Wil jij daar serieus aan trekken? Ik zou wegrennen als ik zo'n beest tegenkwam.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zeg maar die dingetjes die zn huid vormen, die balletjes
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Wil jij daar serieus aan trekken? Ik zou wegrennen als ik zo'n beest tegenkwam.
schubben mmmquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
het gaat erom dat je er aan kan trekken zonder dat ie iets zou doen
gebruik je fantasie eens haas
Nee man, stel je voor jij bent paralyzed en iemand trekt aan jouquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
het gaat erom dat je er aan kan trekken zonder dat ie iets zou doen
gebruik je fantasie eens haas
het vlees is alleen wakker lekker en zinvol!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:59 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Nee man, stel je voor jij bent paralyzed en iemand trekt aan jou.
Zelfs als WD paralyzed zou zijn zou ze knap zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:01 schreef MiVer het volgende:
[..]
het vlees is alleen wakker lekker en zinvol!
er zit een rotte aardappel in je hoofdquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:02 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zelfs als WD paralyzed zou zijn zou ze knap zijn.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:04 schreef MiVer het volgende:
[..]
er zit een rotte aardappel in je hoofd
ffe flink kluchen met vinger in je keel
dan klaart het misschien
pomp je op je neus pikquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:11 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Het is dat je homo bent, anders had ik je iets kwalijk genomen.
alles behalve wd lastig vallen iigquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:15 schreef Rajinder het volgende:
Okay, dus wat zijn de plannen voor vanavond bij jullie?
als de sneeuw fris ruiktquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:18 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme die kaolo sneeuw. Brabant. Limburg
.
Zeg mij wat. Heb de heftruck uit moeten graven en mijn auto (inclusief winterbanden) kwam ternauwernood wegquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:18 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme die kaolo sneeuw. Brabant. Limburg
.
Ik ga ook naar de kroeg. Morgen voor het eerst sinds lange tijd op zaterdag vrij. We gaan dus naar de klote en van de kaart.quote:
Echt fucking ziekquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:20 schreef Rajinder het volgende:
[..]
Zeg mij wat. Heb de heftruck uit moeten graven en mijn auto (inclusief winterbanden) kwam ternauwernood weg.
Alleen de hoofdwegen en ringwegen rondom het dorp. Ook al is dat een leugen want ik woon aan een ringweg van een dorp en hier is alleen geschovenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt fucking ziek. Ik stond vanmorgen tot mijn knieen in de sneeuw. Fietsen ging niet meer
. Is er nu wel gestrooid bij jullie?
Haha jawel, maar heel veel wegen ook niet waar ik vaak doorheen fietsquote:
Arme jij, hehe. Tot ziens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha jawel, maar heel veel wegen ook niet waar ik vaak doorheen fiets. Maargoed, die doen ze ook niet
.
Anyway, ik ben weer weg.
Ik ben nu pas thuisquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha jawel, maar heel veel wegen ook niet waar ik vaak doorheen fiets. Maargoed, die doen ze ook niet
.
Anyway, ik ben weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |