Dat zijn die mensen die gewoon iets te zeuren willen hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Precies. Sommigen doen echt alsof de betrokken instanties/organisaties niet hun best doen. Ik walg daar een beetje van.
geloof me, niets met geweldquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wil je dan een foto van laki maken?
wat een vrouwquote:
De calzone zit al in mijn maag. Niet dat ik de calzone meeneem in een tas of zo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:01 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat een vrouw
samen met je calzone op pad gaan
ben geboren, alle fam wortels zelfsquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Stappen in Utrecht, leuk feestje in Tivoli.
hij gaat op reisquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
De calzone zit al in mijn maag. Niet dat ik de calzone meeneem in een tas of zo.
Anders was ik ook gegaan. Al dan niet stiekem, dat wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben geboren, alle fam wortels zelfs
maar heb m'n erfpachtrecht teruggegeven, aan hun....
dus je hebt de vrije hand
dat wat je pastquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Anders was ik ook gegaan. Al dan niet stiekem, dat wel.
Oh, en sodeflikker jij eens op met je begreigingen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:21 schreef MiVer het volgende:
[..]
dat wat je past
moet je aantrekken
je eigen gevoel is altijd koning
VECHTEN VECHTENquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, en sodeflikker jij eens op met je begreigingen.
Here we go again.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, en sodeflikker jij eens op met je begreigingen.
Nee, ik ben compleet geweldloos, maar meneer voelde zich ooit geneigd te melden dat hij mij pijn wilde doen, en daar hou ik niet zo van, zeker met kerst niet.quote:
Ik dacht het, jij zegt hetquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |