nou, dan ben je nog wel even bezigquote:Op zondag 26 december 2010 15:08 schreef Giertje het volgende:
de werled is klein
een vriendin van me heeft een vriend en die ken ik van vroeger en we wisten het niet eens dat we elkaar kenden via haar wat een toeval
ben nu 5 jaar aan het bijpraten
MSPaint, save as, GIF?quote:Op zondag 26 december 2010 14:26 schreef Stuart het volgende:
Weet iemand hoe je eigenlijk gifjes kunt maken? Vroeger kon dat met een onderdeel van Paint Shop Pro maar met deze versie die ik heb kan dat helaas niet meer
Ja, ik bedoel het zeg maar zo simpel dat ik 5 plaatjes uitkies en deze dan achter elkaar in een gifje kan zetten en zelf de interval kan bepalen dus dat ze elke 5 of 10 seconden afwisselenquote:Op zondag 26 december 2010 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MSPaint, save as, GIF?![]()
Animated gifjes bedoel je zeker? Ik gebruik ULead Gif Animator. Heb ik wel ooit een paar tientjes voor betaald trouwens
Dan moet je vragen of ik het even voor je wil doen en zo hequote:Op zondag 26 december 2010 15:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel het zeg maar zo simpel dat ik 5 plaatjes uitkies en deze dan achter elkaar in een gifje kan zetten en zelf de interval kan bepalen dus dat ze elke 5 of 10 seconden afwisselen
Ben geloof ik te gierig om iets te kopen omdat ik het alleen nu zou gebruiken voor een UI
Dat is waarquote:Op zondag 26 december 2010 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je vragen of ik het even voor je wil doen en zo he
Lever de plaatjes maar aan pretty please with a cherry on topquote:Op zondag 26 december 2010 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar
Zou jij svp mijn huidige UI kunnen laten afwisselen met Winnie & Christopher Robin elke 10 secondenPretty please
![]()
quote:Op zondag 26 december 2010 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar
Zou jij svp mijn huidige UI kunnen laten afwisselen met Winnie & Christopher Robin elke 10 secondenPretty please
![]()
[ afbeelding ]
Neenee, sugar on topquote:Op zondag 26 december 2010 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lever de plaatjes maar aan pretty please with a cherry on top
Dan schrik ik steeds van dat jongetjequote:
Schrikken is leukquote:Op zondag 26 december 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan schrik ik steeds van dat jongetje
Maar ik ken hem IRL en hij is niet eng hoorquote:
Ik hou voor altijd van je, dankje Flashquote:
Sowieso één van de goede voornemens natuurlijkquote:
Het gaat om het ideequote:
Ik dacht nog, wedden dat ik zeg dat hij eng is en dat hij het dan zelf blijkt te zijn?quote:Op zondag 26 december 2010 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik ken hem IRL en hij is niet eng hoor
Gewoon een goede acteur die toevallig naar dezelfde acteerschool gaat in Londen als ik
quote:Op zondag 26 december 2010 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso één van de goede voornemens natuurlijk
Dat hij er op deze foto heel schattig uit ziet, ik weet ook wel dat hij dat bijna altijd isquote:Op zondag 26 december 2010 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen trev
Gelukkig is er koffie in mega-dip-periodesquote:Op zondag 26 december 2010 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
tijd voor koffie ik heb een mega-dip
Hey D.quote:
Geniet er vanquote:Op zondag 26 december 2010 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
tijd voor koffie ik heb een mega-dip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |