Ik welquote:
Je doet een Jon Bakkertjequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hahaa ben nog aardig nuchtiger vergeleken met de rest van de collega's. Vollega's vertrokken met een vodka fles. Haha. Gingen nog de stad in. Had daar erven geen zin meer in.
Purplek![]()
![]()
MAW.
BADquote:
JA! OMG daar heb ik zo'n zin in! Krijg ik dan ook een massage?!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
BADIk hou van in bad gaan
. Ga je mee
.
Als ik je reacties hier zo een beetje lees schroom je er niet voor om open te doen in een open badjas en dan samen nog ff je nest in te duiken....quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:14 schreef purplerose het volgende:
om 8uur staat er een meneer van de gemeente voor me neus, dat was niet handig van me om daarmee in te stemmen
Niets om gevenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar huisgenoten slapen dus dan wordt hun kamer superwarm.
Ik hou me alweer in mensen.quote:
ik zat in bad, gewoon in bad een beetje met het sop te klierenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
BADIk hou van in bad gaan
. Ga je mee
.
Je had de graveyards moeten zien/meemaken, echt, geweldig, toch mede nachtbrakers?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met Sander weet ik dat hij dat niet zo is, maar ik zie 'm bij SR toch een stuk anders
Zo doet giel niet , zo denk jij dat giel doet. Ik betrapte gerard vanavond al 2 x op afkappenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:16 schreef Geo3kant het volgende:
Kindjes met 25.000 euro aan de microfoon bij giel "JE HEBT 30 SECONDEN SCHIET OP.. ja draai ik straks"
Coen/Gerard, OH DIE IS LAM.. oh dat is een vet nummer, eindhoven we gaan beukuh!!!!
En dat is het verschil
quote:
Bij Bert en Ernie ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:18 schreef cheese. het volgende:
[..]
Zo doet giel niet , zo denk jij dat giel doet. Ik betrapte gerard vanavond al 2 x op afkappen
Goede grap, ik wil em aantikken maar doe het niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef mwaterl het volgende:
"stop het erin en dan komt het goed"
that's what she said
ik heb slechtere quotes gezienquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef mwaterl het volgende:
"stop het erin en dan komt het goed"
that's what she said
Wat je wilquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JA! OMG daar heb ik zo'n zin in! Krijg ik dan ook een massage?!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Goede grap, ik wil em aantikken maar doe het niet.
Symphonic, vind je dit niet veel irritanter dan die plaajes?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Goede grap, ik wil em aantikken maar doe het niet.
5,01quote:
Zo denk ik dat giel doet? Dude.. ik heb meer dan 50 uur SR10 gekeken als het niet meer is, ik ben niet doof. Zeker eerste dagen was Giel een chaggerijnige bal, maar de graveyardshift is gewoon vet met dronken mensen en beukplaten niet strict aan de playlist houdenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:18 schreef cheese. het volgende:
[..]
Zo doet giel niet , zo denk jij dat giel doet. Ik betrapte gerard vanavond al 2 x op afkappen
Ik zeg ook niet dat Giel perfect isquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:16 schreef Geo3kant het volgende:
Kindjes met 25.000 euro aan de microfoon bij giel "JE HEBT 30 SECONDEN SCHIET OP.. ja draai ik straks"
Coen/Gerard, OH DIE IS LAM.. oh dat is een vet nummer, eindhoven we gaan beukuh!!!!
En dat is het verschil
5,1 surround! euro'squote:
Is dat voor een aars massage ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nog een massagekaars staan.
Kan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is dat voor een aars massage ?
Nou ik vond de graveyards dit jaar een beetje tegenvallen. Het ratio flash-boobies is teleurstelled en de leuke items zijn vaak een herhaling van zetten. Heb ze nog niet kunnen bespeuren op iets nieuws dit jaar op wat plaatjes na...quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je had de graveyards moeten zien/meemaken, echt, geweldig, toch mede nachtbrakers?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zometeen komt coen die draait hem altijd
zijn er meer bandleden in het huis danquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:21 schreef henkde_j het volgende:
Die drummer is ook maar de enige aanwezige
haha hihi, Mex maakte een garp.quote:
Geilquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nog een massagekaars staan.
En dan nu een liedje op mn shirtquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:21 schreef naatje_1 het volgende:
Of, zoals Fred Siebelink het zou zeggen:
HAAIHAAI, hondendrollen van me.
Helaas alleen de eerste minuutquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:21 schreef iBenny het volgende:
hoppa! het plein ff om half 2 laten ontploffen
en tegen ons zou ie zeggen dat onze balletjes nog niet zijn ingedaald.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan nu een liedje op mn shirt
Het is hier zo koud, dat ik een tshirt en twee vesten aan heb, sokken & skisokkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:22 schreef purplerose het volgende:
damn ik kom uit de keuken en daar is zo koud dat ik acuut moest zeiken![]()
Vast een mannetjequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, nog nooit gebruikt. Ik kreeg hem van de kapper.
helaas heb ik niet vaak de gelegenheid om naar kx te luisterenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:21 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:21 schreef naatje_1 het volgende:
Van de kapper ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:23 schreef Bayswater het volgende:
Verreweg het minste nummer van alle serious requests, hello. Niet leuk, gewoon een kutnummer maar wat wil je met die Brabanders.
Nee was een vrouwtje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vast een mannetje
uhu een kaars....
Stenders latevermaak @ vrijdag @ 22 tot 1 uur. @ 3FMquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
helaas heb ik niet vaak de gelegenheid om naar kx te luisteren
ik mis fred![]()
leuk mang hatenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:23 schreef Bayswater het volgende:
Verreweg het minste nummer van alle serious requests, hello. Niet leuk, gewoon een kutnummer maar wat wil je met die Brabanders.
Weet je zeker dat het geen afgietsel van 'zn sjaak wasquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Stenders en Siebelink, Freek, Jelmer, ze zijn er allemaal op de vrijdagavond van 3fmquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik mis fred![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:23 schreef Bayswater het volgende:
oehh, do da funk!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik ga even richting bed verkassen om daar verder te gaan , tot ziens aan de andere kant
tossoquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik ga even richting bed verkassen om daar verder te gaan , tot ziens aan de andere kant
quote:
De drummer. Die's wel tof.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
Wie is die gast naast hem, iemand van blof?
Zijn gewoon hotkeys voor tunes/jinglesquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil weten hoe het zit met de knopjes, dat ze al die geluiden zo snel paraat hebben!
de drummerquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
Wie is die gast naast hem, iemand van blof?
Lijkt me gewoon dat ze voor die dingen een vaste knop hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil weten hoe het zit met de knopjes, dat ze al die geluiden zo snel paraat hebben!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:25 schreef ValHallen het volgende:
Zo, even een fles Coca cola halen en ik kan er weer een nacht tegenaan!
mijn kachel bezweek paar weken terug psies op dag van een hevige sneeuwbuiquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is hier zo koud, dat ik een tshirt en twee vesten aan heb, sokken & skisokken
Ik denk dat hij binnenkort ook een "ongeluk"krijgt...hij past totaal niet bij de band...maakt hem dus ook meteen de leukste van het stel....quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Idd, de rest van blof mag met het plakpak naar buiten
Wat aardigquote:
Manic Street Preachers en No sounds but the wind van editorsquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat heb jij zoal aangevraagd dan?
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon dat ze voor die dingen een vaste knop hebben.
Nee gewoon een lekker nummer, een beetje disco, da's uit mijn tijdquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Manic Street Preachers en No sounds but the wind van editors
EN zit je goed in je rol?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er is weer WC papier bij mij thuis.
Ja maar soms komt er met een druk op de knop ook een geluid/uitspraak die ze verder nooit gebruiken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon dat ze voor die dingen een vaste knop hebben.
Die van editors is mooiquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Manic Street Preachers en No sounds but the wind van editors
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat hij binnenkort ook een "ongeluk"krijgt...hij past totaal niet bij de band...maakt hem dus ook meteen de leukste van het stel....
Ja. Ik heb alleen niemand die mij wil masseren.quote:
stenders leedvermaak op vrijdagavond na gerard en michiel, zit fred er ook vaak bijquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik mis fred![]()
altijd weer de drummer..quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat hij binnenkort ook een "ongeluk"krijgt...hij past totaal niet bij de band...maakt hem dus ook meteen de leukste van het stel....
*schopt*quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
EN zit je goed in je rol?
Tik em aan ouwe!
OMGquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er is weer WC papier bij mij thuis.
Tikquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
EN zit je goed in je rol?
Tik em aan ouwe!
dat is wel kut hequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
mijn kachel bezweek paar weken terug psies op dag van een hevige sneeuwbuiwaardoor ik kaarsjes aan moest zetten en met dekbed en kruik op de bank
toen dacht 1 van mijn katten, kom laat ik rond gaan rennen en overal opspringen en ze een kaars om pleurde op me dekbed en me huis bijna in de fik stond![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tik
hij doet het niet
tik
tik
tik
tik
tik
Ja TIK hij doet het.
Waar woon jequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
!
[..]
Ja. Ik heb alleen niemand die mij wil masseren.
hier op het topic ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:27 schreef iBenny het volgende:
En toch he... het is nog best druk buiten
Huh?quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
EINDHOVEN DE GEKSTE SAAISTE
Stream loopt voor! denk ik.quote:
Volgens mij hebben er zich hier al genoeg aangebodenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
!
[..]
Ja. Ik heb alleen niemand die mij wil masseren.
Ah, stoerquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Pino D'angio - Ma Quale Idea #3fm #nowplaying
Bussen rijden niet meer, dus veel blijven dan maar gewoon en pakken taxi naar his...quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:27 schreef iBenny het volgende:
Geloof ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is een opluchting jongeh!
Ik denk dat het eerder is of ik niet bang ben om bruut verkracht te worden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij hebben er zich hier al genoeg aangeboden. Of ze het ook echt durven weet ik dan weer niet
.
quote:
Dan krijg je dit:quote:
Echt?!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bussen rijden niet meer, dus veel blijven dan maar gewoon en pakken taxi naar his...
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:27 schreef iBenny het volgende:
quote:
quote:
Echt ?quote:
Omg dat was vet geweestquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:28 schreef Guanabana het volgende:
Hans Teeuwen als slaapgast.
Wat zou dat mooi zijn
NIET VOOR EEN MEXICAAN!quote:
BRILJANT!quote:
geniaal moment datquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tik
hij doet het niet
tik
tik
tik
tik
tik
Ja TIK hij doet het.
het was idd geen fijne avondquote:
Het was van mn kat die een vogel paktequote:
Haha okquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder is of ik niet bang ben om bruut verkracht te worden.
blof met acda en de munnickquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:29 schreef Echtjammer het volgende:
wtf zijn de tijgertjes, heb ik iets gemist
waarom sta je er niet? in je eentje is het toch ook leuk?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa anders wil ik toch niet steeds naar het GH jongeh.
Ligt eraan met wie. Hans heeft een hoge "klik"factor anders komt er weinig uit. En als hij dan druk/leuk doet is het maar even zoals je wel vaker ziet bij drukke personen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:28 schreef Guanabana het volgende:
Hans Teeuwen als slaapgast.
Wat zou dat mooi zijn
Hou 'm hard!quote:
dat zei heel zachjes toen het nr bijna afgelopen wasquote:
Thats what she saidquote:
Doe ik.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was van mn kat die een vogel pakte
Sinds wanneer ? Vorig jaar nog niet toch ???quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa anders wil ik toch niet steeds naar het GH jongeh.
Ja want jij was vorig jaar ook al in dit topic.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha ok, en mij vertrouw je dan wel ?
.
bah...quote:
Same herequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:30 schreef JaneDoe het volgende:
voornemen voor 2011; vaker naar stenders leedvermaak luisteren
fred
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:30 schreef Yurithemaster het volgende:
al die liedjes van blof klinken hetzelfde
Nee, sinds september.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sinds wanneer ? Vorig jaar nog niet toch ???
En alle posts van jou zijn crapquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:30 schreef Yurithemaster het volgende:
al die liedjes van blof klinken hetzelfde
Houd gewoon je bek.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:31 schreef Bayswater het volgende:
blöf. mijn god, alsjeblieft, doe mijn nog één keer een watersnoodramp
Ik had het over mijn TV!quote:
Als mijn stream niet later was dan jouw stream of TV had ik die opmerking gemakt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:31 schreef naatje_1 het volgende:
ik zet een punt achter alles wat is misgegaan. Mooi, stop dan maar met de band.
Had liever een vette cover gezien.. maarja hij is druk bezig met ze marketingquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:31 schreef henkde_j het volgende:
Pascal zat de hele avond te wachten op het moment om "spontaan" een nieuw nummer te spelen
Ik voel me vereerdquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja want jij was vorig jaar ook al in dit topic.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:31 schreef iBenny het volgende:
Ik zet een punt achter alles wat is mis gegaan!
Coolquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |