abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90318541
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:39 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Kan inmiddels ook wel weer op mn ex dr hyves kijken zonder hartkloppingen ..
De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik ook hartkloppingen. Nu ben ik twee maanden verder en kijk ik er niet meer naar.
Feyenoord Rotterdam
pi_90318552
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:33 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Bedankt voor je berichtje. Jij vindt een sms'je te direct? Ik wil nog wat anders doen namelijk, dat wel wat persoonlijker/bijzonder is. Kaartje erbij, maar zonder het hele verhaal van 'ik mis je, ik hou van je' enzovoorts. Dat heeft op dit moment geen zin, en dat weet ze toch wel.
Nee idd niet met gezwijmel aankomen ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90318824
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:39 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Kan inmiddels ook wel weer op mn ex dr hyves kijken zonder hartkloppingen ..
Ik kan helemaal niet kijken. M'n ex heeft d'r hele Hyves letterlijk verwijderd (gedelete dus en niet verborgen) sinds dat het uit is. Hoezo reageerde ze nogal extreem? ;)

(en voor die andere post; nee ik heb dus ook niet stiekem op d'r Hyves gekeken want die bestond ineens niet meer)
Strek je eens uit !
pi_90318962
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:42 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Nee idd niet met gezwijmel aankomen ;)
Dat schiet niet op nee, en ik wil haar verjaardag niet verpesten. Ergens heb ik de hoop dat ze me nadat sms'je (en later de bezorging) te hebben ontvangen, wil uitnodigen voor haar verjaardag. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Voor mij is het (net als bij Cocktailprikker) de eerste keer sinds twee jaar dat ik niet bij haar verjaardag zal zijn, zoals het er nu naar uit ziet. Twee jaar geleden waren we verliefd tijdens haar verjaardag... Mooie herinneringen, maar nu even niet.
pi_90320255
Goede nummers soms die je een hart onder de riem steken :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90320453
Wat we hier allemaal veel lezen wat exen doen, is mijzelf nu gelukt. Ik kan nu vrij koel reageren op haar terwijl ik zie dat ze wel behoefte aan contact heeft. Hoe koeler ik doe, hoe meer zij reageert. Wie telt af tot zij in dit topic komt posten? ;)
pi_90320554
Ik gooi er een borreltje in en dan ben ik off to bed. Morgen weer om 08:00 opstaan voor een nieuwe dag flink werken.
Borrel zal ik nodig hebben, aangezien ik ergens toch wel licht gestresst ben :') nog steeds niet helemaal duidelijk waarom.

Trusten iedereen :W
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90322882
Dat blijft inderdaad heel vreemd met dingen als verjaardagen inderdaad...

Vorig jaar ging het de dag voordat zij jarig was aan, en had ik dus meteen mijn vuurdoop in haar familie. Zo leuk en gastvrij als ik toen onthaald werd, zo anders was het slechts een jaar later.

Was niet uitgenodigd, ook wel begrijpelijk aangezien ze 5 vriendinnen had uitgenodigd. Heb haar nog wel n sms gestuurd, en daar ook normaal antwoord op gekregen, maar daar blijft het dan ook echt bij. Volledig normaal natuurlijk, maar wel een vreemd besef.
Denk niet dat ik nog een sms krijg als ik jarig ben, we zullen het merken over 4 maandjes...

Ik heb een beetje de angst dat ik een soort van bindingsangst heb gekregen ofzo. Denk dat ik het in mijn volgende relatie veel moeilijker ga vinden om me aan een meisje te gaan binden oid.
Denk dat ik nu constant in mijn achterhoofd ga houden om een soort van afstand te blijven bewaren, omdat, wanneer relaties uitgaan, je in 9 vd 10 gevallen zo' n meid echt helemaal kwijt raakt...
pi_90323168
Ik kwam er pas een mooie plaatje over tegen:

waarheid als een koe helaas, doe je niks aan. Komt wel weer goed :) Ik heb lekker een herfstbokje achter de kiezen en ga nu ook mijn bed in :)

:W
  donderdag 23 december 2010 @ 03:07:38 #260
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90326823
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef Mr.Myst het volgende:
Alles zat goed in onze relatie, op elke gebied. Daarnaast heb ik een grote familie, en daar was ze een graag geziene gast. Iedereen vond (vindt) haar leuk en we waren 'het perfecte stel' en hadden 'de perfecte relatie' (die laatste quote zijn letterlijk haar woorden).
Wat een drogreden. Als alles zo perfect was en jullie het perfecte stel waren met een perfecte relatie, waarom post je dan nu in dit topic, zonder vriendin?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90327756
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kwam er pas een mooie plaatje over tegen:

[ afbeelding ]

waarheid als een koe helaas, doe je niks aan. Komt wel weer goed :) Ik heb lekker een herfstbokje achter de kiezen en ga nu ook mijn bed in :)

:W
leuk plaatje!
pi_90329837
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef ennudan het volgende:

[..]

VIES??? jij moet nog veel leren :)

En sinds wanneer heb je voor drank een excuus nodig?
Haha nee daar heb ik geen excuus voor nodig.. Maar wel voor zijn fles :p
Voel me nog steeds niet fit, maar ga vanavond dus echt wel uit.. Dus tips vol wondermiddeltjes zijn welkom!

Verder voel ik me rot, want ik bedenk me net dat hij de kerstdagen met haar is.. En dat doet een beetje pijn..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 23 december 2010 @ 09:40:18 #263
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90330876
net met een rot gevoel opgestaan... eerste dag echt vakantie en ik weet dat zij die nu ook heeft... mis haar nu gewoon heel erg.. samen opstaan leuke dingen doen noem het maar op...
je zou zelfs de verplichte kerstdag bij je schoonouders gaan missen als je niet oppast...
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90330982
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 09:40 schreef ennudan het volgende:
net met een rot gevoel opgestaan... eerste dag echt vakantie en ik weet dat zij die nu ook heeft... mis haar nu gewoon heel erg.. samen opstaan leuke dingen doen noem het maar op...
je zou zelfs de verplichte kerstdag bij je schoonouders gaan missen als je niet oppast...
Volgens mij kunnen we elkaar de hand schudden! Voel me echt down.. Ben blij als het 2 januari is! Maar goed, straksjes even werken daarna helaas naar de GGD, en dan stappen :) Veel afleiding, dat is goed!
  donderdag 23 december 2010 @ 09:49:21 #265
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90331174
probeer ook wel zoveel mogelijk afleiding te maken maar goed lukt helaas niet altijd....
Inderdaad richten op het nieuwe jaar met nieuwe kansen (eerste oudejaar dat ze er niet bij is overigens zal ook erg gezellig worden)
Het ging zo goed maar nu lijkt alles wel weer in elkaar te zakken......
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90331313
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 09:49 schreef ennudan het volgende:
probeer ook wel zoveel mogelijk afleiding te maken maar goed lukt helaas niet altijd....
Inderdaad richten op het nieuwe jaar met nieuwe kansen (eerste oudejaar dat ze er niet bij is overigens zal ook erg gezellig worden)
Het ging zo goed maar nu lijkt alles wel weer in elkaar te zakken......
Ja shit is dat he! Denk echt dat het door de feestdagen komt.. Ik hoop voor jou dat het daarna weer goed gaat voor je! En inderdaad richten op het nieuwe jaar!
Heb je al wel plannen voor de kerst? Dat je niet alleen bent?
  donderdag 23 december 2010 @ 09:58:27 #267
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90331413
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 09:54 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja shit is dat he! Denk echt dat het door de feestdagen komt.. Ik hoop voor jou dat het daarna weer goed gaat voor je! En inderdaad richten op het nieuwe jaar!
Heb je al wel plannen voor de kerst? Dat je niet alleen bent?
wel al plannen voor de kerst inderdaad (en die kerstdag bij de schoonouders mis ik ook niet echt :) ) maar goed vrijdag zaterdag en zondag zijn wel vol gepland.... en toch blijft het anders... afgelopen jaren waren we altijd samen, we gingen of ergens naar toe (stedentripje) of iets anders leuks doen. Het blijft gewoon rottig..... en het meest rottige is het feit dat ik het gewoon niet begrijp....maar goed dat is hierboven ook al door meer mensen gezegd....

Jij nog leuke plannen?
pi_90331496
Morgen moet ik werken tot 5 en daarna kerstavond met cadeautjes.. Zaterdag familie en zondag word een pyamadag met kerstfilmpjes..

Kijk net weer op haar hyves, en het maakt me doodongelukkig, zie ik dat ze 5 dagen bij mijn ex is met de feestdagen.. Ik moet dat gewoon niet meer doen, niet meer kijken. Maar waarom is dat zo moeilijk.. Ik kan wel janken op het moment, maar goed.. Overheen zetten en doorgaan!

*En heel mijn kop zit weer vol met gedachtes aan/over hem, ik word er een beetje gek van!*
  donderdag 23 december 2010 @ 10:05:13 #269
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90331571
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Morgen moet ik werken tot 5 en daarna kerstavond met cadeautjes.. Zaterdag familie en zondag word een pyamadag met kerstfilmpjes..

Kijk net weer op haar hyves, en het maakt me doodongelukkig, zie ik dat ze 5 dagen bij mijn ex is met de feestdagen.. Ik moet dat gewoon niet meer doen, niet meer kijken. Maar waarom is dat zo moeilijk.. Ik kan wel janken op het moment, maar goed.. Overheen zetten en doorgaan!

*En heel mijn kop zit weer vol met gedachtes aan/over hem, ik word er een beetje gek van!*
Kijken is en blijft zelfpijniging (heb het net zelf ook gedaan hoor)... het heeft geen zin maar je voelt je er op de een of andere manier toch door verbonden met je ex...
JE moet wel de tijd nemen voor je emoties maar er ook weer niet in blijven hangen... bedoel huilen kan en mag zeker een keertje maar daarna wel weer er overheen iets leuks doen... hoe moeilijk dat ook is soms..
Lijkt allemaal zo zinloos
pi_90331795
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:05 schreef ennudan het volgende:

[..]

Kijken is en blijft zelfpijniging (heb het net zelf ook gedaan hoor)... het heeft geen zin maar je voelt je er op de een of andere manier toch door verbonden met je ex...
JE moet wel de tijd nemen voor je emoties maar er ook weer niet in blijven hangen... bedoel huilen kan en mag zeker een keertje maar daarna wel weer er overheen iets leuks doen... hoe moeilijk dat ook is soms..
Lijkt allemaal zo zinloos
Ik weet het.. Ik denk dat ik mijn emotie juist meer moet toelaten, want ik laat het gewoon niet toe op het moment , tenminste verdriet laat ik niet toe..
Het is gewoon moeilijk omdat er voor mij dingen niet kloppen. Dingen die er zijn gezegd en gebeurt rijmen niet met wat hij heeft gedaan.. Wie wil zijn vriendin nu een weekendje milaan geven als zijn gevoel minder wordt en hij met een ander meisje bezig is.. Dat klopt gewoon niet in mijn ogen. En ik wil dingen snappen, maar dat zal nooit gebeuren waarschijnlijk..

En nu ga ik douche, want ik ga zo heerlijk werken.. Lekker met de kinders op het gemakje knutselen en boekjes lezen :)
  donderdag 23 december 2010 @ 10:17:14 #271
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90331909
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:13 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik weet het.. Ik denk dat ik mijn emotie juist meer moet toelaten, want ik laat het gewoon niet toe op het moment , tenminste verdriet laat ik niet toe..
Het is gewoon moeilijk omdat er voor mij dingen niet kloppen. Dingen die er zijn gezegd en gebeurt rijmen niet met wat hij heeft gedaan.. Wie wil zijn vriendin nu een weekendje milaan geven als zijn gevoel minder wordt en hij met een ander meisje bezig is.. Dat klopt gewoon niet in mijn ogen. En ik wil dingen snappen, maar dat zal nooit gebeuren waarschijnlijk..

En nu ga ik douche, want ik ga zo heerlijk werken.. Lekker met de kinders op het gemakje knutselen en boekjes lezen :)
ken het gevoel... links zeggen rechts doen en andersom... je zult er nooit achterkomen ben ik bang (net als ik)

Werk ze :)
pi_90332159
Hou er gewoon mee op dat kijken op die hyves/ facebook etc..

Veel dingen zijn makkelijk te zeggen maar moeilijk uit te voeren, zoals het verbannen van je ex uit je gedachten, maar het niet meer kijken op zijn/haar profielpage is net zo makkelijk gezegd als gedaan..

Ik kan er inmiddels al heel goed mee leven dat het uit is, maar haar profielpagina's op alle site's zijn nog atijd verboden gebied en dat zal voorlopig nog wel zo blijven.
Dit heeft ook deels met het gedrag van mijn ex te maken. Opeens een fototoestel meenemen naar elk avondje uit, alle dingen die ze onderneemt op haar WWW zetten etc etc...

Ik heb mezelf de eerste weken enorm gepijnigd door op haar sites te kijken, maar toen ben ik er mee gestopt. 3 Weken geleden opnieuw gaan kijken, hetgeen meteen zorgde voor een enorme terugslag.
Ik ben eigenlijk ook helemaal niet benieuwd naar wat ze doet, daarnaast werkt ze fulltime elke dag van half 9 tot 5 dus dat maakt het misschien makkelijker ;)
pi_90332279
Goedemorgen allemaal,

Mmhh, voel me prima. Ik kan er niet meer zo van wakker liggen dat "ze" niet meer in m'n leven is. En misschien is dat de reden dat het ook steeds beter gaat. Dat de kunst van het loslaten hier wat beter lijkt te lukken?
Ach, die kerstdagen en dergelijke vier ik liever met mensen die oprecht naar me zijn dan met die ene "ex" waarvan ik steeds meer duidelijker krijg dat ze niet volledig open kaart heeft gespeeld.

Van zo iemand wil je toch niet houden? Ik iig niet en dat helpt enorm! :)

Loslaten betekent dat je de dingen in het juiste perspectief moet gaan zien. Niet dingen moet gaan overromantiseren. Dan voel je je misschien ff goed stom en bedonderd op bepaalde punten,
maar dat is nog altijd beter dan suf voor je uitkijken, naar d'r Hyves of weet ik veel wat kijken en dan weer voor je uit gaan kijken.

Vandaag het laatste werk afmaken, vroeg naar huis en de shoppinglist afronden... :)
Strek je eens uit !
pi_90332567
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:26 schreef Bartinhoo het volgende:
Hou er gewoon mee op dat kijken op die hyves/ facebook etc..

Veel dingen zijn makkelijk te zeggen maar moeilijk uit te voeren, zoals het verbannen van je ex uit je gedachten, maar het niet meer kijken op zijn/haar profielpage is net zo makkelijk gezegd als gedaan..

Ik kan er inmiddels al heel goed mee leven dat het uit is, maar haar profielpagina's op alle site's zijn nog atijd verboden gebied en dat zal voorlopig nog wel zo blijven.
Dit heeft ook deels met het gedrag van mijn ex te maken. Opeens een fototoestel meenemen naar elk avondje uit, alle dingen die ze onderneemt op haar WWW zetten etc etc...

Ik heb mezelf de eerste weken enorm gepijnigd door op haar sites te kijken, maar toen ben ik er mee gestopt. 3 Weken geleden opnieuw gaan kijken, hetgeen meteen zorgde voor een enorme terugslag.
Ik ben eigenlijk ook helemaal niet benieuwd naar wat ze doet, daarnaast werkt ze fulltime elke dag van half 9 tot 5 dus dat maakt het misschien makkelijker ;)
Dit is echt heel makkelijk gezegd.. Maar echt niet makkelijk gedaan.. Voor mij niet in ieder geval.. Blokkeren, telefoonnummers wissen dat is appeltje eitje voor me, maar niet meer op de sites kijken lukt mij niet.. Ja soms kijk ik minder.. Maar helemaal niet kijken lukt mij (nog) niet.
  donderdag 23 december 2010 @ 10:43:24 #275
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90332684
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:39 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dit is echt heel makkelijk gezegd.. Maar echt niet makkelijk gedaan.. Voor mij niet in ieder geval.. Blokkeren, telefoonnummers wissen dat is appeltje eitje voor me, maar niet meer op de sites kijken lukt mij niet.. Ja soms kijk ik minder.. Maar helemaal niet kijken lukt mij (nog) niet.
Groot gelijk... makkelijker gezegd als gedaan!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')