Idd.quote:Op zondag 26 december 2010 13:36 schreef TheFamousMan het volgende:
Racoon - Lucky All my Life op top 2000![]()
![]()
![]()
Rakoennnnnquote:
eigenlijk hadden we het over sexy badpakkenquote:Op zondag 26 december 2010 13:36 schreef Koen66 het volgende:
lees ik iets over een strandmeet? Tof, dan kom ik zeker
Dan kom ik zeker!quote:Op zondag 26 december 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eigenlijk hadden we het over sexy badpakken
Vieze, vieze ventquote:Op zondag 26 december 2010 13:41 schreef Symphonic het volgende:
Beatrix is opgenomen in het ziekenhuis
Haar arm zit nu in het gips
Beatrix trekt ruim 1,3 miljoen kijkers
whutquote:Op zondag 26 december 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een pin-up graagquote:Op zondag 26 december 2010 13:41 schreef Myraela het volgende:
Wat zal ik tekenen.
Ik moet echt eens zelf iets verzinnen.
Want jij draagt ook graag sexy badpakkenquote:
de plaatjes zijn al geweestquote:
sorry, die staan mij nietquote:Op zondag 26 december 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uhh, aapje met een vuurwapen?quote:Op zondag 26 december 2010 13:41 schreef Myraela het volgende:
Wat zal ik tekenen.
volgens mij zie jij er nog leuk uit in een jutezakquote:
Een koopcontract van een vet huyschquote:Op zondag 26 december 2010 13:41 schreef Myraela het volgende:
Wat zal ik tekenen.
quote:Op zondag 26 december 2010 13:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, was hij een van de kijkers?
hmmm ik hoor hier thuis anders nogal eens klachtenquote:Op zondag 26 december 2010 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
volgens mij zie jij er nog leuk uit in een jutezak
Ik heb geen centjes.quote:Op zondag 26 december 2010 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een koopcontract van een vet huysch
quote:
ja, je moet ook niet echt een jutezak aan doen hoorquote:Op zondag 26 december 2010 13:45 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ik hoor hier thuis anders nogal eens klachten
quote:Op zondag 26 december 2010 13:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
uhh, aapje met een vuurwapen?
Gentlemanquote:
Ajaweljoh. Gewoon voor de spiegelquote:Op zondag 26 december 2010 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan ik toch heul niet tekenen.
Ja, mag gelukkig zeggen dat het een stuk beter gaat inmiddels thanksquote:
Dat is wel fijnquote:Op zondag 26 december 2010 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mag gelukkig zeggen dat het een stuk beter gaat inmiddels thanks
Mooi zoquote:Op zondag 26 december 2010 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mag gelukkig zeggen dat het een stuk beter gaat inmiddels thanks
even terug lezenquote:Op zondag 26 december 2010 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de plaatjes zijn al geweest![]()
wokkeltje
Ja, ben ik ook wel blij om. Ben niet meer ziek geweest. Nog wel weinig eetlust maar dat komt wel weer. Ben blij dat ik niet meer in bed ligquote:
is ook zo zonde als je vakantie hebt hequote:Op zondag 26 december 2010 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook wel blij om. Ben niet meer ziek geweest. Nog wel weinig eetlust maar dat komt wel weer. Ben blij dat ik niet meer in bed lig
Zo te horen morgen weer aan het bierquote:Op zondag 26 december 2010 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook wel blij om. Ben niet meer ziek geweest. Nog wel weinig eetlust maar dat komt wel weer. Ben blij dat ik niet meer in bed lig
Wel joh!quote:Op zondag 26 december 2010 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan ik toch heul niet tekenen.
Absoluut. Was sowieso al een beetje jammer dat ik 4 dagen 'verloor' door de 'sneeuwpret'. Maar goed, hopelijk is de 2e week zonder problemenquote:Op zondag 26 december 2010 13:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is ook zo zonde als je vakantie hebt he
Misschien probeer ik er vanavond wel voorzichtig eentjequote:Op zondag 26 december 2010 13:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen morgen weer aan het bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |