Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb trouwens slechte ervaringen met een groningse fokster gehad qua date![]()
Sterk verhaal voor ooit op een meet, klassiekertje
Bom erop dan maarquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb trouwens slechte ervaringen met een groningse fokster gehad qua date![]()
Sterk verhaal voor ooit op een meet, klassiekertje
Voor die afleiding kun je ook even naar je DM kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:30 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Gooi 'm er maar in, kan wel wat afleiding gebruiken
Ja.quote:
+1!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:30 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Gooi 'm er maar in, kan wel wat afleiding gebruiken
Hey Natalie, of ik heb een post gemist? (gaat snel hier) maar wat is jouw verhaal?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja.Uit zichzelf vragen hoe het nou eigenlijk met mij gaat sinds hij binnen een uur uit mijn leven is gestapt, komt niet in hem op. Dus vroeg ik het maar weer.
Dat lees je enkele dagen later hierquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:34 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb nog nooit een fokster gedate. Ben benieuwd hoe dat nou is.
Mja, dat helpt je dan wel weer gelijk herinneren aan wat een klootzak het wel niet is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja.Uit zichzelf vragen hoe het nou eigenlijk met mij gaat sinds hij binnen een uur uit mijn leven is gestapt, komt niet in hem op. Dus vroeg ik het maar weer.
Sorry kom eigenlijk zo binnen vallen. Heb hier wel eerder meegepost. Kort gezegd: na 10 jaar ging mijn ex weg, in een uurtje, nooit meer gezien. Het ging niet super tussen ons maar dat kwam rauw op mijn dak. Kwam er nadat hij eenmaal weg was via Facebook achter dat hij een andere vriendin had/heeft. Dit was in maart dit jaar, gaat op zich goed nu, alleen met dagen zoals deze...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hey Natalie, of ik heb een post gemist? (gaat snel hier) maar wat is jouw verhaal?
Ja, goed! Lekker gegeten, leuke kado's en geflirt met de serveerster.. Hihiquote:
Nu gaat het redelijk, dank je. Soms echt heel goed. Lekker veel uitgaan, leuke mannen. Maar soms ook echt heel kut, zoals door zo'n email. De desinteresse, het niet vragen hoe het met mij gaat. Het nooit meer 1 teken van leven van zijn familie hebben gekregen. Daardoor voel je je dood. Zo gek. Maar komt nu voornamelijk door die klote feestdagen. Dan word de nadruk weer zo gelegd op Samen Zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
@natalie: Tjezus wat een verhaal zeg! Hoe is t nu?
Kwam er gewoon op neer dat ze een aantrekkelijke aandachtshoer wasquote:
Niks bijzonders..quote:
Hyves ben ik ook van plan om te verwijderen. Heb er toch niks aan en bovendien wil ik wat anoniemer zijn op het internet. Trouwens al die profielensites sucksquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:18 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Mijn ex heeft haar complete Hyves verwijderd. Dus niet onzichtbaar gemaakt, of alleen vrienden, maar geheel verwijderd. Kijk; als die iets doet, doet ze het meteen drastisch
Oh goed komt het, absoluut!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Niks bijzonders..Uit elkaar groeien door compleet verschillende levenservaringen. Houden van is niet verdwenen... Helaas ook niet de wijze waarop ze op dingen reageren kan. Komt wel weer goed
![]()
Ook voor jou![]()
Heel rare periode geweest het afgelopen jaar. Aan de ene kant wel steeds blijer dat het voorbij is, zie nu ook in dat het niet meer ging. Maar goed, de manier waarop...alles bij elkaar...wel een duw door gekregen. Rigoreus te werk gegaan, alles in huis weggedonderd, half jaar bewust in het lege huis gewoond en nu sinds kort klaar met mini verbouwing en alles opnieuw ingericht. Blut, maar klaar voor mijn nieuwe leven.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef Royal_vita het volgende:
@Nathalie.. Heb je verhaal gelezen en wat moet dat als een klap zijn aangekomen zeg. Vooral als vrouw zijnde heb je eerst een closure nodig voordat je verder kan. Ik heb die topic niet verder gelezen, maar is het je gelukt om nog een fatsoenlijk gesprek met hem te krijgen?
Wat is dat nou? Als man is een closure ook wel prettig hoor. Vooral als het na een jaar met een mail wordt uitgemaakt en daarna, tada, nooit meer enig gesprek, niet telefonisch, niet RL, niets.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:57 schreef Royal_vita het volgende:
@Nathalie.. Heb je verhaal gelezen en wat moet dat als een klap zijn aangekomen zeg. Vooral als vrouw zijnde heb je eerst een closure nodig voordat je verder kan. Ik heb die topic niet verder gelezen, maar is het je gelukt om nog een fatsoenlijk gesprek met hem te krijgen?
Denk dat dat inderdaad voor een man evengoed keihard aankomt. Alleen zal de manier waarop je ermee omgaat voor vrouwen en mannen anders zijn, denk ik.quote:Op zondag 26 december 2010 00:00 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Als man is een closure ook wel prettig hoor. Vooral als het na een jaar met een mail wordt uitgemaakt en daarna, tada, nooit meer enig gesprek, niet telefonisch, niet RL, niets.
Wat dat betreft kan ik me een beetje(!) voorstellen hoe het voor Natalie geweest moet zijn.
Dat zijn louter veronderstellingen........quote:Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Denk dat dat inderdaad voor een man evengoed keihard aankomt. Alleen zal de manier waarop je ermee omgaat voor vrouwen en mannen anders zijn, denk ik.
Ongetwijfeld zal er een verschil in zitten.quote:Op zondag 26 december 2010 00:06 schreef Natalie78 het volgende:
Oh oke haha Royal Vita ben je een vrouw? Niet dat dat wat uitmaakt hoor. Toch denk ik dat mannen er anders mee omgaan dan vrouwen, al was het maar naar de buitenwereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |