Probleem is een groot woord voor dit kleine minpuntjequote:Op zondag 26 december 2010 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oooh, gelukkig maar. Tsja dan heb je een probleem
Nou, als je bij Overvecht uitstapt en richting de gele flat loopt, dan ga je naar t enige huis waar mensen zijnquote:
Dat kan ook nogquote:Op zondag 26 december 2010 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hand in zijn broek stoppen, heb je z'n aandacht wel
Je rijdt mijn huis voorbijquote:
Kloptquote:Op zondag 26 december 2010 17:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat doet de intercity sowieso. :p
had gekund, maar moet sowieso nu eerst mn katten van nieuw etrn voorzienquote:Op zondag 26 december 2010 17:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt
maar je had kunnen overstappen op de stoptrein
ohja, dat is ook wel zo handigquote:Op zondag 26 december 2010 17:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
had gekund, maar moet sowieso nu eerst mn katten van nieuw etrn voorzien
Oh fuck nee he?quote:Op zondag 26 december 2010 17:08 schreef xFriendx het volgende:
Hier regent het nu....zal leuk worden als dat opvriest
Geen idee of dat ook zo zal zijn, maar meestal is regen vocht en vocht kan bevriezen als de temp onder 0 duikt, wat vanavond vast wel zo zal zijn.quote:Op zondag 26 december 2010 17:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh fuck nee he?
Ik moet nog naar Utrecht vanavond
Lief, ik zwaaide terugquote:Op zondag 26 december 2010 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja vinden zij ook wel denk ik. Heb net naar je gezwaaid
Zijn ze lekker?quote:Op zondag 26 december 2010 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lief, ik zwaaide terug![]()
en naar de restmn bezoek is er
Ik was oa bezig met eten maken, maar zag opeens je naam staanquote:Op zondag 26 december 2010 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoiik heb een topickill van 5 minuten gemaakt
Is het zo rustig hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |