Probleem is een groot woord voor dit kleine minpuntjequote:Op zondag 26 december 2010 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oooh, gelukkig maar. Tsja dan heb je een probleem
Nou, als je bij Overvecht uitstapt en richting de gele flat loopt, dan ga je naar t enige huis waar mensen zijnquote:
Dat kan ook nogquote:Op zondag 26 december 2010 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hand in zijn broek stoppen, heb je z'n aandacht wel
Je rijdt mijn huis voorbijquote:
Kloptquote:Op zondag 26 december 2010 17:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat doet de intercity sowieso. :p
had gekund, maar moet sowieso nu eerst mn katten van nieuw etrn voorzienquote:Op zondag 26 december 2010 17:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt
maar je had kunnen overstappen op de stoptrein
ohja, dat is ook wel zo handigquote:Op zondag 26 december 2010 17:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
had gekund, maar moet sowieso nu eerst mn katten van nieuw etrn voorzien
Oh fuck nee he?quote:Op zondag 26 december 2010 17:08 schreef xFriendx het volgende:
Hier regent het nu....zal leuk worden als dat opvriest
Geen idee of dat ook zo zal zijn, maar meestal is regen vocht en vocht kan bevriezen als de temp onder 0 duikt, wat vanavond vast wel zo zal zijn.quote:Op zondag 26 december 2010 17:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh fuck nee he?
Ik moet nog naar Utrecht vanavond
Lief, ik zwaaide terugquote:Op zondag 26 december 2010 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja vinden zij ook wel denk ik. Heb net naar je gezwaaid
Zijn ze lekker?quote:Op zondag 26 december 2010 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lief, ik zwaaide terug![]()
en naar de restmn bezoek is er
Ik was oa bezig met eten maken, maar zag opeens je naam staanquote:Op zondag 26 december 2010 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoiik heb een topickill van 5 minuten gemaakt
Is het zo rustig hier
Achievement unlocked!quote:Op zondag 26 december 2010 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoiik heb een topickill van 5 minuten gemaakt
Is het zo rustig hier
Wat ga je eten vanavond? Zit je niet volquote:Op zondag 26 december 2010 17:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik was oa bezig met eten maken, maar zag opeens je naam staan
Oh yeah manquote:
Wederom de Griekse Kofta, die beviel nog en had ik nu 2 weken niet gehad (tis van Knorr trouwens) dus nu maar even. Na gisteravond zat ik wel vol maar had vanochtend 9 uur alweer rammelende maagquote:Op zondag 26 december 2010 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat ga je eten vanavond? Zit je niet vol
[..]
Oh yeah man
Weet ikquote:Op zondag 26 december 2010 17:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wederom de Griekse Kofta, die beviel nog en had ik nu 2 weken niet gehad (tis van Knorr trouwens) dus nu maar even. Na gisteravond zat ik wel vol maar had vanochtend 9 uur alweer rammelende maag
Moet je dus maar hier eens mee-etenquote:Op zondag 26 december 2010 17:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ikben vakkenvuller
Geen product dat me niet bekend voorkomt behalve als het niet in de super verkocht wordt
Ik heb er nu ook eenBlijkbaar werkt het weinig eten wel, tegen de gourmet van gisteren
Kom wel meteen chocomelk drinken ookquote:Op zondag 26 december 2010 17:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet je dus maar hier eens mee-eten
quote:Op zondag 26 december 2010 17:32 schreef DustPuppy het volgende:
Hmm weinig nieuwe films uit en om nou naar boer zoekt vrouw te moeten gaan kijken :S
Daarom heb ik voor vanavond Lost in de planning staanquote:Op zondag 26 december 2010 17:32 schreef DustPuppy het volgende:
Hmm weinig nieuwe films uit en om nou naar boer zoekt vrouw te moeten gaan kijken :S
Ja, dat vond ik nou ook. Ik heb nog 2 Walking Dead eps die ik kan gaan kijken.quote:
Ribsquote:Op zondag 26 december 2010 17:32 schreef Cue_ het volgende:
Mijn spareribs zitten in de oven.. hoop dat het lekker wordt. En daarna neem ik wel wat salade, geen zin om dat allemaal tegelijk klaar te maken aangezien ik toch vieze vingers krijg straks en dat lastig salade eten is
Die is cool!quote:Op zondag 26 december 2010 17:33 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik nou ook. Ik heb nog 2 Walking Dead eps die ik kan gaan kijken.
quote:
Niceeee. Nu hopen dat je ze nog allemaal kan uitlezenquote:Op zondag 26 december 2010 17:34 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb gewoon bijna 10.000 ebooks
Dan moet je die maar eens aan mij serveren danquote:
Nou, er zit een hoop dingen tussen die ik niks vind natuurlijk, maar ik kan even vooruit.quote:Op zondag 26 december 2010 17:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niceeee. Nu hopen dat je ze nog allemaal kan uitlezen
quote:Op zondag 26 december 2010 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je die maar eens aan mij serveren dan
Leukquote:Op zondag 26 december 2010 17:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, er zit een hoop dingen tussen die ik niks vind natuurlijk, maar ik kan even vooruit.
Eh, ik bén op msn hoor..?quote:Op zondag 26 december 2010 17:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey!
Goed idee, dat op msnJammer dat je al weg was
Nah, kluiven is niet mijn ding. Ik hou meer van ijsjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |