Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
helemaal mee eensquote:Op zondag 26 december 2010 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
GF knapt de wiki wel weer een keertje op
droompjuhquote:
Nee hoor, ik heb met Mart gezwommen toen ik dat badpak aan had zelfsquote:
Hey Droompjequote:
Wanneer gaan wij dan eens zwemmen?quote:Op zondag 26 december 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb met Mart gezwommen toen ik dat badpak aan had zelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hebben we gisteren gedaanquote:Op zondag 26 december 2010 13:13 schreef OA het volgende:
Kalkoen
Ik ga vanavond gourmetten. Denk ik... het zou me verbazen als mijn ouders ineens iets anders bedacht hebben...
quote:Op zondag 26 december 2010 13:13 schreef OA het volgende:
Kalkoen
Ik ga vanavond gourmetten. Denk ik... het zou me verbazen als mijn ouders ineens iets anders bedacht hebben...
Fok!+Gourmetquote:Op zondag 26 december 2010 13:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kut me toetsenbord zit onder de gourmet.
Er ligt nog pizza pepperoni salame piccante in de vriezer hierquote:Op zondag 26 december 2010 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de snektoerk is ook al dicht natuurlijk
Wij ook gisteren en vandaag de restjes maar op makenquote:Op zondag 26 december 2010 13:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteren gedaan
Vandaag maakt iedereen een gang van het diner, leuke traditie wel
Kaart zequote:
Ja. Mart. Maar WIJquote:Op zondag 26 december 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb met Mart gezwommen toen ik dat badpak aan had zelfs
quote:Op zondag 26 december 2010 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Muck, jouwes is ook supertof!![]()
![]()
Is dat eentje in 1 stuk, of zijn het 2 stukkies?
Die is zeker tofquote:Op zondag 26 december 2010 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Muck, jouwes is ook supertof!![]()
![]()
Is dat eentje in 1 stuk, of zijn het 2 stukkies?
quote:Op zondag 26 december 2010 13:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Droompje![]()
[..]
Wanneer gaan wij dan eens zwemmen?KartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Je weet het ook nogquote:
Natuurlijk weet ik dat nogquote:Op zondag 26 december 2010 13:17 schreef Trevland het volgende:
Je weet het ook nog![]()
Doet me denken aan om het dit jaar maar niet in het derde weekend van jan te plannen
Jaquote:Op zondag 26 december 2010 13:19 schreef DaMart het volgende:
Zwemmen met suikertaartje![]()
.
Volgend jaar zomer weer?.
wij aardappeltjes met een zelfgemaakt soepje, heeeeeeeeeeeeel veel toetjes [mona+tiramisu] <--- ook zelfgemaakte tiramisuquote:
Ik heb ook tiramisu gemaakt.quote:Op zondag 26 december 2010 13:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wij aardappeltjes met een zelfgemaakt soepje, heeeeeeeeeeeeel veel toetjes [mona+tiramisu] <--- ook zelfgemaakte tiramisu
en nog veel meer, maar dit is mijn bijdrage.
quote:
Maar er staat de komende tijd nog genoeg dus duurt nog wel evenquote:
Mag ik dan ook mee?quote:[..]
Ja
* MPG noteert. Van de zomer zwemmelen met ST.quote:Op zondag 26 december 2010 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat nog
[..]
Ja
Eens.quote:Op zondag 26 december 2010 13:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tiramisu is zo verslavend lekker
![]()
quote:Op zondag 26 december 2010 13:24 schreef MPG het volgende:
* MPG noteert. Van de zomer zwemmelen met ST.
Vieze voyeurquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG noteert. Van de zomer zwemmelen met ST.
YEauwhhquote:
mag ik hopen inderdaadquote:Op zondag 26 december 2010 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens.Ik hoop wel dat die goed gelukt is.
quote:
Ja, maar een strandmeet is nou eenmaal leukerquote:Op zondag 26 december 2010 13:24 schreef DR34M3R het volgende:
Waarom wachten tot de zomer? De zwembaden / sauna's zijn ook in de winter open hoor
Vooral als ik weer wegwaai, zekerquote:Op zondag 26 december 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar een strandmeet is nou eenmaal leuker
Eenschquote:
quote:
Ja, dan helemaal! Vliegeren met MPGquote:
Idd.quote:Op zondag 26 december 2010 13:36 schreef TheFamousMan het volgende:
Racoon - Lucky All my Life op top 2000![]()
![]()
![]()
Rakoennnnnquote:
eigenlijk hadden we het over sexy badpakkenquote:Op zondag 26 december 2010 13:36 schreef Koen66 het volgende:
lees ik iets over een strandmeet? Tof, dan kom ik zeker
Dan kom ik zeker!quote:Op zondag 26 december 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eigenlijk hadden we het over sexy badpakken
Vieze, vieze ventquote:Op zondag 26 december 2010 13:41 schreef Symphonic het volgende:
Beatrix is opgenomen in het ziekenhuis
Haar arm zit nu in het gips
Beatrix trekt ruim 1,3 miljoen kijkers
whutquote:Op zondag 26 december 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een pin-up graagquote:Op zondag 26 december 2010 13:41 schreef Myraela het volgende:
Wat zal ik tekenen.
Ik moet echt eens zelf iets verzinnen.
Want jij draagt ook graag sexy badpakkenquote:
de plaatjes zijn al geweestquote:
sorry, die staan mij nietquote:Op zondag 26 december 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uhh, aapje met een vuurwapen?quote:Op zondag 26 december 2010 13:41 schreef Myraela het volgende:
Wat zal ik tekenen.
volgens mij zie jij er nog leuk uit in een jutezakquote:
Een koopcontract van een vet huyschquote:Op zondag 26 december 2010 13:41 schreef Myraela het volgende:
Wat zal ik tekenen.
quote:Op zondag 26 december 2010 13:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, was hij een van de kijkers?
hmmm ik hoor hier thuis anders nogal eens klachtenquote:Op zondag 26 december 2010 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
volgens mij zie jij er nog leuk uit in een jutezak
Ik heb geen centjes.quote:Op zondag 26 december 2010 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een koopcontract van een vet huysch
quote:
ja, je moet ook niet echt een jutezak aan doen hoorquote:Op zondag 26 december 2010 13:45 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ik hoor hier thuis anders nogal eens klachten
quote:Op zondag 26 december 2010 13:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
uhh, aapje met een vuurwapen?
Gentlemanquote:
Ajaweljoh. Gewoon voor de spiegelquote:Op zondag 26 december 2010 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan ik toch heul niet tekenen.
Ja, mag gelukkig zeggen dat het een stuk beter gaat inmiddels thanksquote:
Dat is wel fijnquote:Op zondag 26 december 2010 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mag gelukkig zeggen dat het een stuk beter gaat inmiddels thanks
Mooi zoquote:Op zondag 26 december 2010 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mag gelukkig zeggen dat het een stuk beter gaat inmiddels thanks
even terug lezenquote:Op zondag 26 december 2010 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de plaatjes zijn al geweest![]()
wokkeltje
Ja, ben ik ook wel blij om. Ben niet meer ziek geweest. Nog wel weinig eetlust maar dat komt wel weer. Ben blij dat ik niet meer in bed ligquote:
is ook zo zonde als je vakantie hebt hequote:Op zondag 26 december 2010 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook wel blij om. Ben niet meer ziek geweest. Nog wel weinig eetlust maar dat komt wel weer. Ben blij dat ik niet meer in bed lig
Zo te horen morgen weer aan het bierquote:Op zondag 26 december 2010 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook wel blij om. Ben niet meer ziek geweest. Nog wel weinig eetlust maar dat komt wel weer. Ben blij dat ik niet meer in bed lig
Wel joh!quote:Op zondag 26 december 2010 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan ik toch heul niet tekenen.
Absoluut. Was sowieso al een beetje jammer dat ik 4 dagen 'verloor' door de 'sneeuwpret'. Maar goed, hopelijk is de 2e week zonder problemenquote:Op zondag 26 december 2010 13:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is ook zo zonde als je vakantie hebt he
Misschien probeer ik er vanavond wel voorzichtig eentjequote:Op zondag 26 december 2010 13:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen morgen weer aan het bier
quote:Op zondag 26 december 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel joh!
Als ik Marlene Dietrich in het zwart(grijs)-wit met alleen potlood kan tekenen, kan jij ook pin-ups
Nou niet te hard van stapel lopenquote:Op zondag 26 december 2010 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien probeer ik er vanavond wel voorzichtig eentje![]()
Ik wel maar heb er meestal het geduld niet voorquote:
Ik teken in paint.quote:Op zondag 26 december 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel joh!
Als ik Marlene Dietrich in het zwart(grijs)-wit met alleen potlood kan tekenen, kan jij ook pin-ups
Het beste kan van het vorige topic een link kijken die ST poste en dan even wat verder lezen, dan snap je het welquote:Op zondag 26 december 2010 13:55 schreef Koen66 het volgende:
dus een strandmeet om straks de nieuwe badpakken te bewonderen
of snap ik het weer eens niet
ik heb mijn badpak al sinds afgelopen zomerquote:Op zondag 26 december 2010 13:55 schreef Koen66 het volgende:
sgoedquote:Op zondag 26 december 2010 13:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het beste kan van het vorige topic een link kijken die ST poste en dan even wat verder lezen, dan snap je het wel
en ik heb een foto dat je hem aan hebt op mijn bureaubladquote:Op zondag 26 december 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb mijn badpak al sinds afgelopen zomer
Ik ook niet helaas. Was vannacht nogal onder de indruk van Myr. Echt leukquote:
Maar dit is zeker wel de moeite waardquote:Op zondag 26 december 2010 13:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sgoed
ik lees af en toe stukjes dus mis wel meer
En nu weet ik dus wel een cadeau voor je, denk alleen dat we het dan met meer moeten doenquote:Op zondag 26 december 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb mijn badpak al sinds afgelopen zomer
Misschien een beetje de aard van het beestje. Te veel en te snel willenquote:Op zondag 26 december 2010 13:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou niet te hard van stapel lopen
quote:Op zondag 26 december 2010 13:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen morgen weer aan het bier strongbow
Fladder zequote:Op zondag 26 december 2010 13:59 schreef Koen66 het volgende:
ik ben weer weg, fladder af en toe wel weer langs![]()
Tot later Koen en fijne dag verder natuurlijk kerelquote:Op zondag 26 december 2010 13:59 schreef Koen66 het volgende:
ik ben weer weg, fladder af en toe wel weer langs![]()
samenvatting: ik riep dat ik wilde dat ik sexy jaren 50-jurkjes aan mocht en leuke liedjes mocht zingen, net als de Puppini Sisters, toen vond ik een erg leuk jurkje op een site en dat heb ik gepost. Iedereen vond 'm schattig, en toen deed ik ineensquote:Op zondag 26 december 2010 13:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sgoed
ik lees af en toe stukjes dus mis wel meer
Zal hier (NL) best zijn maar geen idee hoe duur dat eigenlijk is? Heb me er nooit in verdiept. Zou dus best een Strongbow willen proberen hoor, maar misschien moet dat maar wachten tot ik weer terug ben in Londenquote:
Pm hem maar even een link met deze postquote:Op zondag 26 december 2010 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
samenvatting: ik riep dat ik wilde dat ik sexy jaren 50-jurkjes aan mocht en leuke liedjes mocht zingen, net als de Puppini Sisters, toen vond ik een erg leuk jurkje op een site en dat heb ik gepost. Iedereen vond 'm schattig, en toen deed ik ineens![]()
![]()
![]()
Trev vroeg waarom, ik riep dat ze ook badpakken hadden, daar postte ik een plaatje van en toen deed iedereen![]()
En toen hebben Muck en ik een plaatje van onze badpakken gepost en toen wilde iedereen ineens zwemmen
Nee om het goddelijke lijf van suikertaartje te bewonderen. Helaas wel in een badpak, maar okee, je kan niet alles hebbenquote:Op zondag 26 december 2010 13:55 schreef Koen66 het volgende:
Maar je hebt toch wel papier?quote:
Ik heb geen goddelijk lijf, gekquote:Op zondag 26 december 2010 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee om het goddelijke lijf van suikertaartje te bewonderen. Helaas wel in een badpak, maar okee, je kan niet alles hebben
ik heb t gelezenquote:Op zondag 26 december 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben vandaag wel een beeeetje aan de late kant met reageren![]()
Ik post mijn badpak voor Muck, is Muck al weg.
Nu doe ik een samenvatting voor Koen, is Koen weg
Jawel.quote:Op zondag 26 december 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen goddelijk lijf, gek
Ikke welquote:Op zondag 26 december 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
en ik heb een foto dat je hem aan hebt op mijn bureaublad
Die foto wil ik ookquote:Op zondag 26 december 2010 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik heb een foto dat je hem aan hebt op mijn bureaublad
quote:Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke wel
Juin uit Eigen Tuin!
quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stel je niet zo aan
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik vind digitaal tekenen veel boeiender. Daar heb ik later ook nog iets aan.quote:Op zondag 26 december 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel papier?
En een potlood?
Ik kon het niet laten om hem even in te koppenquote:Op zondag 26 december 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
niet!
[..]
stel je niet zo aan
Jawel.quote:Op zondag 26 december 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
niet!
[..]
stel je niet zo aan
Ik denk ook wel dat een aantal dames het met ons eens isquote:Op zondag 26 december 2010 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel.
Laat dat maar aan de heren hier over, om daarover te oordelen.
Dat denk ik ook wel jaquote:Op zondag 26 december 2010 14:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat een aantal dames het met ons eens is
welquote:Op zondag 26 december 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja luister naar je managerquote:Op zondag 26 december 2010 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel.
Laat dat maar aan de heren hier over, om daarover te oordelen.
Okee!quote:Op zondag 26 december 2010 14:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind digitaal tekenen veel boeiender. Daar heb ik later ook nog iets aan.
tatutatuquote:Op zondag 26 december 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee!
Ik heb nu ook heel veel aan gewoon tekenen, ik ben heel goed in politieauto's
Schiet al mooi een eind op maar hoezoquote:
Dat snap ikquote:Op zondag 26 december 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee!
Whehehe pics.quote:Op zondag 26 december 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee!
O ja, het is officieel nog tweede kerstdagquote:
Ik ook niet, meer gewoon een normale zondagquote:Op zondag 26 december 2010 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, het is officieel nog tweede kerstdag.
Ik heb dus absoluut geen kerstgevoel vandaag....
Dat maak ik wel uitquote:Op zondag 26 december 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op zondag 26 december 2010 14:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook niet, meer gewoon een normale zondag
Mijn verplichtingen zitten er alweer opquote:
En dat is?quote:Op zondag 26 december 2010 14:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nog ff verder met mijn nieuwe spel
Welk spel Symquote:Op zondag 26 december 2010 14:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nog ff verder met mijn nieuwe spel
goddelijk lijfquote:Op zondag 26 december 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
Okee, okee, ik luister wel naar jullie dan.
Ziet er anders wel goed uitquote:Op zondag 26 december 2010 14:23 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
zo ben je alle vorm kwijt, met alleen zwart wit.Ik zal het in photoshop nog wel eens proberen.
Maar als je haar tieten iets boller maakt en een streepje er tussen zet, is het toch al ietsje anders?quote:Op zondag 26 december 2010 14:23 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
zo ben je alle vorm kwijt, met alleen zwart wit.Ik zal het in photoshop nog wel eens proberen.
Ik moet nog iets anders maken eigenlijk. En ik vind Merlin een toffe seriequote:
Heb je photoshop?quote:Op zondag 26 december 2010 14:26 schreef Stuart het volgende:
Weet iemand hoe je eigenlijk gifjes kunt maken? Vroeger kon dat met een onderdeel van Paint Shop Pro maar met deze versie die ik heb kan dat helaas niet meer
Nopequote:
Hoi mupsie, hoe gaat het nou?quote:
hoi moppedopje, lekker gelunchedquote:Op zondag 26 december 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi mupsie, hoe gaat het nou?
Het arme schaapjequote:Op zondag 26 december 2010 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
hoi moppedopje, lekker gelunchedJ is zijn moeder weer naar Weesp brengen...
Koen zit Thomas de trein te kijken met zijn lodderige oogjes en gaapjes en kuchjes
Is Koen ziek?quote:Op zondag 26 december 2010 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi moppedopje, lekker gelunchedJ is zijn moeder weer naar Weesp brengen...
Koen zit Thomas de trein te kijken met zijn lodderige oogjes en gaapjes en kuchjes
Giertjequote:
Hoe is het bij jou dan?quote:Op zondag 26 december 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het arme schaapje![]()
Maar wel fijn dat de lunch lekker was
haaiiiquote:
Jup koortsig, hangerigquote:
He Bahquote:Op zondag 26 december 2010 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe is het bij jou dan?
[..]
haaiii
[..]
Jup koortsig, hangerig
[ afbeelding ]
Zieligquote:Op zondag 26 december 2010 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
Jup koortsig, hangerig
[ afbeelding ]
oh leuk zijn dat soort dingen, zeker als het nog een beetje kliktquote:Op zondag 26 december 2010 15:08 schreef Giertje het volgende:
de werled is klein
een vriendin van me heeft een vriend en die ken ik van vroeger en we wisten het niet eens dat we elkaar kenden via haar wat een toeval
ben nu 5 jaar aan het bijpraten
Stil!quote:
Och nee toch, die oooogjesquote:
nou, dan ben je nog wel even bezigquote:Op zondag 26 december 2010 15:08 schreef Giertje het volgende:
de werled is klein
een vriendin van me heeft een vriend en die ken ik van vroeger en we wisten het niet eens dat we elkaar kenden via haar wat een toeval
ben nu 5 jaar aan het bijpraten
MSPaint, save as, GIF?quote:Op zondag 26 december 2010 14:26 schreef Stuart het volgende:
Weet iemand hoe je eigenlijk gifjes kunt maken? Vroeger kon dat met een onderdeel van Paint Shop Pro maar met deze versie die ik heb kan dat helaas niet meer
Ja, ik bedoel het zeg maar zo simpel dat ik 5 plaatjes uitkies en deze dan achter elkaar in een gifje kan zetten en zelf de interval kan bepalen dus dat ze elke 5 of 10 seconden afwisselenquote:Op zondag 26 december 2010 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MSPaint, save as, GIF?![]()
Animated gifjes bedoel je zeker? Ik gebruik ULead Gif Animator. Heb ik wel ooit een paar tientjes voor betaald trouwens
Dan moet je vragen of ik het even voor je wil doen en zo hequote:Op zondag 26 december 2010 15:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel het zeg maar zo simpel dat ik 5 plaatjes uitkies en deze dan achter elkaar in een gifje kan zetten en zelf de interval kan bepalen dus dat ze elke 5 of 10 seconden afwisselen
Ben geloof ik te gierig om iets te kopen omdat ik het alleen nu zou gebruiken voor een UI
Dat is waarquote:Op zondag 26 december 2010 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je vragen of ik het even voor je wil doen en zo he
Lever de plaatjes maar aan pretty please with a cherry on topquote:Op zondag 26 december 2010 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar
Zou jij svp mijn huidige UI kunnen laten afwisselen met Winnie & Christopher Robin elke 10 secondenPretty please
![]()
quote:Op zondag 26 december 2010 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar
Zou jij svp mijn huidige UI kunnen laten afwisselen met Winnie & Christopher Robin elke 10 secondenPretty please
![]()
[ afbeelding ]
Neenee, sugar on topquote:Op zondag 26 december 2010 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lever de plaatjes maar aan pretty please with a cherry on top
Dan schrik ik steeds van dat jongetjequote:
Schrikken is leukquote:Op zondag 26 december 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan schrik ik steeds van dat jongetje
Maar ik ken hem IRL en hij is niet eng hoorquote:
Ik hou voor altijd van je, dankje Flashquote:
Sowieso één van de goede voornemens natuurlijkquote:
Het gaat om het ideequote:
Ik dacht nog, wedden dat ik zeg dat hij eng is en dat hij het dan zelf blijkt te zijn?quote:Op zondag 26 december 2010 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik ken hem IRL en hij is niet eng hoor
Gewoon een goede acteur die toevallig naar dezelfde acteerschool gaat in Londen als ik
quote:Op zondag 26 december 2010 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso één van de goede voornemens natuurlijk
Dat hij er op deze foto heel schattig uit ziet, ik weet ook wel dat hij dat bijna altijd isquote:Op zondag 26 december 2010 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen trev
Gelukkig is er koffie in mega-dip-periodesquote:Op zondag 26 december 2010 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
tijd voor koffie ik heb een mega-dip
Hey D.quote:
Geniet er vanquote:Op zondag 26 december 2010 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
tijd voor koffie ik heb een mega-dip
ja, maar als ik nu niet ga zuigen danquote:
Je moet er inderdaad van houdenquote:Op zondag 26 december 2010 15:30 schreef summer2bird het volgende:
Hallo, mijn familie zit Sissi te kijken.en dan alle 3 de dvd's
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 december 2010 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
Da's ook niet vriendelijk, ze wil juist van die dip af
OMGquote:Op zondag 26 december 2010 15:30 schreef summer2bird het volgende:
Hallo, mijn familie zit Sissi te kijken.en dan alle 3 de dvd's
![]()
![]()
Ik bedoel van de koffiequote:Op zondag 26 december 2010 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
[..]
Da's ook niet vriendelijk, ze wil juist van die dip af
Nou, doe maar wat je niet kunt laten danquote:Op zondag 26 december 2010 15:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar als ik nu niet ga zuigen dandan is het werk nooit af
quote:
Kijk, dat zijn nou nog eens bezighedenquote:
Let it go let it goquote:Op zondag 26 december 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is een onbedwingbare neiging
Dan moet je het maar laten, of de goede plek opzoekenquote:Op zondag 26 december 2010 15:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zou wel wat anders willen maar ik ben daar voor op de verkeerde plek
Dan ben ik bang dat ik het moet latenquote:Op zondag 26 december 2010 15:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je het maar laten, of de goede plek opzoeken
Da's iig duidelijkquote:Op zondag 26 december 2010 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik het moet laten
Hallo mevrouw Marijkequote:Op zondag 26 december 2010 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo, dat was een lekker dutje![]()
Voel me zowaar een beetje fit
Hoe is het hier? Ik zie aan de tt dat jullie in elk geval plantaardig en diervriendelijk bezig zijn
Hey Marijkequote:Op zondag 26 december 2010 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo, dat was een lekker dutje![]()
Voel me zowaar een beetje fit
Hoe is het hier? Ik zie aan de tt dat jullie in elk geval plantaardig en diervriendelijk bezig zijn
Stu darling!quote:
Hai Trevquote:
Mordred is tofquote:Op zondag 26 december 2010 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
Wat doet dat kind op je UI eigenlijk Stu?
Omdat zijn werk niet door ging vandaag en hij naar een vegetarische oom gaat/isquote:Op zondag 26 december 2010 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stu darling!You okay?
En wie is die gozer in je UI joh?
[..]
Hai Trev
Hoezo voor MPG?
Stiekem je UI weer terug veranderen hequote:Op zondag 26 december 2010 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mordred is tof
Of bedoel je Christopher Robin soms
Hehe, om de 10 seconden is hij anders dankzij meneer Flashquote:Op zondag 26 december 2010 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem je UI weer terug veranderen heNu zie ik die gozer niet meer
Gelukkig is vlees niet het enige wat bij een maaltijd hoortquote:Op zondag 26 december 2010 15:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat zijn werk niet door ging vandaag en hij naar een vegetarische oom gaat/is
Maar wie is dat knulletje dan?quote:Op zondag 26 december 2010 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hehe, om de 10 seconden is hij anders dankzij meneer Flash
MPG kennende denk ik wel het belangrijkstequote:Op zondag 26 december 2010 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig is vlees niet het enige wat bij een maaltijd hoort
[..]
Maar wie is dat knulletje dan?
quote:Op zondag 26 december 2010 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wie is dat knulletje dan?
Nee die eerstequote:Op zondag 26 december 2010 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mordred is tof
Of bedoel je Christopher Robin soms
Niet perse, hij houdt ook van groentesquote:Op zondag 26 december 2010 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
MPG kennende denk ik wel het belangrijkste
quote:
Merlin op de BBC kun je denk ik ook wel online kijkenquote:Op zondag 26 december 2010 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee die eersteIk kende hem niet
Niet, hij spreekt Engelsquote:Op zondag 26 december 2010 15:43 schreef RockNijntje het volgende:
Het is Janneman RobinsonNiet Christopher Robin
Niet op de dvd's videobanden die ik heb van Winnie de Poehquote:
Maar het is wel iets wat er zeker bij hoortquote:Op zondag 26 december 2010 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet perse, hij houdt ook van groentes
[..]Die ken ik helemaal niet
Is zeker uit een film?
Dan download ik em wel
Je, maar op jouw videobanden spreekt Mitch van Baywatch ook Duitsquote:Op zondag 26 december 2010 15:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet op de dvd's videobanden die ik heb van Winnie de Poeh
N-n-n-n-niet hierquote:
Heb downloads gevonden, binnenkort maar eens binnenhalenquote:Op zondag 26 december 2010 15:44 schreef Stuart het volgende:
http://www.bbc.co.uk/merlin/
Voor wie Merlin dus niet kent
Nee, sorry, nu ben je in de war met mijquote:Op zondag 26 december 2010 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je, maar op jouw videobanden spreekt Mitch van Baywatch ook Duits![]()
Ik vind het leukquote:Op zondag 26 december 2010 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
N-n-n-n-niet hier
[..]
Heb downloads gevonden, binnenkort maar eens binnenhalenWant is leuk dus?
Die heb ik heul niet!quote:Op zondag 26 december 2010 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je, maar op jouw videobanden spreekt Mitch van Baywatch ook Duits![]()
Nanny McPhee ken ik ook al nietquote:Op zondag 26 december 2010 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het leuk
Maar ik vind Nanny McPhee ook leuk
Die van mij ookquote:
Die ken je welquote:Op zondag 26 december 2010 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nanny McPhee ken ik ook al nietIk voel me net een buitenlander
Dat is echt schandaligquote:Op zondag 26 december 2010 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nanny McPhee ken ik ook al nietIk voel me net een buitenlander
Ehm, nope, doesn't ring any bellsquote:Op zondag 26 december 2010 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die ken je welDat moet!
Gaat over zo'n vieze gemene nanny die steeds mooier en aaridger wordt
Die ken ik ook nietquote:Op zondag 26 december 2010 15:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is echt schandalig![]()
Dan ken je het verhaal van The Invention of Hugo Cabret natuurlijk ook niet
Neee, ook al niet!quote:Op zondag 26 december 2010 15:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is echt schandalig![]()
Dan ken je het verhaal van The Invention of Hugo Cabret natuurlijk ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |