Ja, of van Ynskequote:Op zaterdag 25 december 2010 11:05 schreef bodpa09 het volgende:
Ik denk dat Joshua de Santa van Basboussa is.
Knap, ik ben onder de indruk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:12 schreef bodpa09 het volgende:
Goed he! Ik voel dat gewoon aan mijn water.
Dan moet haar Santa maar vertellen wat ze gestuurd heeft.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het voor de santa van basboussa best wel lullig dat ze geen reaktie kreeg op dr pakje.
ik was stiknieuwsgierig hoe mijn kadootjes ontvangen zouden worden.
t lijkt me zo'n open einde.
of ze zijn veel langer gebleven dan het plan en pas net terug in nl.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:20 schreef amaranta het volgende:
Maar Rocka, als jij woensdag pas het cadeautje van BsB hebt ontvangen, dan is het kort daarvoor op de post gedaan.
Dus dan denk ik dat er niets iets heel ernstigs aan de hand is met bsb, anders zou het hoofd van dr moeder (of wie dan ook) er ook niet naar staan. Toch?
Maar waarom dan geen teken van leven???
dat is dan toch nog steeds geen reaktie?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan moet haar Santa maar vertellen wat ze gestuurd heeft.
Kan ook, maar neemt niet weg dat als 'moeder' de tijd neemt om een cadeautje voor een wildvreemde te posten. Dat het met haar dochter wel redelijk zal gaan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:21 schreef simmu het volgende:
[..]
of ze zijn veel langer gebleven dan het plan en pas net terug in nl.
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat dit klopt. Ik zag Lijnloos niet online, denk niet dat ze het erg vind dat ik het nu bevestig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:20 schreef trui het volgende:
leuk pakket, ynske!
prachtige vogel, amaranta!![]()
en dan is er maar een mogelijke combinatie van die laatste namen, toch? joshua voor basboussa en lijnloos voor joshua.
lekker op tijd opgelost allemaal dit jaar! alleen moet basboussa nog even boven water (of sneeuw?) komen en ben ik ook erg benieuwd naar de inhoud van die laatste twee pakjes!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |