abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90229847
daar denk ik niet aan als student zijnde.. duik dan liever het bed in met een leuke meid :x
pi_90230192
Ja ik schop graag :p

Gaat cocktailprikker ook mee?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:19:33 #278
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90230211
even vragen :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90230572
Stiekem was het ook als vraag bedoeld ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90231017
Cocktailprikker ligt nu in bed met een ..........?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:40:02 #281
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90231115
laten we het hopen voor hem :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90231374
Heb ik wat gemist? (Begint nu eerder een SC-topic te worden :P)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:48:27 #283
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90231547
cocktailprikker droomt nog... geen zorgen
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90231866
cp zit al 2 u in de trein.. en ligt voorlopig nog wel alleen denk ik... :P ik ben wel het jonkie met 21 denk ik. ligt er aan waar en of ik niks anders te doen heb :P den bosch zou wel dichtbij zijn.

zag gister op de tentoonstelling wel veel andere knappe meiden dus dat besef dat er meer is dan mijn ex komt wel.
pi_90231960
Ik begon me inderdaad al zorgen te maken haha :p Ik heb zin in donderdag! Lekker stappen! Moet ik me wel beter voelen :p
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:59:44 #286
189961 ex
aperture science
pi_90232206
Ach ik ben ook 23 ;)
The cake is a lie!
pi_90232503
En ik ben ook pas 22 :p Zet je gewoon op t lijstje erbij!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:06:10 #288
189961 ex
aperture science
pi_90232548
Oh? 22? ;)..

(grapje)
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:06:50 #289
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90232589
ai nu voel ik me echt oud
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90232821
Hoe oud is oud haha ennudan? :p

En ja ex ik ben 22.. Daar maak ik geen grapjes over ;) haha

*geen zin meer om te werken!*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:14:17 #291
189961 ex
aperture science
pi_90233030
Ik ook niet.. Al is mijn werk echt super tof.. Heb meer zin om op de bank te liggen want het is tv serie avond voor mij :P.
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:18:38 #292
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90233286
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Hoe oud is oud haha ennudan? :p

En ja ex ik ben 22.. Daar maak ik geen grapjes over ;) haha

*geen zin meer om te werken!*
oud is 29 (en over 2 maanden 30)

@ex gelukkig werk ik vandaag thuis
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  dinsdag 21 december 2010 @ 14:55:52 #293
189961 ex
aperture science
pi_90235279
Hehe, even on topic, krijg net een mailtje van me ex over dat gedoe met de belastingdienst.. Echt vet zakelijk.. Heb terug gestuurd: "Tof, stel je voortaan je mailtjes wat aardiger op? Thanks!"

Ophoeren met van die klote mailtjes.
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:03:54 #294
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90235619
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:55 schreef ex het volgende:
Hehe, even on topic, krijg net een mailtje van me ex over dat gedoe met de belastingdienst.. Echt vet zakelijk.. Heb terug gestuurd: "Tof, stel je voortaan je mailtjes wat aardiger op? Thanks!"

Ophoeren met van die klote mailtjes.
Groot gelijk!!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:10:49 #295
189961 ex
aperture science
pi_90235934
Ze mag blij zijn dat ik er sowieso over begin tegen haar, ik had het ook aan mijn kant prima kunnen regelen en me mond kunnen houden ;). Zat ze nu nog zonder geld.
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:24:44 #296
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90236650
je zou bijna zeggen wat niet weet wat niet deert.... maar goed daar ben je dan weer te netjes voor :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90236783
Netjes afgehandeld! En een geweldige reactie terug!

Heb ff een dip.. Maar denk dat dat komt omdat ik in de kou loop om kinders op te halen en weet dat ik er zonog min 45 minuten in kan lopen om terug te komen op de BSO.. En uitgerekend vandaag zie ik allemaal gelukkige stelletjes!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90237033
*Meldt zich weer voor het eerst in een hele lange tijd*

De afgelopen tijd heb ik bijna niet meer bij mijn ex stilgestaan. Hoewel ik haar nog vrij vaak zie is het inmiddels alweer een half jaar geleden. We zijn allebei een andere weg ingeslagen, en heel wat meiden verder heb ik nu al een maandje of 2 een vaste scharrel, waarin ik potentieel relatiemateriaal zie.

Eigenlijk heb ik geen reden om bij mijn ex stil te staan. Zo nu en dan heb ik wel eens een kort inhoudsloos gesprekje met haar. Je zou kunnen zeggen dat ik het al een flinke tijd helemaal heb losgelaten. Nu was het gister echter zo dat ik met een leuke meid aan te praat raakte. Nadat het gesprek een beetje los kwam onder het genot van wat alcoholische drankjes bleek het een goede vriendin van mijn ex te zijn. Ze kon het bijna niet geloven dat ze me had ontmoet omdat ze (recentelijk) zoveel dingen over me hoorde.

Dit verbaasde mij uiteraard waardoor ik door ging vragen. Het kwam er op neer dat ze alles compleet anders zag dan ik en er waren zowel positieve dingen als negatieve dingen die ik absoluut niet zag aankomen. Het feit dat ze nog steeds over me praat en aan me denkt vond ik het meest verrassend, aangezien ze nooit toenadering zoekt of iets dergelijks. De betreffende vriendin smste na afloop dat ze me een leuke jongen vond en me compleet anders had ingebeeld na alle verhalen van me ex. Ze wilde graag nog het één en ander aan me ex vragen als het me interesseerde. Hier heb ik maar mee ingestemd.

Door dit alles ben ik tot de conclusie gekomen dat ze dus nog steeds aan me denkt, hoewel zij degene was die er een einde aan maakte en het contact afkapte. Daardoor liet ik haar min of meer met rust. Nu zegt ze onder andere dat ik haar toen liet vallen, haar in de steek liet etc. Allemaal niet leuk om te horen, juist omdat ze altijd zo redelijk is. Daarom zou ik graag wel een keer het een en ander willen goedpraten. Ik kan dat nu meteen doen of ik kan wachten wat die vriendin van haar nog meer te vertellen heeft zodra ze elkaar weer spreken. Hoe zouden jullie dit aanpakken, en wat is verstandig?
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:35:39 #299
189961 ex
aperture science
pi_90237217
Thanks, ik vond het ook wel netjes afgehandeld en inderdaad bartinhoo, ik ga me niet verlagen tot een soort pest gedrag, daar voel ik me dan weer te volwassen voor :).

@J0ycie88 Komt wel goed! Geniet van de sneeuw, kijk wat om je heen, aai een hondje onderweg :D!
The cake is a lie!
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:37:07 #300
189961 ex
aperture science
pi_90237315
@IceCreamm Ja herkenbaar.. "Ja laat me met rust, claim me niet zo ik wil rust!" En na een paar maanden: "Waarom bel je nooit meer :'(?"
The cake is a lie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')