Van je studentenkamer?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:33 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik ben nu pas thuis. Autowegen. Maarja, ik heb geen zin om te klagen.
Ben 2 uur ofzo onderweg geweest. Boeiend, had ik maar niet moeten reizen met dit weerquote:
RGB 117 nul nulquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:37 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ben 2 uur ofzo onderweg geweest. Boeiend, had ik maar niet moeten reizen met dit weer. Mensen die klagen over reistijden
.
Ik klaag niet. Heb mijn vrouwelijke collega even naar huis gebracht en ben toen in een slakkentempo naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:37 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ben 2 uur ofzo onderweg geweest. Boeiend, had ik maar niet moeten reizen met dit weer. Mensen die klagen over reistijden
.
haha ja mee gemsnt en shit. maar ik pak mn rust, heb nog niks gevraagdquote:
hard gewordenquote:
picsquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
haha ja mee gemsnt en shit. maar ik pak mn rust, heb nog niks gevraagd
Inderdaad, net zo erg als mensen die zeggen dat zij het beter hadden kunnen regelen dan de ns.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:37 schreef Maroon het volgende:
[..]
.
noh man, straks wordt het nog wat. ik geef geen pics van serieuze chicksquote:
Ik heb ze er even flink van langs gegeven op m'n Facebookquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Inderdaad, net zo erg als mensen die zeggen dat zij het beter hadden kunnen regelen dan de ns.
Hier valt gewoon niks tegen te beginnen. Rijkswaterstaat laat hier in Limburg de hele tijd sneeuwschuivers en strooiwagens rijden, maar het valt niet bij te houden. Nu misschien wel, nu het droog is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Inderdaad, net zo erg als mensen die zeggen dat zij het beter hadden kunnen regelen dan de ns.
Gast ik ben je broertje zo onderhandquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
noh man, straks wordt het nog wat. ik geef geen pics van serieuze chicks
Je zit in mn friendzonequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:43 schreef Maroon het volgende:
[..]
Gast ik ben je broertje zo onderhand [ afbeelding ]
wil je?quote:
zonder problemenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
wil je?
zeg maar, ik kom langs op mijn kosten
waarom, dat soort dingen zijn enige waarde in leven
DOE HET laki DOE HETquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
wil je?
Precies. Sommigen doen echt alsof de betrokken instanties/organisaties niet hun best doen. Ik walg daar een beetje van.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:43 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Hier valt gewoon niks tegen te beginnen. Rijkswaterstaat laat hier in Limburg de hele tijd sneeuwschuivers en strooiwagens rijden, maar het valt niet bij te houden. Nu misschien wel, nu het droog is.
sorry yn ik moest lachenquote:
Wil je dan een foto van laki maken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
wil je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |