Dat is iets anders, tegenwoordig is het allemaal vrijwillig. Nu jaagt de regering ze de dood in terwijl we daar niets te zoeken hebben.quote:Op zondag 26 december 2010 19:30 schreef onzichtbare het volgende:
ja ja wat een commentaren gaan jullie allemaal maar eens terug naar 6....juni 1944 of ga te raden bij oma of opa of warennnnnn dat geennnnnnnnnn helden
Behoorlijk verschil tussen vechten voor je vrijheid in je eigen land of het leger in gaan om in andere landen mensen dood te kunnen schieten.quote:Op zondag 26 december 2010 19:30 schreef onzichtbare het volgende:
ja ja wat een commentaren gaan jullie allemaal maar eens terug naar 6....juni 1944 of ga te raden bij oma of opa of warennnnnn dat geennnnnnnnnn helden
Daar heb ik het niet over, 2e wereld oorlog zoals the_chosen_1 aangaf is totaal iets anders. Hier werden de militairen verplicht te vechten in een wereld<oorlogquote:Op zondag 26 december 2010 19:30 schreef onzichtbare het volgende:
Tsja en als we daar weg zijn hebben ze weer een mooi plekje om aan te vallen, we maken geen vrienden op deze manier.quote:Op maandag 27 december 2010 01:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vind wel dat als mensen hun leven riskeren om een betere wereld mogelijk te maken, dat ze helden mogen worden genoemd.
Je kan het eens zijn met de oorlog of niet maar uit dat oogpunt word oorlog gevoerd. Nou is dat natuurlijk maar een halve (of helemaal geen) waarheid, maar dat is wat die gasten denken.
Het zorgt er in ieder geval dat de taliban zich focust op hen in Afghanistan e.d. in plaats van ons in Nederland.
Mag ik weten hoe jij bij dat dikgedrukte komt? De mensen die ik ken die defensie gaan dienen doen dit vooral omdat ze, niks beters weten, grote wapens mogen schieten en/of een excuus krijgen om mensen overhoop te schieten.quote:Op maandag 27 december 2010 01:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vind wel dat als mensen hun leven riskeren om een betere wereld mogelijk te maken, dat ze helden mogen worden genoemd.
Je kan het eens zijn met de oorlog of niet maar uit dat oogpunt word oorlog gevoerd. Nou is dat natuurlijk maar een halve (of helemaal geen) waarheid, maar dat is wat die gasten denken.
Het zorgt er in ieder geval dat de taliban zich focust op hen in Afghanistan e.d. in plaats van ons in Nederland.
quote:Op maandag 27 december 2010 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht ja.
zandmensen doodschieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |