En nu ben ik lekker aan het janken, en het lucht op :pquote:Op donderdag 23 december 2010 10:43 schreef ennudan het volgende:
[..]
Groot gelijk... makkelijker gezegd als gedaan!!
Daar is niks mis mee!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En nu ben ik lekker aan het janken, en het lucht op :p
Graag! Haha alleen heb mijn tranen al weggeveegdquote:Op donderdag 23 december 2010 10:50 schreef ennudan het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee!!!
(zakdoekje?)
Geen dank!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:14 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Graag! Haha alleen heb mijn tranen al weggeveegd
Proberen uit te zitten.... niet wanhopig opzoek gaan naar hoe lang ie duurt waar de volgende bocht zit of zelfs waar het stuur zit... eens houd het op!!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:56 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Zo sterk als ik gister weer was, zo kut voel ik me vandaag weer. Ik ben echt een labiele emotie achtbaan.
Dat is een maandelijks probleem bij vrouwenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:56 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Zo sterk als ik gister weer was, zo kut voel ik me vandaag weer. Ik ben echt een labiele emotie achtbaan.
Tja, zo'n opmerking is makkelijk gemaakt. Kan ik me ook (onnodig) kwaad over gaan zitten maken, maar dit was nu eenmaal zo. Het zijn ook haar woorden (en ik ben het daar nog steeds volledig mee eens). Ik kan ook geen dingen vinden die niet goed zaten in onze relatie.quote:Op donderdag 23 december 2010 03:07 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wat een drogreden. Als alles zo perfect was en jullie het perfecte stel waren met een perfecte relatie, waarom post je dan nu in dit topic, zonder vriendin?
Daar zul je ongetwijfeld gelijk in hebben, en dan krijg ik dat inzicht vast nog wel. Het is gewoon zo dat ze twijfelt wat ze verder zou willen in haar leven. Hiervoor heeft ze een hele slechte relatie gehad (waar ik in het begin van onze relatie ook last van gehad heb, o.a. doodsbedreigingen van haar ex), en met mij had ze juist 'de perfecte relatie'. 'Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest, beter dan met jou kan ik het niet krijgen'. Ik wil mezelf helemaal niet ophemelen, en ik heb al helemaal geen hoge dunk van mezelf, maar als je zoiets gezegd wordt, weet je dat het goed zit. Dat kan ik dan ook maar niet van me afzetten.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:05 schreef Wanderingwhy het volgende:
@MrMyst: Ja dat is een heel naar iets waarbij je bijna gaat twijfelen aan je eigen waarnemingsvermogen. Je gaat jezelf bij wijze van spreken afvragen "heb ik iets niet gezien?". Dat dat een hele tijd duren en de enige conclusie die je echt mag trekken is dat die ander dus blijkbaar toch niet zo open en eerlijk naar je geweest is als je dacht dat ze was.
Dat is vervelend om te moeten doen. Maar voor mij geldt praktisch dezelfde achtergrond. Nooit ruzie, een enkele gezonde discussie gehad, en nog tot en met het laatste weekend zij die supervrolijk was dat we een lang weekend samen hadden en de meest liefdevolle sms'jes daarover.
Uiteindelijk blijkt de waarheid anders te zijn. Daar moet je even doorheen. Het begint met 'die fantastische periode' wat van je af te gaan zetten en te bedenken dat er dus ook toneel is gespeeld. Niet vanuit jouw kant maar........ Het duurt even voordat je hersens en je hart dat willen inzien.
Hard maar waarquote:Op donderdag 23 december 2010 13:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
@MrMyst: Je moet die woorden los gaan laten. "Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest, beter dan met jou kan ik het niet krijgen"? Oh? Maar dan was ze haar volgende gedachte zeker vergeten?
"Beter dan met jou kan ik het niet krijgen, maar ik ga het toch proberen"?
No offence, ik heb andere zinnen met dezelfde lading gekregen. Over leven in een sprookje, elke dag nog steeds meer van me gaan houden, tot op de laatste dag dat ik een onderdeel van haar was en meer van die blablabla. Ergo; haar beste vriendin sprak ik enkele dagen nadat het uit was en die was verbijsterd omdat ze haar ook nog recent had verteld stapelgek op me te zijn, nou schiet mij maar lek dan!![]()
Daar loop je nu vast in omdat je die woorden als waarheid wilt zien en niet de werkelijke waarheid wilt zien.
Waarheid is dat ze het uitgemaakt heeft omdat ze - blijkbaar - meer vrijheid wilde. Jij belemmert haar nu daarin.
Zo simpel is het dus en wat kies je? Vervlogen woorden of de waarheid waar je nu in moet leven? Waar ga je je op richten?
Dat zijn mooie herinneringen. Ik vind het knap dat je er zo goed aan terug kan denken. Ik hoop dat ik dat over een tijdje ook kan.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:18 schreef Wanderingwhy het volgende:
Vorig jaar Oud en Nieuw was wel heel mooi. Ik merk dat het niet meer zo'n pijn doet. We wilden alleen 'samen' zijn met de jaarwisseling en ik had een sjieke hotelkamer geregeld (een suite) op de hoogste verdieping zodat we een prachtig uitzicht zouden hebben.
Tot ca 22.30uur waren we bij haar famile, daarna reden nwe naar dat hotel toe.
We keken samen uit om middernacht over de omgeving, zagen steden en dorpen en overal de kleuren van het vuurwerk.
We dronken champagne en beloofden elkaar "tot volgend jaar, zelfde tijd, zelfde plaats".
Ach ja, niets is eeuwig...:)
Wederom heb je helemaal gelijk, ik moet die woorden ook van me afzetten. Dat is alleen zo verdomd lastig! Elke keer als ik zo'n gedachte heb, probeer ik ook te denken: 'Dat heeft ze gezegd, maar daar staat ze nu/op dit moment blijkbaar niet meer achter'. Het helpt me alleen nog niet. Het is echt niet dat ik mezelf enorm zielig vind ofzo, ik weet dat er veel meer mensen zijn die in zo'n situatie zitten. Ik vind het wel enorm vervelend dat ik het niet aan heb zien komen, dat het zo snel is gegaan en dat ik geen kans heb gehad. Als we uit elkaar gegroeid waren, had ik er waarschijnlijk minder moeite mee gehad.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
@MrMyst: Je moet die woorden los gaan laten. "Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest, beter dan met jou kan ik het niet krijgen"? Oh? Maar dan was ze haar volgende gedachte zeker vergeten?
"Beter dan met jou kan ik het niet krijgen, maar ik ga het toch proberen"?
No offence, ik heb andere zinnen met dezelfde lading gekregen. Over leven in een sprookje, elke dag nog steeds meer van me gaan houden, tot op de laatste dag dat ik een onderdeel van haar was en meer van die blablabla. Ergo; haar beste vriendin sprak ik enkele dagen nadat het uit was en die was verbijsterd omdat ze haar ook nog recent had verteld stapelgek op me te zijn, nou schiet mij maar lek dan!![]()
Daar loop je nu vast in omdat je die woorden als waarheid wilt zien en niet de werkelijke waarheid wilt zien.
Waarheid is dat ze het uitgemaakt heeft omdat ze - blijkbaar - meer vrijheid wilde. Jij belemmert haar nu daarin.
Zo simpel is het dus en wat kies je? Vervlogen woorden of de waarheid waar je nu in moet leven? Waar ga je je op richten?
Ach of het allemaal gespeeld is weet ik niet... bedoel je speelt geen 3 jaar van je leven... wellicht dat er wel te lang te veel is vastgehouden aan dingen....maar goed uiteindelijk is het wel wat je zegt... het verleden is het verleden er is alleen maar het heden....daar moet je gelukkig zien te wordenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:44 schreef Wanderingwhy het volgende:
@MrMyst: Mijn ex was het laatste weekend nog van de pil af en had ook nog eens dat weekend haar eisprong. Het waren dus niet alleen maar woorden zou je dan als man denken.
Nou raad eens? Anderhalve dag later een uitmaak-mail (en oja, ze was die maandag ook nog maar ff een morning-after gaan halen.
Dat 'hangen' gaat vanzelf uit je systeem. Je wilt het nu echt niet weten, maar er is gewoon met je gespeeld.....net zoals er met mij is gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |