Volgens mij niet. Alleen toevoegen aan je eigen speellijst of favorieten volgens mij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
Jullie weten veel. Kan ik youtube filmpjes downloaden?
Ow okay... wist ik niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jawel, er zijn meerdere sites/ programmaatjes die dit kunnen. Link erin copieren en downloaden maar.
Great!quote:
IE.quote:
Ik ga die link van Jojo straks even proberen. Ik hoop dat het goed werkt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Pijnlijk aanwezigZal nog wat pijnstillers eten denk ik
Voor FF weet ik wel een addon namelijkMaar als je het nu ook gelukt is
Met welke act?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga de familie vermaken
Later
Ik denk het.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:43 schreef Yurithemaster het volgende:
redelijk rustig hier nog, iedereen verplicht met de familie aan de koffie?
Top 2000 #4 (editie 2010): We zijn los....quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Dat wat MM post en ik moet nog wat dingen doen voor morgen. O.a. een kwarktaart maken, dat kan ik dan weer wel en ik vind ik leuk om te doen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Jij ook.quote:
En daar zit ik dan met mijn bord pasta met spinazie.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren 17 gangen gegeten. Ik zit nog vol
Daar zaten echt heel lekkere dingen tussen. Als het goed is dan krijgen we allemaal alle recepten binnenkort
ik heb gister patat met frikandellen gehadquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
En daar zit ik dan met mijn bord pasta met spinazie.
Dat hoeft echt niet minder lekker te zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
En daar zit ik dan met mijn bord pasta met spinazie.
kids?! kids?! je gaat toch niet ook nog eens een single mom worden ?!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:33 schreef Etcetera het volgende:
In de bestelling:
[ afbeelding ]
Marylin, een haarmasker en
[ afbeelding ]
Honey I Washed The Kids, een zeep.
Hmmm, 17 gangen diner of pasta met spinazie van 2 dagen oud, tough choice.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
Dat hoeft echt niet minder lekker te zijn
Hoeft niet, ik ben er al weer vanaf. Werd echt veel te duur.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben gaan Lushen.
Now I'm doomed, probably.
Ja ik zou het ook wel weten. Nu waren de eerste 5-6 gangen allemaal vis dus het zat mij persoonlijk ook niet echt mee hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:36 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, 17 gangen diner of pasta met spinazie van 2 dagen oud, tough choice.
Dan gebruik je te weinigquote:Hoeft niet, ik ben er al weer vanaf. Werd echt veel te duur.
Goed dat je jezelf lekker verwent.
Overigens gaan die maskers wel lang mee, heb al zeker een jaar zo'n pot in de badkamer staan.
Ah dan zal het bij mij wel loslopen, ben best goed in geld *niet* uitgevenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:36 schreef wyccie het volgende:
Hoeft niet, ik ben er al weer vanaf. Werd echt veel te duur.
Goed dat je jezelf lekker verwent.
Overigens gaan die maskers wel lang mee, heb al zeker een jaar zo'n pot in de badkamer staan.
Ik begin daar steeds slechter in te worden heb ik het ideequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ah dan zal het bij mij wel loslopen, ben best goed in geld *niet* uitgeven
Visquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:40 schreef Nembrionic het volgende: Nu waren de eerste 5-6 gangen allemaal vis dus het zat mij persoonlijk ook niet echt mee hoor
Eigenlijk zou ik het elke zondag moeten gebruiken, maar ik vind het zo'n gedoe. Zojuist wel een ander maskertje gebruikt, want ik verveelde me.quote:Dan gebruik je te weinig
Ik heb dat andersom. Het fijne van de co-schappen is dat ik geen tijd heb om geld uit te geven. Maar internetshoppen kan dan weer wel, helaas.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:42 schreef Etcetera het volgende:Ah dan zal het bij mij wel loslopen, ben best goed in geld *niet* uitgeven
Verwen jezelf anders eens met een bioscoopbezoekquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet wel oppassen dat ik nu niet ineens een berg geld ga uitgeven omdat ik mezelf 'even wil verwennen' trouwens
Heeft hij jouw adres?quote:Op zondag 26 december 2010 00:10 schreef Etcetera het volgende:
Nope, alhoewel Whiteguy zei dat het van hem was - en dat geloof ik nog steeds niet
Vanwaar deze achterdocht? Ik ben een uiterst eerlijk en integer persoon!quote:Op zondag 26 december 2010 00:27 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof hem ook niet. Naar welke film wil je gaan?
Dus nu zit jij zo achter de computer?quote:Op zondag 26 december 2010 00:11 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nu toch maar even die Lush masker op mijn gezicht gesmeerd. Misschien heb ik de vorige keer de deksel niet goed dicht gedaan, want het smeerde nu wat stroef.
Hopelijk gaat het spul niet schimmelen, want ik heb er twee druppels water bij gedaan.
Dat geloof ik grotendeels wel, maar ik denk niet dat jij Etcie dat bioscoopkaartje hebt gestuurd.quote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef Whiteguy het volgende:
Vanwaar deze achterdocht? Ik ben een uiterst eerlijk en integer persoon!
Nee, want ik heb geen laptop. En geen bad. Ook geen komkommers trouwens.quote:Op zondag 26 december 2010 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
Dus nu zit jij zo achter de computer?
[ afbeelding ]![]()
Ik heb hier wel een komkommer liggen maar daar heb je zeker niets aan?quote:Op zondag 26 december 2010 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen laptop. En geen bad. Ook geen komkommers trouwens.
quote:Op zondag 26 december 2010 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb hier wel een komkommer liggen maar daar heb je zeker niets aan?
Ze hebben wel een kerstlunch gehad, maar ik had geen zin. Het is al heel lang niet meer voorgekomen dat ik 2 dagen achterelkaar vrij ben.quote:Je gaat niets met je moeder doen deze kerst?
Neen, wel downlooibaar. Onder andere via Torrents. Het is ook heel erg leuk. Een soort "Dit was het nieuws" maar dan met leuke wetenschappelijke feiten.quote:Op zondag 26 december 2010 01:18 schreef wyccie het volgende:
Even op Wiki gekeken. Lijkt me ook wel een leuk programma.
Is het op tv te zien?
En dan moeten je co-schappen nog beginnen...quote:Op zondag 26 december 2010 01:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben wel een kerstlunch gehad, maar ik had geen zin. Het is al heel lang niet meer voorgekomen dat ik 2 dagen achterelkaar vrij ben.
Wanneer ga je weer in het openbaar kokkerellen?quote:Op zondag 26 december 2010 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb vanavond trouwens een geweldige vanillesaus gemaakt met gecarameliseerde frambozen
29 januari?quote:Op zondag 26 december 2010 01:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer in het openbaar kokkerellen?
Eind januari kan, maar wordt het dan een whisky en bierdiner of zo? Mw. MM zal dan ook d'r kookkunsten wel uit de kast halen, dus dat kan iets moois worden...quote:Op zondag 26 december 2010 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
29 januari?
Ik heb nog geen plannen verder maar ik doe het ook niet op vaste basis zeg maar
Als Mw. MM dat doet, dan hoef ik dan natuurlijk niet te doenquote:Op zondag 26 december 2010 01:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eind januari kan, maar wordt het dan een whisky en bierdiner of zo? Mw. MM zal dan ook d'r kookkunsten wel uit de kast halen, dus dat kan iets moois worden...
Ik heb alleen naar de plaatjes gekeken.quote:
Ben al begonnen! Nu juist vakantie.quote:Op zondag 26 december 2010 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
En dan moeten je co-schappen nog beginnen...
Damn it! Vergetenquote:Op zondag 26 december 2010 01:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb alleen naar de plaatjes gekeken.![]()
[..]
Ben al begonnen! Nu juist vakantie.
Het starttijdstip moet nog bepaald worden, dus dat bepaald tevens wel of geen diner of zo. Zal het vandeweek eens met mw. MM bespreken, nog maar 5 weken te gaan...quote:Op zondag 26 december 2010 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als Mw. MM dat doet, dan hoef ik dan natuurlijk niet te doen
Maar dat lijkt me wel leuk
Mensen moeten toch eten
Ja kijk maar even. Het is een zaterdag dus voor de meeste mensen een werkloze dagquote:Op zondag 26 december 2010 01:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het starttijdstip moet nog bepaald worden, dus dat bepaald tevens wel of geen diner of zo. Zal het vandeweek eens met mw. MM bespreken, nog maar 5 weken te gaan...
Jawel, die heeft een meetquote:Op zondag 26 december 2010 01:41 schreef MadMaster het volgende:
En heeft Wyccie de 29e januari niets te doen?
Komt goed, ik ga er nu alvast een nachtje over slapen,,,quote:Op zondag 26 december 2010 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja kijk maar even. Het is een zaterdag dus voor de meeste mensen een werkloze dag
Dat mag ook wel, na die grote flessen drankquote:Op zondag 26 december 2010 01:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt goed, ik ga er nu alvast een nachtje over slapen,,,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |