De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik ook hartkloppingen. Nu ben ik twee maanden verder en kijk ik er niet meer naar.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:39 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Kan inmiddels ook wel weer op mn ex dr hyves kijken zonder hartkloppingen ..
Nee idd niet met gezwijmel aankomenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:33 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Bedankt voor je berichtje. Jij vindt een sms'je te direct? Ik wil nog wat anders doen namelijk, dat wel wat persoonlijker/bijzonder is. Kaartje erbij, maar zonder het hele verhaal van 'ik mis je, ik hou van je' enzovoorts. Dat heeft op dit moment geen zin, en dat weet ze toch wel.
Ik kan helemaal niet kijken. M'n ex heeft d'r hele Hyves letterlijk verwijderd (gedelete dus en niet verborgen) sinds dat het uit is. Hoezo reageerde ze nogal extreem?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:39 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Kan inmiddels ook wel weer op mn ex dr hyves kijken zonder hartkloppingen ..
Dat schiet niet op nee, en ik wil haar verjaardag niet verpesten. Ergens heb ik de hoop dat ze me nadat sms'je (en later de bezorging) te hebben ontvangen, wil uitnodigen voor haar verjaardag. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Voor mij is het (net als bij Cocktailprikker) de eerste keer sinds twee jaar dat ik niet bij haar verjaardag zal zijn, zoals het er nu naar uit ziet. Twee jaar geleden waren we verliefd tijdens haar verjaardag... Mooie herinneringen, maar nu even niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Nee idd niet met gezwijmel aankomen
Wat een drogreden. Als alles zo perfect was en jullie het perfecte stel waren met een perfecte relatie, waarom post je dan nu in dit topic, zonder vriendin?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef Mr.Myst het volgende:
Alles zat goed in onze relatie, op elke gebied. Daarnaast heb ik een grote familie, en daar was ze een graag geziene gast. Iedereen vond (vindt) haar leuk en we waren 'het perfecte stel' en hadden 'de perfecte relatie' (die laatste quote zijn letterlijk haar woorden).
leuk plaatje!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kwam er pas een mooie plaatje over tegen:
[ afbeelding ]
waarheid als een koe helaas, doe je niks aan. Komt wel weer goedIk heb lekker een herfstbokje achter de kiezen en ga nu ook mijn bed in
![]()
Haha nee daar heb ik geen excuus voor nodig.. Maar wel voor zijn fles :pquote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef ennudan het volgende:
[..]
VIES??? jij moet nog veel leren
En sinds wanneer heb je voor drank een excuus nodig?
Volgens mij kunnen we elkaar de hand schudden! Voel me echt down.. Ben blij als het 2 januari is! Maar goed, straksjes even werken daarna helaas naar de GGD, en dan stappenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:40 schreef ennudan het volgende:
net met een rot gevoel opgestaan... eerste dag echt vakantie en ik weet dat zij die nu ook heeft... mis haar nu gewoon heel erg.. samen opstaan leuke dingen doen noem het maar op...
je zou zelfs de verplichte kerstdag bij je schoonouders gaan missen als je niet oppast...
Ja shit is dat he! Denk echt dat het door de feestdagen komt.. Ik hoop voor jou dat het daarna weer goed gaat voor je! En inderdaad richten op het nieuwe jaar!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:49 schreef ennudan het volgende:
probeer ook wel zoveel mogelijk afleiding te maken maar goed lukt helaas niet altijd....
Inderdaad richten op het nieuwe jaar met nieuwe kansen (eerste oudejaar dat ze er niet bij is overigens zal ook erg gezellig worden)
Het ging zo goed maar nu lijkt alles wel weer in elkaar te zakken......
wel al plannen voor de kerst inderdaad (en die kerstdag bij de schoonouders mis ik ook niet echtquote:Op donderdag 23 december 2010 09:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja shit is dat he! Denk echt dat het door de feestdagen komt.. Ik hoop voor jou dat het daarna weer goed gaat voor je! En inderdaad richten op het nieuwe jaar!
Heb je al wel plannen voor de kerst? Dat je niet alleen bent?
Kijken is en blijft zelfpijniging (heb het net zelf ook gedaan hoor)... het heeft geen zin maar je voelt je er op de een of andere manier toch door verbonden met je ex...quote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Morgen moet ik werken tot 5 en daarna kerstavond met cadeautjes.. Zaterdag familie en zondag word een pyamadag met kerstfilmpjes..
Kijk net weer op haar hyves, en het maakt me doodongelukkig, zie ik dat ze 5 dagen bij mijn ex is met de feestdagen.. Ik moet dat gewoon niet meer doen, niet meer kijken. Maar waarom is dat zo moeilijk.. Ik kan wel janken op het moment, maar goed.. Overheen zetten en doorgaan!
*En heel mijn kop zit weer vol met gedachtes aan/over hem, ik word er een beetje gek van!*
Ik weet het.. Ik denk dat ik mijn emotie juist meer moet toelaten, want ik laat het gewoon niet toe op het moment , tenminste verdriet laat ik niet toe..quote:Op donderdag 23 december 2010 10:05 schreef ennudan het volgende:
[..]
Kijken is en blijft zelfpijniging (heb het net zelf ook gedaan hoor)... het heeft geen zin maar je voelt je er op de een of andere manier toch door verbonden met je ex...
JE moet wel de tijd nemen voor je emoties maar er ook weer niet in blijven hangen... bedoel huilen kan en mag zeker een keertje maar daarna wel weer er overheen iets leuks doen... hoe moeilijk dat ook is soms..
Lijkt allemaal zo zinloos
ken het gevoel... links zeggen rechts doen en andersom... je zult er nooit achterkomen ben ik bang (net als ik)quote:Op donderdag 23 december 2010 10:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik weet het.. Ik denk dat ik mijn emotie juist meer moet toelaten, want ik laat het gewoon niet toe op het moment , tenminste verdriet laat ik niet toe..
Het is gewoon moeilijk omdat er voor mij dingen niet kloppen. Dingen die er zijn gezegd en gebeurt rijmen niet met wat hij heeft gedaan.. Wie wil zijn vriendin nu een weekendje milaan geven als zijn gevoel minder wordt en hij met een ander meisje bezig is.. Dat klopt gewoon niet in mijn ogen. En ik wil dingen snappen, maar dat zal nooit gebeuren waarschijnlijk..
En nu ga ik douche, want ik ga zo heerlijk werken.. Lekker met de kinders op het gemakje knutselen en boekjes lezen
Dit is echt heel makkelijk gezegd.. Maar echt niet makkelijk gedaan.. Voor mij niet in ieder geval.. Blokkeren, telefoonnummers wissen dat is appeltje eitje voor me, maar niet meer op de sites kijken lukt mij niet.. Ja soms kijk ik minder.. Maar helemaal niet kijken lukt mij (nog) niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:26 schreef Bartinhoo het volgende:
Hou er gewoon mee op dat kijken op die hyves/ facebook etc..
Veel dingen zijn makkelijk te zeggen maar moeilijk uit te voeren, zoals het verbannen van je ex uit je gedachten, maar het niet meer kijken op zijn/haar profielpage is net zo makkelijk gezegd als gedaan..
Ik kan er inmiddels al heel goed mee leven dat het uit is, maar haar profielpagina's op alle site's zijn nog atijd verboden gebied en dat zal voorlopig nog wel zo blijven.
Dit heeft ook deels met het gedrag van mijn ex te maken. Opeens een fototoestel meenemen naar elk avondje uit, alle dingen die ze onderneemt op haar WWW zetten etc etc...
Ik heb mezelf de eerste weken enorm gepijnigd door op haar sites te kijken, maar toen ben ik er mee gestopt. 3 Weken geleden opnieuw gaan kijken, hetgeen meteen zorgde voor een enorme terugslag.
Ik ben eigenlijk ook helemaal niet benieuwd naar wat ze doet, daarnaast werkt ze fulltime elke dag van half 9 tot 5 dus dat maakt het misschien makkelijker
Groot gelijk... makkelijker gezegd als gedaan!!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dit is echt heel makkelijk gezegd.. Maar echt niet makkelijk gedaan.. Voor mij niet in ieder geval.. Blokkeren, telefoonnummers wissen dat is appeltje eitje voor me, maar niet meer op de sites kijken lukt mij niet.. Ja soms kijk ik minder.. Maar helemaal niet kijken lukt mij (nog) niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |