Hoe gaat het met Jeice?quote:
Ja opzich wel redelijk. Het was wel raar om voor het eerst in jaren (8 welteverstaan) een kerst zonder m'n ex te vieren. Zij was altijd degene die het initiatief name om cadeaus uit te pakken met z'n allen met kerst, en dat deden we dan ook altijd. Het was raar om met de familie te gourmetten, maar zonder haar erbij. Stiekem dacht ik wel eens: "wat zou zij nu aan het doen zijn, en zou ze het er ook moeilijk mee hebben?".quote:
(maar niet te hard ok?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Joycie heeft een dip.. En daar komt ze maar niet uit vandaag lijkt het wel..
Vandaag weer op haar hyves gekeken, nieuwe foto's van hun tweetjes. Toen stortte ik in, voelde me al rot, maar toen nog rotter..
Dat is vragen om moeilijkheden he? Verwijder haar gewoon uit je Hyves, heb je ook geen last meer. Dat obsessief in de gaten houden helpt je geen steek verder.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Vandaag weer op haar hyves gekeken, nieuwe foto's van hun tweetjes. Toen stortte ik in, voelde me al rot, maar toen nog rotter..
Ligt eraan wat je in de mail hebt gezet he?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:17 schreef Natalie78 het volgende:
Je zou verwachten dat een email na negen maanden not a big deal is. Not.Staat dus kennelijk echt geen tijd voor.
Ik heb haar nog geen eens op hyves.. Dat is het erge dan had ik haar zo verwijderdquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:58 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat is vragen om moeilijkheden he? Verwijder haar gewoon uit je Hyves, heb je ook geen last meer. Dat obsessief in de gaten houden helpt je geen steek verder.
[..]
Ligt eraan wat je in de mail hebt gezet he?
Misschien moet ik het haar gewoon vragen... "Hey.... Block mij eens op hyves." Hahaquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:04 schreef goofy_goober het volgende:
Tja, dan is het wat lastiger. Je kan dr wel wat vervelende pm's sturen, dan word je misschien wel geblokkeerd.
Mjah, wat dat betreft vind ik dat ik mezelf erg sterk hou... ik kan mezelf er goed van weerhouden om op haar hyves te kijken. Al is het alleen maar omdat ik eigenlijk bang ben tegen dingen aan te lopen die ik helemaal niet wil weten. Trouwens, de laatste keer dat ik er keek stonden er nog steeds vrolijk allerlei foto's van mij op, maar ze is er dan ook niet echt actief mee...quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb ook niet meer gekeken vanavond.. Tenminste na 9 uur niet meer en probeer dit vol te houden. Maar er aan denken alleen al maakt me een beetje gek nu..quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:05 schreef jeice het volgende:
[..]
Mjah, wat dat betreft vind ik dat ik mezelf erg sterk hou... ik kan mezelf er goed van weerhouden om op haar hyves te kijken. Al is het alleen maar omdat ik eigenlijk bang ben tegen dingen aan te lopen die ik helemaal niet wil weten. Trouwens, de laatste keer dat ik er keek stonden er nog steeds vrolijk allerlei foto's van mij op, maar ze is er dan ook niet echt actief mee...
Haar zusje heb ik wel verwijderd uit m'n Hyves. Want alhoewel zij zei dat ze die nieuwe vlam maar een stumperd vond, stond er een week later wel op haar hyves dat ze gezellig uit eten waren geweest met z'n allen. Nou ja daar zit ik niet op te wachten. Exit hyves dus! Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik op het moment meer met facebook doe, en niks meer met hyves. Dus m'n ex staat er nog wel in, en zal er misschien ook wel in blijven staan, ik kijk er toch amper meer op.
Nee, hij stuurde mij een email.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:58 schreef goofy_goober het volgende:
Ligt eraan wat je in de mail hebt gezet he?
Dat is zo de zwarte kant van social media, weet er helaas alles van...Als je zelf geen Hyves hebt kun je ook niet op de Hyves van anderen kijken, toch? Misschien een idee? Dan kom je ook niet in de verleiding...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb ook niet meer gekeken vanavond.. Tenminste na 9 uur niet meer en probeer dit vol te houden. Maar er aan denken alleen al maakt me een beetje gek nu..
Ja, precies dat dus!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:09 schreef goofy_goober het volgende:
Is het niet zo dat je, wanneer je je instellingen op 'alleen vrienden' zet ipv 'vrienden van vrienden', jijzelf ook alleen nog maar op de hyves van de mensen in je friendslist kunt kijken?
Mijn ex heeft haar complete Hyves verwijderd. Dus niet onzichtbaar gemaakt, of alleen vrienden, maar geheel verwijderd. Kijk; als die iets doet, doet ze het meteen drastischquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet meer gekeken vanavond.. Tenminste na 9 uur niet meer en probeer dit vol te houden. Maar er aan denken alleen al maakt me een beetje gek nu..
Precies... ergens maakt me dat wel kwaad en heb ik echt zoiets van: bij haar wil ik NIET terug.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:22 schreef Catkiller het volgende:
En ondertussen zit ze bij haar andere ex....Ze heeft opties genoeg, dat wel
En hoe is 't met u?quote:
Koel en zakelijk?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee, hij stuurde mij een email.
Ik heb ook PM als je het graag kwijt wilt. Uiteraard wel de naam van de betreffende fokster erbij noemen he?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb trouwens slechte ervaringen met een groningse fokster gehad qua date![]()
Sterk verhaal voor ooit op een meet, klassiekertje
Gooi 'm er maar in, kan wel wat afleiding gebruikenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb trouwens slechte ervaringen met een groningse fokster gehad qua date![]()
Sterk verhaal voor ooit op een meet, klassiekertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |