abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90315075
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:45 schreef o.us het volgende:
Ik zat trouwens vandaag te denken van het opsturen van een wenskaart met de groeten aan haar ouders, broertje en zusje om hun voor de geweldige tijd met hen te bedanken (Ze waren ook gewoon tof!). Maar dat leek mij te cru :P.
Waarom zou je dat idd doen?

Vind het een beetje zielig zelfs...ff eerlijk hoor... :)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90315099
Ik weet dat de ouders van men ex erg raar reageerden toen de ex van haar zus, een bloemetje stuurde om ze te bedanken.

Ik heb die ouders ook een keer een brief geschreven, toen het uit ging in juni. Echter hebben ze zich net als voorheen doodstil gehouden, was absoluut geen band met die mensen te maken. Brr krijg nog de rillingen van dat hypocriete gedrag.

Zielig zou ik het echter niet vinden, maarja dat ben ik :) Uiteindelijk is er niks mis met oprecht fatsoenlijk zijn toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90315182
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:48 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Waarom zou je dat idd doen?

Vind het een beetje zielig zelfs...ff eerlijk hoor... :)
Waarom denk je dat ik het niet gedaan heb? :D
Feyenoord Rotterdam
pi_90315492
Zielig vind ik het ook niet, maar de reactie daarop kan ook gewoon verkeerd opgevat worden.
En aangezien zij het uit heeft gemaakt, ben ik de dader en staan ze achter hun dochter. Schoppen op een dood paard is het dan.
Feyenoord Rotterdam
pi_90315804
Zo, vandaag weer een goede dag gehad opzich. Lekker gewerkt, na het werk voor de verandering maar weer eens op de spinbike gezeten, en daarna lekker uit eten geweest met m'n nicht. Erg gezellige avond met haar gehad en goed kunnen praten weer. Natuurlijk ook nog wat informatie ingewonnen over mijn eerste vriendin, dat is immers 1 van haar beste vriendinnen :P Maar goed, dat was niet de hoofdnoot, het was vooral gezellig.

Ik voel me steeds beter in mijn vel komen, zowel letterlijk als figuurlijk. Het (pas) 4 weken spinnen wat ik nu doe lijkt zich langzaam uit te betalen; m'n broeken beginnen al een stuk losser te zitten, en in m'n gezicht lijk ik ook al iets afgevallen te zijn. Nu ben ik niet dik ofzo (1.83 lang - +/- 82kg) maar ik voelde mezelf niet lekker in m'n lichaam en besloot daar een maandje geleden maar eens wat aan te doen. Ik sta eigenlijk nooit op de weegschaal, maar dat m'n broekmaat al 1 of 2 kleiner is geworden geeft natuurlijk een lekker gevoel. Toen we vanavond in het restaurant zaten werd ik ook door verschillende meiden weer eens aangekeken en er naar me gelachen, erg leuk! :D Alleen dachten de meesten waarschijnlijk dat ik met m'n vriendin zat te dineren, dat is dan wel weer een beetje jammer ;)

M'n nicht wist helaas te vertellen dat de zoon van een kennis van mij (en dat is toevallig de vriend van de oude bazin van m'n ex) zelfmoord heeft gepleegd begin deze week (19 jaar oud, pfff) Dat laat je alles toch wel weer een beetje relativeren en beseffen dat er toch nog ergere dingen zijn als een relatiebreuk. Ik wil alles wat we hier in dit topic meemaken absoluut niet bagatelliseren, maar een zoon op zo'n jonge leeftijd verliezen is natuurlijk 1 van de ergste dingen die je als ouder mee kunt maken. Ook al heb ik de jongen nooit gezien of gekend, voor die kennis en oud-bazin van m'n ex wil ik morgenavond toch wel die kant op om te condoleren.

Maar wat gebeurt er nou... krijg ik een smsje van m'n ex vanavond, of ik het gehoord had van die jongen. En dat ze niet wist wat ze moest doen (niet helemaal leuk met haar bazin uit elkaar gegaan - goh, ze is blijkbaar niet goed in goed afscheid nemen) maar toch wel wilde condoleren, en ze vroeg zich af of ik nog ging. En ze zei: "als we nog bij elkaar waren geweest was je vast wel meegegaan". Joh doh... WTF moet ik toch met zo'n SMSje. Dus ik stuur terug dat ik wel ga, uit respect voor die vader en zijn vriendin (want die ken ik wel). Krijg ik terug dat ik mee mag rijden met haar en een vriendin... Ja daaaaaag! Wat denkt ze nou, ik ga wel lekker op eigen houtje :)
pi_90316229
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef o.us het volgende:
Zielig vind ik het ook niet, maar de reactie daarop kan ook gewoon verkeerd opgevat worden.
En aangezien zij het uit heeft gemaakt, ben ik de dader en staan ze achter hun dochter. Schoppen op een dood paard is het dan.
Ff off-topic: Het is "trekken aan een dood paard" :)
Strek je eens uit !
pi_90316391
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:05 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ff off-topic: Het is "trekken aan een dood paard" :)
Dat is als je je relatie probeert te redden.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 22-12-2010 23:07:59 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_90316431
@Jeice: Ik was gewoon ingegaan op haar uitnodiging. Om dan juist extra afstand te willen bewaren is toch ook niet nodig? Je kunt toch ook een nette afstand bewaren maar er evt wel op een mooie manier voor haar zijn?
Strek je eens uit !
pi_90316471
quote:
7s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef o.us het volgende:

[..]

Dat is als je je relatie probeert te redden.
Oh vandaar dat jij wilt schoppen? :D
Strek je eens uit !
pi_90316482
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Jeice: Ik was gewoon ingegaan op haar uitnodiging. Om dan juist extra afstand te willen bewaren is toch ook niet nodig? Je kunt toch ook een nette afstand bewaren maar er evt wel op een mooie manier voor haar zijn?
Scheelt je nog benzine ook :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90316534
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:09 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Oh vandaar dat jij wilt schoppen? :D
:@
Feyenoord Rotterdam
pi_90317046
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:58 schreef jeice het volgende:
Krijg ik terug dat ik mee mag rijden met haar en een vriendin... Ja daaaaaag! Wat denkt ze nou, ik ga wel lekker op eigen houtje :)
Ik vind dat een erg goede keus van je ;) je hoeft je beslissing natuurlijk niet bot te onderbouwen ofzo, gewoon ik ga alleen is goed genoeg. Kan pijnlijke momenten voorkomen ;)

En ja ach, ik kan het niet anders dan met je eens zijn dat er ook nog wel ergere dingen zin in het leven dan een relatie die niet werken kan. Dat is geen bagatalliseren maar gewoon levenservaring. ;)
pi_90317492
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef Wanderingwhy het volgende:
Misschien heel cru gezegd, maar ik hoef er toch niet voor haar te zijn op dit moment? Ik ga voor die vader, en zijn vriendin, die hebben steun nodig en niet mijn ex. Ze heeft die jongen misschien 2 keer gezien, en het is niet een naast familielid van haar wat overleden is. Dat had de zaak natuurlijk wel even veranderd, en dan was ik er natuurlijk ook voor haar geweest. Zo ben ik dan ook wel weer. (even afgezien van het feit dat ik haar ondanks alles wat er gebeurd is altijd met respect ben blijven behandelen)
Ik vond het alleen vreemd dat ze vroeg of ik op een condoleance kwam van een jongen die ik nooit heb gezien, alleen maar van horen zeggen ken. En die vader en vriendin ken ik wel, maar zie ik weinig. Ik wil (en ga!!) er niet teveel over nadenken maar het lijkt af en toe wel of ze steun bij mij zoekt.

Ik bewaar ook niet extra afstand, ik hou de gebruikelijke afstand die ik de afgelopen weken ook genomen heb. Ik heb haar dan ook gewoon terug gesmst. Het is hartstikke lief/leuk van haar dat ze het vraagt zodat ik niet alleen hoef, omdat zij dat niet leuk zou vinden. Maar ja... ik ben de afgelopen 2 maanden wel gewend geraakt aan dingen alleen doen en ondernemen, en het gaat me steeds beter af. Daarnaast zal onze vriend de barkeeper wel bij haar slapen vanavond, dan ga ik morgen natuurlijk niet in 1 auto met haar zitten alsof er niks aan de hand is. Ligt nog steeds een beetje gevoelig, om het maar zo te zeggen.
pi_90317498
Ik weet niet waarom maar ik wil plots ineens heel erg weten wat m'n ex aan het doen is. Ze is al dagen van huis door ruzies met d'r ouders en verblijft eerst bij d'r ex en daarna bij een andere vriend in Groningen...
Hoewel ik er geen fuck mee te maken heb, ben ik eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig naar waar ze nu uithangt.
Ergens wil ik gewoon dat onze ruzie goedgepraat wordt. Ben me op stille momenten van de dag toch best kwaad aan het maken daarover en dat moet stoppen.
Manier 1: rustig laten bezinken totdat ik niet meer opgewonden ben van alle toestanden
Manier 2: uitpraten en elkaar daarna ff een tijd met rust laten.

Ik maak me echt overal veel te gek om :')

Trouwens wel fijn om te zien dat de meeste mensen hiero steeds beter gaan :) geeft mij ook weer motivatie om de stap te zetten om er overheen te komen. ^O^ Dit topic is best goed wat betreft :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90317766
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik wil plots ineens heel erg weten wat m'n ex aan het doen is. Ze is al dagen van huis door ruzies met d'r ouders en verblijft eerst bij d'r ex en daarna bij een andere vriend in Groningen...
Hoewel ik er geen fuck mee te maken heb, ben ik eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig naar waar ze nu uithangt.
Ergens wil ik gewoon dat onze ruzie goedgepraat wordt. Ben me op stille momenten van de dag toch best kwaad aan het maken daarover en dat moet stoppen.
Manier 1: rustig laten bezinken totdat ik niet meer opgewonden ben van alle toestanden

Trouwens wel fijn om te zien dat de meeste mensen hiero steeds beter gaan :) geeft mij ook weer motivatie om de stap te zetten om er overheen te komen. ^O^ Dit topic is best goed wat betreft :D
Vast met dezelfde dingen bezig als ik ergens weer lees of hoor dat ze is uitgegaan. Flikflooien.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 22-12-2010 23:29:52 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_90317874
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:29 schreef o.us het volgende:

[..]

Vast met dezelfde dingen bezig als ik ergens weer lees of hoor dat ze is uitgegaan. Flikflooien.
Zal best maar ik vraag me af of ze nog in Groningen is of alweer thuis...
Maarre, waar lees jij die dingen van haar dan :')?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90317919
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:31 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Zal best maar ik vraag me af of ze nog in Groningen is of alweer thuis...
Maarre, waar lees jij die dingen van haar dan :')?
Spreekwoordelijk.
Feyenoord Rotterdam
pi_90318005
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 22:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
@MrMyst: Ga nou geen direct contact met haar opnemen voor haar verjaardag. Stuur haar een leuk maar ook weer niet overdreven wenskaart in zo'n enveloppe met een paar mooie zinnen.

Dan geef je haar je bijzondere aandacht zonder haar aandacht per se te willen trekken. Dan kan ze dat lezen waar en wanneer ze dat maar wil zonder de mogelijke drukte van haar verjaardag om zich heen.

Even weer terug naar het begin, doe iets bijzonders ;)

(enne: niet vergeten dat de enveloppe er wel op tijd is, dus misschien maar zorgen dat ze die al zaterdag krijgt want in veel regio's is er maandag geen postbezorging meer....)
Bedankt voor je berichtje. Jij vindt een sms'je te direct? Ik wil nog wat anders doen namelijk, dat wel wat persoonlijker/bijzonder is. Kaartje erbij, maar zonder het hele verhaal van 'ik mis je, ik hou van je' enzovoorts. Dat heeft op dit moment geen zin, en dat weet ze toch wel.
pi_90318043
En niemand gaat mij vertellen dat jullie nooit weleens op de Hyves of Facebook van jullie ex zitten te kijken.

En dat heb ik trouwens afgeleerd.

[ Bericht 16% gewijzigd door o.us op 22-12-2010 23:34:23 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_90318223
Nou ik heb wel een succesje geboekt in het verwerkingsproces.. Voor het eerst sinds het uit is weereens met een meisje gezoend verlede weekend. Ze was niet heeel knap maar goed.. :')
pi_90318246
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:25 schreef Neo-Mullen het volgende:

Laat je niet gek maken, hoewel ik dat mezelf ook aandoe. ;)
Ik zou het laten bezinken, ze heeft je heel duidelijk laten weten dat je geen contact meer moet zoeken (want anders...), dus wacht tot ze contact met jou opneemt. Als je nu contact opneemt, maakt dat misschien alleen maar meer kapot.

quote:
10s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:33 schreef o.us het volgende:
En niemand gaat mij vertellen dat jullie nooit weleens op de Hyves of Facebook van jullie ex zitten te kijken.

Vanwege m'n studieverleden (PABO, dus kinderen die je willen toevoegen op Hyves) heb ik m'n Hyves alleen zichtbaar gemaakt voor vrienden. Bijkomend voor-/nadeel is dat je dan ook niet op redelijk openbare profielen van anderen kunt kijken. Ik kan dus alleen de profielfoto van mijn ex zien.
pi_90318270
quote:
10s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:33 schreef o.us het volgende:

hihi nooit meer. Heb het 1 x gedaan nadat het uit was en zat alleen maar mezelf te mindfucken. Heb haar direct van MSN / hyves verwijdert na afgelopen donderdag ( ze had me weer toegevoegd in de maand dat het goed ging )

quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Nou ik heb wel een succesje geboekt in het verwerkingsproces.. Voor het eerst sinds het uit is weereens met een meisje gezoend verlede weekend. Ze was niet heeel knap maar goed.. :')
^O^
pi_90318330
Kan inmiddels ook wel weer op mn ex dr hyves kijken zonder hartkloppingen ..
pi_90318440
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:25 schreef jeice het volgende:

[..]

Misschien heel cru gezegd, maar ik hoef er toch niet voor haar te zijn op dit moment? Ik ga voor die vader, en zijn vriendin, die hebben steun nodig en niet mijn ex. Ze heeft die jongen misschien 2 keer gezien, en het is niet een naast familielid van haar wat overleden is. Dat had de zaak natuurlijk wel even veranderd, en dan was ik er natuurlijk ook voor haar geweest. Zo ben ik dan ook wel weer. (even afgezien van het feit dat ik haar ondanks alles wat er gebeurd is altijd met respect ben blijven behandelen)
Ik vond het alleen vreemd dat ze vroeg of ik op een condoleance kwam van een jongen die ik nooit heb gezien, alleen maar van horen zeggen ken. En die vader en vriendin ken ik wel, maar zie ik weinig. Ik wil (en ga!!) er niet teveel over nadenken maar het lijkt af en toe wel of ze steun bij mij zoekt.

Ik bewaar ook niet extra afstand, ik hou de gebruikelijke afstand die ik de afgelopen weken ook genomen heb. Ik heb haar dan ook gewoon terug gesmst. Het is hartstikke lief/leuk van haar dat ze het vraagt zodat ik niet alleen hoef, omdat zij dat niet leuk zou vinden. Maar ja... ik ben de afgelopen 2 maanden wel gewend geraakt aan dingen alleen doen en ondernemen, en het gaat me steeds beter af. Daarnaast zal onze vriend de barkeeper wel bij haar slapen vanavond, dan ga ik morgen natuurlijk niet in 1 auto met haar zitten alsof er niks aan de hand is. Ligt nog steeds een beetje gevoelig, om het maar zo te zeggen.
OK, alles duidelijk, was de 2e alinea ff vergeten! Nee dan zou ik het zeker niet anders doen en ben je al aardig genoeg voor haar, In dat geval had ik r laten barsten.
Strek je eens uit !
pi_90318467
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:37 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Laat je niet gek maken, hoewel ik dat mezelf ook aandoe. ;)
Ik zou het laten bezinken, ze heeft je heel duidelijk laten weten dat je geen contact meer moet zoeken (want anders...), dus wacht tot ze contact met jou opneemt. Als je nu contact opneemt, maakt dat misschien alleen maar meer kapot.

Nee maar dat doe ik ook absoluut niet. Ergens ben ik toch wel boos op haar dat ze toch wel extreme woorden heeft gebruikt. Ik ga ook geen contact opnemen totdat zij iets van zich laat horen, ookal is de verleiding soms wel aanwezig.

Ook door dit soort dingen te kunnen weerstaan merk ik wel dat ik stappen vooruit aan het zetten ben.
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')