Hoe gaat het met Jeice?quote:
Ja opzich wel redelijk. Het was wel raar om voor het eerst in jaren (8 welteverstaan) een kerst zonder m'n ex te vieren. Zij was altijd degene die het initiatief name om cadeaus uit te pakken met z'n allen met kerst, en dat deden we dan ook altijd. Het was raar om met de familie te gourmetten, maar zonder haar erbij. Stiekem dacht ik wel eens: "wat zou zij nu aan het doen zijn, en zou ze het er ook moeilijk mee hebben?".quote:
(maar niet te hard ok?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Joycie heeft een dip.. En daar komt ze maar niet uit vandaag lijkt het wel..
Vandaag weer op haar hyves gekeken, nieuwe foto's van hun tweetjes. Toen stortte ik in, voelde me al rot, maar toen nog rotter..
Dat is vragen om moeilijkheden he? Verwijder haar gewoon uit je Hyves, heb je ook geen last meer. Dat obsessief in de gaten houden helpt je geen steek verder.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Vandaag weer op haar hyves gekeken, nieuwe foto's van hun tweetjes. Toen stortte ik in, voelde me al rot, maar toen nog rotter..
Ligt eraan wat je in de mail hebt gezet he?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:17 schreef Natalie78 het volgende:
Je zou verwachten dat een email na negen maanden not a big deal is. Not.Staat dus kennelijk echt geen tijd voor.
Ik heb haar nog geen eens op hyves.. Dat is het erge dan had ik haar zo verwijderdquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:58 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat is vragen om moeilijkheden he? Verwijder haar gewoon uit je Hyves, heb je ook geen last meer. Dat obsessief in de gaten houden helpt je geen steek verder.
[..]
Ligt eraan wat je in de mail hebt gezet he?
Misschien moet ik het haar gewoon vragen... "Hey.... Block mij eens op hyves." Hahaquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:04 schreef goofy_goober het volgende:
Tja, dan is het wat lastiger. Je kan dr wel wat vervelende pm's sturen, dan word je misschien wel geblokkeerd.
Mjah, wat dat betreft vind ik dat ik mezelf erg sterk hou... ik kan mezelf er goed van weerhouden om op haar hyves te kijken. Al is het alleen maar omdat ik eigenlijk bang ben tegen dingen aan te lopen die ik helemaal niet wil weten. Trouwens, de laatste keer dat ik er keek stonden er nog steeds vrolijk allerlei foto's van mij op, maar ze is er dan ook niet echt actief mee...quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb ook niet meer gekeken vanavond.. Tenminste na 9 uur niet meer en probeer dit vol te houden. Maar er aan denken alleen al maakt me een beetje gek nu..quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:05 schreef jeice het volgende:
[..]
Mjah, wat dat betreft vind ik dat ik mezelf erg sterk hou... ik kan mezelf er goed van weerhouden om op haar hyves te kijken. Al is het alleen maar omdat ik eigenlijk bang ben tegen dingen aan te lopen die ik helemaal niet wil weten. Trouwens, de laatste keer dat ik er keek stonden er nog steeds vrolijk allerlei foto's van mij op, maar ze is er dan ook niet echt actief mee...
Haar zusje heb ik wel verwijderd uit m'n Hyves. Want alhoewel zij zei dat ze die nieuwe vlam maar een stumperd vond, stond er een week later wel op haar hyves dat ze gezellig uit eten waren geweest met z'n allen. Nou ja daar zit ik niet op te wachten. Exit hyves dus! Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik op het moment meer met facebook doe, en niks meer met hyves. Dus m'n ex staat er nog wel in, en zal er misschien ook wel in blijven staan, ik kijk er toch amper meer op.
Nee, hij stuurde mij een email.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:58 schreef goofy_goober het volgende:
Ligt eraan wat je in de mail hebt gezet he?
Dat is zo de zwarte kant van social media, weet er helaas alles van...Als je zelf geen Hyves hebt kun je ook niet op de Hyves van anderen kijken, toch? Misschien een idee? Dan kom je ook niet in de verleiding...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb ook niet meer gekeken vanavond.. Tenminste na 9 uur niet meer en probeer dit vol te houden. Maar er aan denken alleen al maakt me een beetje gek nu..
Ja, precies dat dus!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef goofy_goober het volgende:
Is het niet zo dat je, wanneer je je instellingen op 'alleen vrienden' zet ipv 'vrienden van vrienden', jijzelf ook alleen nog maar op de hyves van de mensen in je friendslist kunt kijken?
Mijn ex heeft haar complete Hyves verwijderd. Dus niet onzichtbaar gemaakt, of alleen vrienden, maar geheel verwijderd. Kijk; als die iets doet, doet ze het meteen drastischquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet meer gekeken vanavond.. Tenminste na 9 uur niet meer en probeer dit vol te houden. Maar er aan denken alleen al maakt me een beetje gek nu..
Precies... ergens maakt me dat wel kwaad en heb ik echt zoiets van: bij haar wil ik NIET terug.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:22 schreef Catkiller het volgende:
En ondertussen zit ze bij haar andere ex....Ze heeft opties genoeg, dat wel
En hoe is 't met u?quote:
Koel en zakelijk?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee, hij stuurde mij een email.
Ik heb ook PM als je het graag kwijt wilt. Uiteraard wel de naam van de betreffende fokster erbij noemen he?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb trouwens slechte ervaringen met een groningse fokster gehad qua date![]()
Sterk verhaal voor ooit op een meet, klassiekertje
Gooi 'm er maar in, kan wel wat afleiding gebruikenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb trouwens slechte ervaringen met een groningse fokster gehad qua date![]()
Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bom erop dan maarquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor die afleiding kun je ook even naar je DM kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:30 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Gooi 'm er maar in, kan wel wat afleiding gebruiken
Ja.quote:
+1!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:30 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Gooi 'm er maar in, kan wel wat afleiding gebruiken
Hey Natalie, of ik heb een post gemist? (gaat snel hier) maar wat is jouw verhaal?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja.Uit zichzelf vragen hoe het nou eigenlijk met mij gaat sinds hij binnen een uur uit mijn leven is gestapt, komt niet in hem op. Dus vroeg ik het maar weer.
Dat lees je enkele dagen later hierquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:34 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb nog nooit een fokster gedate. Ben benieuwd hoe dat nou is.
Mja, dat helpt je dan wel weer gelijk herinneren aan wat een klootzak het wel niet is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja.Uit zichzelf vragen hoe het nou eigenlijk met mij gaat sinds hij binnen een uur uit mijn leven is gestapt, komt niet in hem op. Dus vroeg ik het maar weer.
Sorry kom eigenlijk zo binnen vallen. Heb hier wel eerder meegepost. Kort gezegd: na 10 jaar ging mijn ex weg, in een uurtje, nooit meer gezien. Het ging niet super tussen ons maar dat kwam rauw op mijn dak. Kwam er nadat hij eenmaal weg was via Facebook achter dat hij een andere vriendin had/heeft. Dit was in maart dit jaar, gaat op zich goed nu, alleen met dagen zoals deze...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hey Natalie, of ik heb een post gemist? (gaat snel hier) maar wat is jouw verhaal?
Ja, goed! Lekker gegeten, leuke kado's en geflirt met de serveerster.. Hihiquote:
Nu gaat het redelijk, dank je. Soms echt heel goed. Lekker veel uitgaan, leuke mannen. Maar soms ook echt heel kut, zoals door zo'n email. De desinteresse, het niet vragen hoe het met mij gaat. Het nooit meer 1 teken van leven van zijn familie hebben gekregen. Daardoor voel je je dood. Zo gek. Maar komt nu voornamelijk door die klote feestdagen. Dan word de nadruk weer zo gelegd op Samen Zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
@natalie: Tjezus wat een verhaal zeg! Hoe is t nu?
Kwam er gewoon op neer dat ze een aantrekkelijke aandachtshoer wasquote:
Niks bijzonders..quote:
Hyves ben ik ook van plan om te verwijderen. Heb er toch niks aan en bovendien wil ik wat anoniemer zijn op het internet. Trouwens al die profielensites sucksquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Mijn ex heeft haar complete Hyves verwijderd. Dus niet onzichtbaar gemaakt, of alleen vrienden, maar geheel verwijderd. Kijk; als die iets doet, doet ze het meteen drastisch
Oh goed komt het, absoluut!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Niks bijzonders..Uit elkaar groeien door compleet verschillende levenservaringen. Houden van is niet verdwenen... Helaas ook niet de wijze waarop ze op dingen reageren kan. Komt wel weer goed
![]()
Ook voor jou![]()
Heel rare periode geweest het afgelopen jaar. Aan de ene kant wel steeds blijer dat het voorbij is, zie nu ook in dat het niet meer ging. Maar goed, de manier waarop...alles bij elkaar...wel een duw door gekregen. Rigoreus te werk gegaan, alles in huis weggedonderd, half jaar bewust in het lege huis gewoond en nu sinds kort klaar met mini verbouwing en alles opnieuw ingericht. Blut, maar klaar voor mijn nieuwe leven.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef Royal_vita het volgende:
@Nathalie.. Heb je verhaal gelezen en wat moet dat als een klap zijn aangekomen zeg. Vooral als vrouw zijnde heb je eerst een closure nodig voordat je verder kan. Ik heb die topic niet verder gelezen, maar is het je gelukt om nog een fatsoenlijk gesprek met hem te krijgen?
Wat is dat nou? Als man is een closure ook wel prettig hoor. Vooral als het na een jaar met een mail wordt uitgemaakt en daarna, tada, nooit meer enig gesprek, niet telefonisch, niet RL, niets.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef Royal_vita het volgende:
@Nathalie.. Heb je verhaal gelezen en wat moet dat als een klap zijn aangekomen zeg. Vooral als vrouw zijnde heb je eerst een closure nodig voordat je verder kan. Ik heb die topic niet verder gelezen, maar is het je gelukt om nog een fatsoenlijk gesprek met hem te krijgen?
Denk dat dat inderdaad voor een man evengoed keihard aankomt. Alleen zal de manier waarop je ermee omgaat voor vrouwen en mannen anders zijn, denk ik.quote:Op zondag 26 december 2010 00:00 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Als man is een closure ook wel prettig hoor. Vooral als het na een jaar met een mail wordt uitgemaakt en daarna, tada, nooit meer enig gesprek, niet telefonisch, niet RL, niets.
Wat dat betreft kan ik me een beetje(!) voorstellen hoe het voor Natalie geweest moet zijn.
Dat zijn louter veronderstellingen........quote:Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Denk dat dat inderdaad voor een man evengoed keihard aankomt. Alleen zal de manier waarop je ermee omgaat voor vrouwen en mannen anders zijn, denk ik.
Ongetwijfeld zal er een verschil in zitten.quote:Op zondag 26 december 2010 00:06 schreef Natalie78 het volgende:
Oh oke haha Royal Vita ben je een vrouw? Niet dat dat wat uitmaakt hoor. Toch denk ik dat mannen er anders mee omgaan dan vrouwen, al was het maar naar de buitenwereld.
Ik ga idd niet naar een schoonheidssalon of mijn nagels ineens lakken, maar voor de rest is het emotioneel net zo hard naar binnen geknald bij mij en ook 14kg 'verloren' om het maar zo op de harde feiten weer te geven.quote:Op zondag 26 december 2010 00:06 schreef Natalie78 het volgende:
Oh oke haha Royal Vita ben je een vrouw? Niet dat dat wat uitmaakt hoor. Toch denk ik dat mannen er anders mee omgaan dan vrouwen, al was het maar naar de buitenwereld.
Bedoelde het niet alsof het voor jullie mannen minder erg zou zijn hoor, absoluut niet! Alleen dat mannen zich toch vaak wat harder voor doen en er daardoor anders mee omgaan.quote:Op zondag 26 december 2010 00:07 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik ga idd niet naar een schoonheidssalon of mijn nagels ineens lakken, maar voor de rest is het emotioneel net zo hard naar binnen geknald bij mij en ook 14kg 'verloren' om het maar zo op de harde feiten weer te geven.
Ik vind het wel zwak dat hij niet mans genoeg geweest is om een relatie van 10 jaar op een degelijke manier af te sluiten. Hij heeft zichzelf al lange tijd op de breuk kunnen voorbereiden, had blijkbaar al een ander en is wat dat betreft ook makkelijk over de breuk heengekomen. Maar goed, aan zo'n lapzwans heb je niet veel. Ik denk dat je zo'n mini verbouwing emotioneel ook wel nodig hebt. De een doet een totale makeover, de ander blijkbaar een totale home makeover.. Alles wat helpt is welkom..quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:59 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh goed komt het, absoluut!Ieder potje dekseltje enzo.
[..]
Heel rare periode geweest het afgelopen jaar. Aan de ene kant wel steeds blijer dat het voorbij is, zie nu ook in dat het niet meer ging. Maar goed, de manier waarop...alles bij elkaar...wel een duw door gekregen. Rigoreus te werk gegaan, alles in huis weggedonderd, half jaar bewust in het lege huis gewoond en nu sinds kort klaar met mini verbouwing en alles opnieuw ingericht. Blut, maar klaar voor mijn nieuwe leven.En een fatsoenlijk gesprek is er niet meer gekomen.
![]()
Haha, ik zag deze reactie al aankomen idd. Het is echt niet zo dat een man geen closure nodig heeft, maar meer dat mannen er anders mee omgaan. In jouw geval kan ik begrijpen dat je totaal niets hebt zien aankomen, het ene moment was alles koek en ei en ietwat later 180 gedraaid. Het is gewoon meer dat vrouwen de dingen meer analyseren en daarom met vragen blijven zitten, terwijl de meeste mannen in mijn omgeving genoegen nemen met dat de gevoelens er niet meer zijn. Wij vrouwen vragen dan, maar waarom zijn die er niet meer dan? Heb je een ander, vind je mij niet meer aantrekkelijk, zeur ik teveel etc etc.quote:Op zondag 26 december 2010 00:00 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Als man is een closure ook wel prettig hoor. Vooral als het na een jaar met een mail wordt uitgemaakt en daarna, tada, nooit meer enig gesprek, niet telefonisch, niet RL, niets.
Wat dat betreft kan ik me een beetje(!) voorstellen hoe het voor Natalie geweest moet zijn.
Zeg je nu dat ik een watje ben?quote:Op zondag 26 december 2010 00:09 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Bedoelde het niet alsof het voor jullie mannen minder erg zou zijn hoor, absoluut niet! Alleen dat mannen zich toch vaak wat harder voor doen en er daardoor anders mee omgaan.
Ik geloof dat ik het geslacht van mijn poppetje dan ook maar even moet veranderenquote:Op zondag 26 december 2010 00:11 schreef Royal_vita het volgende:
Haha, ik zag deze reactie al aankomen idd. Het is echt niet zo dat een man geen closure nodig heeft, maar meer dat mannen er anders mee omgaan. In jouw geval kan ik begrijpen dat je totaal niets hebt zien aankomen, het ene moment was alles koek en ei en ietwat later 180 gedraaid. Het is gewoon meer dat vrouwen de dingen meer analyseren en daarom met vragen blijven zitten, terwijl de meeste mannen in mijn omgeving genoegen nemen met dat de gevoelens er niet meer zijn. Wij vrouwen vragen dan, maar waarom zijn die er niet meer dan? Heb je een ander, vind je mij niet meer aantrekkelijk, zeur ik teveel etc etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond hij zelf ook, dat hij een slappe lul was om het zo te doen.quote:Op zondag 26 december 2010 00:11 schreef Royal_vita het volgende:
Ik vind het wel zwak dat hij niet mans genoeg geweest is om een relatie van 10 jaar op een degelijke manier af te sluiten. Hij heeft zichzelf al lange tijd op de breuk kunnen voorbereiden, had blijkbaar al een ander en is wat dat betreft ook makkelijk over de breuk heengekomen. Maar goed, aan zo'n lapzwans heb je niet veel. Ik denk dat je zo'n mini verbouwing emotioneel ook wel nodig hebt. De een doet een totale makeover, de ander blijkbaar een totale home makeover.. Alles wat helpt is welkom..
Hehe ik zou niet durven! I come in peace!quote:Op zondag 26 december 2010 00:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik een watje ben?
(zit je te dollen hoor!)
Dat zei mijn ex ook...quote:Op zondag 26 december 2010 00:18 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hehe ik zou niet durven! I come in peace!
Daar kun je dan een ander topic voor openen?quote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik geloof dat ik nog ergens anders een tekort aan heb dan aan liefde, want normaal ben ik al redelijk dirty van mind, maar nu lees ik overal dingen waar ik bijdehante opmerkingen over wil maken
Ik quotte Buzz Lightyear!quote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik geloof dat ik nog ergens anders een tekort aan heb dan aan liefde, want normaal ben ik al redelijk dirty van mind, maar nu lees ik overal dingen waar ik bijdehante opmerkingen over wil maken
Ik m'n ex (maar dat zei ik al...)quote:
Daar schiet ik weinig mee op, een topicquote:Op zondag 26 december 2010 00:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Daar kun je dan een ander topic voor openen?
quote:
Het lijkt me inderdaad geholpen te hebbenquote:Op zondag 26 december 2010 00:36 schreef Royal_vita het volgende:
@CP- ze zeggen dat hoe meer je van je afschrijft, hoe minder het in je hoofd blijft hangen. Dus schrijf het vooral van je af.
Dit is een veronderstelling die niet altijd klopt. Wellicht voor bouwvakkers of betonvlechters? In mijn vriendenkring worden 'relatieproblemen' net zoals ieder ander onderwerp besproken. (En daarna gaan we dan houthakken en jagenquote:Op zondag 26 december 2010 00:36 schreef Royal_vita het volgende:
@Goofy - Denk dat het meer ligt aan de manier hoe wij over onze emoties praten. Wij vrouwen bespreken meer onze relatieproblemen met vriendinnen, met een breuk ga je dan ook naar die vriendinnen die al meer weten om je hart uit te storten. Mannen lopen daar wat minder mee te koop, zullen relatieproblemen wel bespreken maar op een andere manier en minder frequent. Dit draadje is dan uitermate geschikt om gewoon al je emoties neer te pennen, voel je je kut dan kun je dat melden.
Haha houthakken en jagen...ik geloof het, alleen leek/lijkt het mij ook het omgekeerde, uitgaande van de mannen in mijn omgeving en de indruk die ik ervan kreeg.quote:Op zondag 26 december 2010 00:40 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dit is een veronderstelling die niet altijd klopt. Wellicht voor bouwvakkers of betonvlechters? In mijn vriendenkring worden 'relatieproblemen' net zoals ieder ander onderwerp besproken. (En daarna gaan we dan houthakken en jagen)
Klinkt alsof het beter is om niet te gaan...quote:Op zondag 26 december 2010 00:37 schreef Mr.Myst het volgende:
Ik weet ook niet wat makkelijker is om te verwerken. Bij mij kwam de breuk echt uit het niets, en Om even terug te komen op mijn situatie: Mijn positieve gevoel is gelukkig een klein beetje verdwenen. Net een goed gesprek met mijn ouders gehad, en die vonden dat ik onterecht teveel hoop had. Uit haar berichten spreekt niet de gedachte dat ze me mist of terug wil. Ze nodigt me uit voor haar verjaardag, mijn ouders denken dat ze dat uit een soort van vriendschappelijke gevoelens doet, want ze laat verder niet doorschemeren dat ze me ook zou missen, of terug zou willen. Even met beide benen op de grond dus. Ik wacht af of ik wat van haar hoor morgen, misschien heeft ze ook wel spijt van het feit dat ze me uitgenodigd heeft, of is het uit medelijden. Ik weet het niet. Ik denk dat het beter is om niet naar haar verjaardag te gaan. Ik hoop morgen iets van haar te horen, anders neem ik zelf contact op. Ik slaap er nog een nachtje over...
Ik heb er ook wel een aanvang mee gemaakt, maar in mijn situatie kreeg ik alleen maar meer vragen en ging ik in kringetjes lopen. Ik heb het toen snel beeindigd.quote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef Natalie78 het volgende:
Nog even gauw...schrijven heelt! Absoluut! Schrijven schrijven schrijven! Ik heb zelf ook een weblog, gelijk vanaf het begin bijgehouden, althans de posts hier op Fok! was het begin, daarna overgegoten in een anonieme weblog. Schrijven helpt echt, het zet dingen op een rijtje.
Ja maar dat zijn nerds toch?quote:Op zondag 26 december 2010 00:44 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haha houthakken en jagen...ik geloof het, alleen leek/lijkt het mij ook het omgekeerde, uitgaande van de mannen in mijn omgeving en de indruk die ik ervan kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |