Whehehe pics.quote:Op zondag 26 december 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee!
Ik heb nu ook heel veel aan gewoon tekenen, ik ben heel goed in politieauto's
O ja, het is officieel nog tweede kerstdagquote:
Ik ook niet, meer gewoon een normale zondagquote:Op zondag 26 december 2010 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, het is officieel nog tweede kerstdag.
Ik heb dus absoluut geen kerstgevoel vandaag....
Dat maak ik wel uitquote:Op zondag 26 december 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen goddelijk lijf, gek
Dat dusquote:Op zondag 26 december 2010 14:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook niet, meer gewoon een normale zondag
Mijn verplichtingen zitten er alweer opquote:
En dat is?quote:Op zondag 26 december 2010 14:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nog ff verder met mijn nieuwe spel
Welk spel Symquote:Op zondag 26 december 2010 14:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nog ff verder met mijn nieuwe spel
goddelijk lijfquote:Op zondag 26 december 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
Okee, okee, ik luister wel naar jullie dan.
Ziet er anders wel goed uitquote:Op zondag 26 december 2010 14:23 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
zo ben je alle vorm kwijt, met alleen zwart wit.Ik zal het in photoshop nog wel eens proberen.
Maar als je haar tieten iets boller maakt en een streepje er tussen zet, is het toch al ietsje anders?quote:Op zondag 26 december 2010 14:23 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
zo ben je alle vorm kwijt, met alleen zwart wit.Ik zal het in photoshop nog wel eens proberen.
Ik moet nog iets anders maken eigenlijk. En ik vind Merlin een toffe seriequote:
Heb je photoshop?quote:Op zondag 26 december 2010 14:26 schreef Stuart het volgende:
Weet iemand hoe je eigenlijk gifjes kunt maken? Vroeger kon dat met een onderdeel van Paint Shop Pro maar met deze versie die ik heb kan dat helaas niet meer
Nopequote:
Hoi mupsie, hoe gaat het nou?quote:
hoi moppedopje, lekker gelunchedquote:Op zondag 26 december 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi mupsie, hoe gaat het nou?
Het arme schaapjequote:Op zondag 26 december 2010 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
hoi moppedopje, lekker gelunchedJ is zijn moeder weer naar Weesp brengen...
Koen zit Thomas de trein te kijken met zijn lodderige oogjes en gaapjes en kuchjes
Is Koen ziek?quote:Op zondag 26 december 2010 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi moppedopje, lekker gelunchedJ is zijn moeder weer naar Weesp brengen...
Koen zit Thomas de trein te kijken met zijn lodderige oogjes en gaapjes en kuchjes
Giertjequote:
Hoe is het bij jou dan?quote:Op zondag 26 december 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het arme schaapje![]()
Maar wel fijn dat de lunch lekker was
haaiiiquote:
Jup koortsig, hangerigquote:
He Bahquote:Op zondag 26 december 2010 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe is het bij jou dan?
[..]
haaiii
[..]
Jup koortsig, hangerig
[ afbeelding ]
Zieligquote:Op zondag 26 december 2010 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
Jup koortsig, hangerig
[ afbeelding ]
oh leuk zijn dat soort dingen, zeker als het nog een beetje kliktquote:Op zondag 26 december 2010 15:08 schreef Giertje het volgende:
de werled is klein
een vriendin van me heeft een vriend en die ken ik van vroeger en we wisten het niet eens dat we elkaar kenden via haar wat een toeval
ben nu 5 jaar aan het bijpraten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |