Alle singles die niet bij mij komen etenquote:
Oh, ik heb geen kutavond, sorryquote:Op zondag 26 december 2010 15:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle singles die niet bij mij komen eten
Verkapte "boehoehoe niemand wil bij mij langskomen"quote:Op zondag 26 december 2010 15:32 schreef Yuki het volgende:
Leuk, zo'n TT. Helemaal niet verwijtend ook ofzo
Niet verwijtend, confronterendquote:Op zondag 26 december 2010 15:32 schreef Yuki het volgende:
Leuk, zo'n TT. Helemaal niet verwijtend ook ofzo
Wel, of ik ga naar Delft toe bij maten hangen, of in Haarlem bij een meeting van allemaal vreemden, wat me ook wel leuk lijkt.quote:Op zondag 26 december 2010 15:30 schreef DustPuppy het volgende:
Waar zitten jullie ergens met oud en nieuw dan?
Ook datquote:Op zondag 26 december 2010 15:34 schreef Lips het volgende:
[..]
Verkapte "boehoehoe niemand wil bij mij langskomen"
Was het maar kutquote:
Sterktequote:
Van jou wist ik hetquote:Op zondag 26 december 2010 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen kutavond, sorryIk heb vanavond een etentje met de familie
quote:
Fucking Glanerbrug ook echt!quote:Op zondag 26 december 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
Ik ga 's ochtends en 's middags met de ene club carbid schieten in Glanerbrug en 's avonds met de andere groep carbid schieten en deftig zuipen in Beesd
Haha, dat is voor mij echt zo'n andere wereld!! Dat heb ik nog nooit meegemaakt of gezien hier, carbid schietenquote:Op zondag 26 december 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
Ik ga 's ochtends en 's middags met de ene club carbid schieten in Glanerbrug en 's avonds met de andere groep carbid schieten en deftig zuipen in Beesd
Losserquote:Op zondag 26 december 2010 15:37 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Fucking Glanerbrug ook echt!
Groeten uit Losser btw
Het is wel geinig, al moet ik zeggen dat ik het na 2 jaar wel een beetje had gezienquote:Op zondag 26 december 2010 15:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, dat is voor mij echt zo'n andere wereld!! Dat heb ik nog nooit meegemaakt of gezien hier, carbid schieten
Zondequote:Op zondag 26 december 2010 15:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, dat is voor mij echt zo'n andere wereld!! Dat heb ik nog nooit meegemaakt of gezien hier, carbid schieten
Het dorp waar ik woon is gewoon niet dorps genoegquote:
Moet je dan dorps zijn om carbid te knallen?quote:Op zondag 26 december 2010 15:39 schreef Lips het volgende:
[..]
Het dorp waar ik woon is gewoon niet dorps genoeg
Maar geloof dat ik me er inmiddels ook te oud voor zou voelen
In de stad zie ik het niet echt gebeuren.quote:Op zondag 26 december 2010 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je dan dorps zijn om carbid te knallen?
Dunno, doen ze dat in de steden ook? Of is het meer iets van het oosten?quote:Op zondag 26 december 2010 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je dan dorps zijn om carbid te knallen?
Dat is gaafquote:
Hier wordt er midden in de woonwijk nog geknaldquote:Op zondag 26 december 2010 15:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In de stad zie ik het niet echt gebeuren.
Nu al?quote:Op zondag 26 december 2010 15:44 schreef DustPuppy het volgende:
Anywayz, tijd voor gourmetten dan maar
Laterz
En Achterhoeksquote:Op zondag 26 december 2010 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is echt een typisch Twents gebruik
Nee. Oorspronkelijk komt dat uit Twentequote:Op zondag 26 december 2010 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En Achterhoeksbij t kasteel bij mn ouders om de hoek doen ze het ook altijd, kan je goed horen bij mn ouders
oh.quote:Op zondag 26 december 2010 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Oorspronkelijk komt dat uit Twente
Nee, ik ben aan het midwinterhoorn blazenquote:
Nee, als je toch bezig bent, mag je ook mn bed verschonenquote:
Als jij voor mij stofzuigt!!!quote:Op zondag 26 december 2010 15:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, als je toch bezig bent, mag je ook mn bed verschonen
Deal!quote:
mooi, want daar heb ik zo'n enorme hekel aan!quote:
PeuRac zuigt als de beste!quote:Op zondag 26 december 2010 15:50 schreef Lips het volgende:
[..]
mooi, want daar heb ik zo'n enorme hekel aan!
Ooh geen probleemquote:Op zondag 26 december 2010 15:50 schreef Lips het volgende:
[..]
mooi, want daar heb ik zo'n enorme hekel aan!
We hebben 't over stof hequote:
Aan vrouwelijke knopjes zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |