abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90332908
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:43 schreef ennudan het volgende:

[..]

Groot gelijk... makkelijker gezegd als gedaan!!
En nu ben ik lekker aan het janken, en het lucht op :p
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 23 december 2010 @ 10:50:44 #277
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90332933
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:50 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

En nu ben ik lekker aan het janken, en het lucht op :p
Daar is niks mis mee!!!

(zakdoekje?)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90333661
Stom zeg.. Gister bier en chocola gehaald omdat ik er zin in had :P lekker filmpje kijken... Maar van 1 zon reep had ik na 1 stukje al weer genoeg. Ik zie hem nu nog op tafel liggen en bedenk me nu pas die Milka Mousse zon reep was die wij soms met zen tweetjes aten. Verder eigenlijk nooit.

Onbewust zal dat meegespeelt hebben in men keuze toen ik in de supermarkt stond :')
pi_90333668
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:50 schreef ennudan het volgende:

[..]

Daar is niks mis mee!!!

(zakdoekje?)
Graag! Haha alleen heb mijn tranen al weggeveegd :)
  donderdag 23 december 2010 @ 11:15:19 #280
189961 ex
aperture science
pi_90333707
Tering, wat posten jullie veel :D ik kijk 1 avondje + ochtend niet.
The cake is a lie!
pi_90333757
Tis vakantie voor de meesten denk ik he... is dan sowieso drukker op Fok :P
pi_90334442
En de kerstdagen he dan voel je je eerder alleen..
  donderdag 23 december 2010 @ 11:40:32 #283
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90334464
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:14 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Graag! Haha alleen heb mijn tranen al weggeveegd :)
Geen dank!

@Cocktail.... join the club.. ik betrap me daar ook wel vaker op moet ik heel eerlijk bekennen. Overigens kan ik iedereen aanraden de supermarkten nu te mijden.... alsof het er gratis is zoveel mensen. En allemaal stuk voor stuk zo chagrijnig als de pest.... gezellig hoor die feest dagen!

@ex ja je moet wel een beetje up to speed blijven hier.... gaat hard....

Net toch maar even duvel en hapjes gehaald... vanavond eerst sporten en dan relax avondje... je moet goed voor jezelf zorgen!!!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  donderdag 23 december 2010 @ 11:40:40 #284
189961 ex
aperture science
pi_90334471
Hmm, tja dat heb ik niet echt.. Ik ben onwijs hecht met me familie en die zoeken ook onwijs veel contact deze dagen. :)
The cake is a lie!
pi_90335154
Zo sterk als ik gister weer was, zo kut voel ik me vandaag weer. Ik ben echt een labiele emotie achtbaan. :P
  donderdag 23 december 2010 @ 11:59:52 #286
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90335317
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:56 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Zo sterk als ik gister weer was, zo kut voel ik me vandaag weer. Ik ben echt een labiele emotie achtbaan. :P
Proberen uit te zitten.... niet wanhopig opzoek gaan naar hoe lang ie duurt waar de volgende bocht zit of zelfs waar het stuur zit... eens houd het op!!

(ik weet klinkt echt als het meest lamme advies allertijden maar toch...)
pi_90335742
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:56 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Dat is een maandelijks probleem bij vrouwen ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90336841
Stil hier.....

Zit iedereen nu op de Hyves van zijn/haar ex te kijken of zo?

(mmh shit, m'n ex heeft die dus compleet verwijderd, dan zal dat het probleem zijn? ;))
Strek je eens uit !
  donderdag 23 december 2010 @ 12:45:27 #289
189961 ex
aperture science
pi_90337105
Druk op me werk :)
The cake is a lie!
pi_90337406
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 03:07 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Wat een drogreden. Als alles zo perfect was en jullie het perfecte stel waren met een perfecte relatie, waarom post je dan nu in dit topic, zonder vriendin?
Tja, zo'n opmerking is makkelijk gemaakt. Kan ik me ook (onnodig) kwaad over gaan zitten maken, maar dit was nu eenmaal zo. Het zijn ook haar woorden (en ik ben het daar nog steeds volledig mee eens). Ik kan ook geen dingen vinden die niet goed zaten in onze relatie.
En als ik een klootzak was die de hele dagen ruzie met haar maakte had ik dat hier ook neer kunnen zetten, dit is maar een forum, niemand kent me hier.
Tip voor jou: Iets minder kortzichtig worden.
pi_90337980
@MrMyst: Ja dat is een heel naar iets waarbij je bijna gaat twijfelen aan je eigen waarnemingsvermogen. Je gaat jezelf bij wijze van spreken afvragen "heb ik iets niet gezien?". Dat gaat een hele tijd duren en de enige conclusie die je echt mag trekken is dat die ander dus blijkbaar toch niet zo open en eerlijk naar je geweest is als je dacht dat ze was.

Dat is vervelend om te moeten doen. Maar voor mij geldt praktisch dezelfde achtergrond. Nooit ruzie, een enkele gezonde discussie gehad, en nog tot en met het laatste weekend zij die supervrolijk was dat we een lang weekend samen hadden en de meest liefdevolle sms'jes daarover.

Uiteindelijk blijkt de waarheid anders te zijn. Daar moet je even doorheen. Het begint met 'die fantastische periode' wat van je af te gaan zetten en te bedenken dat er dus ook toneel is gespeeld. Niet vanuit jouw kant maar........ Het duurt even voordat je hersens en je hart dat willen inzien.
Strek je eens uit !
  donderdag 23 december 2010 @ 13:06:56 #292
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90338066
@Wandering @ MrMyst zelfde verhaal geldt hier... nooit ruzie of niks... meeste liefdevolle smsjes etc, trouwen kinderen noem maar op ......en ineens bam

het is en blijft moeilijk maar @wandering heeft wel gelijk
pi_90338485
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 13:05 schreef Wanderingwhy het volgende:
@MrMyst: Ja dat is een heel naar iets waarbij je bijna gaat twijfelen aan je eigen waarnemingsvermogen. Je gaat jezelf bij wijze van spreken afvragen "heb ik iets niet gezien?". Dat dat een hele tijd duren en de enige conclusie die je echt mag trekken is dat die ander dus blijkbaar toch niet zo open en eerlijk naar je geweest is als je dacht dat ze was.

Dat is vervelend om te moeten doen. Maar voor mij geldt praktisch dezelfde achtergrond. Nooit ruzie, een enkele gezonde discussie gehad, en nog tot en met het laatste weekend zij die supervrolijk was dat we een lang weekend samen hadden en de meest liefdevolle sms'jes daarover.

Uiteindelijk blijkt de waarheid anders te zijn. Daar moet je even doorheen. Het begint met 'die fantastische periode' wat van je af te gaan zetten en te bedenken dat er dus ook toneel is gespeeld. Niet vanuit jouw kant maar........ Het duurt even voordat je hersens en je hart dat willen inzien.
Daar zul je ongetwijfeld gelijk in hebben, en dan krijg ik dat inzicht vast nog wel. Het is gewoon zo dat ze twijfelt wat ze verder zou willen in haar leven. Hiervoor heeft ze een hele slechte relatie gehad (waar ik in het begin van onze relatie ook last van gehad heb, o.a. doodsbedreigingen van haar ex), en met mij had ze juist 'de perfecte relatie'. 'Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest, beter dan met jou kan ik het niet krijgen'. Ik wil mezelf helemaal niet ophemelen, en ik heb al helemaal geen hoge dunk van mezelf, maar als je zoiets gezegd wordt, weet je dat het goed zit. Dat kan ik dan ook maar niet van me afzetten.

Ze zegt dat ze geen toneel heeft gespeeld, als ze bij mij was twijfelde ze niet aan onze relatie. Op sommige momenten dat ze alleen was, twijfelde ze wel...

Ook ik heb nooit ruzie gehad, ook enkel gezonde meningsverschillen, en zelfs die waren er maar weinig. Ze heeft het gevoel dat ze op dit moment vrij wil zijn, ze is niet meer verliefd (maar goed, dat ben ik ook niet meer, na twee jaar), maar ze houdt nog wel van me. Ze weet alleen niet of dat genoeg is...
Ik heb haar ook al gezegd dat die 'verliefde' gevoelens verdwijnen. Dat betekende voor mij niet dat ik helemaal geen 'vlinders' meer had, die had ik nog wel, maar dat zat in hele kleine dingetjes. Een oogopslag, een lach, enzovoorts...

@ennudan: Voor jou lijkt het me dan helemaal klote, omdat je al in een hele andere levensfase zit dan ik. Wij woonden nog niet eens samen (studie, geld...), al waren die plannen er wel.
pi_90338641
Vorig jaar Oud en Nieuw was wel heel mooi. Ik merk dat het niet meer zo'n pijn doet. We wilden alleen 'samen' zijn met de jaarwisseling en ik had een sjieke hotelkamer geregeld (een suite) op de hoogste verdieping zodat we een prachtig uitzicht zouden hebben.

Tot ca 22.30uur waren we bij haar famile, daarna reden nwe naar dat hotel toe.
We keken samen uit om middernacht over de omgeving, zagen steden en dorpen en overal de kleuren van het vuurwerk.
We dronken champagne en beloofden elkaar "tot volgend jaar, zelfde tijd, zelfde plaats".

Ach ja, niets is eeuwig... ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Wanderingwhy op 23-12-2010 13:26:48 ]
Strek je eens uit !
pi_90338957
@MrMyst: Je moet die woorden los gaan laten. "Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest, beter dan met jou kan ik het niet krijgen"? Oh? Maar dan was ze haar volgende gedachte zeker vergeten?
"Beter dan met jou kan ik het niet krijgen, maar ik ga het toch proberen"?

No offence, ik heb andere zinnen met dezelfde lading gekregen. Over leven in een sprookje, elke dag nog steeds meer van me gaan houden, tot op de laatste dag dat ik een onderdeel van haar was en meer van die blablabla. Ergo; haar beste vriendin sprak ik enkele dagen nadat het uit was en die was verbijsterd omdat ze haar ook nog recent had verteld stapelgek op me te zijn, nou schiet mij maar lek dan! :)

Daar loop je nu vast in omdat je die woorden als waarheid wilt zien en niet de werkelijke waarheid wilt zien.
Waarheid is dat ze het uitgemaakt heeft omdat ze - blijkbaar - meer vrijheid wilde. Jij belemmert haar nu daarin.

Zo simpel is het dus en wat kies je? Vervlogen woorden of de waarheid waar je nu in moet leven? Waar ga je je op richten?
Strek je eens uit !
  donderdag 23 december 2010 @ 13:35:57 #296
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90339428
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 13:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
@MrMyst: Je moet die woorden los gaan laten. "Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest, beter dan met jou kan ik het niet krijgen"? Oh? Maar dan was ze haar volgende gedachte zeker vergeten?

No offence, ik heb andere zinnen met dezelfde lading gekregen. Over leven in een sprookje, elke dag nog steeds meer van me gaan houden, tot op de laatste dag dat ik een onderdeel van haar was en meer van die blablabla. Ergo; haar beste vriendin sprak ik enkele dagen nadat het uit was en die was verbijsterd omdat ze haar ook nog recent had verteld stapelgek op me te zijn, nou schiet mij maar lek dan! :)

Daar loop je nu vast in omdat je die woorden als waarheid wilt zien en niet de werkelijke waarheid wilt zien.
Waarheid is dat ze het uitgemaakt heeft omdat ze - blijkbaar - meer vrijheid wilde. Jij belemmert haar nu daarin.

Zo simpel is het dus en wat kies je? Vervlogen woorden of de waarheid waar je nu in moet leven? Waar ga je je op richten?
Hard maar waar
pi_90339594
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 13:18 schreef Wanderingwhy het volgende:
Vorig jaar Oud en Nieuw was wel heel mooi. Ik merk dat het niet meer zo'n pijn doet. We wilden alleen 'samen' zijn met de jaarwisseling en ik had een sjieke hotelkamer geregeld (een suite) op de hoogste verdieping zodat we een prachtig uitzicht zouden hebben.

Tot ca 22.30uur waren we bij haar famile, daarna reden nwe naar dat hotel toe.
We keken samen uit om middernacht over de omgeving, zagen steden en dorpen en overal de kleuren van het vuurwerk.
We dronken champagne en beloofden elkaar "tot volgend jaar, zelfde tijd, zelfde plaats".

Ach ja, niets is eeuwig...:)
Dat zijn mooie herinneringen. Ik vind het knap dat je er zo goed aan terug kan denken. Ik hoop dat ik dat over een tijdje ook kan.

quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 13:26 schreef Wanderingwhy het volgende:

Wederom heb je helemaal gelijk, ik moet die woorden ook van me afzetten. Dat is alleen zo verdomd lastig! Elke keer als ik zo'n gedachte heb, probeer ik ook te denken: 'Dat heeft ze gezegd, maar daar staat ze nu/op dit moment blijkbaar niet meer achter'. Het helpt me alleen nog niet. Het is echt niet dat ik mezelf enorm zielig vind ofzo, ik weet dat er veel meer mensen zijn die in zo'n situatie zitten. Ik vind het wel enorm vervelend dat ik het niet aan heb zien komen, dat het zo snel is gegaan en dat ik geen kans heb gehad. Als we uit elkaar gegroeid waren, had ik er waarschijnlijk minder moeite mee gehad.

Wat dat betreft blijf ik dus in de vervlogen woorden hangen. Dat wil ik niet, want ik besef me ook dat ze het uitgemaakt heeft, en dat het dus voorbij is (in ieder geval voorlopig). Ik moet me op de toekomst richten. Maar door het nadenken, herinneringen ophalen, analyseren, blijf ik in het verleden hangen. Daar baal ik zelf ook enorm van.

In mijn situatie bleken er wel wat vriendinnen te zijn die van de situatie af wisten. Dat zijn haar beste vriendinnen, maar die zag ik sporadisch (verjaardagen). Meestal gingen ze met z'n drieën iets leuks doen (waar ook niets mis mee is). Ik heb/had die vriendinnen alleen op Hyves, maar we stuurden af en toe een oppervlakkig berichtje, meer niet. Ik kan me ook voorstellen dat ze me niks zouden vertellen. Ik vind het alleen enorm jammer dat zij me er nooit iets over gezegd heeft.
Dat zou dan weer komen omdat ze maar af en toe twijfelde, en als ze bij mij was twijfelde ze niet.

Ik herken me volledig in jouw woorden, ook in wat jouw ex tegen je gezegd heeft. Het blijft bij mij gewoon hangen. Als iemand zegt dat ze kinderen van je wil, en even later is het uit, is dat lastig te bevatten. Ik moet het wel gaan accepteren, want ik weet ook dat ik op deze manier geen stap verder kom, en alleen maar dieper in de put kom te zitten.
pi_90339844
@MrMyst: Mijn ex was het laatste weekend nog van de pil af en had ook nog eens dat weekend haar eisprong. Het waren dus niet alleen maar woorden zou je dan als man denken.

Nou raad eens? Anderhalve dag later een uitmaak-mail (en oja, ze was die maandag ook nog maar ff een morning-after gaan halen.

Dat 'hangen' gaat vanzelf uit je systeem. Je wilt het nu echt niet weten, maar er is gewoon met je gespeeld.....net zoals er met mij is gespeeld.
Strek je eens uit !
pi_90340470
@Wanderingwhy: Dan ga je je inderdaad afvragen wat iemand op dat moment bezield, als je zo bewust bezig bent met kinderen, en het dan een dag later via de mail uitmaakt (dat vind ik trouwens erg laaghartig!). Hoe lang waren jullie bij elkaar, en hoe lang is het nu al uit?

Misschien is er gewoon met mij gespeeld, ik weet het niet. Als je mijn verhaal objectief leest, kan ik me die indruk goed voorstellen. Ik kan dat echter nog niet, vooral niet door haar woorden, die (geloof ik) echt oprecht zijn. En dan heb ik het nu met name over het niet twijfelen als ze bij mij was, en dat we volgens haar de perfecte relatie hadden.

Ik weet wel dat wanneer IK zoiets niet zou menen, ik het dan ook niet zou zeggen. En natuurlijk kun je je vergissen in een persoon, maar ik kan me nu niet voorstellen dat alles wat we samen hadden (en de laatste maanden meegemaakt hebben) gebakken lucht is.

Nogmaals, ik heb nog de (waarschijnlijk onterechte) hoop dat het over een tijdje goed gaat komen. Daarom blijf ik er denk ik ook nog zo in 'hangen'. Als ik daar vanaf kan komen, kan ik het misschien ook een beetje afsluiten. Het onbegrip zal toch altijd blijven.

Doordat ik op dit moment geen afleiding heb, blijf ik er teveel over nadenken. Dat moet veranderen. Ik wil dan ook zo snel mogelijk weer aan het werk, weer sociale contacten opbouwen. Dat werken is nu moeilijk, vooral in deze weken met de feestdagen. Ik hoop in januari weer actief te kunnen solliciteren, en dan ook weer mentaal/fysiek aangesterkt te zijn om te kunnen werken.
  donderdag 23 december 2010 @ 13:57:37 #300
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90340476
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 13:44 schreef Wanderingwhy het volgende:
@MrMyst: Mijn ex was het laatste weekend nog van de pil af en had ook nog eens dat weekend haar eisprong. Het waren dus niet alleen maar woorden zou je dan als man denken.

Nou raad eens? Anderhalve dag later een uitmaak-mail (en oja, ze was die maandag ook nog maar ff een morning-after gaan halen.

Dat 'hangen' gaat vanzelf uit je systeem. Je wilt het nu echt niet weten, maar er is gewoon met je gespeeld.....net zoals er met mij is gespeeld.
Ach of het allemaal gespeeld is weet ik niet... bedoel je speelt geen 3 jaar van je leven... wellicht dat er wel te lang te veel is vastgehouden aan dingen....maar goed uiteindelijk is het wel wat je zegt... het verleden is het verleden er is alleen maar het heden....daar moet je gelukkig zien te worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')