quote:Op donderdag 23 december 2010 13:57 schreef Mr.Myst het volgende:
@Wanderingwhy: Dan ga je je inderdaad afvragen wat iemand op dat moment bezield, als je zo bewust bezig bent met kinderen, en het dan een dag later via de mail uitmaakt (dat vind ik trouwens erg laaghartig!). Hoe lang waren jullie bij elkaar, en hoe lang is het nu al uit?
Misschien is er gewoon met mij gespeeld, ik weet het niet. Als je mijn verhaal objectief leest, kan ik me die indruk goed voorstellen. Ik kan dat echter nog niet, vooral niet door haar woorden, die (geloof ik) echt oprecht zijn. En dan heb ik het nu met name over het niet twijfelen als ze bij mij was, en dat we volgens haar de perfecte relatie hadden.
Ik weet wel dat wanneer IK zoiets niet zou menen, ik het dan ook niet zou zeggen. En natuurlijk kun je je vergissen in een persoon, maar ik kan me nu niet voorstellen dat alles wat we samen hadden (en de laatste maanden meegemaakt hebben) gebakken lucht is.
Nogmaals, ik heb nog de (waarschijnlijk onterechte) hoop dat het over een tijdje goed gaat komen. Daarom blijf ik er denk ik ook nog zo in 'hangen'. Als ik daar vanaf kan komen, kan ik het misschien ook een beetje afsluiten. Het onbegrip zal toch altijd blijven.
Doordat ik op dit moment geen afleiding heb, blijf ik er teveel over nadenken. Dat moet veranderen. Ik wil dan ook zo snel mogelijk weer aan het werk, weer sociale contacten opbouwen. Dat werken is nu moeilijk, vooral in deze weken met de feestdagen. Ik hoop in januari weer actief te kunnen solliciteren, en dan ook weer mentaal/fysiek aangesterkt te zijn om te kunnen werken.
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:57 schreef ennudan het volgende:
[..]
Ach of het allemaal gespeeld is weet ik niet... bedoel je speelt geen 3 jaar van je leven... wellicht dat er wel te lang te veel is vastgehouden aan dingen....maar goed uiteindelijk is het wel wat je zegt... het verleden is het verleden er is alleen maar het heden....daar moet je gelukkig zien te worden
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:02 schreef Forca het volgende:
Mensen, laat ik voorop stellen, ik zit in dezelfde kutsituatie. Ook bij ons zat het altijd goed, tot een maandje geleden. Nu krijg ik dingen te horen als 'ik voel me lekker vrijgezel' en ze vind het leuk om aandacht te krijgen van andere jongens etc.
Hoe kut dat ook is, ze is niet meer van mij. Net zoals jullie ex niet meer van jullie is. Ondanks wat ze allemaal gezegd heeft, ze staat in het volste recht. Ik probeer mezelf voor te houden, en dat gaat steeds beter, dat ik zo iemand ook helemaal niet als vriendin wil. Tenminste, niet in deze fase waar ze nu in zit. We hebben samen hele mooie tijden gehad en tranen kunnen in mijn ogen schieten als ik daaraan terugdenk, met het idee dat het nooit meer zo zal zijn. Maar ik wil mezelf ook weer goed voelen, de draad oppakken, net zoals zij dat op zo'n kille manier gedaan heeft. Dat kan ik niet, en jullie ook niet, als je maar in het verleden blijft hangen. Ga lekker verder met je leven. Voor iedereen is er een weg die bewandeld wordt en als jij en je ex 'ment to be' zijn komt het wel weer bij elkaar, anders ben je 'ment to be' met iemand anders, en die komt ook wel weer op de een of andere manier in je leven.
Kop omhoog, lekker verder gaan. Ik weet dat het makkelijk klinkt (vertel mij wat, ik zit in dezelfde situatie), maar ik kan mensen nu laten zien uit wat voor hout ik gesneden ben! Ik ben dankbaar voor alles wat zij mij gegeven heeft, ik ben positief veranderd door haar, zij ook door mij. Zonder haar had ik nu misschien nog steeds niet mijn eerste verkering gehad, mijn eerste zoen gehad, weet ik veel wat. Zonder haar was ik nog steeds een beetje als een muurbloempje blijven leven, maar dankzij haar ben ik wel opgebloeid. Dat zij het zo wil verkloten moet zij weten, maar dan hoeft het van mij ook niet meer (denk ik ...). Probeer te leren van deze situatie en blijf niet hangen, want dan wordt het er echt niet beter op!
Succes...
Dat idee had ik ook dat het allemaal te goed was om zo los te laten en zij in het begin ook... we zijn daarom nog weer 2 keer bij elkaar gekomen en uiteindelijk blijkt er voor haar toch ergens iets niet goed te zitten, en of dat nou ligt aan niet meer verliefd, eigen ontwikkeling, aandacht van anderen wat dan ook... het enige wat je kan doen is accepteren dat het zo is en verder gaan..... als ze echt van je houd komt ze terug... zo niet dan weet je ook waar je staatquote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef Mr.Myst het volgende:
@ennudan: Dat is de goede instelling! Ik ben daar nog even niet aan toe (of m'n ex moet aankloppen), maar ik weet wel dat het tijd gaat worden om mijn leven weer op te pakken. Maar dat zijn maar woorden...
Om even terug te komen op je vorige post (en daarbij hoort mijn reactie op de post van Wanderingwhy): Ik kan me niet goed voorstellen dat m'n ex zo'n lange tijd haar gevoel voor mij 'gespeeld' heeft en haar woorden gebakken lucht waren. Misschien is dat uiteindelijk wel zo, maar dat gaat er bij mij voorlopig gewoon nog niet in. Ook omdat je weet hoe iemand in elkaar zit, hoewel ik me in dit geval er ook behoorlijk in vergist heb, omdat ik niet verwachtte dat het uit zou gaan.
@Forca: Mooie post, goed verwoord. Je hebt helemaal gelijk. Het is voor mij alleen erg lastig om de stap richting die gedachten te zetten. Het verschil bij ons is dat ik weet dat mijn ex even geen relatie wil, en ze hoeft ook niet zo nodig aandacht van jongens.
Ik denk nog steeds dat wij 'ment to be' zijn, en dat is misschien verkeerd, maar als iets zo lang, zo goed heeft gezeten, is het die gedachte moeilijk van je af te zetten.
Heb jij het uitgemaakt of zij?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef undissputed het volgende:
Ik voel me prima en mis haar nu ook niet echt meer, het is sinds vorige week maandag uit.
Is het bij jullie ook het geval dat zo gauw je een paar dagen niks meer van je laat horen dat je ex contact met jou gaat zoeken?
Zij zoekt juist geen contact meer met mij, om afstand te creëren. Maar zij is dan ook degene die het uit heeft gemaakt. Nu al 16 dagen niks meer gehoord. Ik zocht (tot 16 dagen geleden) wel de hele tijd contact, nu dus niet meer, omdat het niets uithaalt en we afgesproken hebben om even geen contact te hebben. Het gemis is er niet minder om geworden, juist alleen maar erger.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:02 schreef undissputed het volgende:
Ik voel me prima en mis haar nu ook niet echt meer, het is sinds vorige week maandag uit.
Is het bij jullie ook het geval dat zo gauw je een paar dagen niks meer van je laat horen dat je ex contact met jou gaat zoeken?
Ja? Dat doet ie toch al 16 hele dagen!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht dat dit topic ging over het loslaten van je ex?.
Dat is geen loslatenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:13 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ja? Dat doet ie toch al 16 hele dagen!
Hehe, eindelijk een tweede dame!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is geen loslaten.
Maar goed, ik zal niks zeggen, want ik doe het zelf ook.
Oh, de tweede pas?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:16 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk een tweede dame!
Vertel?..........
Heb jij een tic met smileys?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, de tweede pas?.
Nou ja, er valt niet zoveel te vertellen. Het klassieke verhaal denk ik: ik was ooit bijzonder gesteld op een dame, zij verbrak een aantal maanden geleden het contact en we hebben in die periode 0,0 contact gehad (dat moet sommigen van jullie als verschrikkelijk in de oren klinken: niet dágen, maar máánden geen contact!). Paar weken geleden besloot ik eens te checken hoe het met haar ging en van mijn kant is het meteen weer WHAM!
tot slapeloze nachten aan toe
. Dus ja, ik probeer ook iemand terug te krijgen
. De tijd zal uitwijzen of het lukt
. Ze reageert iig niet afwijzend, dus dat biedt perspectief. Nu is het een kwestie van geduld hebben.
De beste tip die ik mensen hier kan geven is iig: vaak is het echt beter om even afstand te nemen, hoe moeilijk dat ook is! Focus je op andere dingen, dat maakt het gemakkelijker. Je kunt nooit met 100 % zekerheid zeggen dat het uiteindelijk weer goed zal komen, maar doormodderen en het contact wanhopig in stand houden helpt in ieder geval niet.
Sorry, ik gebruik nogal veel smileys iddquote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Heb jij een tic met smileys?
Nou deze vrouw (ik dus) niet hoor, maar ik had simpelweg geen keus. Gelukkig kreeg ik een nieuwe baan in een ander deel vh land, dus mijn aandacht werd algauw opgeslokt door de verhuizing en het werk.quote:En voor de rest; tja vrouwen schijnen beter die hakbijl erin te kunnen zetten en het contact tot 0,0 terug te kunnen brengen na een breuk. Dat wil niet zeggen dat ze geen emotie hebben, maar dat ze het wellicht beter weten te verbergen of daar mee om kunnen gaan?
Dunno!quote:Maar jij bent een vrouw die een relatie had met een vrouw. Dat lijkt me dan ook weer 'anders' in elkaar zitten. Misschien ook wel weer makkelijker omdat het gedoe van Marse-mannen en Venus-vrouwen dan wat minder speelt?
Je moet je realiseren dat je ex die lieve dingen zei op dat moment, maar dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie bieden voor de toekomst, om maar even in reclame-termen te spreken. Op je tip dat ik kortzichtig zou zijn ga ik maar niet in.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef Mr.Myst het volgende:
Om even terug te komen op je vorige post (en daarbij hoort mijn reactie op de post van Wanderingwhy): Ik kan me niet goed voorstellen dat m'n ex zo'n lange tijd haar gevoel voor mij 'gespeeld' heeft en haar woorden gebakken lucht waren. Misschien is dat uiteindelijk wel zo, maar dat gaat er bij mij voorlopig gewoon nog niet in. Ook omdat je weet hoe iemand in elkaar zit, hoewel ik me in dit geval er ook behoorlijk in vergist heb, omdat ik niet verwachtte dat het uit zou gaan.
@Ex: waarom krijg ik soms toch af-en-toe het gevoel dat we behoorlijk op elkaar lijken?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef ex het volgende:
Ik wou eigenlijk vanaf dit topic alleen nog maar mee lezenmaar het feit dat ik reageer is al niet zo positief.
Ze belde net over iets zakelijks en nu denk ik toch "hmm.." en sta ik op het punt te mailen/contact te zoeken..
Irritant want ik wil dat helemaal niet! Gelukkig is een vriendin van me jarig in DH vanavond, dus ik ga daar maar heen om het ff gezellig te hebben..
Ik sluit me aan.... loslaten ja... twee dagen thuiswerken met alle herinneringen en meteen weer een wrakquote:Op donderdag 23 december 2010 16:39 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Ex: waarom krijg ik soms toch af-en-toe het gevoel dat we behoorlijk op elkaar lijken?
Ik ben een aardig eind gekomen in dat loslaten, ook vandaag weer weinig moeite en zie m'n ex ook steeds helderder. Ook met haar streken en geklooi.
Als ik jouw post lees zit ik hier bijna te lachen, ik zou precies dezelfde reactie hebben...
(ook irritatie, balen dat je merkt dat het je toch wat doet en dan vervolgens die impuls willen wegdrukken en daar dan ook weer van balen...)
Slanktopic? Nuh niet nodig....quote:Op donderdag 23 december 2010 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Sorry, ik gebruik nogal veel smileys idd. Moet je eens in het Slanktopic komen kijken, dan sla je achterover
.
Nou deze vrouw (ik dus) niet hoor, maar ik had simpelweg geen keus. Gelukkig kreeg ik een nieuwe baan in een ander deel vh land, dus mijn aandacht werd algauw opgeslokt door de verhuizing en het werk.
Dunno!
Dat kun je niet zo stellig zeggen. Er spelen zoveel factoren mee waar jullie geen weet van hebben! Het voelt iig goed (duh, anders begon ik er niet weer aan).quote:Op donderdag 23 december 2010 16:33 schreef goofy_goober het volgende:
En de reden van het uitgaan en de manier waarop speelt ook wel mee. Overigens denk ik dat het geen kans van slagen heeft. Een aantal maanden is te kort om met een schone lei te beginnen.
@ennudan: twee dagen thuis en meteen weer een wrak? zit bijna te denken om een telefonische hulplijn voor je op te zoeken....quote:Op donderdag 23 december 2010 16:42 schreef ennudan het volgende:
[..]
Ik sluit me aan.... loslaten ja... twee dagen thuiswerken met alle herinneringen en meteen weer een wrak
Geloof me, de wil is er om haar los te laten, maar het lukt me gewoon (nog) niet. Heeft te maken met de manier waarop het uitgegaan is, november/december feestmaanden, twee jaar geleden is onze relatie ontstaan (veel verjaardagen, o.a. die van mij en die van haar, volgende week). Op dit moment teveel herinneringen, waar ik liever niet aan terug wil denken, maar waar ik eigenlijk wel constant aan herinnerd word.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is geen loslaten.
Maar goed, ik zal niks zeggen, want ik doe het zelf ook.
Ik heb niet gezegd dat je kortzichtig bent, maar dat je reactie lokte bij mij uit dat je kortzichtig op mijn situatie reageerde. Nuance-verschil, maar toch.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:33 schreef goofy_goober het volgende:
En de reden van het uitgaan en de manier waarop speelt ook wel mee. Overigens denk ik dat het geen kans van slagen heeft. Een aantal maanden is te kort om met een schone lei te beginnen.
[..]
Je moet je realiseren dat je ex die lieve dingen zei op dat moment, maar dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie bieden voor de toekomst, om maar even in reclame-termen te spreken. Op je tip dat ik kortzichtig zou zijn ga ik maar niet in.
Memory lane here we come!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:45 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@ennudan: twee dagen thuis en meteen weer een wrak? zit bijna te denken om een telefonische hulplijn voor je op te zoeken....![]()
Waarom dat wrak? Omdat je nu ff alle tijd en ruimte om je heen hebt en dat verdomde hart van je weer memory-lane induikt?
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef ex het volgende:
Zo, iig heel me avond vol geplanned en ik weiger gewoon te bellen/sms/e-mailen.. fuck it.
Jij MOET mijn verloren gewaande tweelingbroer zijn.....ook zo heerrrrrlijk koppigquote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef ex het volgende:
Zo, iig heel me avond vol geplanned en ik weiger gewoon te bellen/sms/e-mailen.. fuck it.
Dat doe je goed. Als ZIJ contact wil, moet zij dat opnemen. (En ach, hoe makkelijk is het om iemand anders advies te geven...quote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef ex het volgende:
Je kunt dan bijvoorbeeld door alle elektronische fotoboeken gaan bladeren?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:54 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Als ZIJ contact wil, moet zij dat opnemen. (En ach, hoe makkelijk is het om iemand anders advies te geven...)
@ennudan: Ik herken me volledig in het thuiszitten. Probeer afleiding te zoeken! Maar dat is nogmaals ook weer makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik heb ook alle foto's nog op mijn computer staan. Moet ze nog even op een dvd'tje branden en wegleggen. Ik heb er alleen al een week of twee niet meer naar gekeken. Ga ik ook niet doen, dat rakelt alleen maar meer op. Dus de mogelijkheid is er nog wel, maar het is inderdaad niet goed om te doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Je kunt dan bijvoorbeeld door alle elektronische fotoboeken gaan bladeren?
(heb ik ook gedaan......gaf niet zo'n best resultaat.....)
Goed dan, dan kun je bijvoorbeeld de muziek waar jullie samen gek op waren nog eens gaan luisteren? Vast wel nummers waar een bijzondere herinnering aan zit? Bij mij wel, zoals een bepaald nummer waarmee ze mij haar liefde verklaarde.... Werkt ook heel goed....quote:Op donderdag 23 december 2010 16:59 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ik heb ook alle foto's nog op mijn computer staan. Moet ze nog even op een dvd'tje branden en wegleggen. Ik heb er alleen al een week of twee niet meer naar gekeken. Ga ik ook niet doen, dat rakelt alleen maar meer op. Dus de mogelijkheid is er nog wel, maar het is inderdaad niet goed om te doen.
En waarom zou je dat willen doen wanneer je je ex juist probeert te vergeten?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:13 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Goed dan, dan kun je bijvoorbeeld de muziek waar jullie samen gek op waren nog eens gaan luisteren? Vast wel nummers waar een bijzondere herinnering aan zit? Bij mij wel, zoals een bepaald nummer waarmee ze mij haar liefde verklaarde.... Werkt ook heel goed....
Die muziek mijdt ik als de pest. Dat wil niet zeggen dat ik die liedjes niet regelmatig in mijn hoofd hoor. En dan zie ik haar voor me, met tranen in haar ogen: 'Altijd als ik dit liedje hoor, denk ik aan ons en hoe goed we het samen hebben'...quote:Op donderdag 23 december 2010 17:13 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Goed dan, dan kun je bijvoorbeeld de muziek waar jullie samen gek op waren nog eens gaan luisteren? Vast wel nummers waar een bijzondere herinnering aan zit? Bij mij wel, zoals een bepaald nummer waarmee ze mij haar liefde verklaarde.... Werkt ook heel goed....
Allemaal heel herkenbaar. Er zijn nummers die ik sinds dat het uit is ook moet mijden. Ik heb het met muziek trouwens meer dan met foto's, die kan ik nog wel bekijken zonder al te veel last ervan te hebben. Maar muziek ontvouwt sneller wat er was lijkt het wel...quote:Op donderdag 23 december 2010 17:49 schreef Mr.Myst het volgende:
Die muziek mijdt ik als de pest. Dat wil niet zeggen dat ik die liedjes niet regelmatig in mijn hoofd hoor. En dan zie ik haar voor me, met tranen in haar ogen: 'Altijd als ik dit liedje hoor, denk ik aan ons en hoe goed we het samen hebben'...
Dus dat soort liedjes eventjes niet.
Ik heb het met zowel foto's als met muziek. Aan bepaalde nummers hecht ik heel veel waarde. Daarnaast ben ik ook nog eens vrij muzikaal aangelegd, en speelde ik die nummers soms. Soms heb ik dan wel de behoefte om dat te doen, maar dat pakt dan niet echt geweldig uit, vandaar dat ik dat mezelf maar even niet aandoe.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Allemaal heel herkenbaar. Er zijn nummers die ik sinds dat het uit is ook moet mijden. Ik heb het met muziek trouwens meer dan met foto's, die kan ik nog wel bekijken zonder al te veel last ervan te hebben. Maar muziek ontvouwt sneller wat er was lijkt het wel...
Dat had ik toen ik de avond na het uitging ging stappen, die avond moesten ze perse nummers draaien waarbij ik aan hem dacht, waar we herinneringen bij hadden. Beetje klote was dat.. Maar sommige nummers zet ik nog steeds niet uit mezelf opquote:Op donderdag 23 december 2010 17:53 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ik heb het met zowel foto's als met muziek. Aan bepaalde nummers hecht ik heel veel waarde. Daarnaast ben ik ook nog eens vrij muzikaal aangelegd, en speelde ik die nummers soms. Soms heb ik dan wel de behoefte om dat te doen, maar dat pakt dan niet echt geweldig uit, vandaar dat ik dat mezelf maar even niet aandoe.
Bij het uitgaan is dat trouwens ook klote. Zoveel nummers waar je herinneringen aan hebt, samen. Al is het alleen maar omdat je ze mee hebt staan schreeuwen...
Hoe lang zijn jullie ook al weer uit elkaar?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:25 schreef o.us het volgende:
Wow.. Ik heb net een telefoontje van mijn ex gehad. Ze mist mij heel erg (en ik haar) en ze zegt dat ze er spijt van heeft en nog steeds van mij houdt. Ze kan mij niet uit haar hoofd zetten en denkt altijd en overal aan mij en ze heeft ernstige spijt..
Maar ze heeft wel toegegeven dat ze met een jongen gezoend heeft om mij te vergeten.. Alleen dit raakt mij een beetje. Ik heb altijd de respect gehad, ondanks dat ik gedumpt werd, omdat ik mij dan schuldig voelde. Maar ze zoent een ander tijdens een studiefeest. Dat raakt me een beetje..
Voor de mensen die mijn situatie kennen, wat zouden jullie doen?
Twee maanden.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie ook al weer uit elkaar?
Op het moment dat ik nu ga stappen is het vooral dat Bruno Mars met 'Just the way you are' en dat afzichtelijke 'Bumpy Ride'. Daar had ik sowieso al een hekel aan, maar zij vond het wel een grappig nummer. Als ik die nummers hoor moet ik aan haar denken.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik de avond na het uitging ging stappen, die avond moesten ze perse nummers draaien waarbij ik aan hem dacht, waar we herinneringen bij hadden. Beetje klote was dat.. Maar sommige nummers zet ik nog steeds niet uit mezelf op
Ik wil het best proberen, maar het knaagt alleen dat de respect en schuldigheid die ik had voor niets was geweest, anders had ik het eerlijk gezegd ook al een paar keer gedaan. Plus iets waarvoor het mij tijd en geld heeft gekost voordat ik haar eindelijk zoende, lukt zo makkelijk op een feestje.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:27 schreef Wanderingwhy het volgende:
Tja, wat wil je?
(je moet niet zo zwaar tillen aan gezoen als het uit is tijdens een studiefeest, da's mijn mening hoor.....)
Je laatste regel moet je nog eens uitleggen, daar kan ik niets van maken......quote:Op donderdag 23 december 2010 18:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik wil het best proberen, maar het knaagt alleen dat de respect en schuldigheid die ik had voor niets was geweest, anders had ik het eerlijk gezegd ook al een paar keer gedaan. Plus iets waarvoor het mij tijd en geld heeft gekost voordat ik haar eindelijk zoende, lukt zo makkelijk op een feestje.
Het heeft mij een paar dates en haar vertrouwenwinning gekost, voordat het eindelijk gebeurde. En het feit dat het zo makkelijk lukt bij iemand anders "om mij te vergeten" getuigt niet echt van respect.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:29 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Je laatste regel moet je nog eens uitleggen, daar kan ik niets van maken......
Ik denk dat je daar mogelijk verkeerd naar kijkt. Het zou zomaar kunnen zijn dat ze dat met jou als serieus zag en dat op dat studiefeest idd een 'ik-wil-iets-vergeten' op de bek zitten was....quote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Het heeft mij een paar dates en haar vertrouwenwinning gekost, voordat het eindelijk gebeurde. En het feit dat het zo makkelijk lukt bij iemand anders "om mij te vergeten" getuigt niet echt van respect.
Dat is per situatie verschillend. Op een feest kan het door de alcohol gekomen zijn, geen remmingen en misschien ook wel een poging doen om jou proberen te vergeten door iemand anders te zoenen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Het heeft mij een paar dates en haar vertrouwenwinning gekost, voordat het eindelijk gebeurde. En het feit dat het zo makkelijk lukt bij iemand anders "om mij te vergeten" getuigt niet echt van respect.
Misschien toch een klein kerstwondertje?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
Waar is o.us ineens gebleven, heeft iemand hem nog ergens gezien?
Mag een mens ook eens eten?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
Waar is o.us ineens gebleven, heeft iemand hem nog ergens gezien?
Niet als je ex je belt met zo'n boodschapquote:
I know the feeling... Niet doen. End of discussion.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb enorm de drang haar te smsen... must resist...
Lol, wel een goeie afpsraak ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
He Neo! Welkom terug weer op het draadje!!!
En je blijft van die toetsen af met je vingers....mocht je de drang voelen dan moet je eerst je sms hier vooraf op het draadje zetten en mag je die pas versturen na toestemming van minimaal 5 anderen
Leg uit, ik volg je nietquote:Op donderdag 23 december 2010 19:06 schreef Wanderingwhy het volgende:
Omdat jij nu even niets doet geef je haar de kans/mogelijkheid jou evt te gaan missen.....
Dat inderdaad! Dat probeer ik me nu ook voor te houden.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:06 schreef Wanderingwhy het volgende:
Omdat jij nu even niets doet geef je haar de kans/mogelijkheid jou evt te gaan missen.....
Ok, idd. Je moet haar niet willen bereiken Neo. Geef haar nu eens even ruimte.......echt doen!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jullie begrijpen me verkeerd. Ik wil haar bereiken en hoopte stiekem dat zij mij een smsje zou sturen voordat ze morgenochtend vertrekt.
Dat snap ik. Natuurlijk wil je wat van haar horen. Maar ze heeft gezegd dat ze geen contact wil, dan moet je dat respecteren. Geef haar de ruimte. Misschien baalt ze er stiekem wel van als ze niks van je hoort. Of dat ze alleen nog maar kwader wordt als je juist wat van je laat horen.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jullie begrijpen me verkeerd. Ik wil haar bereiken en hoopte stiekem dat zij mij een smsje zou sturen voordat ze morgenochtend vertrekt.
Ja dat weet ik wel, maar we zouden 3 januari eens goed gaan praten met elkaar. Zoals Joyce ook met haar ex heeft gedaan. Ik wil weten of dat doorgaat. Geeft me geen rust als dingen niet uitgepraat zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ok, idd. Je moet haar niet willen bereiken Neo. Geef haar nu eens even ruimte.......echt doen!
Het gaat niet meer kapot als er ruimte is. Het tegenovergestelde kan wel eens waar zijn. Vaker gaat iets meer kapot omdat de een door zit te douwen terwijl de ander ruimte wilt...
Neo: Ik mag je echt. Maar nu echt ff luisteren naar wat ZIJ wil en niet naar wat JIJ wilt ok?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar we zouden 3 januari eens goed gaan praten met elkaar. Zoals Joyce ook met haar ex heeft gedaan. Ik wil weten of dat doorgaat. Geeft me geen rust als dingen niet uitgepraat zijn.
Ja, dat begrijp ik intussen. Dat is ook de reden waarom ik nog niets verstuurd hebquote:Op donderdag 23 december 2010 19:13 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Neo: Ik mag je echt. Maar nu echt ff luisteren naar wat ZIJ wil en niet naar wat JIJ wilt ok?
Je moest eens weten wat een frusti ik geweest ben de afgelopen maanden.....maar het helpt je echt!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik intussen. Dat is ook de reden waarom ik nog niets verstuurd heb
Wil niet zeggen dat het niet enorm frustrerend is.
Zo denk ik ook maar toen ze zei "stel nou dat het niks wordt" viel ik er over heen. Ik ben degene die gedumpt is hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 19:24 schreef Wanderingwhy het volgende:
Dat face 2 face zou ook mijn voorkeur (lees: eis) zijn. Ze mag er wel wat voor over hebben. Is mijn mening maar....
De afstand is natuurlijk minder. Maar als ze echt verder met je wil kunnen jullie toch wel ergens afspreken? Face2Face lijkt me voor zo'n zwaar gesprek wel een vereiste ja, maar je moet doen waar jij je goed bij voelt.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Zo denk ik ook maar toen ze zei "stel nou dat het niks wordt" viel ik er over heen. Ik ben degene die gedumpt is hoor
Ik woon trouwens in Rotterdam, zij in Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |