Ik heb het gewijzigdquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:56 schreef Incantrix het volgende:
Ow, maar Flowerbox had mij al geraden hoorZe heeft alleen nog niet gereageerd op mijn bevestiging, omdat ze deze dagen niet online kon zijn
Uitpakpost van Flowerboxquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:07 schreef Incantrix het volgende:
Thnx, Mrien! Morgen heb ik denk ik ook wel even tijd om het linkje naar haar fotoverslag op te zoeken (ze was de eerste uitpakster), maar nu ga ik even een tukje doen
Afgelopen woensdagquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:15 schreef amaranta het volgende:
Rocka, wanneer heb jij eigenlijk je pakje ontvangen?
Haha, zo is het idd wel erg makkelijk voor jequote:Op zaterdag 25 december 2010 10:22 schreef Joshua. het volgende:
Dat kan dan niet heel erg moeilijk meer zijn.
Als het lijnloos niet is dan moet het wel Innepin zijn.
Maar het ging me niet om de cadeautjes.quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:58 schreef Kersjes het volgende:
Joshua, en dan heb je je kadootjes nog niet eens uitgepakt
nou nou nou ? insert met de voet tappende smileyquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:05 schreef bodpa09 het volgende:
Ik denk dat Joshua de Santa van Basboussa is.
Ja, of van Ynskequote:Op zaterdag 25 december 2010 11:05 schreef bodpa09 het volgende:
Ik denk dat Joshua de Santa van Basboussa is.
Knap, ik ben onder de indruk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:12 schreef bodpa09 het volgende:
Goed he! Ik voel dat gewoon aan mijn water.
Dan moet haar Santa maar vertellen wat ze gestuurd heeft.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het voor de santa van basboussa best wel lullig dat ze geen reaktie kreeg op dr pakje.
ik was stiknieuwsgierig hoe mijn kadootjes ontvangen zouden worden.
t lijkt me zo'n open einde.
of ze zijn veel langer gebleven dan het plan en pas net terug in nl.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:20 schreef amaranta het volgende:
Maar Rocka, als jij woensdag pas het cadeautje van BsB hebt ontvangen, dan is het kort daarvoor op de post gedaan.
Dus dan denk ik dat er niets iets heel ernstigs aan de hand is met bsb, anders zou het hoofd van dr moeder (of wie dan ook) er ook niet naar staan. Toch?
Maar waarom dan geen teken van leven???
dat is dan toch nog steeds geen reaktie?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan moet haar Santa maar vertellen wat ze gestuurd heeft.
Kan ook, maar neemt niet weg dat als 'moeder' de tijd neemt om een cadeautje voor een wildvreemde te posten. Dat het met haar dochter wel redelijk zal gaan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:21 schreef simmu het volgende:
[..]
of ze zijn veel langer gebleven dan het plan en pas net terug in nl.
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat dit klopt. Ik zag Lijnloos niet online, denk niet dat ze het erg vind dat ik het nu bevestig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:20 schreef trui het volgende:
leuk pakket, ynske!
prachtige vogel, amaranta!![]()
en dan is er maar een mogelijke combinatie van die laatste namen, toch? joshua voor basboussa en lijnloos voor joshua.
lekker op tijd opgelost allemaal dit jaar! alleen moet basboussa nog even boven water (of sneeuw?) komen en ben ik ook erg benieuwd naar de inhoud van die laatste twee pakjes!
ik heb van alles uit eigen voorraad gegeven/gebruikt. een boek dat ik heel leuk vond maar toch niet nog een keer ga lezen, garen dat ik toch nog had liggen, oude kerstkaarten, gelukspoppetjes die ik nog over had van de adventskalender-kadootjes die ik voor m'n kinderen gekocht had. dat is misschien niet helemaal eerlijk qua geld maar ik vind 't gewoon zo leuk om er een flink pakket van te maken dat ik dan niet zo precies kijk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
Wat leuk Ynske. Hoe doen sommigen dat toch? Zoveel cadeautjes voor ¤ 10,=?
Okay op die manier... ik vind het ook leuk om meer dingen te doen.. heb ik dit jaar ook wel gedaan. Vorig jaar had ik ook nog wat liggen wat ik in het pakketje had gedaan. Maar wel een goed idee voor volgend jaar, als ik dan weer meedoe.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:32 schreef trui het volgende:
[..]
ik heb van alles uit eigen voorraad gegeven/gebruikt. een boek dat ik heel leuk vond maar toch niet nog een keer ga lezen, garen dat ik toch nog had liggen, oude kerstkaarten, gelukspoppetjes die ik nog over had van de adventskalender-kadootjes die ik voor m'n kinderen gekocht had. dat is misschien niet helemaal eerlijk qua geld maar ik vind 't gewoon zo leuk om er een flink pakket van te maken dat ik dan niet zo precies kijk.
Okay.. dan is het inderdaad aan de late kant. Vriendin woont niet in de buurt?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:42 schreef Joshua. het volgende:
Omdat het pakje er pas 23 december was.
En wij vieren de 24 altijd kerst bij mijn schoon familie.
ah mooi, dat was een gok (dat doucheschuim). en 't boek zou ik ook niet zo gauw gekozen hebben, ik kreeg het afgelopen verjaardag. maar ik heb 't met veel plezier gelezen, moest herhaaldelijk hardop grinniken erom, dus vandaar dat ik 't gerust durf door te geven. maar 't kan natuurlijk best dat jij 't niet zo geweldig vindt, kijk maar hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:34 schreef Nijna het volgende:
Trui, ik vind het doucheschuimpje trouwens lekkerrrr. En het boek ligt nog even op de stapel, want ik heb eerst 2 biebboeken die ik uit wil lezen, maar ik ben zeer benieuwd. Het is niet iets wat ik zelf zo gauw uit de kast zou trekken denk ik, maar je hoort het nog als ik het heb gelezen
.
Pas ik later even aan als ik op gewone pc zit, net als de foto's van amaranta, diaan en ynske.quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:25 schreef Chan het volgende:
Dit topic hoort nog als 3e in de openingspost
[OUD Secret Santa] Es geht los! De lootjes zijn getrokken!
Ik vind het wel leuk, want ondanks dat ik het zelf niet zou pakken, is dit wel leuk om eens iets anders dan anders te lezen. Maar je hoort het nogquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:43 schreef trui het volgende:
[..]
ah mooi, dat was een gok (dat doucheschuim). en 't boek zou ik ook niet zo gauw gekozen hebben, ik kreeg het afgelopen verjaardag. maar ik heb 't met veel plezier gelezen, moest herhaaldelijk hardop grinniken erom, dus vandaar dat ik 't gerust durf door te geven. maar 't kan natuurlijk best dat jij 't niet zo geweldig vindt, kijk maar hoor.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:40 schreef Joshua. het volgende:
Dan zal ik wel vertellen wat er allemaal in het pakje zat van Basboussa.
Er zat een verjaardagskalender in.
Het leuke van de kalender was dat je de kalender kon gebruiken als kalender of als kaarten.
Elke maand zaten vier kaarten aan vast.
Een boek en een klein boekje van Nijntje.
Smaakjes thee.
Geschenk verpakking met allemaal kleine flesje shampoo voor onder de douche.
En een mooie kerstkaart met een gedicht met allemaal hintjes er in.
Dat was het wel een beetje.
quote:Op zondag 26 december 2010 10:36 schreef Joshua. het volgende:
Ondanks alles heb ik erg mijn best gedaan om er wat moois van te maken.
Het was erg moeilijk om wat te verzinnen voor een ander en ik moest het pakje ook nog eens sneller in orde maken dan een ander.
Volgend jaar beter.
Jaaahh!quote:Op zondag 26 december 2010 13:45 schreef flowerbox het volgende:
Incantrixx, nogmaals heel erg bedankt voor de kadootjes.![]()
Hopelijk was het een beetje leuk om mijn SS te zijn?![]()
Fijne 2e kerstdag verder.
ik had met opzet niet te veel terug gelezen, dus was aan de hand van de postcode echt aan t denken, van wie woont daar nu, tot ik de kaart las, en aan de verbouwing bij jullie moest denkenquote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef innepin het volgende:
Ynske, fijn dat je er blij mee bent!
En het raden was nou niet bepaald moeilijk meer he
Alleen als je belooft om ook mee te gaan posten in de andere topics in OUDquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:45 schreef Joshua. het volgende:
Als jullie dit volgend jaar weer doen dan ben ik ook weer van de partij.
Als ik weer mee mag doen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:45 schreef Joshua. het volgende:
Als jullie dit volgend jaar weer doen dan ben ik ook weer van de partij.
Als ik weer mee mag doen.
Dat wat er in de avatar van lijnloos staat.quote:
Ik ben er ook erg blij meequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:31 schreef mijsje het volgende:
ik word helemaal blij als ik de uitpakposts zie
Rocka, pakje uit Canada, maar zonder Maple-sirop? nou, das balen...![]()
had je hele andere wensen genoemd?(ow, en ik ben jaloers op je lootje... die doosjes met die letters
net als ik een paar jaar terug erg jaloers was op Freecel (dacht ik) (maar toen deed ik nog niet eens mee...) die kreeg toen die mooie theedoos
daar ben je echt zo ontzettend goed in!
)
Maar wij zijn er wel heul blij mee!! Zitten nu in Reims maar in het nieuwe jaar ga ik er zeker uit koken.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:07 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik ben er ook erg blij mee
Moet nog ff bedenken wat ik er precies in ga doen. wellicht idd een haarlok van Aviva, en voor Eli iets anders. het duurt nog een tijd voor hij gaat wisselen, maar een ander aandenken van zijn peutertijd is altijd leuk.
Ik vroeg me idd af hoe sommige mensen zulke geweldige pakketten konden samenstellen met een dergelijk beperkt budget!
Daarom heb ik (wellicht heel flauw) via bol.com iets besteld. Is maar 2 euro verzendkosten, ipv bijna 7.
Wanneer komt de volgende actie?
Wat grappig dat je zus met hetzelfde boek had.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef becky27 het volgende:
[..]
Maar wij zijn er wel heul blij mee!! Zitten nu in Reims maar in het nieuwe jaar ga ik er zeker uit koken.
Kreeg m ook nog van mijn zusje met Kerst maar toen moest ik zeggen dat ik het boekje al had. Zegt zij 'hij is net uit'. Tja, een vlotte santa had ik,.
Wow, dat is echt gaaf!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:10 schreef mijsje het volgende:
ow, Davinia, speciaal voor jou even een update...(heeft verder weinig met Secret Santa te maken, behalve dat het idee daar vandaan kwam...
)
"Oh nee!!! (zei Kwekkie)" Heeft Niels uit het boekje wat hij van jou gekregen heeftquote:Op donderdag 22 september 2011 21:47 schreef Orea het volgende:
Ooooh vorig jaar was mijn eerste keer en eigenlijk vind ik het wel weer leuk om het dit jaar weer te doen!!
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef Twinkly het volgende:
Jaa!
[..]
"Oh nee!!! (zei Kwekkie)" Heeft Niels uit het boekje wat hij van jou gekregen heeft
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:57 schreef becky27 het volgende:
Jaaaaa, leuk!! vorig jaar was het zo leuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |