Mensen, laat ik voorop stellen, ik zit in dezelfde kutsituatie. Ook bij ons zat het altijd goed, tot een maandje geleden. Nu krijg ik dingen te horen als 'ik voel me lekker vrijgezel' en ze vind het leuk om aandacht te krijgen van andere jongens etc.
Hoe kut dat ook is, ze is niet meer van mij. Net zoals jullie ex niet meer van jullie is. Ondanks wat ze allemaal gezegd heeft, ze staat in het volste recht. Ik probeer mezelf voor te houden, en dat gaat steeds beter, dat ik zo iemand ook helemaal niet als vriendin wil. Tenminste, niet in deze fase waar ze nu in zit. We hebben samen hele mooie tijden gehad en tranen kunnen in mijn ogen schieten als ik daaraan terugdenk, met het idee dat het nooit meer zo zal zijn. Maar ik wil mezelf ook weer goed voelen, de draad oppakken, net zoals zij dat op zo'n kille manier gedaan heeft. Dat kan ik niet, en jullie ook niet, als je maar in het verleden blijft hangen. Ga lekker verder met je leven. Voor iedereen is er een weg die bewandeld wordt en als jij en je ex 'ment to be' zijn komt het wel weer bij elkaar, anders ben je 'ment to be' met iemand anders, en die komt ook wel weer op de een of andere manier in je leven.
Kop omhoog, lekker verder gaan. Ik weet dat het makkelijk klinkt (vertel mij wat, ik zit in dezelfde situatie), maar ik kan mensen nu laten zien uit wat voor hout ik gesneden ben! Ik ben dankbaar voor alles wat zij mij gegeven heeft, ik ben positief veranderd door haar, zij ook door mij. Zonder haar had ik nu misschien nog steeds niet mijn eerste verkering gehad, mijn eerste zoen gehad, weet ik veel wat. Zonder haar was ik nog steeds een beetje als een muurbloempje blijven leven, maar dankzij haar ben ik wel opgebloeid. Dat zij het zo wil verkloten moet zij weten, maar dan hoeft het van mij ook niet meer (denk ik ...

). Probeer te leren van deze situatie en blijf niet hangen, want dan wordt het er echt niet beter op!
Succes...