Waarom zou je dat idd doen?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:45 schreef o.us het volgende:
Ik zat trouwens vandaag te denken van het opsturen van een wenskaart met de groeten aan haar ouders, broertje en zusje om hun voor de geweldige tijd met hen te bedanken (Ze waren ook gewoon tof!). Maar dat leek mij te cru.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom denk je dat ik het niet gedaan heb?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:48 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Waarom zou je dat idd doen?
Vind het een beetje zielig zelfs...ff eerlijk hoor...
Ff off-topic: Het is "trekken aan een dood paard"quote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef o.us het volgende:
Zielig vind ik het ook niet, maar de reactie daarop kan ook gewoon verkeerd opgevat worden.
En aangezien zij het uit heeft gemaakt, ben ik de dader en staan ze achter hun dochter. Schoppen op een dood paard is het dan.
Dat is als je je relatie probeert te redden.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:05 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ff off-topic: Het is "trekken aan een dood paard"
Oh vandaar dat jij wilt schoppen?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is als je je relatie probeert te redden.
Scheelt je nog benzine ookquote:Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Jeice: Ik was gewoon ingegaan op haar uitnodiging. Om dan juist extra afstand te willen bewaren is toch ook niet nodig? Je kunt toch ook een nette afstand bewaren maar er evt wel op een mooie manier voor haar zijn?
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:09 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Oh vandaar dat jij wilt schoppen?
Ik vind dat een erg goede keus van jequote:Op woensdag 22 december 2010 22:58 schreef jeice het volgende:
Krijg ik terug dat ik mee mag rijden met haar en een vriendin... Ja daaaaaag! Wat denkt ze nou, ik ga wel lekker op eigen houtje
Misschien heel cru gezegd, maar ik hoef er toch niet voor haar te zijn op dit moment? Ik ga voor die vader, en zijn vriendin, die hebben steun nodig en niet mijn ex. Ze heeft die jongen misschien 2 keer gezien, en het is niet een naast familielid van haar wat overleden is. Dat had de zaak natuurlijk wel even veranderd, en dan was ik er natuurlijk ook voor haar geweest. Zo ben ik dan ook wel weer. (even afgezien van het feit dat ik haar ondanks alles wat er gebeurd is altijd met respect ben blijven behandelen)quote:Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Jeice: Ik was gewoon ingegaan op haar uitnodiging. Om dan juist extra afstand te willen bewaren is toch ook niet nodig? Je kunt toch ook een nette afstand bewaren maar er evt wel op een mooie manier voor haar zijn?
Vast met dezelfde dingen bezig als ik ergens weer lees of hoor dat ze is uitgegaan. Flikflooien.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik wil plots ineens heel erg weten wat m'n ex aan het doen is. Ze is al dagen van huis door ruzies met d'r ouders en verblijft eerst bij d'r ex en daarna bij een andere vriend in Groningen...
Hoewel ik er geen fuck mee te maken heb, ben ik eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig naar waar ze nu uithangt.
Ergens wil ik gewoon dat onze ruzie goedgepraat wordt. Ben me op stille momenten van de dag toch best kwaad aan het maken daarover en dat moet stoppen.
Manier 1: rustig laten bezinken totdat ik niet meer opgewonden ben van alle toestanden
Manier 2: uitpraten en elkaar daarna ff een tijd met rust laten.
Ik maak me echt overal veel te gek om
Trouwens wel fijn om te zien dat de meeste mensen hiero steeds beter gaangeeft mij ook weer motivatie om de stap te zetten om er overheen te komen.
Dit topic is best goed wat betreft
Zal best maar ik vraag me af of ze nog in Groningen is of alweer thuis...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Vast met dezelfde dingen bezig als ik ergens weer lees of hoor dat ze is uitgegaan. Flikflooien.
Spreekwoordelijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zal best maar ik vraag me af of ze nog in Groningen is of alweer thuis...
Maarre, waar lees jij die dingen van haar dan?
Bedankt voor je berichtje. Jij vindt een sms'je te direct? Ik wil nog wat anders doen namelijk, dat wel wat persoonlijker/bijzonder is. Kaartje erbij, maar zonder het hele verhaal van 'ik mis je, ik hou van je' enzovoorts. Dat heeft op dit moment geen zin, en dat weet ze toch wel.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
@MrMyst: Ga nou geen direct contact met haar opnemen voor haar verjaardag. Stuur haar een leuk maar ook weer niet overdreven wenskaart in zo'n enveloppe met een paar mooie zinnen.
Dan geef je haar je bijzondere aandacht zonder haar aandacht per se te willen trekken. Dan kan ze dat lezen waar en wanneer ze dat maar wil zonder de mogelijke drukte van haar verjaardag om zich heen.
Even weer terug naar het begin, doe iets bijzonders
(enne: niet vergeten dat de enveloppe er wel op tijd is, dus misschien maar zorgen dat ze die al zaterdag krijgt want in veel regio's is er maandag geen postbezorging meer....)
Laat je niet gek maken, hoewel ik dat mezelf ook aandoe.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik wil plots ineens heel erg weten wat m'n ex aan het doen is. Ze is al dagen van huis door ruzies met d'r ouders en verblijft eerst bij d'r ex en daarna bij een andere vriend in Groningen...
Hoewel ik er geen fuck mee te maken heb, ben ik eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig naar waar ze nu uithangt.
Ergens wil ik gewoon dat onze ruzie goedgepraat wordt. Ben me op stille momenten van de dag toch best kwaad aan het maken daarover en dat moet stoppen.
Manier 1: rustig laten bezinken totdat ik niet meer opgewonden ben van alle toestanden
Manier 2: uitpraten en elkaar daarna ff een tijd met rust laten.
Ik maak me echt overal veel te gek om
Trouwens wel fijn om te zien dat de meeste mensen hiero steeds beter gaangeeft mij ook weer motivatie om de stap te zetten om er overheen te komen.
Dit topic is best goed wat betreft
Vanwege m'n studieverleden (PABO, dus kinderen die je willen toevoegen op Hyves) heb ik m'n Hyves alleen zichtbaar gemaakt voor vrienden. Bijkomend voor-/nadeel is dat je dan ook niet op redelijk openbare profielen van anderen kunt kijken. Ik kan dus alleen de profielfoto van mijn ex zien.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:33 schreef o.us het volgende:
En niemand gaat mij vertellen dat jullie nooit weleens op de Hyves of Facebook van jullie ex zitten te kijken.
En dat heb ik trouwens afgeleerd.
hihi nooit meer. Heb het 1 x gedaan nadat het uit was en zat alleen maar mezelf te mindfucken. Heb haar direct van MSN / hyves verwijdert na afgelopen donderdag ( ze had me weer toegevoegd in de maand dat het goed ging )quote:Op woensdag 22 december 2010 23:33 schreef o.us het volgende:
En niemand gaat mij vertellen dat jullie nooit weleens op de Hyves of Facebook van jullie ex zitten te kijken.
En dat heb ik trouwens afgeleerd.
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Nou ik heb wel een succesje geboekt in het verwerkingsproces.. Voor het eerst sinds het uit is weereens met een meisje gezoend verlede weekend. Ze was niet heeel knap maar goed..
OK, alles duidelijk, was de 2e alinea ff vergeten! Nee dan zou ik het zeker niet anders doen en ben je al aardig genoeg voor haar, In dat geval had ik r laten barsten.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:25 schreef jeice het volgende:
[..]
Misschien heel cru gezegd, maar ik hoef er toch niet voor haar te zijn op dit moment? Ik ga voor die vader, en zijn vriendin, die hebben steun nodig en niet mijn ex. Ze heeft die jongen misschien 2 keer gezien, en het is niet een naast familielid van haar wat overleden is. Dat had de zaak natuurlijk wel even veranderd, en dan was ik er natuurlijk ook voor haar geweest. Zo ben ik dan ook wel weer. (even afgezien van het feit dat ik haar ondanks alles wat er gebeurd is altijd met respect ben blijven behandelen)
Ik vond het alleen vreemd dat ze vroeg of ik op een condoleance kwam van een jongen die ik nooit heb gezien, alleen maar van horen zeggen ken. En die vader en vriendin ken ik wel, maar zie ik weinig. Ik wil (en ga!!) er niet teveel over nadenken maar het lijkt af en toe wel of ze steun bij mij zoekt.
Ik bewaar ook niet extra afstand, ik hou de gebruikelijke afstand die ik de afgelopen weken ook genomen heb. Ik heb haar dan ook gewoon terug gesmst. Het is hartstikke lief/leuk van haar dat ze het vraagt zodat ik niet alleen hoef, omdat zij dat niet leuk zou vinden. Maar ja... ik ben de afgelopen 2 maanden wel gewend geraakt aan dingen alleen doen en ondernemen, en het gaat me steeds beter af. Daarnaast zal onze vriend de barkeeper wel bij haar slapen vanavond, dan ga ik morgen natuurlijk niet in 1 auto met haar zitten alsof er niks aan de hand is. Ligt nog steeds een beetje gevoelig, om het maar zo te zeggen.
Nee maar dat doe ik ook absoluut niet. Ergens ben ik toch wel boos op haar dat ze toch wel extreme woorden heeft gebruikt. Ik ga ook geen contact opnemen totdat zij iets van zich laat horen, ookal is de verleiding soms wel aanwezig.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken, hoewel ik dat mezelf ook aandoe.
Ik zou het laten bezinken, ze heeft je heel duidelijk laten weten dat je geen contact meer moet zoeken (want anders...), dus wacht tot ze contact met jou opneemt. Als je nu contact opneemt, maakt dat misschien alleen maar meer kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |