Zoveel mensen heb ik dar niet instaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:11 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ach gewoon eens je msn lijst bekijken en eens iemand aanspreken. Gewoon om wat gezellig te babbelen ter afleiding.
Ik ook niet heel veel, tenminste ik heb wel een grote lijst, maar er zitten ook veel mensen waar ik ooit mee gamede bij enzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef ennudan het volgende:
[..]
Zoveel mensen heb ik dar niet instaan
Ik persoonlijk zou helemaal niks aanpakken. Wat heb je er aan om die ouwe koeien uit de sloot te halen? Het zal ongetwijfeld erg flatterend voor je zijn dat ze het één zei maar het ander dacht, maar wat wil je met dat gesprek bereiken? Ga lekker verder met die scharrel van je en laat je ex voor wat ze is, want dit is vragen om problemen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:32 schreef IceCreamm het volgende:
*Meldt zich weer voor het eerst in een hele lange tijd*
De afgelopen tijd heb ik bijna niet meer bij mijn ex stilgestaan. Hoewel ik haar nog vrij vaak zie is het inmiddels alweer een half jaar geleden. We zijn allebei een andere weg ingeslagen, en heel wat meiden verder heb ik nu al een maandje of 2 een vaste scharrel, waarin ik potentieel relatiemateriaal zie.
Eigenlijk heb ik geen reden om bij mijn ex stil te staan. Zo nu en dan heb ik wel eens een kort inhoudsloos gesprekje met haar. Je zou kunnen zeggen dat ik het al een flinke tijd helemaal heb losgelaten. Nu was het gister echter zo dat ik met een leuke meid aan te praat raakte. Nadat het gesprek een beetje los kwam onder het genot van wat alcoholische drankjes bleek het een goede vriendin van mijn ex te zijn. Ze kon het bijna niet geloven dat ze me had ontmoet omdat ze (recentelijk) zoveel dingen over me hoorde.
Dit verbaasde mij uiteraard waardoor ik door ging vragen. Het kwam er op neer dat ze alles compleet anders zag dan ik en er waren zowel positieve dingen als negatieve dingen die ik absoluut niet zag aankomen. Het feit dat ze nog steeds over me praat en aan me denkt vond ik het meest verrassend, aangezien ze nooit toenadering zoekt of iets dergelijks. De betreffende vriendin smste na afloop dat ze me een leuke jongen vond en me compleet anders had ingebeeld na alle verhalen van me ex. Ze wilde graag nog het één en ander aan me ex vragen als het me interesseerde. Hier heb ik maar mee ingestemd.
Door dit alles ben ik tot de conclusie gekomen dat ze dus nog steeds aan me denkt, hoewel zij degene was die er een einde aan maakte en het contact afkapte. Daardoor liet ik haar min of meer met rust. Nu zegt ze onder andere dat ik haar toen liet vallen, haar in de steek liet etc. Allemaal niet leuk om te horen, juist omdat ze altijd zo redelijk is. Daarom zou ik graag wel een keer het een en ander willen goedpraten. Ik kan dat nu meteen doen of ik kan wachten wat die vriendin van haar nog meer te vertellen heeft zodra ze elkaar weer spreken. Hoe zouden jullie dit aanpakken, en wat is verstandig?
Het vorige deel was toch #132, of kan ik niet tellen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:49 schreef Wanderingwhy het volgende:
Vorig deel: De kunst van het loslaten van je ex #130
Haha kans lijkt me klein dat het geen toeval is, we kwamen elkaar via via tegen toen ik met wat vrienden ergens wat aan het drinken was en aan haar reactie merkte ik dat ze echt geen flauw idee had wie ik was.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:36 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Icecreamm:
Mmh: 'Een goede vriendin van je ex".....paranoia gaat wat tever, maar houd er ook eens rekening mee dat het 'toeval' misschien eens geen 'toeval' geweest hoeft te zijn?
(een goede vriendin van je ex en dan zeker nog noooooooit foto's van jullie samen gezien?)
Jajajajajajaquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:39 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Het vorige deel was toch #132, of kan ik niet tellen?
Is behoorlijk irritant he? Ik wilde gister met een maat ook wat gaan doen eigenlijk, maar was toch beetje veel gladheid.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef ex het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin om vanavond alleen thuis te zitten. Jammer dat het zo glad is enzo.
Maar goed ook, want anders belt ze de politie. En niet boos worden als ze niks van zich laat horen met kerst of oud & nieuw. Ze heeft geen behoefte aan contact met jou.quote:
Volgens mij had je het toch grotendeels echt aan jezelf te wijten dat ze zo uit dr slof schoot.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
maar ik merk wel dat ze me echt vies heeft benaderd
Neem nog een pilletje joh, je leeft in een andere realiteit. Ga ergens anders trollen met je kutopmerkingen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:26 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Maar goed ook, want anders belt ze de politie. En niet boos worden als ze niks van zich laat horen met kerst of oud & nieuw. Ze heeft geen behoefte aan contact met jou.
[..]
Volgens mij had je het toch grotendeels echt aan jezelf te wijten dat ze zo uit dr slof schoot.
@Neo-Mullen: De vetgedrukte woorden moet je dus zoveel als mogelijk gaan proberen uit te bannen. Ze beheerst nog heel erg je gedachten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vandaag enkele uren met de hond gewandeld. Camera en statief mee (want hobby) en lekker wat plaatjes geschoten in de Duitse Tevener Heide. Lekker eventjes stoom afblazen van de laatste dagen.
Merkte wel dat ik de hele tijd onbewust aan haar dacht en hoe ze nu waarschijnlijk heel gezellig in Groningen met die gast rondloopt.
Ik heb geen contact meer gezocht. Eigenlijk wou ik haar vandaag toch bellen (dat wilde ik gisteravond, toen ik voor het eerst kwam met dat telefoongesprek), maar ik merk wel dat ze me echt vies heeft benaderd en dat ik nu even geen energie meer in haar ga steken.
Ben benieuwd of ik nog kerstwensen krijg met kerst of dat ze uberhaupt nog wat van zich laat horen... ik hoop het ergens wel, maar ga nergens van uit.Morgen weer lekker werken, flink verkopen zo voor de kerst, zodat ik wederom lekker iets anders kan gaan doen dan aan haar te denken.
Ach, zoiets gaat niet in een dag over. Ik gun mezelf daar wat tijd voor. Ik merk wel dat ik steeds een stap verder kom. 2 weken geleden was ik een stuk emotioneler dan nu.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:35 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Neo-Mullen: De vetgedrukte woorden moet je dus zoveel als mogelijk gaan proberen uit te bannen. Ze beheerst nog heel erg je gedachten.
Hoe ging het verder tijdens het wel actief zijn? Dat lopen met de hond, fotograferen e.d.?
(en anders laat je de hond toch ontsnappen? dan weet je zeker dat je even heel andere dingen aan je hoofd gaat krijgen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |