quote:Op zondag 26 december 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel joh!
Als ik Marlene Dietrich in het zwart(grijs)-wit met alleen potlood kan tekenen, kan jij ook pin-ups
Nou niet te hard van stapel lopenquote:Op zondag 26 december 2010 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien probeer ik er vanavond wel voorzichtig eentje![]()
Ik wel maar heb er meestal het geduld niet voorquote:
Ik teken in paint.quote:Op zondag 26 december 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel joh!
Als ik Marlene Dietrich in het zwart(grijs)-wit met alleen potlood kan tekenen, kan jij ook pin-ups
Het beste kan van het vorige topic een link kijken die ST poste en dan even wat verder lezen, dan snap je het welquote:Op zondag 26 december 2010 13:55 schreef Koen66 het volgende:
dus een strandmeet om straks de nieuwe badpakken te bewonderen
of snap ik het weer eens niet
ik heb mijn badpak al sinds afgelopen zomerquote:Op zondag 26 december 2010 13:55 schreef Koen66 het volgende:
sgoedquote:Op zondag 26 december 2010 13:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het beste kan van het vorige topic een link kijken die ST poste en dan even wat verder lezen, dan snap je het wel
en ik heb een foto dat je hem aan hebt op mijn bureaubladquote:Op zondag 26 december 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb mijn badpak al sinds afgelopen zomer
Ik ook niet helaas. Was vannacht nogal onder de indruk van Myr. Echt leukquote:
Maar dit is zeker wel de moeite waardquote:Op zondag 26 december 2010 13:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sgoed
ik lees af en toe stukjes dus mis wel meer
En nu weet ik dus wel een cadeau voor je, denk alleen dat we het dan met meer moeten doenquote:Op zondag 26 december 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb mijn badpak al sinds afgelopen zomer
Misschien een beetje de aard van het beestje. Te veel en te snel willenquote:Op zondag 26 december 2010 13:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou niet te hard van stapel lopen
quote:Op zondag 26 december 2010 13:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen morgen weer aan het bier strongbow
Fladder zequote:Op zondag 26 december 2010 13:59 schreef Koen66 het volgende:
ik ben weer weg, fladder af en toe wel weer langs![]()
Tot later Koen en fijne dag verder natuurlijk kerelquote:Op zondag 26 december 2010 13:59 schreef Koen66 het volgende:
ik ben weer weg, fladder af en toe wel weer langs![]()
samenvatting: ik riep dat ik wilde dat ik sexy jaren 50-jurkjes aan mocht en leuke liedjes mocht zingen, net als de Puppini Sisters, toen vond ik een erg leuk jurkje op een site en dat heb ik gepost. Iedereen vond 'm schattig, en toen deed ik ineensquote:Op zondag 26 december 2010 13:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sgoed
ik lees af en toe stukjes dus mis wel meer
Zal hier (NL) best zijn maar geen idee hoe duur dat eigenlijk is? Heb me er nooit in verdiept. Zou dus best een Strongbow willen proberen hoor, maar misschien moet dat maar wachten tot ik weer terug ben in Londenquote:
Pm hem maar even een link met deze postquote:Op zondag 26 december 2010 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
samenvatting: ik riep dat ik wilde dat ik sexy jaren 50-jurkjes aan mocht en leuke liedjes mocht zingen, net als de Puppini Sisters, toen vond ik een erg leuk jurkje op een site en dat heb ik gepost. Iedereen vond 'm schattig, en toen deed ik ineens![]()
![]()
![]()
Trev vroeg waarom, ik riep dat ze ook badpakken hadden, daar postte ik een plaatje van en toen deed iedereen![]()
En toen hebben Muck en ik een plaatje van onze badpakken gepost en toen wilde iedereen ineens zwemmen
Nee om het goddelijke lijf van suikertaartje te bewonderen. Helaas wel in een badpak, maar okee, je kan niet alles hebbenquote:Op zondag 26 december 2010 13:55 schreef Koen66 het volgende:
Maar je hebt toch wel papier?quote:
Ik heb geen goddelijk lijf, gekquote:Op zondag 26 december 2010 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee om het goddelijke lijf van suikertaartje te bewonderen. Helaas wel in een badpak, maar okee, je kan niet alles hebben
ik heb t gelezenquote:Op zondag 26 december 2010 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben vandaag wel een beeeetje aan de late kant met reageren![]()
Ik post mijn badpak voor Muck, is Muck al weg.
Nu doe ik een samenvatting voor Koen, is Koen weg
Jawel.quote:Op zondag 26 december 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen goddelijk lijf, gek
Ikke welquote:Op zondag 26 december 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
en ik heb een foto dat je hem aan hebt op mijn bureaublad
Die foto wil ik ookquote:Op zondag 26 december 2010 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik heb een foto dat je hem aan hebt op mijn bureaublad
quote:Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stel je niet zo aan
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik vind digitaal tekenen veel boeiender. Daar heb ik later ook nog iets aan.quote:Op zondag 26 december 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel papier?
En een potlood?
Ik kon het niet laten om hem even in te koppenquote:Op zondag 26 december 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
niet!
[..]
stel je niet zo aan
Jawel.quote:Op zondag 26 december 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
niet!
[..]
stel je niet zo aan
Ik denk ook wel dat een aantal dames het met ons eens isquote:Op zondag 26 december 2010 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel.
Laat dat maar aan de heren hier over, om daarover te oordelen.
Dat denk ik ook wel jaquote:Op zondag 26 december 2010 14:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat een aantal dames het met ons eens is
welquote:Op zondag 26 december 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja luister naar je managerquote:Op zondag 26 december 2010 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel.
Laat dat maar aan de heren hier over, om daarover te oordelen.
Okee!quote:Op zondag 26 december 2010 14:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind digitaal tekenen veel boeiender. Daar heb ik later ook nog iets aan.
tatutatuquote:Op zondag 26 december 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee!
Ik heb nu ook heel veel aan gewoon tekenen, ik ben heel goed in politieauto's
Schiet al mooi een eind op maar hoezoquote:
Dat snap ikquote:Op zondag 26 december 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee!
Ik heb nu ook heel veel aan gewoon tekenen, ik ben heel goed in politieauto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |