Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
helemaal mee eensquote:Op zondag 26 december 2010 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
GF knapt de wiki wel weer een keertje op
droompjuhquote:
Nee hoor, ik heb met Mart gezwommen toen ik dat badpak aan had zelfsquote:
Hey Droompjequote:
Wanneer gaan wij dan eens zwemmen?quote:Op zondag 26 december 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb met Mart gezwommen toen ik dat badpak aan had zelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hebben we gisteren gedaanquote:Op zondag 26 december 2010 13:13 schreef OA het volgende:
Kalkoen
Ik ga vanavond gourmetten. Denk ik... het zou me verbazen als mijn ouders ineens iets anders bedacht hebben...
quote:Op zondag 26 december 2010 13:13 schreef OA het volgende:
Kalkoen
Ik ga vanavond gourmetten. Denk ik... het zou me verbazen als mijn ouders ineens iets anders bedacht hebben...
Fok!+Gourmetquote:Op zondag 26 december 2010 13:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kut me toetsenbord zit onder de gourmet.
Er ligt nog pizza pepperoni salame piccante in de vriezer hierquote:Op zondag 26 december 2010 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de snektoerk is ook al dicht natuurlijk
Wij ook gisteren en vandaag de restjes maar op makenquote:Op zondag 26 december 2010 13:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteren gedaan
Vandaag maakt iedereen een gang van het diner, leuke traditie wel
Kaart zequote:
Ja. Mart. Maar WIJquote:Op zondag 26 december 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb met Mart gezwommen toen ik dat badpak aan had zelfs
quote:Op zondag 26 december 2010 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Muck, jouwes is ook supertof!![]()
![]()
Is dat eentje in 1 stuk, of zijn het 2 stukkies?
Die is zeker tofquote:Op zondag 26 december 2010 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Muck, jouwes is ook supertof!![]()
![]()
Is dat eentje in 1 stuk, of zijn het 2 stukkies?
quote:Op zondag 26 december 2010 13:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Droompje![]()
[..]
Wanneer gaan wij dan eens zwemmen?KartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Je weet het ook nogquote:
Natuurlijk weet ik dat nogquote:Op zondag 26 december 2010 13:17 schreef Trevland het volgende:
Je weet het ook nog![]()
Doet me denken aan om het dit jaar maar niet in het derde weekend van jan te plannen
Jaquote:Op zondag 26 december 2010 13:19 schreef DaMart het volgende:
Zwemmen met suikertaartje![]()
.
Volgend jaar zomer weer?.
wij aardappeltjes met een zelfgemaakt soepje, heeeeeeeeeeeeel veel toetjes [mona+tiramisu] <--- ook zelfgemaakte tiramisuquote:
Ik heb ook tiramisu gemaakt.quote:Op zondag 26 december 2010 13:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wij aardappeltjes met een zelfgemaakt soepje, heeeeeeeeeeeeel veel toetjes [mona+tiramisu] <--- ook zelfgemaakte tiramisu
en nog veel meer, maar dit is mijn bijdrage.
quote:
Maar er staat de komende tijd nog genoeg dus duurt nog wel evenquote:
Mag ik dan ook mee?quote:[..]
Ja
* MPG noteert. Van de zomer zwemmelen met ST.quote:Op zondag 26 december 2010 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat nog
[..]
Ja
Eens.quote:Op zondag 26 december 2010 13:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tiramisu is zo verslavend lekker
![]()
quote:Op zondag 26 december 2010 13:24 schreef MPG het volgende:
* MPG noteert. Van de zomer zwemmelen met ST.
Vieze voyeurquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG noteert. Van de zomer zwemmelen met ST.
YEauwhhquote:
mag ik hopen inderdaadquote:Op zondag 26 december 2010 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens.Ik hoop wel dat die goed gelukt is.
quote:
Ja, maar een strandmeet is nou eenmaal leukerquote:Op zondag 26 december 2010 13:24 schreef DR34M3R het volgende:
Waarom wachten tot de zomer? De zwembaden / sauna's zijn ook in de winter open hoor
Vooral als ik weer wegwaai, zekerquote:Op zondag 26 december 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar een strandmeet is nou eenmaal leuker
Eenschquote:
quote:
Ja, dan helemaal! Vliegeren met MPGquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |