niet mijn ding. Ik hou meer van ijsjes
Just a bit, luv,quote:
quote:
Gaat het weer een beetje?quote:
Hoe is je kerst?quote:
Dit weekend wel, beetje bang voor komende week, want dan heb ik ook weer hormonen die mn humeur versterken dusquote:
Gister was leuk, vandaag not so much... Maar dat gaat vast wel weer overquote:
Ah da's kut, ik hoop dat het meevalt voor je.quote:Op zondag 26 december 2010 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit weekend wel, beetje bang voor komende week, want dan heb ik ook weer hormonen die mn humeur versterken dus![]()
En hoe is het daarWas je kerst een beetje te doen
?
Heerlijk geslapenquote:Op zondag 26 december 2010 17:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gister was leuk, vandaag not so much... Maar dat gaat vast wel weer over
Jij een beetje bijgeslapen vandaag?
Dank jequote:Op zondag 26 december 2010 17:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah da's kut, ik hoop dat het meevalt voor je.
Ja hier viel gisteren wel mee, maar vandaag, zo helemaal alleen, valt als een blok beton
Morgenochtend 11 uur is ie er weer hoor. Het is gewoon icm met kerst dat het me wat zwaar valt. Ja ik heb van ex een e-reader gekregen met kerst (quote:Op zondag 26 december 2010 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dank je
He gatsVandaar al die ebooks zeker
Wanneer heb je weer je minipuber? (neem aan dat ie niet thuis is
)
quote:Op zondag 26 december 2010 17:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah da's kut, ik hoop dat het meevalt voor je.
Ja hier viel gisteren wel mee, maar vandaag, zo helemaal alleen, valt als een blok beton
Ohquote:Op zondag 26 december 2010 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Morgenochtend 11 uur is ie er weer hoor. Het is gewoon icm met kerst dat het me wat zwaar valt. Ja ik heb van ex een e-reader gekregen met kerst (), meteen maar gaan binnenhalen.
Ja, nou ja, ik vond het wat veel en voelde me er best ongemakkelijk bij, na alles enzo.quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 17:59 schreef Yuki het volgende:
Ik geloof dat mijn moeder voor een weeshuis soep aan het koken is, en dan salade en stokbrood erbij.
Ja ik wilde vragen of je het positief of negatief vondquote:Op zondag 26 december 2010 17:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik vond het wat veel en voelde me er best ongemakkelijk bij, na alles enzo.
Naja, alles wat er gebeurd is de afgelopen tijd..quote:Op zondag 26 december 2010 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik wilde vragen of je het positief of negatief vondMaar ik wist niet hoe je die vraag zou opvatten, en ik wist het niet uit te leggen hoe ik het bedoelde
Maar op zich snap ik dat je er ongemakkelijk bij kan voelen, en dan weet ik niet (en hoef ik niet te weten) wat je met na alles bedoelt.
Oh maar soep valt niet zo zwaar op de maag, dat scheeltquote:
Hangt van de soep afquote:Op zondag 26 december 2010 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar soep valt niet zo zwaar op de maag, dat scheelt
quote:Op zondag 26 december 2010 18:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hangt van de soep af
Maar dit is groentesoep, dus komt wel goed. Ik merk het straks wel
Straks nog heerlijk ijsquote:Op zondag 26 december 2010 18:03 schreef Barbusse het volgende:
Ja, nu heb ik weer honger, bedankt jullie....
Ik heb heimwee naar de ossenhaas van papa van gisterenquote:Op zondag 26 december 2010 18:03 schreef Barbusse het volgende:
quote:
Wij hebben genoeg, schuif gerust aanquote:Op zondag 26 december 2010 18:03 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 18:03 schreef Yuki het volgende:
[..]het is een ziekte, het is sterker dan mij
[..]
Wij hebben genoeg, schuif gerust aan
Soep!quote:Op zondag 26 december 2010 18:03 schreef Yuki het volgende:
[..]het is een ziekte, het is sterker dan mij
[..]
Wij hebben genoeg, schuif gerust aan
Blijven lastige dingen.quote:Op zondag 26 december 2010 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, alles wat er gebeurd is de afgelopen tijd..
En het was best raar ja en niet aannemen vond ik ook weer zoiets.
Ik had van de week tomatensoep uit mn kerstpakket die was echtquote:Op zondag 26 december 2010 18:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hangt van de soep af
Maar dit is groentesoep, dus komt wel goed. Ik merk het straks wel
quote:Op zondag 26 december 2010 18:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
OMFG
Spellingnazi makes a mistake
Ik ben echt ziek
quote:Op zondag 26 december 2010 18:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
OMFG
Spellingnazi makes a mistake
Ik ben echt ziek
quote:Op zondag 26 december 2010 18:06 schreef xFriendx het volgende:
Denk dat ik mijn goede voornemen (geen specifieke) maar weggeef aan 1 van jullie, die kunnen een extra voornemen vast goed gebruiken
En soep...ik ben geen wees, maar een koppie soep gaat er nog wel in
Ditquote:Op zondag 26 december 2010 18:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, waarom zouden wij nog meer druk en te hoge eisen willen?
quote:
quote:
Geen specifieke dus, maar dan mag jij bijv 2 voornemens doen. Ik doe er namelijk toch niets meequote:
Neem ze dan niet. Ik hoef ze namelijk ook nietquote:Op zondag 26 december 2010 18:12 schreef xFriendx het volgende:
Geen specifieke dus, maar dan mag jij bijv 2 voornemens doen. Ik doe er namelijk toch niets mee
quote:Op zondag 26 december 2010 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen specifieke dus, maar dan mag jij bijv 2 voornemens doen. Ik doe er namelijk toch niets mee
Daar geloof ik al helemaal niet meer in!quote:
Scheelt je wat poetswerk van oude olielampenquote:Op zondag 26 december 2010 18:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar geloof ik al helemaal niet meer in!
Ik ben nog lief en naief en kijk nog naar films met een happy ever after met zakdoekjes om dat gevoel bevestigd te houdenquote:Op zondag 26 december 2010 18:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar geloof ik al helemaal niet meer in!
quote:Op zondag 26 december 2010 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog lief en naief en kijk nog naar films met een happy ever after met zakdoekjes om dat gevoel bevestigd te houden
quote:Op zondag 26 december 2010 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog lief en naief en kijk nog naar films met een happy ever after met zakdoekjes om dat gevoel bevestigd te houden
En? Lukt het?quote:Op zondag 26 december 2010 18:11 schreef missbehavin het volgende:
Eens zien of Stephen Hawking me de geschiedenis van het universum uit kan leggen.
Fixed.quote:Op zondag 26 december 2010 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed zo, word ook maar niet zo'n cynisch oud lekker wijf als ik.
Oud ben je nietquote:Op zondag 26 december 2010 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed zo, word ook maar niet zo'n cynisch oud wijf als ik.
Okee ik geef het toe, elke week minstens 3 keer Doornroosje. Want dan komt die knappe prins haar redden en heb je die 3 feeen enzoquote:
quote:
Welke lees je eigenlijk?quote:Op zondag 26 december 2010 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben na 4 bladzijdes al toe aan een wodkaatje
Vodka!quote:Op zondag 26 december 2010 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben na 4 bladzijdes al toe aan een wodkaatje
quote:Op zondag 26 december 2010 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oud ben je nietEn cynisch zal wel mee vallen denk ik, volgens mij ben je best leuk en gek (positief gek
)
A Brief History of Timequote:
Misschien ben je cynisch maar als iemand daar door heen breekt, romantischquote:Op zondag 26 december 2010 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah lief ding! Maar ik ben best cynisch hoor, en romantisch, een hele aparte combinatie.
Bestellen!quote:Op zondag 26 december 2010 18:20 schreef missbehavin het volgende:
Nee waarom kijk ik ook een kookprogramma, nu krijg ik honger. En er is niks.
quote:Op zondag 26 december 2010 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien ben je cynisch maar als iemand daar door heen breekt, romantisch
quote:
Wromniet?quote:
Geen geldquote:
Das naadjequote:
quote:Op zondag 26 december 2010 18:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat allemaal op die e-reader van je?
Vast een stuk leuker dan Stephen Hawking.quote:Op zondag 26 december 2010 18:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, heb Hunter S. Thompson er net ook opgezet.
quote:Op zondag 26 december 2010 18:25 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga restjes eten van gisterenavond.
Fijne avond lieve Singles![]()
en sterkte MissB
Eet smakelijk Flippiee!quote:Op zondag 26 december 2010 18:25 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga restjes eten van gisterenavond.
Fijne avond lieve Singles![]()
en sterkte MissB
quote:Op zondag 26 december 2010 18:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vast een stuk leuker dan Stephen Hawking.
Misschien een goed idee om iets te lezen van Kris Verburgh. Even opzoeken hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Maar ik wil gewoon dat Stephen het me uitlegt, want ik snap het niet.
Gonzo-journalismquote:Op zondag 26 december 2010 18:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, heb Hunter S. Thompson er net ook opgezet.
Schitterend! is het boek dat je zou "moeten" lezen. Is heel begrijpelijk opgepend, en leest ook niet zo "taai".quote:Op zondag 26 december 2010 18:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om iets te lezen van Kris Verburgh. Even opzoeken hoor.
The Great Shark Hunt net erop gezetquote:
Oh thanks! Ik zal eens zoeken!quote:Op zondag 26 december 2010 18:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Schitterend! is het boek dat je zou "moeten" lezen. Is heel begrijpelijk opgepend, en leest ook niet zo "taai".
Ik heb destijds het boekje gekocht voor 10 euro. Maar dat was niet die kekke vierde druk natuurlijk.quote:Op zondag 26 december 2010 18:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh thanks! Ik zal eens zoeken!
That would be nicequote:Op zondag 26 december 2010 18:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb destijds het boekje gekocht voor 10 euro. Maar dat was niet die kekke vierde druk natuurlijk.
Maar je wilt hem natuurlijk op je e-reader neem ik aan?
Ik heb wel een mooi boek voor je op *.pdf over Statistische Mechanica als dat je ook interesseert?quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 18:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooi boek voor je op *.pdf over Statistische Mechanica als dat je ook interesseert?
quote:Op zondag 26 december 2010 18:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je me eerst even uitleggen wat het is.
Het is de stap tussen de normale thermodynamica (dus dat wil zeggen dat je gaat voorspellen hoe gassen zich gaan gedragen in situatie) en de quantummechanica. Het gaat over de kans dat een groep moleculen zich in bepaalde staten gaat bevinden en gedragen.quote:Op zondag 26 december 2010 18:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je me eerst even uitleggen wat het is.
Die twee zinnen zijn al tenenkrommend saaiquote:Op zondag 26 december 2010 18:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is de stap tussen de normale thermodynamica (dus dat wil zeggen dat je gaat voorspellen hoe gassen zich gaan gedragen in situatie) en de quantummechanica. Het gaat over de kans dat een groep moleculen zich in bepaalde staten gaat bevinden en gedragen.
Het is overigens tenenkrommend saai.
Eten trouwens.
Dan moet je snel een chick hosselenquote:Op zondag 26 december 2010 18:37 schreef Boudibou het volgende:
Ik heb wel zin in een gezellig etentje
Jij bent gewoon een teenquote:Op zondag 26 december 2010 18:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die twee zinnen zijn al tenenkrommend saai
Doen we al.quote:Op zondag 26 december 2010 18:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je snel een chick hosselen
quote:
quote:
Dat is een vereiste voor gezellig eten?quote:Op zondag 26 december 2010 18:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je snel een chick hosselen
Boudi een beetje kennende welquote:Op zondag 26 december 2010 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is een vereiste voor gezellig eten?
Ach sooo.....quote:Op zondag 26 december 2010 18:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Boudi een beetje kennende wel
Pics!quote:Op zondag 26 december 2010 18:40 schreef DustPuppy het volgende:
Zo dan. Weer lekker glad
Ik zie eruit als een smiley nu
Mwa, je kent me nog niet echt hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 18:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Boudi een beetje kennende wel
quote:Op zondag 26 december 2010 18:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mwa, je kent me nog niet echt hoor.
Bovendien heb ik het vaak genoeg gezellig met alleen maaten,,vaak nog meer lol zelf.
Ik zal mijn fotoboek eens updaten dan.quote:
Weet je hoeveel zin ik in jou heb.quote:Op zondag 26 december 2010 18:47 schreef Cue_ het volgende:
De hele maand december heerlijke romantische films op net 5![]()
![]()
quote:
Waar het hart vol van is.quote:
Nee, dus dat ga jij me nu vast vertellenquote:Op zondag 26 december 2010 18:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Weet je hoeveel zin ik in jou heb.
Jullie hoeven helemaal niet te weten waar mijn hart vol van isquote:Op zondag 26 december 2010 18:48 schreef DustPuppy het volgende:
Waar het hart vol van is.
Had je nou nog gescoord gister of wat?
Cuecumbrequote:Op zondag 26 december 2010 18:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dus dat ga jij me nu vast vertellen
Nou....een goede blowjobquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 18:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Neee
Ik gooi er wat chocoladesaus over de lengte heen en lik het er van af.
Dat klinkt wat beterquote:Op zondag 26 december 2010 18:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Neee
Ik gooi er wat chocoladesaus over de lengte heen en lik het er van af.
En in een badje van azijn leggen! De sicko!quote:
Hoe durft ie !!!quote:Op zondag 26 december 2010 18:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En in een badje van azijn leggen! De sicko!
quote:Op zondag 26 december 2010 18:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal je vriendje vast ook lekker vinden
Maar dat is wel lekkerquote:Op zondag 26 december 2010 18:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En in een badje van azijn leggen! De sicko!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |