omdat ik niet van auto's hou?quote:
Ik vind TG geweldig maar heb ook niks met auto'squote:Op vrijdag 24 december 2010 11:25 schreef Salatrel het volgende:
top gear is zoveel meer dan alleen maar auto's![]()
tis geen RTL Autowereld oid
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
Auto's interesseren mij ook niets.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:28 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik vind TG geweldig maar heb ook niks met auto's
welkequote:Op vrijdag 24 december 2010 11:53 schreef Lamon het volgende:
Het inspireert me zelfs om voor het eerst sinds jaren een nieuwe topic te openen over films.
indd. Apple is de enige die een logosticker van 35% van het apparaat erop plakt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:23 schreef Salatrel het volgende:
waarom zou je daar een patent op aanvragen?
Je moet tegenwoordig overal patent op vragen als merkbedrijf, om rechtszaken te voorkomen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:23 schreef Salatrel het volgende:
waarom zou je daar een patent op aanvragen?
Maar anders doet BB het weer en vraagt er patent op, het is allemaal nogal dom.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:27 schreef Salatrel het volgende:
ja maar het is niet alsof ze nu een of ander technologisch eureka moment hebben gehad. ze plaatsen een standaard onderdeeltje gewoon op een andere plaats.
dat bedrijf heet RIMquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar anders doet BB het weer en vraagt er patent op, het is allemaal nogal dom.
quote:
quote:
Ik hoor eigenlijk niets meer over dat probleem?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:20 schreef Lamon het volgende:
AMSTERDAM Uit een recentelijk aangevraagd patent blijkt dat Apple plannen heeft om de antenne van de iPhone achter het logo op de achterkant van de telefoon te verwerken. Mogelijk is de aanpassing een reactie op de problemen rondom de antenne van de iPhone 4 eerder dit jaar.
Beetje laat, vrienden.
Probleem schijnt ook erg opgeblazen te zijn. Je moet heel hard knijpen eer het bereik afneemt, mij lukte het niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk niets meer over dat probleem?
Walgelijkquote:
Ging net kijken wanneer mijn huidige abonnement afloopt, 6 mei pas. Ik wil nieuwe iPhone, mijn huidige is gaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Probleem schijnt ook erg opgeblazen te zijn. Je moet heel hard knijpen eer het bereik afneemt, mij lukte het niet.
Ik neem nooit meer een 2-jarig abonnement.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ging net kijken wanneer mijn huidige abonnement afloopt, 6 mei pas. Ik wil nieuwe iPhone, mijn huidige is gaar.
Wat je zegtquote:
Mevrouw jij voor jou.. En wat loop je nou direct weer over je goeie goed te kwijlen dan?quote:
quote:
Helaas welquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:04 schreef Salatrel het volgende:
mevrouw zeg ik alleen tegen oude tangen. ben jij een oude tang?
Wat een alleraardigste jongeman ben jequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ok mevrouw. zal ik u helpen oversteken?
Dat zei ik de afgelopen maanden ook, maar bij een éénjarig abonnement moet je zoveel ineens overmaken en ik wil hoe dan ook de nieuwe.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik neem nooit meer een 2-jarig abonnement.
tararaboemdiejeequote:
Nee hij "wil er vroeg bij zijn, dalijk zijn de langevingers op"quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:15 schreef Salatrel het volgende:
vanaf 7 uur al?doet ie voor heel het land boodschappen ofzo?
Ik moet nog ongeveer 1,5 jaar met mijn 3gs.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zei ik de afgelopen maanden ook, maar bij een éénjarig abonnement moet je zoveel ineens overmaken en ik wil hoe dan ook de nieuwe.
Blijf eens van mijn zusje afquote:
Hij had het beter bij Albert.nl kunnen bestellen :pquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:28 schreef wolvendagen het volgende:
Hij is nu al 5 minuten bezig met de auto uitladen
Hij is nog 5000 andere winkels afgeweest waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij had het beter bij Albert.nl kunnen bestellen :p
Jezusquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is nog 5000 andere winkels afgeweest waarschijnlijk.
Ik heb nog gewoon een 3G. Batterij is fucked up en wifi werkt ook niet meer. Gelukkig nog maar tot februari of zo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik moet nog ongeveer 1,5 jaar met mijn 3gs.Wat een drama.
ik doneer een blackberryquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:49 schreef wise het volgende:
nog een half jaar aan mijn oude kut g2 en dan nieuwe phone
Mij dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik doneer een blackberry
maar niet aan jou
ik hoef geen BBquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik doneer een blackberry
maar niet aan jou
is meestal zal.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:53 schreef Salatrel het volgende:
godverdomme bestel je 2 kaarten voor soldaat van oranje e-ticket krijg je stoel 6 en stoel 8
kun je gaan bellen a 45 cent per minuut blijken die stoelen gewoon naast elkaar te staan?
ja weet ik datquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:54 schreef wise het volgende:
[..]
is meestal zal.
Even rijen en oneven rijen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja weet ik datik ga nooit naar dat soort dingen
Nee! Hij heeft gister overleefd. Hij is wel uit me handen gevallenquote:
2 zusjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sorry ik heb een zwak voor zusjes
das fucking kouloe, weet je.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee! Hij heeft gister overleefd. Hij is wel uit me handen gevallenDus de eerste kras zit er alweer op.
kouloequote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:14 schreef wolvendagen het volgende:
OMG I JUST GOT RICK ROLLED BY 3FM
vaak erin gekeken, me dunkt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:15 schreef reetveter het volgende:
Met dat spelletje kwam je altijd met blauwe armen thuis
rules 1 & 2quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
kaoloik heb mn vader verteld over Rick Roll en The Game.
Hij moest lachen, ik ga hem omtoveren in een 4chan geek
duur voor een bankzitter. Beter wordt hij wel,maar dan zal hij eerst die 3 voor em moeten wegspelenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:16 schreef reetveter het volgende:
Appelvlaai die je voor 100 miljoen kan kopen. Krijg es allemaal heel rap de pestkanker
Nee, iedereen sloeg gewoon echt te hard voor woorden daarom had iedereen datquote:
Dat zou bij mijn vader niet lukkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
kaoloik heb mn vader verteld over Rick Roll en The Game.
Hij moest lachen, ik ga hem omtoveren in een 4chan geek
dus waarom kwam je dan blauw thuisquote:
dat zijn internet regelsquote:
kouloe, dat zijn the game regelsquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat zijn internet regels
niet the game en rick roll regels
kaolo bek houwe
ja, die wil natuurlijk ook vroeg thuis zijn met kerstavondquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:22 schreef Salatrel het volgende:
wat is met deze
vandaag komt de postbode al om 14:30 de post halenoftewel wat ik nog aan werk verzet tussen 14:30 en 17:00 maakt niet uit want eventuele post gaat toch pas maandag de deur uit
vallen al die kippen op straat *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK*quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:22 schreef wise het volgende:
Vrachtwagen met diepvrieskippen gekanteld op A50
flauwquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vallen al die kippen op straat *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK*
Ja, maar de regels zijn niet do not talk about it en daar doelde jij op. faalhaasquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:19 schreef wise het volgende:
[..]
kouloe, dat zijn the game regels
edit: die heeft er 3 zelfs![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Game_(mind_game)
kouloe, komt niet pratenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar de regels zijn niet do not talk about it en daar doelde jij op. faalhaas
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
IK DACHT GISTERNACHT HE WAT IS HET DONKER? BLEEK AJAX DE STERREN VAN DE HEMEL GESPEELD TE HEBBEN
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Salatrel het volgende:
wijs ik heb je quote gequote op de FP
FPquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Salatrel het volgende:
de gequote quote gequotequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Salatrel het volgende:
worden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:28 schreef Splutje het volgende:
[..]
FPWil je laagbegaafd worden of zo
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
IK DACHT GISTERNACHT HE WAT IS HET DONKER? BLEEK AJAX DE STERREN VAN DE HEMEL GESPEELD TE HEBBEN
die op de grondquote:
Als die op de grond jou nicht is ontvangt je nicht hem graag anaalquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die op de grond
is precies dezelfde foto als die zij heeft
oh dan hebben zij en ik nog wat gemeenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als die op de grond jou nicht is ontvangt je nicht hem graag anaal
kloptquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als die op de grond jou nicht is ontvangt je nicht hem graag anaal
WAT ZIT je op de viva danquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:41 schreef Salatrel het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)ist_messages/84959/0
rot op jood jij mag geen kerst vierenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:52 schreef Panzermaus het volgende:
DREIDEL DREIDEL DREIDEL
I MADE YOU OUT OF CLAY
DREIDEL DREIDEL DREIDEL
WITH DREIDEL I SHALL PLAY
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:03 schreef gers het volgende:
[..]
rot op jood jij mag geen kerst vieren
wel opletten voor het zakje nepjewgold hequote:
quote:
Kleine moeite.quote:
dus je woont toch in een aanleunwoning.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kleine moeite.
Mijn buurman is nu sneeuw aan het schuiven, om de oude mensjes hier niet te laten struikelen, en vroeg net toen ik langs liep of ik ook wilde helpen. Ik zei dat ik het later wel doe, ik voel me nu echt lullig.
hahahahahahquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
dus je woont toch in een aanleunwoning.
Ja, goede, haha.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
dus je woont toch in een aanleunwoning.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Mozy is vanochtend naar het station gelopen en is nu bijna hier met de trein.
En ik ga zo naar dommelenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hun auto zat vast in de sneeuw.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ik ga zo naar dommelen, maar mn ouders staan klaar
.
Poetsen bij mensen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:25 schreef Crack_ het volgende:
Kreeg van die mensen waar ik poets 20 euro voor de h&m en bij de andere een fles poire![]()
Oh damn.. :/quote:
Doe normaal, van dommelsch manquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:25 schreef Salatrel het volgende:
dommelen?moet ik even op de kaart kijken hoor
Nee natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
na het eten moet ie weer naar huis?
ohhh zeg dat dan meteenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, gelukkig is het in de randstad nu helemaal weg.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou zo erg in gesneeuwd is het daar dus. Geen bussen, auto zat vast, te glad om te fietsen.
Nee, nouja wel zoietsquote:
Nice. Ik doe dat wel namelijk, thuiszorgquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, nouja wel zoiets.
Tis wit, die vrouw heeft een spierziekte en kan daardoor zelf niet boodschappen doen en poetsen en noem maar op en dat doe ik dus. En dat gaat gewoon via de overheid.
Op mn loonstrookje staat dan ook "zorgverlener".
Dat noemden ze vroeger Alpha of Beta hulp, ik heb dat ook jaren gedaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, nouja wel zoiets.
Tis wit, die vrouw heeft een spierziekte en kan daardoor zelf niet boodschappen doen en poetsen en noem maar op en dat doe ik dus. En dat gaat gewoon via de overheid.
Op mn loonstrookje staat dan ook "zorgverlener".
Oh, wat dan precies?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:29 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nice. Ik doe dat wel namelijk, thuiszorg
Huishoudelijke hulp, beetje boodschappen doen, stofzuigen en vooral koffie drinken. Top jobquote:
Alpha hulp dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Huishoudelijke hulp, beetje boodschappen doen, stofzuigen en vooral koffie drinken. Top job
Haha, ja eigenlijk 't zelfde als bij dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Huishoudelijke hulp, beetje boodschappen doen, stofzuigen en vooral koffie drinken. Top job
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tja, gelukkig is het in de randstad nu helemaal weg.
Ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:34 schreef Crack_ het volgende:
Vind boodschappen doen 't leukste. Moest vandaag ookweer doen, maar das moeilijk man
. Voor iemand anders boodschappen doen
.
zou ik ook doen... alleen heb ik geen bagagedrager op mijn fiets. maar je mag wel op de stang zittenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:39 schreef Crack_ het volgende:
Oja, en een jongen gaf me een lift op de fiets naar de tram vandaag haha![]()
.
Gewoon al cadeautje voor kerst zeg maar?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ookalleen in deze drukte is het wel kut soms. Ik heb trouwens al ruim 45e ontvangen de laatste dagen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zou ik ook doen... alleen heb ik geen bagagedrager op mijn fiets. maar je mag wel op de stang zitten
come at me broquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:45 schreef Mozy het volgende:
Er word hier gehaat? Wie moet ik nu klappen verkopen?
Ja precies. Wel een tof gebaar, die mensen zijn nou niet echt rijk waar ik komquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon al cadeautje voor kerst zeg maar?
[..].
Aha het is ons kantoorkneusje weer. Ik hoef jou niet te klappen, jij wordt al genoeg gestraft met een kutbaan waar je zelfmoordneigingen van krijgt.quote:
Ohja, dat is Wise. Sorry brada. Maar niet meer haten op mu citta mang,quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:50 schreef Salatrel het volgende:
kutbaan? ik denk dat je me met iemand anders verward.....
6 uur is niet amusant.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:54 schreef Salatrel het volgende:
ik haat trouwens niet. ik amuseer mij met de verhalen over je reistijd
hoe laat kom je vanavond? speculaasjes en warme chocolademelk staan al klaarquote:
ik neem een doos merci meequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hoe laat kom je vanavond? speculaasjes en warme chocolademelk staan al klaar. kan niet wachten wat voor verrassingen robert ten brink deze keer heeft
.
wat ben je ook een liefertquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik neem een doos merci meegewoon omdat het kan
mag m'n zusje ook mee?quote:
Zou je die dochter van robert geven?quote:
nog bedankt voor die lingeriepics =$quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef tliciouz het volgende:
Hallo al mijn lieve kerst engeltjes.
Graag gedaan, daar is het kerstmis voor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
nog bedankt voor die lingeriepics =$
dat kan ik je niet vertellen, het gaat mij om het innerlijk en ik ken haar nog niet zo heel goedquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zou je die dochter van robert geven?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Graag gedaan, daar is het kerstmis voor.
daar heb je een puntquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
dat kan ik je niet vertellen, het gaat mij om het innerlijk en ik ken haar nog niet zo heel goed.
ik ben zojuist afgehaaktquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
daar heb je een puntze is wel 22, mooie leeftijd
goed volwassen
dat zou ik heel jammer vindenquote:
kkziek iddquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dat zou ik heel jammer vindenliever een volwassen meid dan van die pubers van 15, bah
ik ben niet zo van de grote woorden, maar ik zou het zelfs walgelijk durven te noemenquote:
tot vanavond Xxquote:
wat een ragfijn spelquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:45 schreef Rajinder het volgende:
Zo, nu ik mijzelf heb afgemeld met het account Otis kan ik rustig onder deze naam posten.
ben ik wel, zeker als jij verzoektquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
Even serieus
wie heeft niet de neiging om aan die 'balletjes' te trekken?
Welke balletjes?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
Even serieus
wie heeft niet de neiging om aan die 'balletjes' te trekken?
zeg maar die dingetjes die zn huid vormen, die balletjesquote:
Wil jij daar serieus aan trekken? Ik zou wegrennen als ik zo'n beest tegenkwam.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zeg maar die dingetjes die zn huid vormen, die balletjes
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Wil jij daar serieus aan trekken? Ik zou wegrennen als ik zo'n beest tegenkwam.
schubben mmmquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
het gaat erom dat je er aan kan trekken zonder dat ie iets zou doen
gebruik je fantasie eens haas
Nee man, stel je voor jij bent paralyzed en iemand trekt aan jouquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
het gaat erom dat je er aan kan trekken zonder dat ie iets zou doen
gebruik je fantasie eens haas
het vlees is alleen wakker lekker en zinvol!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:59 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Nee man, stel je voor jij bent paralyzed en iemand trekt aan jou.
Zelfs als WD paralyzed zou zijn zou ze knap zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:01 schreef MiVer het volgende:
[..]
het vlees is alleen wakker lekker en zinvol!
er zit een rotte aardappel in je hoofdquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:02 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zelfs als WD paralyzed zou zijn zou ze knap zijn.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:04 schreef MiVer het volgende:
[..]
er zit een rotte aardappel in je hoofd
ffe flink kluchen met vinger in je keel
dan klaart het misschien
pomp je op je neus pikquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:11 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Het is dat je homo bent, anders had ik je iets kwalijk genomen.
alles behalve wd lastig vallen iigquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:15 schreef Rajinder het volgende:
Okay, dus wat zijn de plannen voor vanavond bij jullie?
als de sneeuw fris ruiktquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:18 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme die kaolo sneeuw. Brabant. Limburg
.
Zeg mij wat. Heb de heftruck uit moeten graven en mijn auto (inclusief winterbanden) kwam ternauwernood wegquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:18 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme die kaolo sneeuw. Brabant. Limburg
.
Ik ga ook naar de kroeg. Morgen voor het eerst sinds lange tijd op zaterdag vrij. We gaan dus naar de klote en van de kaart.quote:
Echt fucking ziekquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:20 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zeg mij wat. Heb de heftruck uit moeten graven en mijn auto (inclusief winterbanden) kwam ternauwernood weg.
Alleen de hoofdwegen en ringwegen rondom het dorp. Ook al is dat een leugen want ik woon aan een ringweg van een dorp en hier is alleen geschovenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt fucking ziek. Ik stond vanmorgen tot mijn knieen in de sneeuw. Fietsen ging niet meer
. Is er nu wel gestrooid bij jullie?
Haha jawel, maar heel veel wegen ook niet waar ik vaak doorheen fietsquote:
Arme jij, hehe. Tot ziens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha jawel, maar heel veel wegen ook niet waar ik vaak doorheen fiets. Maargoed, die doen ze ook niet
.
Anyway, ik ben weer weg.
Ik ben nu pas thuisquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha jawel, maar heel veel wegen ook niet waar ik vaak doorheen fiets. Maargoed, die doen ze ook niet
.
Anyway, ik ben weer weg.
Van je studentenkamer?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:33 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik ben nu pas thuis. Autowegen. Maarja, ik heb geen zin om te klagen.
Ben 2 uur ofzo onderweg geweest. Boeiend, had ik maar niet moeten reizen met dit weerquote:
RGB 117 nul nulquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:37 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ben 2 uur ofzo onderweg geweest. Boeiend, had ik maar niet moeten reizen met dit weer. Mensen die klagen over reistijden
.
Ik klaag niet. Heb mijn vrouwelijke collega even naar huis gebracht en ben toen in een slakkentempo naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:37 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ben 2 uur ofzo onderweg geweest. Boeiend, had ik maar niet moeten reizen met dit weer. Mensen die klagen over reistijden
.
haha ja mee gemsnt en shit. maar ik pak mn rust, heb nog niks gevraagdquote:
hard gewordenquote:
picsquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
haha ja mee gemsnt en shit. maar ik pak mn rust, heb nog niks gevraagd
Inderdaad, net zo erg als mensen die zeggen dat zij het beter hadden kunnen regelen dan de ns.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:37 schreef Maroon het volgende:
[..]
.
noh man, straks wordt het nog wat. ik geef geen pics van serieuze chicksquote:
Ik heb ze er even flink van langs gegeven op m'n Facebookquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Inderdaad, net zo erg als mensen die zeggen dat zij het beter hadden kunnen regelen dan de ns.
Hier valt gewoon niks tegen te beginnen. Rijkswaterstaat laat hier in Limburg de hele tijd sneeuwschuivers en strooiwagens rijden, maar het valt niet bij te houden. Nu misschien wel, nu het droog is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Inderdaad, net zo erg als mensen die zeggen dat zij het beter hadden kunnen regelen dan de ns.
Gast ik ben je broertje zo onderhandquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
noh man, straks wordt het nog wat. ik geef geen pics van serieuze chicks
Je zit in mn friendzonequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:43 schreef Maroon het volgende:
[..]
Gast ik ben je broertje zo onderhand [ afbeelding ]
wil je?quote:
zonder problemenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
wil je?
zeg maar, ik kom langs op mijn kosten
waarom, dat soort dingen zijn enige waarde in leven
DOE HET laki DOE HETquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
wil je?
Precies. Sommigen doen echt alsof de betrokken instanties/organisaties niet hun best doen. Ik walg daar een beetje van.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:43 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Hier valt gewoon niks tegen te beginnen. Rijkswaterstaat laat hier in Limburg de hele tijd sneeuwschuivers en strooiwagens rijden, maar het valt niet bij te houden. Nu misschien wel, nu het droog is.
sorry yn ik moest lachenquote:
Wil je dan een foto van laki maken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
wil je?
Dat zijn die mensen die gewoon iets te zeuren willen hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Precies. Sommigen doen echt alsof de betrokken instanties/organisaties niet hun best doen. Ik walg daar een beetje van.
geloof me, niets met geweldquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wil je dan een foto van laki maken?
wat een vrouwquote:
De calzone zit al in mijn maag. Niet dat ik de calzone meeneem in een tas of zo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:01 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat een vrouw
samen met je calzone op pad gaan
ben geboren, alle fam wortels zelfsquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Stappen in Utrecht, leuk feestje in Tivoli.
hij gaat op reisquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
De calzone zit al in mijn maag. Niet dat ik de calzone meeneem in een tas of zo.
Anders was ik ook gegaan. Al dan niet stiekem, dat wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben geboren, alle fam wortels zelfs
maar heb m'n erfpachtrecht teruggegeven, aan hun....
dus je hebt de vrije hand
dat wat je pastquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Anders was ik ook gegaan. Al dan niet stiekem, dat wel.
Oh, en sodeflikker jij eens op met je begreigingen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:21 schreef MiVer het volgende:
[..]
dat wat je past
moet je aantrekken
je eigen gevoel is altijd koning
VECHTEN VECHTENquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, en sodeflikker jij eens op met je begreigingen.
Here we go again.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, en sodeflikker jij eens op met je begreigingen.
Nee, ik ben compleet geweldloos, maar meneer voelde zich ooit geneigd te melden dat hij mij pijn wilde doen, en daar hou ik niet zo van, zeker met kerst niet.quote:
Ik dacht het, jij zegt hetquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |