quote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef ex het volgende:
Zo, iig heel me avond vol geplanned en ik weiger gewoon te bellen/sms/e-mailen.. fuck it.
Jij MOET mijn verloren gewaande tweelingbroer zijn.....ook zo heerrrrrlijk koppigquote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef ex het volgende:
Zo, iig heel me avond vol geplanned en ik weiger gewoon te bellen/sms/e-mailen.. fuck it.
Dat doe je goed. Als ZIJ contact wil, moet zij dat opnemen. (En ach, hoe makkelijk is het om iemand anders advies te geven...quote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef ex het volgende:
Je kunt dan bijvoorbeeld door alle elektronische fotoboeken gaan bladeren?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:54 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Als ZIJ contact wil, moet zij dat opnemen. (En ach, hoe makkelijk is het om iemand anders advies te geven...)
@ennudan: Ik herken me volledig in het thuiszitten. Probeer afleiding te zoeken! Maar dat is nogmaals ook weer makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik heb ook alle foto's nog op mijn computer staan. Moet ze nog even op een dvd'tje branden en wegleggen. Ik heb er alleen al een week of twee niet meer naar gekeken. Ga ik ook niet doen, dat rakelt alleen maar meer op. Dus de mogelijkheid is er nog wel, maar het is inderdaad niet goed om te doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:55 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Je kunt dan bijvoorbeeld door alle elektronische fotoboeken gaan bladeren?
(heb ik ook gedaan......gaf niet zo'n best resultaat.....)
Goed dan, dan kun je bijvoorbeeld de muziek waar jullie samen gek op waren nog eens gaan luisteren? Vast wel nummers waar een bijzondere herinnering aan zit? Bij mij wel, zoals een bepaald nummer waarmee ze mij haar liefde verklaarde.... Werkt ook heel goed....quote:Op donderdag 23 december 2010 16:59 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ik heb ook alle foto's nog op mijn computer staan. Moet ze nog even op een dvd'tje branden en wegleggen. Ik heb er alleen al een week of twee niet meer naar gekeken. Ga ik ook niet doen, dat rakelt alleen maar meer op. Dus de mogelijkheid is er nog wel, maar het is inderdaad niet goed om te doen.
En waarom zou je dat willen doen wanneer je je ex juist probeert te vergeten?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:13 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Goed dan, dan kun je bijvoorbeeld de muziek waar jullie samen gek op waren nog eens gaan luisteren? Vast wel nummers waar een bijzondere herinnering aan zit? Bij mij wel, zoals een bepaald nummer waarmee ze mij haar liefde verklaarde.... Werkt ook heel goed....
Die muziek mijdt ik als de pest. Dat wil niet zeggen dat ik die liedjes niet regelmatig in mijn hoofd hoor. En dan zie ik haar voor me, met tranen in haar ogen: 'Altijd als ik dit liedje hoor, denk ik aan ons en hoe goed we het samen hebben'...quote:Op donderdag 23 december 2010 17:13 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Goed dan, dan kun je bijvoorbeeld de muziek waar jullie samen gek op waren nog eens gaan luisteren? Vast wel nummers waar een bijzondere herinnering aan zit? Bij mij wel, zoals een bepaald nummer waarmee ze mij haar liefde verklaarde.... Werkt ook heel goed....
Allemaal heel herkenbaar. Er zijn nummers die ik sinds dat het uit is ook moet mijden. Ik heb het met muziek trouwens meer dan met foto's, die kan ik nog wel bekijken zonder al te veel last ervan te hebben. Maar muziek ontvouwt sneller wat er was lijkt het wel...quote:Op donderdag 23 december 2010 17:49 schreef Mr.Myst het volgende:
Die muziek mijdt ik als de pest. Dat wil niet zeggen dat ik die liedjes niet regelmatig in mijn hoofd hoor. En dan zie ik haar voor me, met tranen in haar ogen: 'Altijd als ik dit liedje hoor, denk ik aan ons en hoe goed we het samen hebben'...
Dus dat soort liedjes eventjes niet.
Ik heb het met zowel foto's als met muziek. Aan bepaalde nummers hecht ik heel veel waarde. Daarnaast ben ik ook nog eens vrij muzikaal aangelegd, en speelde ik die nummers soms. Soms heb ik dan wel de behoefte om dat te doen, maar dat pakt dan niet echt geweldig uit, vandaar dat ik dat mezelf maar even niet aandoe.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Allemaal heel herkenbaar. Er zijn nummers die ik sinds dat het uit is ook moet mijden. Ik heb het met muziek trouwens meer dan met foto's, die kan ik nog wel bekijken zonder al te veel last ervan te hebben. Maar muziek ontvouwt sneller wat er was lijkt het wel...
Dat had ik toen ik de avond na het uitging ging stappen, die avond moesten ze perse nummers draaien waarbij ik aan hem dacht, waar we herinneringen bij hadden. Beetje klote was dat.. Maar sommige nummers zet ik nog steeds niet uit mezelf opquote:Op donderdag 23 december 2010 17:53 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ik heb het met zowel foto's als met muziek. Aan bepaalde nummers hecht ik heel veel waarde. Daarnaast ben ik ook nog eens vrij muzikaal aangelegd, en speelde ik die nummers soms. Soms heb ik dan wel de behoefte om dat te doen, maar dat pakt dan niet echt geweldig uit, vandaar dat ik dat mezelf maar even niet aandoe.
Bij het uitgaan is dat trouwens ook klote. Zoveel nummers waar je herinneringen aan hebt, samen. Al is het alleen maar omdat je ze mee hebt staan schreeuwen...
Hoe lang zijn jullie ook al weer uit elkaar?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:25 schreef o.us het volgende:
Wow.. Ik heb net een telefoontje van mijn ex gehad. Ze mist mij heel erg (en ik haar) en ze zegt dat ze er spijt van heeft en nog steeds van mij houdt. Ze kan mij niet uit haar hoofd zetten en denkt altijd en overal aan mij en ze heeft ernstige spijt..
Maar ze heeft wel toegegeven dat ze met een jongen gezoend heeft om mij te vergeten.. Alleen dit raakt mij een beetje. Ik heb altijd de respect gehad, ondanks dat ik gedumpt werd, omdat ik mij dan schuldig voelde. Maar ze zoent een ander tijdens een studiefeest. Dat raakt me een beetje..
Voor de mensen die mijn situatie kennen, wat zouden jullie doen?
Twee maanden.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie ook al weer uit elkaar?
Op het moment dat ik nu ga stappen is het vooral dat Bruno Mars met 'Just the way you are' en dat afzichtelijke 'Bumpy Ride'. Daar had ik sowieso al een hekel aan, maar zij vond het wel een grappig nummer. Als ik die nummers hoor moet ik aan haar denken.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik de avond na het uitging ging stappen, die avond moesten ze perse nummers draaien waarbij ik aan hem dacht, waar we herinneringen bij hadden. Beetje klote was dat.. Maar sommige nummers zet ik nog steeds niet uit mezelf op
Ik wil het best proberen, maar het knaagt alleen dat de respect en schuldigheid die ik had voor niets was geweest, anders had ik het eerlijk gezegd ook al een paar keer gedaan. Plus iets waarvoor het mij tijd en geld heeft gekost voordat ik haar eindelijk zoende, lukt zo makkelijk op een feestje.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:27 schreef Wanderingwhy het volgende:
Tja, wat wil je?
(je moet niet zo zwaar tillen aan gezoen als het uit is tijdens een studiefeest, da's mijn mening hoor.....)
Je laatste regel moet je nog eens uitleggen, daar kan ik niets van maken......quote:Op donderdag 23 december 2010 18:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik wil het best proberen, maar het knaagt alleen dat de respect en schuldigheid die ik had voor niets was geweest, anders had ik het eerlijk gezegd ook al een paar keer gedaan. Plus iets waarvoor het mij tijd en geld heeft gekost voordat ik haar eindelijk zoende, lukt zo makkelijk op een feestje.
Het heeft mij een paar dates en haar vertrouwenwinning gekost, voordat het eindelijk gebeurde. En het feit dat het zo makkelijk lukt bij iemand anders "om mij te vergeten" getuigt niet echt van respect.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:29 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Je laatste regel moet je nog eens uitleggen, daar kan ik niets van maken......
Ik denk dat je daar mogelijk verkeerd naar kijkt. Het zou zomaar kunnen zijn dat ze dat met jou als serieus zag en dat op dat studiefeest idd een 'ik-wil-iets-vergeten' op de bek zitten was....quote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Het heeft mij een paar dates en haar vertrouwenwinning gekost, voordat het eindelijk gebeurde. En het feit dat het zo makkelijk lukt bij iemand anders "om mij te vergeten" getuigt niet echt van respect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |