quote:Op zondag 26 december 2010 17:59 schreef Yuki het volgende:
Ik geloof dat mijn moeder voor een weeshuis soep aan het koken is, en dan salade en stokbrood erbij.
Ja ik wilde vragen of je het positief of negatief vondquote:Op zondag 26 december 2010 17:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik vond het wat veel en voelde me er best ongemakkelijk bij, na alles enzo.
Naja, alles wat er gebeurd is de afgelopen tijd..quote:Op zondag 26 december 2010 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik wilde vragen of je het positief of negatief vondMaar ik wist niet hoe je die vraag zou opvatten, en ik wist het niet uit te leggen hoe ik het bedoelde
Maar op zich snap ik dat je er ongemakkelijk bij kan voelen, en dan weet ik niet (en hoef ik niet te weten) wat je met na alles bedoelt.
Oh maar soep valt niet zo zwaar op de maag, dat scheeltquote:
Hangt van de soep afquote:Op zondag 26 december 2010 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar soep valt niet zo zwaar op de maag, dat scheelt
quote:Op zondag 26 december 2010 18:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hangt van de soep af
Maar dit is groentesoep, dus komt wel goed. Ik merk het straks wel
Straks nog heerlijk ijsquote:Op zondag 26 december 2010 18:03 schreef Barbusse het volgende:
Ja, nu heb ik weer honger, bedankt jullie....
Ik heb heimwee naar de ossenhaas van papa van gisterenquote:Op zondag 26 december 2010 18:03 schreef Barbusse het volgende:
quote:
Wij hebben genoeg, schuif gerust aanquote:Op zondag 26 december 2010 18:03 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 18:03 schreef Yuki het volgende:
[..]het is een ziekte, het is sterker dan mij
[..]
Wij hebben genoeg, schuif gerust aan
Soep!quote:Op zondag 26 december 2010 18:03 schreef Yuki het volgende:
[..]het is een ziekte, het is sterker dan mij
[..]
Wij hebben genoeg, schuif gerust aan
Blijven lastige dingen.quote:Op zondag 26 december 2010 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, alles wat er gebeurd is de afgelopen tijd..
En het was best raar ja en niet aannemen vond ik ook weer zoiets.
Ik had van de week tomatensoep uit mn kerstpakket die was echtquote:Op zondag 26 december 2010 18:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hangt van de soep af
Maar dit is groentesoep, dus komt wel goed. Ik merk het straks wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |