quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:45 schreef Joshua. het volgende:
Als jullie dit volgend jaar weer doen dan ben ik ook weer van de partij.
Als ik weer mee mag doen.
Dat wat er in de avatar van lijnloos staat.quote:
Ik ben er ook erg blij meequote:Op vrijdag 24 december 2010 22:31 schreef mijsje het volgende:
ik word helemaal blij als ik de uitpakposts zie
Rocka, pakje uit Canada, maar zonder Maple-sirop? nou, das balen...![]()
had je hele andere wensen genoemd?(ow, en ik ben jaloers op je lootje... die doosjes met die letters
net als ik een paar jaar terug erg jaloers was op Freecel (dacht ik) (maar toen deed ik nog niet eens mee...) die kreeg toen die mooie theedoos
daar ben je echt zo ontzettend goed in!
)
Maar wij zijn er wel heul blij mee!! Zitten nu in Reims maar in het nieuwe jaar ga ik er zeker uit koken.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:07 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik ben er ook erg blij mee
Moet nog ff bedenken wat ik er precies in ga doen. wellicht idd een haarlok van Aviva, en voor Eli iets anders. het duurt nog een tijd voor hij gaat wisselen, maar een ander aandenken van zijn peutertijd is altijd leuk.
Ik vroeg me idd af hoe sommige mensen zulke geweldige pakketten konden samenstellen met een dergelijk beperkt budget!
Daarom heb ik (wellicht heel flauw) via bol.com iets besteld. Is maar 2 euro verzendkosten, ipv bijna 7.
Wanneer komt de volgende actie?
Wat grappig dat je zus met hetzelfde boek had.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef becky27 het volgende:
[..]
Maar wij zijn er wel heul blij mee!! Zitten nu in Reims maar in het nieuwe jaar ga ik er zeker uit koken.
Kreeg m ook nog van mijn zusje met Kerst maar toen moest ik zeggen dat ik het boekje al had. Zegt zij 'hij is net uit'. Tja, een vlotte santa had ik,.
Wow, dat is echt gaaf!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:10 schreef mijsje het volgende:
ow, Davinia, speciaal voor jou even een update...(heeft verder weinig met Secret Santa te maken, behalve dat het idee daar vandaan kwam...
)
"Oh nee!!! (zei Kwekkie)" Heeft Niels uit het boekje wat hij van jou gekregen heeftquote:Op donderdag 22 september 2011 21:47 schreef Orea het volgende:
Ooooh vorig jaar was mijn eerste keer en eigenlijk vind ik het wel weer leuk om het dit jaar weer te doen!!
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef Twinkly het volgende:
Jaa!
[..]
"Oh nee!!! (zei Kwekkie)" Heeft Niels uit het boekje wat hij van jou gekregen heeft
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:57 schreef becky27 het volgende:
Jaaaaa, leuk!! vorig jaar was het zo leuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |