quote:Op zondag 26 december 2010 18:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
OMFG
Spellingnazi makes a mistake
Ik ben echt ziek
quote:Op zondag 26 december 2010 18:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
OMFG
Spellingnazi makes a mistake
Ik ben echt ziek
quote:Op zondag 26 december 2010 18:06 schreef xFriendx het volgende:
Denk dat ik mijn goede voornemen (geen specifieke) maar weggeef aan 1 van jullie, die kunnen een extra voornemen vast goed gebruiken
En soep...ik ben geen wees, maar een koppie soep gaat er nog wel in
Ditquote:Op zondag 26 december 2010 18:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, waarom zouden wij nog meer druk en te hoge eisen willen?
quote:
quote:
Geen specifieke dus, maar dan mag jij bijv 2 voornemens doen. Ik doe er namelijk toch niets meequote:
Neem ze dan niet. Ik hoef ze namelijk ook nietquote:Op zondag 26 december 2010 18:12 schreef xFriendx het volgende:
Geen specifieke dus, maar dan mag jij bijv 2 voornemens doen. Ik doe er namelijk toch niets mee
quote:Op zondag 26 december 2010 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen specifieke dus, maar dan mag jij bijv 2 voornemens doen. Ik doe er namelijk toch niets mee
Daar geloof ik al helemaal niet meer in!quote:
Scheelt je wat poetswerk van oude olielampenquote:Op zondag 26 december 2010 18:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar geloof ik al helemaal niet meer in!
Ik ben nog lief en naief en kijk nog naar films met een happy ever after met zakdoekjes om dat gevoel bevestigd te houdenquote:Op zondag 26 december 2010 18:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar geloof ik al helemaal niet meer in!
quote:Op zondag 26 december 2010 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog lief en naief en kijk nog naar films met een happy ever after met zakdoekjes om dat gevoel bevestigd te houden
quote:Op zondag 26 december 2010 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog lief en naief en kijk nog naar films met een happy ever after met zakdoekjes om dat gevoel bevestigd te houden
En? Lukt het?quote:Op zondag 26 december 2010 18:11 schreef missbehavin het volgende:
Eens zien of Stephen Hawking me de geschiedenis van het universum uit kan leggen.
Fixed.quote:Op zondag 26 december 2010 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed zo, word ook maar niet zo'n cynisch oud lekker wijf als ik.
Oud ben je nietquote:Op zondag 26 december 2010 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed zo, word ook maar niet zo'n cynisch oud wijf als ik.
Okee ik geef het toe, elke week minstens 3 keer Doornroosje. Want dan komt die knappe prins haar redden en heb je die 3 feeen enzoquote:
quote:
Welke lees je eigenlijk?quote:Op zondag 26 december 2010 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben na 4 bladzijdes al toe aan een wodkaatje
Vodka!quote:Op zondag 26 december 2010 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben na 4 bladzijdes al toe aan een wodkaatje
quote:Op zondag 26 december 2010 18:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oud ben je nietEn cynisch zal wel mee vallen denk ik, volgens mij ben je best leuk en gek (positief gek
)
A Brief History of Timequote:
Misschien ben je cynisch maar als iemand daar door heen breekt, romantischquote:Op zondag 26 december 2010 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah lief ding! Maar ik ben best cynisch hoor, en romantisch, een hele aparte combinatie.
Bestellen!quote:Op zondag 26 december 2010 18:20 schreef missbehavin het volgende:
Nee waarom kijk ik ook een kookprogramma, nu krijg ik honger. En er is niks.
quote:Op zondag 26 december 2010 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien ben je cynisch maar als iemand daar door heen breekt, romantisch
quote:
Wromniet?quote:
Geen geldquote:
Das naadjequote:
quote:Op zondag 26 december 2010 18:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat allemaal op die e-reader van je?
Vast een stuk leuker dan Stephen Hawking.quote:Op zondag 26 december 2010 18:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, heb Hunter S. Thompson er net ook opgezet.
quote:Op zondag 26 december 2010 18:25 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga restjes eten van gisterenavond.
Fijne avond lieve Singles![]()
en sterkte MissB
Eet smakelijk Flippiee!quote:Op zondag 26 december 2010 18:25 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga restjes eten van gisterenavond.
Fijne avond lieve Singles![]()
en sterkte MissB
quote:Op zondag 26 december 2010 18:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vast een stuk leuker dan Stephen Hawking.
Misschien een goed idee om iets te lezen van Kris Verburgh. Even opzoeken hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Maar ik wil gewoon dat Stephen het me uitlegt, want ik snap het niet.
Gonzo-journalismquote:Op zondag 26 december 2010 18:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, heb Hunter S. Thompson er net ook opgezet.
Schitterend! is het boek dat je zou "moeten" lezen. Is heel begrijpelijk opgepend, en leest ook niet zo "taai".quote:Op zondag 26 december 2010 18:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om iets te lezen van Kris Verburgh. Even opzoeken hoor.
The Great Shark Hunt net erop gezetquote:
Oh thanks! Ik zal eens zoeken!quote:Op zondag 26 december 2010 18:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Schitterend! is het boek dat je zou "moeten" lezen. Is heel begrijpelijk opgepend, en leest ook niet zo "taai".
Ik heb destijds het boekje gekocht voor 10 euro. Maar dat was niet die kekke vierde druk natuurlijk.quote:Op zondag 26 december 2010 18:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh thanks! Ik zal eens zoeken!
That would be nicequote:Op zondag 26 december 2010 18:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb destijds het boekje gekocht voor 10 euro. Maar dat was niet die kekke vierde druk natuurlijk.
Maar je wilt hem natuurlijk op je e-reader neem ik aan?
Ik heb wel een mooi boek voor je op *.pdf over Statistische Mechanica als dat je ook interesseert?quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 18:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooi boek voor je op *.pdf over Statistische Mechanica als dat je ook interesseert?
quote:Op zondag 26 december 2010 18:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je me eerst even uitleggen wat het is.
Het is de stap tussen de normale thermodynamica (dus dat wil zeggen dat je gaat voorspellen hoe gassen zich gaan gedragen in situatie) en de quantummechanica. Het gaat over de kans dat een groep moleculen zich in bepaalde staten gaat bevinden en gedragen.quote:Op zondag 26 december 2010 18:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je me eerst even uitleggen wat het is.
Die twee zinnen zijn al tenenkrommend saaiquote:Op zondag 26 december 2010 18:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is de stap tussen de normale thermodynamica (dus dat wil zeggen dat je gaat voorspellen hoe gassen zich gaan gedragen in situatie) en de quantummechanica. Het gaat over de kans dat een groep moleculen zich in bepaalde staten gaat bevinden en gedragen.
Het is overigens tenenkrommend saai.
Eten trouwens.
Dan moet je snel een chick hosselenquote:Op zondag 26 december 2010 18:37 schreef Boudibou het volgende:
Ik heb wel zin in een gezellig etentje
Jij bent gewoon een teenquote:Op zondag 26 december 2010 18:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die twee zinnen zijn al tenenkrommend saai
Doen we al.quote:Op zondag 26 december 2010 18:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je snel een chick hosselen
quote:
quote:
Dat is een vereiste voor gezellig eten?quote:Op zondag 26 december 2010 18:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je snel een chick hosselen
Boudi een beetje kennende welquote:Op zondag 26 december 2010 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is een vereiste voor gezellig eten?
Ach sooo.....quote:Op zondag 26 december 2010 18:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Boudi een beetje kennende wel
Pics!quote:Op zondag 26 december 2010 18:40 schreef DustPuppy het volgende:
Zo dan. Weer lekker glad
Ik zie eruit als een smiley nu
Mwa, je kent me nog niet echt hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 18:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Boudi een beetje kennende wel
quote:Op zondag 26 december 2010 18:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mwa, je kent me nog niet echt hoor.
Bovendien heb ik het vaak genoeg gezellig met alleen maaten,,vaak nog meer lol zelf.
Ik zal mijn fotoboek eens updaten dan.quote:
Weet je hoeveel zin ik in jou heb.quote:Op zondag 26 december 2010 18:47 schreef Cue_ het volgende:
De hele maand december heerlijke romantische films op net 5![]()
![]()
quote:
Waar het hart vol van is.quote:
Nee, dus dat ga jij me nu vast vertellenquote:Op zondag 26 december 2010 18:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Weet je hoeveel zin ik in jou heb.
Jullie hoeven helemaal niet te weten waar mijn hart vol van isquote:Op zondag 26 december 2010 18:48 schreef DustPuppy het volgende:
Waar het hart vol van is.
Had je nou nog gescoord gister of wat?
Cuecumbrequote:Op zondag 26 december 2010 18:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dus dat ga jij me nu vast vertellen
Nou....een goede blowjobquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 18:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Neee
Ik gooi er wat chocoladesaus over de lengte heen en lik het er van af.
Dat klinkt wat beterquote:Op zondag 26 december 2010 18:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Neee
Ik gooi er wat chocoladesaus over de lengte heen en lik het er van af.
En in een badje van azijn leggen! De sicko!quote:
Hoe durft ie !!!quote:Op zondag 26 december 2010 18:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En in een badje van azijn leggen! De sicko!
quote:Op zondag 26 december 2010 18:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal je vriendje vast ook lekker vinden
Maar dat is wel lekkerquote:Op zondag 26 december 2010 18:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En in een badje van azijn leggen! De sicko!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |