omdat ik niet van auto's hou?quote:
Ik vind TG geweldig maar heb ook niks met auto'squote:Op vrijdag 24 december 2010 11:25 schreef Salatrel het volgende:
top gear is zoveel meer dan alleen maar auto's![]()
tis geen RTL Autowereld oid
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:21 schreef LudoSanders het volgende:
Auto's interesseren mij ook niets.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:28 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik vind TG geweldig maar heb ook niks met auto's
welkequote:Op vrijdag 24 december 2010 11:53 schreef Lamon het volgende:
Het inspireert me zelfs om voor het eerst sinds jaren een nieuwe topic te openen over films.
indd. Apple is de enige die een logosticker van 35% van het apparaat erop plakt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:23 schreef Salatrel het volgende:
waarom zou je daar een patent op aanvragen?
Je moet tegenwoordig overal patent op vragen als merkbedrijf, om rechtszaken te voorkomen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:23 schreef Salatrel het volgende:
waarom zou je daar een patent op aanvragen?
Maar anders doet BB het weer en vraagt er patent op, het is allemaal nogal dom.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:27 schreef Salatrel het volgende:
ja maar het is niet alsof ze nu een of ander technologisch eureka moment hebben gehad. ze plaatsen een standaard onderdeeltje gewoon op een andere plaats.
dat bedrijf heet RIMquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar anders doet BB het weer en vraagt er patent op, het is allemaal nogal dom.
quote:
quote:
Ik hoor eigenlijk niets meer over dat probleem?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:20 schreef Lamon het volgende:
AMSTERDAM Uit een recentelijk aangevraagd patent blijkt dat Apple plannen heeft om de antenne van de iPhone achter het logo op de achterkant van de telefoon te verwerken. Mogelijk is de aanpassing een reactie op de problemen rondom de antenne van de iPhone 4 eerder dit jaar.
Beetje laat, vrienden.
Probleem schijnt ook erg opgeblazen te zijn. Je moet heel hard knijpen eer het bereik afneemt, mij lukte het niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk niets meer over dat probleem?
Walgelijkquote:
Ging net kijken wanneer mijn huidige abonnement afloopt, 6 mei pas. Ik wil nieuwe iPhone, mijn huidige is gaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Probleem schijnt ook erg opgeblazen te zijn. Je moet heel hard knijpen eer het bereik afneemt, mij lukte het niet.
Ik neem nooit meer een 2-jarig abonnement.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ging net kijken wanneer mijn huidige abonnement afloopt, 6 mei pas. Ik wil nieuwe iPhone, mijn huidige is gaar.
Wat je zegtquote:
Mevrouw jij voor jou.. En wat loop je nou direct weer over je goeie goed te kwijlen dan?quote:
quote:
Helaas welquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:04 schreef Salatrel het volgende:
mevrouw zeg ik alleen tegen oude tangen. ben jij een oude tang?
Wat een alleraardigste jongeman ben jequote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ok mevrouw. zal ik u helpen oversteken?
Dat zei ik de afgelopen maanden ook, maar bij een éénjarig abonnement moet je zoveel ineens overmaken en ik wil hoe dan ook de nieuwe.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik neem nooit meer een 2-jarig abonnement.
tararaboemdiejeequote:
Nee hij "wil er vroeg bij zijn, dalijk zijn de langevingers op"quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:15 schreef Salatrel het volgende:
vanaf 7 uur al?doet ie voor heel het land boodschappen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |