Dat is wel erg druk ja....quote:Op zondag 26 december 2010 16:21 schreef Samzz het volgende:
Ik heb juist even wat rust gepakt, het is een komen en gaan van vrienden en familie hier
Ja, dat is het ook wel. Maar het is ook wel lekker op drukke dagen even tijd voor jezelf alleen te hebbenquote:Op zondag 26 december 2010 16:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is wel erg druk ja....
Mijn moeder was hier, die is nu weg, dus ik dacht gezellig ff samen met vriendje, maar die doet blijkbaar liever iets voor zichzelf. Beetje ongezellig vind ik dat....
Wat doet 'ie dan?quote:Op zondag 26 december 2010 16:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is wel erg druk ja....
Mijn moeder was hier, die is nu weg, dus ik dacht gezellig ff samen met vriendje, maar die doet blijkbaar liever iets voor zichzelf. Beetje ongezellig vind ik dat....
Ja, ik ook.quote:Op zondag 26 december 2010 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook wel. Maar het is ook wel lekker op drukke dagen even tijd voor jezelf alleen te hebbenVind ik dan.
quote:Op zondag 26 december 2010 16:30 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond met pa de laatste kilo ossenhaas klaarmaken en braden
Dan ken je met elkaar gaan MSN'en.quote:Op zondag 26 december 2010 16:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Internetten. Ben ik dus nu pok maar gaan doen
heb ik wel vaker gedaan hoor, naast elkaar zitten en dan chattenquote:Op zondag 26 december 2010 16:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ken je met elkaar gaan MSN'en.
Die ene huisgenoot kwam onverwacht thuis en zou toch alleen eten en die vriendin mag wel mee toch?quote:
Neequote:Op zondag 26 december 2010 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die ene huisgenoot kwam onverwacht thuis en zou toch alleen eten en die vriendin mag wel mee toch?
Daar heb je zo'n pasje voor, haal je door en gleuf, je toets ff 4 nummers (soms 5 als je een buitenlandse pas hebt)quote:
Dan koppel ik hen wel aan elkaar, want jijquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan koppel ik hen wel aan elkaar, want jij
met haar had ik ook al gedate, werd toch niksquote:
Whaha, slechtquote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met haar had ik ook al gedate, werd toch niksDus heb niks te verliezen
Hij heeft geen msnquote:Op zondag 26 december 2010 16:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ken je met elkaar gaan MSN'en.
Ik snap het principe van pinnenquote:Op zondag 26 december 2010 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb je zo'n pasje voor, haal je door en gleuf, je toets ff 4 nummers (soms 5 als je een buitenlandse pas hebt)
hand in zijn broek stoppen, heb je z'n aandacht welquote:Op zondag 26 december 2010 16:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hij heeft geen msn
Ik ga drank en olijven pakken
En vriendje enorm zoenen
quote:
oooh, gelukkig maar. Tsja dan heb je een probleemquote:Op zondag 26 december 2010 16:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap het principe van pinnenMaar heb geen zin om straks nog naar buiten te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |