Dat is per situatie verschillend. Op een feest kan het door de alcohol gekomen zijn, geen remmingen en misschien ook wel een poging doen om jou proberen te vergeten door iemand anders te zoenen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Het heeft mij een paar dates en haar vertrouwenwinning gekost, voordat het eindelijk gebeurde. En het feit dat het zo makkelijk lukt bij iemand anders "om mij te vergeten" getuigt niet echt van respect.
Misschien toch een klein kerstwondertje?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
Waar is o.us ineens gebleven, heeft iemand hem nog ergens gezien?
Mag een mens ook eens eten?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
Waar is o.us ineens gebleven, heeft iemand hem nog ergens gezien?
Niet als je ex je belt met zo'n boodschapquote:
I know the feeling... Niet doen. End of discussion.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb enorm de drang haar te smsen... must resist...
Lol, wel een goeie afpsraak ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
He Neo! Welkom terug weer op het draadje!!!
En je blijft van die toetsen af met je vingers....mocht je de drang voelen dan moet je eerst je sms hier vooraf op het draadje zetten en mag je die pas versturen na toestemming van minimaal 5 anderen
Leg uit, ik volg je nietquote:Op donderdag 23 december 2010 19:06 schreef Wanderingwhy het volgende:
Omdat jij nu even niets doet geef je haar de kans/mogelijkheid jou evt te gaan missen.....
Dat inderdaad! Dat probeer ik me nu ook voor te houden.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:06 schreef Wanderingwhy het volgende:
Omdat jij nu even niets doet geef je haar de kans/mogelijkheid jou evt te gaan missen.....
Ok, idd. Je moet haar niet willen bereiken Neo. Geef haar nu eens even ruimte.......echt doen!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jullie begrijpen me verkeerd. Ik wil haar bereiken en hoopte stiekem dat zij mij een smsje zou sturen voordat ze morgenochtend vertrekt.
Dat snap ik. Natuurlijk wil je wat van haar horen. Maar ze heeft gezegd dat ze geen contact wil, dan moet je dat respecteren. Geef haar de ruimte. Misschien baalt ze er stiekem wel van als ze niks van je hoort. Of dat ze alleen nog maar kwader wordt als je juist wat van je laat horen.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jullie begrijpen me verkeerd. Ik wil haar bereiken en hoopte stiekem dat zij mij een smsje zou sturen voordat ze morgenochtend vertrekt.
Ja dat weet ik wel, maar we zouden 3 januari eens goed gaan praten met elkaar. Zoals Joyce ook met haar ex heeft gedaan. Ik wil weten of dat doorgaat. Geeft me geen rust als dingen niet uitgepraat zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ok, idd. Je moet haar niet willen bereiken Neo. Geef haar nu eens even ruimte.......echt doen!
Het gaat niet meer kapot als er ruimte is. Het tegenovergestelde kan wel eens waar zijn. Vaker gaat iets meer kapot omdat de een door zit te douwen terwijl de ander ruimte wilt...
Neo: Ik mag je echt. Maar nu echt ff luisteren naar wat ZIJ wil en niet naar wat JIJ wilt ok?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar we zouden 3 januari eens goed gaan praten met elkaar. Zoals Joyce ook met haar ex heeft gedaan. Ik wil weten of dat doorgaat. Geeft me geen rust als dingen niet uitgepraat zijn.
Ja, dat begrijp ik intussen. Dat is ook de reden waarom ik nog niets verstuurd hebquote:Op donderdag 23 december 2010 19:13 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Neo: Ik mag je echt. Maar nu echt ff luisteren naar wat ZIJ wil en niet naar wat JIJ wilt ok?
Je moest eens weten wat een frusti ik geweest ben de afgelopen maanden.....maar het helpt je echt!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik intussen. Dat is ook de reden waarom ik nog niets verstuurd heb
Wil niet zeggen dat het niet enorm frustrerend is.
Zo denk ik ook maar toen ze zei "stel nou dat het niks wordt" viel ik er over heen. Ik ben degene die gedumpt is hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 19:24 schreef Wanderingwhy het volgende:
Dat face 2 face zou ook mijn voorkeur (lees: eis) zijn. Ze mag er wel wat voor over hebben. Is mijn mening maar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |