kouloequote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:14 schreef wolvendagen het volgende:
OMG I JUST GOT RICK ROLLED BY 3FM
vaak erin gekeken, me dunkt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:15 schreef reetveter het volgende:
Met dat spelletje kwam je altijd met blauwe armen thuis
rules 1 & 2quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
kaoloik heb mn vader verteld over Rick Roll en The Game.
Hij moest lachen, ik ga hem omtoveren in een 4chan geek
duur voor een bankzitter. Beter wordt hij wel,maar dan zal hij eerst die 3 voor em moeten wegspelenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:16 schreef reetveter het volgende:
Appelvlaai die je voor 100 miljoen kan kopen. Krijg es allemaal heel rap de pestkanker
Nee, iedereen sloeg gewoon echt te hard voor woorden daarom had iedereen datquote:
Dat zou bij mijn vader niet lukkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
kaoloik heb mn vader verteld over Rick Roll en The Game.
Hij moest lachen, ik ga hem omtoveren in een 4chan geek
dus waarom kwam je dan blauw thuisquote:
dat zijn internet regelsquote:
kouloe, dat zijn the game regelsquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat zijn internet regels
niet the game en rick roll regels
kaolo bek houwe
ja, die wil natuurlijk ook vroeg thuis zijn met kerstavondquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:22 schreef Salatrel het volgende:
wat is met deze
vandaag komt de postbode al om 14:30 de post halenoftewel wat ik nog aan werk verzet tussen 14:30 en 17:00 maakt niet uit want eventuele post gaat toch pas maandag de deur uit
vallen al die kippen op straat *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK* *TOK*quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:22 schreef wise het volgende:
Vrachtwagen met diepvrieskippen gekanteld op A50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |