Volgens mij niet. Alleen toevoegen aan je eigen speellijst of favorieten volgens mij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
Jullie weten veel. Kan ik youtube filmpjes downloaden?
Ow okay... wist ik niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jawel, er zijn meerdere sites/ programmaatjes die dit kunnen. Link erin copieren en downloaden maar.
Great!quote:
IE.quote:
Ik ga die link van Jojo straks even proberen. Ik hoop dat het goed werkt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Pijnlijk aanwezigZal nog wat pijnstillers eten denk ik
Voor FF weet ik wel een addon namelijkMaar als je het nu ook gelukt is
Met welke act?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga de familie vermaken
Later
Ik denk het.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:43 schreef Yurithemaster het volgende:
redelijk rustig hier nog, iedereen verplicht met de familie aan de koffie?
Top 2000 #4 (editie 2010): We zijn los....quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Dat wat MM post en ik moet nog wat dingen doen voor morgen. O.a. een kwarktaart maken, dat kan ik dan weer wel en ik vind ik leuk om te doen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Jij ook.quote:
En daar zit ik dan met mijn bord pasta met spinazie.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren 17 gangen gegeten. Ik zit nog vol
Daar zaten echt heel lekkere dingen tussen. Als het goed is dan krijgen we allemaal alle recepten binnenkort
ik heb gister patat met frikandellen gehadquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
En daar zit ik dan met mijn bord pasta met spinazie.
Dat hoeft echt niet minder lekker te zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
En daar zit ik dan met mijn bord pasta met spinazie.
kids?! kids?! je gaat toch niet ook nog eens een single mom worden ?!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:33 schreef Etcetera het volgende:
In de bestelling:
[ afbeelding ]
Marylin, een haarmasker en
[ afbeelding ]
Honey I Washed The Kids, een zeep.
Hmmm, 17 gangen diner of pasta met spinazie van 2 dagen oud, tough choice.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
Dat hoeft echt niet minder lekker te zijn
Hoeft niet, ik ben er al weer vanaf. Werd echt veel te duur.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben gaan Lushen.
Now I'm doomed, probably.
Ja ik zou het ook wel weten. Nu waren de eerste 5-6 gangen allemaal vis dus het zat mij persoonlijk ook niet echt mee hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:36 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, 17 gangen diner of pasta met spinazie van 2 dagen oud, tough choice.
Dan gebruik je te weinigquote:Hoeft niet, ik ben er al weer vanaf. Werd echt veel te duur.
Goed dat je jezelf lekker verwent.
Overigens gaan die maskers wel lang mee, heb al zeker een jaar zo'n pot in de badkamer staan.
Ah dan zal het bij mij wel loslopen, ben best goed in geld *niet* uitgevenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:36 schreef wyccie het volgende:
Hoeft niet, ik ben er al weer vanaf. Werd echt veel te duur.
Goed dat je jezelf lekker verwent.
Overigens gaan die maskers wel lang mee, heb al zeker een jaar zo'n pot in de badkamer staan.
Ik begin daar steeds slechter in te worden heb ik het ideequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ah dan zal het bij mij wel loslopen, ben best goed in geld *niet* uitgeven
Visquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:40 schreef Nembrionic het volgende: Nu waren de eerste 5-6 gangen allemaal vis dus het zat mij persoonlijk ook niet echt mee hoor
Eigenlijk zou ik het elke zondag moeten gebruiken, maar ik vind het zo'n gedoe. Zojuist wel een ander maskertje gebruikt, want ik verveelde me.quote:Dan gebruik je te weinig
Ik heb dat andersom. Het fijne van de co-schappen is dat ik geen tijd heb om geld uit te geven. Maar internetshoppen kan dan weer wel, helaas.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:42 schreef Etcetera het volgende:Ah dan zal het bij mij wel loslopen, ben best goed in geld *niet* uitgeven
Verwen jezelf anders eens met een bioscoopbezoekquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet wel oppassen dat ik nu niet ineens een berg geld ga uitgeven omdat ik mezelf 'even wil verwennen' trouwens
Heeft hij jouw adres?quote:Op zondag 26 december 2010 00:10 schreef Etcetera het volgende:
Nope, alhoewel Whiteguy zei dat het van hem was - en dat geloof ik nog steeds niet
Vanwaar deze achterdocht? Ik ben een uiterst eerlijk en integer persoon!quote:Op zondag 26 december 2010 00:27 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof hem ook niet. Naar welke film wil je gaan?
Dus nu zit jij zo achter de computer?quote:Op zondag 26 december 2010 00:11 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nu toch maar even die Lush masker op mijn gezicht gesmeerd. Misschien heb ik de vorige keer de deksel niet goed dicht gedaan, want het smeerde nu wat stroef.
Hopelijk gaat het spul niet schimmelen, want ik heb er twee druppels water bij gedaan.
Dat geloof ik grotendeels wel, maar ik denk niet dat jij Etcie dat bioscoopkaartje hebt gestuurd.quote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef Whiteguy het volgende:
Vanwaar deze achterdocht? Ik ben een uiterst eerlijk en integer persoon!
Nee, want ik heb geen laptop. En geen bad. Ook geen komkommers trouwens.quote:Op zondag 26 december 2010 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
Dus nu zit jij zo achter de computer?
[ afbeelding ]![]()
Ik heb hier wel een komkommer liggen maar daar heb je zeker niets aan?quote:Op zondag 26 december 2010 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen laptop. En geen bad. Ook geen komkommers trouwens.
quote:Op zondag 26 december 2010 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb hier wel een komkommer liggen maar daar heb je zeker niets aan?
Ze hebben wel een kerstlunch gehad, maar ik had geen zin. Het is al heel lang niet meer voorgekomen dat ik 2 dagen achterelkaar vrij ben.quote:Je gaat niets met je moeder doen deze kerst?
Neen, wel downlooibaar. Onder andere via Torrents. Het is ook heel erg leuk. Een soort "Dit was het nieuws" maar dan met leuke wetenschappelijke feiten.quote:Op zondag 26 december 2010 01:18 schreef wyccie het volgende:
Even op Wiki gekeken. Lijkt me ook wel een leuk programma.
Is het op tv te zien?
En dan moeten je co-schappen nog beginnen...quote:Op zondag 26 december 2010 01:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben wel een kerstlunch gehad, maar ik had geen zin. Het is al heel lang niet meer voorgekomen dat ik 2 dagen achterelkaar vrij ben.
Wanneer ga je weer in het openbaar kokkerellen?quote:Op zondag 26 december 2010 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb vanavond trouwens een geweldige vanillesaus gemaakt met gecarameliseerde frambozen
29 januari?quote:Op zondag 26 december 2010 01:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer in het openbaar kokkerellen?
Eind januari kan, maar wordt het dan een whisky en bierdiner of zo? Mw. MM zal dan ook d'r kookkunsten wel uit de kast halen, dus dat kan iets moois worden...quote:Op zondag 26 december 2010 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
29 januari?
Ik heb nog geen plannen verder maar ik doe het ook niet op vaste basis zeg maar
Als Mw. MM dat doet, dan hoef ik dan natuurlijk niet te doenquote:Op zondag 26 december 2010 01:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eind januari kan, maar wordt het dan een whisky en bierdiner of zo? Mw. MM zal dan ook d'r kookkunsten wel uit de kast halen, dus dat kan iets moois worden...
Ik heb alleen naar de plaatjes gekeken.quote:
Ben al begonnen! Nu juist vakantie.quote:Op zondag 26 december 2010 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
En dan moeten je co-schappen nog beginnen...
Damn it! Vergetenquote:Op zondag 26 december 2010 01:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb alleen naar de plaatjes gekeken.![]()
[..]
Ben al begonnen! Nu juist vakantie.
Het starttijdstip moet nog bepaald worden, dus dat bepaald tevens wel of geen diner of zo. Zal het vandeweek eens met mw. MM bespreken, nog maar 5 weken te gaan...quote:Op zondag 26 december 2010 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als Mw. MM dat doet, dan hoef ik dan natuurlijk niet te doen
Maar dat lijkt me wel leuk
Mensen moeten toch eten
Ja kijk maar even. Het is een zaterdag dus voor de meeste mensen een werkloze dagquote:Op zondag 26 december 2010 01:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het starttijdstip moet nog bepaald worden, dus dat bepaald tevens wel of geen diner of zo. Zal het vandeweek eens met mw. MM bespreken, nog maar 5 weken te gaan...
Jawel, die heeft een meetquote:Op zondag 26 december 2010 01:41 schreef MadMaster het volgende:
En heeft Wyccie de 29e januari niets te doen?
Komt goed, ik ga er nu alvast een nachtje over slapen,,,quote:Op zondag 26 december 2010 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja kijk maar even. Het is een zaterdag dus voor de meeste mensen een werkloze dag
Dat mag ook wel, na die grote flessen drankquote:Op zondag 26 december 2010 01:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt goed, ik ga er nu alvast een nachtje over slapen,,,![]()
quote:Op zondag 26 december 2010 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
Het is een zaterdag dus voor de meeste mensen een werkloze dag
Ik werk op zaterdagen.quote:
Die link gaat direct naar de fullscreen video en niet de comments. Maar wel een leuk nummerquote:Op zondag 26 december 2010 01:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Ik werk op zaterdagen.
Verwarring alom.
1. Door dit topic Duck sauce - Barbra Streisand kreeg ik zin in eend. En daarbij vond ik het maar raar dat Streisand een lied heeft getiteld Duck Sauce.
2. En het eerste blokje comments bij deze video:
Even kijken dan...quote:Op zondag 26 december 2010 02:04 schreef wyccie het volgende:
Je moet op de tekst klikken, niet de video.
Nee maar Google levert:quote:Weet jij trouwens hoe ik een video op YouTube op repeat kan zetten?
Vreemd, ik heb Firefox, misschien ligt het daar aan.quote:
Dat ik daar dan zelf niet op kom he?quote:Op zondag 26 december 2010 02:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb Firefox, misschien ligt het daar aan.
Als je 'Yael Naim Far Far' zoekt op YouTube is het de eerste link.
Ach ja, ik had ook kunnen googelen voor de repeat-vraag.quote:Op zondag 26 december 2010 02:32 schreef Nembrionic het volgende:
Dat ik daar dan zelf niet op kom he?
Was machts du morgen?quote:Op zondag 26 december 2010 02:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach ja, ik had ook kunnen googelen voor de repeat-vraag.
Moet eerlijk bekennen dat ik het ook verkeerd had gelezen, vooral omdat 'on internet' een regel lager stond.
Heb ik vandaag al gehad.quote:Op zondag 26 december 2010 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom? Waarom niet gewoon een keer een dagje welverdiende rust genieten?
Oh, dat is minder. Met dit weer zet je ook niet even zomaar een raam openquote:Op zondag 26 december 2010 02:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik vandaag al gehad.
En het is hier zo erg dat ik weer niesbuien krijg.
Zou dat de reden zijn dat ik nu pas wakker ben?quote:Op zondag 26 december 2010 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, na die grote flessen drank
alleen jammer als het dan net een beetje gaat regenen/ opvriezen en de weg veranderd in een ijsbaan. Ik reed net ook op een stuk snelweg waar ik blij was dat ik niet hoefde te remmen.quote:Op zondag 26 december 2010 10:03 schreef MadMaster het volgende:
Wat nou gladheid, weeralarm e.d.?
De zon schijnt hier volop en sneeuwen doet het al bijna een week niet...
Onder 0 is het hier ook nauwelijks meer.quote:Op zondag 26 december 2010 10:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
alleen jammer als het dan net een beetje gaat regenen/ opvriezen en de weg veranderd in een ijsbaan. Ik reed net ook op een stuk snelweg waar ik blij was dat ik niet hoefde te remmen.
Tot op heden ben ik nog niet boven de 12 uit gekomenquote:Op zondag 26 december 2010 12:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nem heeft gewonnen wat het betreft het aantal gangen
Tot ie mij tegen is gekomen in de sneeuw.quote:Op zondag 26 december 2010 12:36 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
Hij vindt sneeuw echt leuk
Als je het zo ziet, dan lijkt het allemaal nog mee te vallen...quote:Op zondag 26 december 2010 13:18 schreef iamredleader het volgende:
Dit was de schade aan de auto vorige week. Het gele stuk was dus volledig weg, inclusief de spatbeschermer aan de binnenkant van de wielkastVerder de bumper aan gort, en het paneel boven de gele plek (boven het wiel) was ook goed stuk.
[ afbeelding ]
Gelukkig is alles weer helemaal fijn
Tsja, de bumper, twee panelen, een benzinedampfilter, gelijk de tankdop en een schade aan de andere kant laten meenemen (uitdeuken), daarna de verschillende onderdelen spuiten en de hele auto is ook nog eens grondig van binnen en buiten schoongemaakt. Dat alles voor een schappelijke EUR 1.500,-, je hoort mij niet klagenquote:Op zondag 26 december 2010 13:19 schreef MadMaster het volgende:
Als je het zo ziet, dan lijkt het allemaal nog mee te vallen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest van de autoquote:Op zondag 26 december 2010 13:27 schreef MadMaster het volgende:
Je kan beter melden wat er niet is gedaan dan...
Jazeker, dit was dan ook niet "geheel wit" zal ik maar zeggenquote:Maar die 1500 pegels vallen me nog wel mee.
Maar je karretje is toch nog wel meer waard dan dat? Dus waarom dan total-loss verklaren?
Integendeel...quote:Op zondag 26 december 2010 13:49 schreef Cobra4 het volgende:
Moeten Etcie en ik dan aan een aparte tafel tijdens de meet?
Ah, onder toezichtstelling?quote:
Flinke reis voor een zeepje.quote:Op zondag 26 december 2010 14:28 schreef MadMaster het volgende:
He Etc., waarom bestel je online bij Lush en ga je niet gewoon langs in de winkel?
Er is ook een leven buiten/naast je PC...
quote:
quote:
Volgens Lush moet ze naar Amsterdam.quote:Op zondag 26 december 2010 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lush zit tegenwoordig in vrijwel elke stad.
Etc. komt toch regelmatig in Groningen?
Niet??quote:Op zondag 26 december 2010 15:21 schreef Etcetera het volgende:
Lush zit niet in GroningenAnders ging ik wel even heen hoor
Dat was dan ook niet zo heel moeilijkquote:Op zondag 26 december 2010 12:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nem heeft gewonnen wat het betreft het aantal gangen
Tegenwoordig zelfs in Rotterdamquote:Op zondag 26 december 2010 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet??
Hier breek je je nek over die winkels (Amsterdam meerdere, Haarlem), dus ik ging er vanuit dat dat in heel Nederland wel zou zitten.
Je kan er natuurlijk ook een opstarten in Grun...
Er is 1x afgewassen tussendoor omdat ik graag mijn 3 hapjes op 1 bord wilde opdienenquote:Op zondag 26 december 2010 12:36 schreef MadMaster het volgende:
17 Gangen is ook een flinke aanslag op je servies, bestek en je vaatwasser...
weet ik, maar bij gebrek aan nieuws verval ik tot Telegraaf/AD niveauquote:Op zondag 26 december 2010 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet zo heel moeilijk
Ach, komkommers zijn wel mooi kerstgroenquote:Op zondag 26 december 2010 16:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
weet ik, maar bij gebrek aan nieuws verval ik tot Telegraaf/AD niveau
Is dit de aflevering waar James in het ziekenhuis komt!quote:Op zondag 26 december 2010 18:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de liefhebbers; vanavond Top Gear special. 21:00 op BBC 2
Mooi, dan ga ik zeker kijken.quote:Op zondag 26 december 2010 19:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet ik niet zeker, als ik me niet vergis zijn ze ook in Irak
Ik las het. En het zijn ook altijd dezelfde domme reacties die geplaatst worden.quote:Op zondag 26 december 2010 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dagboek van onze "helden"
ze halen zelfs KLB
Triest volk.quote:Op zondag 26 december 2010 19:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de posters daar maakt het onderwerp niet zoveel uit. Als ze maar kunnen klagen
Huh?quote:Op zondag 26 december 2010 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, verkeerde onderwerp, ik kom later wel weer terug...
quote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het werd grappiger richting het einde
Grote kans!quote:Op zondag 26 december 2010 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De BBC zal wel weer eens aangeklaagd worden
Dus?quote:Op zondag 26 december 2010 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ze hebben net zoveel tijd beeld van Israel laten zien als dat ze die muur hebben laten zien
Correct.quote:Op zondag 26 december 2010 22:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niets verder, maar het viel wel op. Maar officieel heeft de BBC geen mening
Dat zijn betere berichten...quote:Op zondag 26 december 2010 23:17 schreef iamredleader het volgende:
en thuis van kerstdiner bij broer D. en zijn verloofde B. Het was supergezellig, heerlijk gegeten en nu ben ik gaar
Bedtime en tot morgen
In het kader van kerstgroen:quote:Op zondag 26 december 2010 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, komkommers zijn wel mooi kerstgroen
Ik zie niets groens...quote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In het kader van kerstgroen:
[ afbeelding ]
Proest...quote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cameltoe-alert!quote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat erg! Niet eens vrij op derde kerstdag!quote:Op maandag 27 december 2010 07:07 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
brak, en ik moet de hele dag werken
Ja, heb medelijdenquote:Op maandag 27 december 2010 07:13 schreef Cobra4 het volgende:
Wat erg! Niet eens vrij op derde kerstdag!
Nu kerst voorbij is moet toch iemand de deurwaarders weer sturen?quote:Op maandag 27 december 2010 07:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat erg! Niet eens vrij op derde kerstdag!
sterkte vandaag!! Ik heb vandaag maar vrij genomen... en ben erg blij mee. Het was laat vannacht.quote:Op maandag 27 december 2010 07:07 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
brak, en ik moet de hele dag werken
quote:Op maandag 27 december 2010 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
sterkte vandaag!! Ik heb vandaag maar vrij genomen... en ben erg blij mee. Het was laat vannacht.
Goedemorgen
Ik stuur geen deurwaardersquote:Op maandag 27 december 2010 08:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu kerst voorbij is moet toch iemand de deurwaarders weer sturen?
Ja totdat Twan me om 9 uur wakker maakte. Heb niet zo heel lekker geslapen.. paar keer wakker geweest en het gevoel gehad dat ik moest overgeven. Maar niet gedaan, gelukkig.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
sterkte vandaag!! Ik heb vandaag maar vrij genomen... en ben erg blij mee. Het was laat vannacht.
Goedemorgen
heb je je auto kapot gereden met een achtervolging?quote:Op maandag 27 december 2010 09:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik stuur geen deurwaardersik kom zelf wel langs
Gisteren bewust heel rustig aan gedaan met slechts wat kaasjes en pate, ik zag de bui al hangen dat ik anders vandaag zou ploffen...quote:Op maandag 27 december 2010 09:45 schreef Cobra4 het volgende:
Iedereen flink aan het uitbuiken zeker?
Zit ook weinig anders op hè?quote:Op maandag 27 december 2010 09:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]mogguh Diaan
![]()
Neuh, ik sla me er wel doornheen
quote:Op maandag 27 december 2010 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Snorharen verschroeid?
Gisteravond gehoord dat een vriendin van m'n ex en mij wel erg vrolijk had gereageerd op het nieuws dat het uit was. Mijn reactie was vooral '' want ik wist wel al dat ze 'm leuk vindt. Ze heeft al aardig op d'r flikker gehad van wat mensen geloof ik
Nee, gelukkig niet.quote:Op maandag 27 december 2010 09:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je je auto kapot gereden met een achtervolging?
Neuh, zag er een keer reclame over en dachtquote:heeft iemand dat programma op een van de RTL's gezien over die Tokkie familie die in Amerika auto's in beslag neemt? Wat een volk![]()
quote:Op maandag 27 december 2010 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Gisteravond gehoord dat een vriendin van m'n ex en mij wel erg vrolijk had gereageerd op het nieuws dat het uit was. Mijn reactie was vooral '' want ik wist wel al dat ze 'm leuk vindt. Ze heeft al aardig op d'r flikker gehad van wat mensen geloof ik
Ik hou van belegenquote:Op maandag 27 december 2010 11:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb 3fm opstaan. Vind de top2000 af en toe iets te belegen
Operation Repo? Weet je dat dat "scripted and dramatized re-enactment" is?quote:Op maandag 27 december 2010 09:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb je je auto kapot gereden met een achtervolging?
heeft iemand dat programma op een van de RTL's gezien over die Tokkie familie die in Amerika auto's in beslag neemt? Wat een volk![]()
Wat voor kleuren zijn de katten en zijn ze rond 29 januari in de rui? Want gegarandeerd dat er minimaal 1 op mijn schoot wil liggen en dan weet ik even welke broek ik aan moet trekkenquote:Op maandag 27 december 2010 10:14 schreef MadMaster het volgende:
Een van onze katten heeft de pelletkachel eindelijk ontdekt, hij zit al anderhalf uur gebiologeerd voor het raampje van de kachel de vlammen te bestuderen...
En minimaal zo belangrijk: zijn ze "geholpen", of lopen we risico dat er een krolse kat rondhangtquote:Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
Wat voor kleuren zijn de katten en zijn ze rond 29 januari in de rui? Want gegarandeerd dat er minimaal 1 op mijn schoot wil liggen en dan weet ik even welke broek ik aan moet trekken
"reality"tv dus (of zijn er ook nog non scripted programma's?quote:Op maandag 27 december 2010 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Operation Repo? Weet je dat dat "scripted and dramatized re-enactment" is?
Hou je daar dan van?quote:Op maandag 27 december 2010 12:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En minimaal zo belangrijk: zijn ze "geholpen", of lopen we risico dat er een krolse kat rondhangt
Eén is schildpad en de ander is pikzwart (die heet dan ook Tutu, vernoemd naar...).quote:Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat voor kleuren zijn de katten en zijn ze rond 29 januari in de rui? Want gegarandeerd dat er minimaal 1 op mijn schoot wil liggen en dan weet ik even welke broek ik aan moet trekken
Hallo, waar zie je ons voor aan?quote:Op maandag 27 december 2010 12:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En minimaal zo belangrijk: zijn ze "geholpen", of lopen we risico dat er een krolse kat rondhangt
quote:Op maandag 27 december 2010 14:05 schreef Etcetera het volgende:
En toen had ik een kerstkaartje waarin staat 'een spastisch fantastisch 2011 gewenst'
Gezelligquote:Op maandag 27 december 2010 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Wordt een druk dagje hier, 's ochtends naar de verjaardag van mn oppaskindje, 's middags werken, en 's avonds alle vrienden bij ons over de vloer
PICS VAN JE KOOKKUNSTEN!quote:Op maandag 27 december 2010 16:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga voor m'n meisje koken
later
quote:
Een post-kerstdineetje of gewoon lekker eten? Eet smakelijk iig!quote:Op maandag 27 december 2010 16:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga voor m'n meisje koken
later
Dat zou ik wel hebben gedaan.quote:Op maandag 27 december 2010 16:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had verwacht dat er "van je vriendin" zou staan toen je om PICS vroeg
Omdat je er zo over zeurt: doe die er dan ook maar bijquote:Op maandag 27 december 2010 16:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had verwacht dat er "van je vriendin" zou staan toen je om PICS vroeg
Goed, ik zal mijn schildpadbroek aantrekkenquote:Op maandag 27 december 2010 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén is schildpad en de ander is pikzwart (die heet dan ook Tutu, vernoemd naar...).
Die schildpad zal je niet zien, die is als de dood voor vreemden en die zwarte zal wel voor de dag komen en kopjes geven, maar niet op schoot komen...
Ben je echt zo'n kattenmagneet?quote:Op maandag 27 december 2010 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed, ik zal mijn schildpadbroek aantrekken
Jaquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
In het Engels dan weer wat minder...
quote:Op maandag 27 december 2010 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
Hier ook tijd om af te sluiten
Fijne avond allemaal!
Je vergeet iemand.quote:Op maandag 27 december 2010 17:13 schreef iamredleader het volgende:zowaar de eerdere verbinding gehaald
dat betekent een kwartier eerder op de plaats van bestemming, dus ook een kwartier meer tijd met Jair
Jij krijgt je quality time vanavondquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:05 schreef iamredleader het volgende:
Mijn dag was best goed tot na het eten bij pap&mam
Opa gaat slecht. Vooruitzichten nu dagen/weken, niet maanden. Doet heel erg zeer. Meer kan ik nu niet kwijt, ik ga even een luchtje scheppen![]()
Dat is slecht nieuws. Sterkte ermee!!quote:Op maandag 27 december 2010 20:05 schreef iamredleader het volgende:
Mijn dag was best goed tot na het eten bij pap&mam
Opa gaat slecht. Vooruitzichten nu dagen/weken, niet maanden. Doet heel erg zeer. Meer kan ik nu niet kwijt, ik ga even een luchtje scheppen![]()
Hoe was de act van PS?quote:Op maandag 27 december 2010 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Terug van circus Herman Renz + etentje.
12 Acts met een veelvoud daarvan aan artiesten, aan het eind, bij het slotapplaus, stonden er 16 artiesten.
Dat is nog eens jobhoppen...
IARL, sterkte weer de komende tijd.
Weltrusten, hoop ik.quote:Op maandag 27 december 2010 21:12 schreef iamredleader het volgende:
Lieve mensen, ik ga afsluiten, beetje op tijd in m'n nest
Welterusten en sterktequote:Op maandag 27 december 2010 21:12 schreef iamredleader het volgende:
Lieve mensen, ik ga afsluiten, beetje op tijd in m'n nest
ik las 'ik ben vanaf nu de ipad'quote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Red sterkte! Dat is een heel vervelend bericht.
Ik Ben nu vanaf de ipad. Love it.
quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik las 'ik ben vanaf nu de ipad'
Jij hebt er ook een? Ik moet nog wel even wat instellingen goedzetten. West jij hoe je moet refreshen in fok?quote:Op maandag 27 december 2010 21:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]ik heb al weken mijn PC thuis niet meer aangehad.
Boven in url balk op dat halve circeltje drukken.quote:Op maandag 27 december 2010 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij hebt er ook een? Ik moet nog wel even wat instellingen goedzetten. West jij hoe je moet refreshen in fok?
Oost ik loop te zoeken naar die functie...quote:Op maandag 27 december 2010 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij hebt er ook een? Ik moet nog wel even wat instellingen goedzetten. West jij hoe je moet refreshen in fok?
Het ging je pad te boven?quote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oost ik loop te zoeken naar die functie...
Dacht je na de Senseo padjes alles gehad te hebben, krijg je ineens een interactief snijplankje...quote:
Ik zie het. Dank jequote:Op maandag 27 december 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Boven in url balk op dat halve circeltje drukken.
Over senseo gesproken, met deze temperaturen doet de mijne het weer, scheelt weer met thermosflessen sjouwenquote:Op maandag 27 december 2010 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dacht je na de Senseo padjes alles gehad te hebben, krijg je ineens een interactief snijplankje...
Diaan, je had al iTunes toch?
Anders kom je wat bedrogen uit...
Dat had den wij al. Ik heb er nu nog gene muziek opgezet.komt later wel.quote:Op maandag 27 december 2010 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dacht je na de Senseo padjes alles gehad te hebben, krijg je ineens een interactief snijplankje...
Diaan, je had al iTunes toch?
Anders kom je wat bedrogen uit...
Wauw!! Ik heb iemand iets kunnen leren over computers!!quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wauw!! Ik heb iemand iets kunnen leren over computers!!
Kom maar op!!quote:Op maandag 27 december 2010 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog wel meer vragen kom!!
He jammer, ik had net een aantal vragenquote:Op maandag 27 december 2010 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom maar op!!
Maar dan morgen. Ik ga nu snurken.![]()
Das minder, Sterkte ermeequote:Op dinsdag 28 december 2010 02:09 schreef iamredleader het volgende:
Zo, en toen was Jair aan het spoken
Uiteindelijk bij wijze van uitzondering bij Tinuviel in bed neergelegd, maar ik kan de slaap voorlopig niet meer vattenben te druk in m'n hoofd met opa
beetje top 2000 kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:33 schreef iamredleader het volgende:
Thanks
Ga zo nog even op de bank hangen, kijken of er iets op tv is.
Tot dan maar weer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik ben meteen weer weg, waarschijnlijk pas na de middag weer.
Wat zouden we zonder die zenders moeten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:20 schreef iamredleader het volgende:
Brak. Uiteindelijk pas tussen kwart over vier / half vijf gaan slapen. Er waren wat leuke programma's op Discovery en National Geographic
Ik gok op 'slapen'...quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat zouden we zonder die zenders moeten.
Ik dacht eerst aan iets anders, maar dan kunnen er nog meer van die kleine mormels op de wereld komen.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan iets anders, maar dan kunnen er nog meer van die kleine mormels op de wereld komen.
De wat!?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
Heey C4een iPad vraag: hoe krijg ik de YT-app werkend?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
Heey C4een iPad vraag: hoe krijg ik de YT-app werkend?
You Tubequote:
Op het app plaatje klikken. Bij mij werkt het dan gewoon.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:41 schreef MadMaster het volgende:
Cobra kan je dat vast prima uitleggen...
Ik krijg een foutmelding. Moet je je eerst aanmelden bij YT dan? OF een account maken daar?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op het app plaatje klikken. Bij mij werkt het dan gewoon.
Zulke moeilijke vragen moet je niet aan mij stellen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik krijg een foutmelding. Moet je je eerst aanmelden bij YT dan? OF een account maken daar?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zulke moeilijke vragen moet je niet aan mij stellen.
Ik bekijk mijn email via Safari.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Andere vraag dan... hoe heb je je mail ingesteld? Ik heb een mailadres van hotmail... kan dat ook?
Ja. En die laat ik gewoon open in het safari overzicht. Bij het opnieuw openen ververst het scherm zich en krijg ik de nieuwe emails te zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |