Natuurlijk weet ik dat nogquote:Op zondag 26 december 2010 13:17 schreef Trevland het volgende:
Je weet het ook nog![]()
Doet me denken aan om het dit jaar maar niet in het derde weekend van jan te plannen
Jaquote:Op zondag 26 december 2010 13:19 schreef DaMart het volgende:
Zwemmen met suikertaartje![]()
.
Volgend jaar zomer weer?.
wij aardappeltjes met een zelfgemaakt soepje, heeeeeeeeeeeeel veel toetjes [mona+tiramisu] <--- ook zelfgemaakte tiramisuquote:
Ik heb ook tiramisu gemaakt.quote:Op zondag 26 december 2010 13:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wij aardappeltjes met een zelfgemaakt soepje, heeeeeeeeeeeeel veel toetjes [mona+tiramisu] <--- ook zelfgemaakte tiramisu
en nog veel meer, maar dit is mijn bijdrage.
quote:
Maar er staat de komende tijd nog genoeg dus duurt nog wel evenquote:
Mag ik dan ook mee?quote:[..]
Ja
* MPG noteert. Van de zomer zwemmelen met ST.quote:Op zondag 26 december 2010 13:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat nog
[..]
Ja
Eens.quote:Op zondag 26 december 2010 13:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tiramisu is zo verslavend lekker
![]()
quote:Op zondag 26 december 2010 13:24 schreef MPG het volgende:
* MPG noteert. Van de zomer zwemmelen met ST.
Vieze voyeurquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG noteert. Van de zomer zwemmelen met ST.
YEauwhhquote:
mag ik hopen inderdaadquote:Op zondag 26 december 2010 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens.Ik hoop wel dat die goed gelukt is.
quote:
Ja, maar een strandmeet is nou eenmaal leukerquote:Op zondag 26 december 2010 13:24 schreef DR34M3R het volgende:
Waarom wachten tot de zomer? De zwembaden / sauna's zijn ook in de winter open hoor
Vooral als ik weer wegwaai, zekerquote:Op zondag 26 december 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar een strandmeet is nou eenmaal leuker
Eenschquote:
quote:
Ja, dan helemaal! Vliegeren met MPGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |